Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nu alleen nog wachten op de vertaling. En wachten totdat ik het boek in de bibliotheek een keer tegenkom, en dan heb ik ongeveer twee weken aan vrije tijd nodig om de serie weer helemaal te lezen. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 09:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met Weis en Hickman heb ik helemaal niets. Ik vind hun boeken over het algemeen maar matig. Alleen de boeken over de oorlog van de zielen vond ik nog wel redelijk. Feist is ook een goeie, alleen jammer dat hij doordraaft op één thema. Elfensprook en Magiër vindt ik zijn beste boeken. Zelansky's Amber is ook een goede serie, maar ik vond die te lang voortduren. Bij de tweede generatie personen ben ik opgehouden met lezen. Terry Brooks serie een koninkrijk te koop vond ik ook wel een leuke serie.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Magiër vind ik eigenlijk nog steeds wel de beste.
||
Citaat:
De Keizerrijktrilogie vind ik ook geweldig! De rest is idd wel wat minder (sommigen zelfs stukken minder), maar zeker niet slecht vind ik. ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Raymond_E._Feist ---------------- Om toch maar even on-topic te posten: Wheel of Time serie The Eye of the World (1990) The Great Hunt (1990) The Dragon Reborn (1991) The Shadow Rising (1992) The Fires of Heaven (1993) Lord of Chaos (1994) A Crown of Swords (1996) The Path of Daggers (1998) Winter's Heart (2000) Crossroads of Twilight (2003) Knife of Dreams (2005) Daarnaast is er een compendium uitgebracht: The World of Robert Jordan's The Wheel of Time (1997). New Spring prequels van de Wheel of Time serie A New Spring (2004) http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Jordan_%28auteur%29 |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XV Verwijderd | 500 | 29-08-2006 21:39 | |
Verhalen & Gedichten |
fantasy boeken?? Twijg | 61 | 25-08-2003 06:35 | |
Games |
Unreal 2 the Awakening Hellracer | 18 | 08-01-2003 21:36 | |
ARTistiek |
Science Fiction boeken, lezen jullie ze wel eens? Vlooienband | 62 | 15-08-2002 19:31 | |
ARTistiek |
adventure-magie boeken Zorkman | 12 | 28-10-2001 10:16 | |
ARTistiek |
Fantasy boeken? TearSong | 44 | 19-06-2001 23:57 |