Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 16:29
Hellracer
Hellracer is offline
Unreal 2: The Awakening pas in maart 2003
Gepost door Erwin Bergervoet - Vrijdag 20 September 2002 - 16:58 - bron: ShackNews
Verschrikkelijk nieuws voor eenieder die zijn geld heeft ingezet op het feit dat Unreal 2 dit jaar nog wel uit zal komen. Het feest gaat immers niet door. Eerder gonsden er al geruchten maar Infogrames heeft ze nu bevestigd: het vervolg op de mooiste game uit 1998 komt pas in maart 2003. Dit is al de zoveelste keer dat Unreal 2 wordt uitgesteld. Het spel stond eerder nog gepland voor mei 2002 en daarvoor zelfs voor eind 2001.

With the news of Unreal Tournament 2003 also comes news that Unreal 2 has been delayed. At least, according to sources at Infogrames who talked to Computer & Video Games. Previously Infogrames said a delay was just a rumor, but supposedly it's for real now. February/March 2003 is the new date, up from late this year. Not too surprising if it's true, but I'd rather hear from Epic or Legend instead.

Unreal 2 wordt een singleplayer-only game die je laat terugkeren naar de wereld die in de eerste Unreal centraal stond, plus nog een tiental nieuwe planeten. Legend Entertainment, de makers van het mooie Wheel of Time, hebben de touwtjes in handen onder toeziend oog van Epic Games die zich bezig houdt met het ontwikkelen van de game-engine die nog mooiere plaatjes gaat laten zien dan we in Unreal Tournament 2003 al zagen. Unreal 2 mag singleplayer echter wel een héél goed spel gaan worden want de concurrentie staat ook niet stil!

Vind dit wel kut Heb naar deze game uitgekeken. Word hij weer uitgesteld .

Als je nog gave plaatjes wilt zien moet je hier heen gaan:

www.unreal2.com

(weet niet hoe je plaatjes moet posten)
Oud 20-09-2002, 16:55
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Dan wachten we toch gewoon? Ik zie het probleem nooit zo :-)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 17:07
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
Dan wachten we toch gewoon? Ik zie het probleem nooit zo :-)
Is eigenlijk ook zo
Oud 20-09-2002, 21:58
NightmareZ
NightmareZ is offline
kutzooi weer uitgesteld?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:03
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Hellracer schreef:

(weet niet hoe je plaatjes moet posten)
nouwe eh ... --> rechte muisknop op een plaatje?----->eigenschappen---> dan zie je een url bijv .jpg .jpeg of .gif etc.-----> dan copy je die met CTRL C ---> en dan ga je hier boven druk je op de IMG ----> en daaar staat "http://" daar plak je het met CTRL V---> dan "OK"

en dan heb je um
Simpel toch

-NightmareZ
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:43
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
nouwe eh ... --> rechte muisknop op een plaatje?----->eigenschappen---> dan zie je een url bijv .jpg .jpeg of .gif etc.-----> dan copy je die met CTRL C ---> en dan ga je hier boven druk je op de IMG ----> en daaar staat "http://" daar plak je het met CTRL V---> dan "OK"

en dan heb je um
Simpel toch

-NightmareZ
thx

*als ik jou weer nie had*
Oud 23-09-2002, 19:10
Hellracer
Hellracer is offline
Unreal 2 komt toch nog in 2002 in Amerika, hier wel in 2003
Gepost door Erwin Bergervoet - Maandag 23 September 2002 - 17:19 - bron: CnVG
En ja hoor, alweer een releasedate verschuiving voor Unreal 2. Eerder deze week zou het spel nog uitgesteld zijn naar Maart 2003, nu blijkt het allemaal toch nog dit jaar te gaan lukken. Althans, wat betreft de Amerikaanse releasedate, want deze staat officiëel nog steeds op een datum ergens in december van dit jaar en het spel zal daarmee, als het werkelijk op die datum uitkomt, het ideale kerstgeschenk zijn. De Europese versie zal echter net na de jaarwisseling uitkomen, althans dat is de planning van de Europese devisie van Infogrames. Maar zoals altijd hangt het volledig af van de makers van het spel wanneer we het voor de kiezen krijgen.

"Due to some miscommunication, the news story regarding the release date of Unreal II is incorrect," stated head of PR at Infogrames UK Simon Callaghan today. "It is not slated for a worldwide release of early 2003 as was printed. Infogrames US has always been aware that Unreal II is down for, and has always been down for, a release date before the end of the calendar year 2002 in the US."

However, it looks as though those of us in Europe are still going to have to wait until next year for Unreal II. "We [Europe] haven't got as solid a release date as the US has at present," Callaghan ended up by saying, "and Unreal II is still down as 'to be confirmed', but expected early 2003."

Unreal II wordt een spel dat zich volledig op het singleplayer aspect zal gaan focussen en je terug brengt naar de wereld uit de eerste Unreal game uit 1998. Grafisch belooft dit spel alvast de volgende mijlpaal te gaan worden. Aangezien we het nu trouwens toch over Unreal hebben: Unreal Tournament 2003 zal in Amerika reeds eind deze week in de winkels kunnen liggen als alles naar wens verloopt. De officiële releasedate, die ook voor Europa geldt, is nog steeds 4 oktober, Wereld Dierendag.

Dit zal wel weer tot kopieren leiden. Ik koop dit spel nog samen met ut 2003 en dan heb ik wel gehad met het kopen van spellen.

(Komen toch geen spellen meer uit die VOOR MIJ de moeite meer waard zijn)
Oud 23-09-2002, 19:12
Apomes
Apomes is offline
ff vraagje wat is het verschil tussen unreal 2 en unreal 2003?
Oud 23-09-2002, 19:16
Hellracer
Hellracer is offline
Unreal 2 zal single player only zijn. En ut 2003 heeft een mp optie.

Unreal 2 heeft wel een vette single player optie een heeeeeel vette
Oud 23-09-2002, 20:02
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
ff vraagje wat is het verschil tussen unreal 2 en unreal 2003?
Je hebt Unreal en je hebt Unreal Tournament.

En op beide spellen komt een vervolg:
Unreal 2 (single-player only)
Unreal Tournament 2003 (gericht op multiplayer)

Het zijn dus verschillende spellen, maar je herkent wel de overlappingen (bv sommige wapens).
Oud 24-09-2002, 15:56
Vork
Vork is offline
et enigste spel waar ik (echt) op zit te wachten
Oud 25-09-2002, 13:02
Hellracer
Hellracer is offline
me to ga hem zkers orgineel halen.
Oud 25-09-2002, 22:01
1234remco
1234remco is offline
ik ga eerst de demo downloaden als ie uitkomt en dan halen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef:
et enigste spel waar ik (echt) op zit te wachten
enige

sorry
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 23:57
MaakUt
MaakUt is offline
sorry ;x

why dont you just

SHUT THE FUCK UP
Oud 26-09-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
1234remco schreef:
ik ga eerst de demo downloaden als ie uitkomt en dan halen
Denk dat er geen demo van komt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:07
Hellracer
Hellracer is offline
Hey even deze oude topic weer naar boven halen. De www.unreal2.com is weer geupdate naar een heeeeel lange tijd. Wel oppassen voor de 56k gebruikers het is helemaal met flash gemaakt. Ze hebben een heleboelnieuwe screensshots en een trailer online gezet.

Zkers het kijken waard

Deze game ga ik legaal halen bij de mijn spellenboer.
Oud 08-01-2003, 19:43
micra
micra is offline
waar blijven de Pics?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:36
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
micra schreef:
waar blijven de Pics?
Wil je eerst ff lezen voor je vragen stelt?

De topicstarter schreef namelijk:

Citaat:
Hellracer schreef:

Als je nog gave plaatjes wilt zien moet je hier heen gaan:

www.unreal2.com
Reageren

Regels voor berichten