Ontopic:
Waarom reageer ik altijd zo inhoudelijk op mensen die hier posten...

Misschien willen ze, zoals het topic heet, alleen maar hun hart luchten en zitten ze helemaal niet te wachten op ongevraagd 'advies'.

(Zeg het dan maar, hoor.)
Gister iemand gemaild die een presentatie had gehouden bij ons op school, ze mailde vandaag al terug met een boel informatie.

Echt tof. Een docent die ik vorige week gemaild heb kan daar nog wat van leren... Verder gister en vanmorgen ook nog een andere docent gemaild, daar heb ik ook nog niets van gehoord...maar goed, dat is ook nog maar kort geleden...
Heb vandaag redelijk wat huiswerk gedaan, kon eindelijk weer echt verder nadat ik de opdracht terug had gekregen van een docent (al zat ik in eerste instantie toch nog steeds vast...theoretisch vond ze het erg goed, maar er moest meer praktijk bij ed...daarom dus die mevrouw van de presentatie gemaild voor informatie...en gekregen dus, was/is nog steeds wel lastig, maar ik ben iig weer een heel stuk verder, hopelijk is het ook goed). Ik ben nog bijna 1,5 uur alleen thuis, hopelijk kan ik deel I van de opdracht afmaken en misschien ook nog een stukje van deel II...dan hoef ik daarna alleen nog deel III.
En dan nog leren...maar dat stel ik steeds uit (slecht

). Gister wel wat van de samenvatting die ik gemaakt heb doorgelezen, maar ik viel na drie bladzijden in slaap.
Ow, en niet te vergeten: ik kreeg een smsje van iemand. En daar was ik heel blij mee. (En mocht ze dit lezen: (}))