Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dat duurt nog wel een tijdje hoor, want ik wil er 15 tot 20 gedichten hebben met dezelfde thema. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Onthoud jij je gedichten echt? Woord voor woord? Ik heb mijn gedichten altijd voor de zekerheid uitgeprint en in een boekje geplakt, eigenlijk omdat mijn moeder zei dat ik al mijn schrijfsels voor later moest bewaren, 'dat is leuk'. Ik vind het eigenlijk (nog) niet zo leuk, en elke keer als ik de gedichten die in het boekje waar ik in bezig ben te genant voor woorden vind begin ik een nieuwe. Ik heb er denk ik 4 of 5 en die zijn allemaal nog niet eens halfvol. En uitgeven, nou nee, dan mag ik eerst wel eens veel fatsoenlijke gedichten schrijven. Mr Soija, ik denk dat gedichtenbundels uitgeven jou makkelijker lijkt dat het is. Uitgeverijen zijn vrij kritisch. Je kunt wel een bundel maken, maar dat kost meestal geld en ze gaan het dan niet voor je promoten, tenzij ze er winst in zien. Maar wie weet zien ze dat wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als het ze niet bevalt, gebeurt het niet natuurlijk. Anders moet ik het later doen als ik het geld ervoor heb. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ook, totdat ik ze ga opschrijven, dan zijn ze ineens verdwenen. En dan moet ik nadenken en nadenken en wordt het altijd minder dan het oorspronkelijke gedicht. Ik schrijf mijn gedichten in schriftjes. Vroeger waren dat mijn dagboeken, maar het werd steeds meer gedicht en steeds minder dagboek. Ik heb er nu zo'n drie of zo, geloof ik. Ik zet de datum er bij. Bij mijn verhalen doe ik dat overigens niet, wat wel stom is want als ik ze schrijf, gaat dat altijd met veel krassen en daarom typ ik ze uit en print ik ze daarna en stop ik ze in een map, maar dat zit allemaal door elkaar dus ik weet straks niet meer wat ik eerst schreef en wat pas later, terwijl ik dat bij mijn gedichten wel weet, maar dan is het logisch omdat ze in die volgorde in de schriften staan ![]()
||
Citaat:
![]() Dus jij hebt een gedichtenbundel in je hoofd? Je weet serieus een stuk of 20 of meer gedichten uit je hoofd? Ik weet er maar één van mijzelf uit mijn hoofd (dat ging ik laatst nog testen), en dan nog met moeite. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb 1x alles uitgeprint en er een mooi bundeltje van gemaakt, met tekeningen enzo erbij. maar die had ik de volgende dag weer aan iemand weg gegeven dus ![]() en ik heb een bak waar ik alles in smijt, ook tekeningen en dat is écht een zooitje. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() leuk dat er vraag is naar jouw gedichten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want wie zegt er dat ik winst wil maken? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als je het allemaal wat meer 'prof.' wil, dan zijn jouw bedragen natuurlijk meer realistisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben er nog niet zo lang mee bezig maar ik stond laatst bijvoorbeeld nog in Met Andere Zinnen 3. Verder geven wedstrijden ook vaak boekjes uit met daarin de beste verhalen en gedichten, zoals DICHTERbij de Zaan, de Jongeschrijversprijs en de SSL Prijs bijvoorbeeld.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Nieuwe wedstrijd! Dingaantouwtje | 46 | 22-03-2010 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe dicht jij en wat doe je er daarna mee? Verwijderd | 17 | 15-12-2006 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
The path to happiness Yummie | 17 | 03-04-2004 23:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichtje over Daniel Bedingfield Verwijderd | 1 | 08-12-2003 19:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
3 korte liefdes gedichten vempire | 2 | 17-10-2001 16:50 |