![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Munich - Het deed me eigenlijk niet zo veel. Maarja, het kan niet altijd prijs zijn. Het was wat aan de lange kant, maar voorderest best aardig. 7.
Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 07:58. |
![]() |
|
Reform School Girl (Edward Bernds - 1957) - Ja, wel een leuk social/crime drama eind jaren 50. 6.5.
The Birds (Alfred Hitchcock - 1963) - Jaja, wat een goede film is het toch. De enige echte Master of Suspense was weer goed bezig. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Munich dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat boeit niet, het is een relatief onbekende acteur en als je de film ziet, zie je wel wie ik bedoel. |
![]() |
|
Deuce Bigalow: European Gigolo - Brr, wat een rommel. Gelukkig heeft m'n broertje een aanstekelijke lach die de 80 minuten zitten nog kon compenseren.
Wedding Crashers - Awwww, wat een leuke film! Isla Fisher! :kwijl: 7.5!
|
People Will Talk
Het schijnt een comedy te zijn, maar ik zie maar een drama en soms thriller achtige film met af en toe wat scherpe opmerkingen van Cary Grant. Als ze het thriller gedeelt hadden uitgewerkt tot een complete film en het nutteloze drama/romantische gedeelte hadden weggelaten had dit een fantastische film kunnen zijn. Dat gevoel blijft ook zo, het is een goeie film in de wetenschap dat het vele malen beter had kunnen zijn. ![]()
|
40. Weird Science (1985 - John Hughes) zoveelste keer - leuk, leuk, leuk. O+ 7.5.
41. Ghost Busters (1984 - Ivan Reitman) zoveelste keer - Leuk, leuk, leuk. O+ 7.5.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|