![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf ook ADHD en weet presies waar je het over hebt. Soms dan heb je van die dagen dat je het gewoon niet hebt. Je het last van woede aanvallen, maar ook van vrolijkheids aanvallen. Dan lul ik aan 1 stuk door en alles is leuk en aardig. ook heb ik huilbuien. Dan huil ik om alles. Ik gan nu vaak naar Assen naar iets van praten met hulp ofzo.
wat jij moet doen is er voor zorgen dat je veel nachtrust hebt. Het gebeurt me vaak dat ik maar 1half uurtje minder heb geslapen ik bewerk het tegniek-lokaal alweer met een hamer ![]() ![]() maar als je nog vraagen hebt moet je met iemand gaan praten die er verstand van heeft !!! veel sterkte ![]()
|
![]() |
Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat! Kun je inmiddels beter omgaan met je woede-aanvallen? Ik heb wel eens zulke leerlingen in de klas en vind het zo lastig hoe ik met hen om moet gaan. Ik zeg dan vanuit mijn boosheid (als docent) wel eens dingen die niet zo handig zijn. Hoe kan ik zo iemand op de goede manier bij mijn les betrekken?
|
![]() |
|
Ik denk niet dat degene die dit topic heeft gestart nog gaat reageren (het is namelijk 10 jaar oud), dus hier op L&G gaat er een slotje op.
eefiessssss, als je wilt kun je een topic over dit onderwerp openen op ons subforum Psychologie. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Autisme, GTS, PDD-NOS, ADHD PsychoBoy | 38 | 06-09-2003 22:29 | |
Psychologie |
Ritalin uitproberen en onderzoek in de (poli) kliniek te Assen... Dreamerfly | 18 | 31-08-2003 20:45 | |
Psychologie |
Whaa woede aanval gehad! HelpMePlease | 34 | 24-03-2003 17:42 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |