![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien is dit wel weer zo'n publiciteitsgrap van d'r, net zoals toen met Henk-Jan.
||
Citaat:
Ik geloof dat je het toch een behoorlijk eind geschopt hebt als je over 2 jaar in een musical speelt. Er zijn hordes mensen die daar dag in dag uit voor trainen en auditie doen. En dan te bedenken dat alle kandidaten vorig jaar nog helemaal niks waren: hun bandje werd waarschijnlijk nog niet eens beluisterd als ze het afgaven aan één of andere producent. En lekker belangrijk of iemand boring is. Als er genoeg kijkers op haar stemmen, dan blijkt ze dus populair te zijn; boring of niet. Die stemmers zijn bereid geld uit te geven aan haar en zullen waarschijnlijk dus ook d'r cd kopen.
||
Citaat:
Wat maakt dat nou uit? Ik zou precies hetzelfde doen. Je sluit toch iets waar je een hele tijd mee bezig bent geweest.
||
![]() |
Citaat:
1. de anderen deden dat ook niet 2. het duurde erg lang 3. ik ergerde me vooral aan dat écht.. écht...écht... écht |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ze melken de winnaar gewoon op alle mogelijke manieren uit, om in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld aan het idool te verdienen.....blijft zo'n persoon populair, dan is het mooi meegenomen, zo niet ach jaaaa dan word gewoon het contract neer meer verlengd ![]() En de personen die de jury liever door hadden zien gaan, krijgen vervolgens toch wel een contract aangeboden gekregen van de betreffende platenbaas of een andere (laten we een dewi, hind en jim noemen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze geven het idee dat het van Raffaela een stunt is om zo in de kranten te komen, maar het is gewoon een foutje zegt ze. En dat geloof ik ook wel want bij de audities was het ook constant "carriere voor mn vriend" enz En in maart is de hele brut al afgelopen, terwijl dat kindje pas in augustus dr uit komt springen. Mjaaaah ach, ik ben gewoon fan van dr ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de jury redeneert echt krom af en toe. Was dat al altijd zo, ook dat hele erge beïnvloeden door de jurye enzo? Of het valt me gewoon nu pas echt op.. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De jury had vandaag gelijk dat de combi van een kind en een beginnende carriere een slechte combi is. Van de winaar wordt toch wel verwacht dat die overal komt en beschikbaar is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Henk-Jan en Jerney hebben inderdaad gelijk. Natúúrlijk is het geen doen als je hoogzwanger moet optreden, dat verstoort ook de hele planning die er gemaakt is of wordt. Ik vind het echt dom van haar. Wel een "foutje", maar 'later toch wel in blijde verwachting' ![]() Overigens, die opmerking van Henk-Jan over Serge ("bij die dame in de buurt klonk je wat krampachtig, maar toen die mannen kwamen, niet") vond ik prachtig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach man dat kind geilt op aandacht. Dat viel me meteen bij de auditie al op toen ze dat trucje met Henk-Jan uithaalde. (toen had ze trouwens een andere vriend ![]() Ja in maart is Idols afgelopen maar de carriere van een idool nog niet als het goed is. Daarbij komt nog haar verhaal dat ze maar enkele maanden in Nederland carriere wil maken en daarna naar het buitenland wil. Ja, als je zwanger bent komt daar echt wat van denk ik ![]() Gewoon een publiciteitsstunt, of ze is echt dom en weet niet hoe het komt dat je zwanger wordt. ze noemde het ook een "ongelukje van de natuur" ![]() de natuur kan er niets aan doen hoor meid ![]()
||
Citaat:
![]() Dat moet ze zeker niet doen want ik zie haar liever vandaag dan morgen vertrekken! Maar als het haar niet om de publiciteit te doen is, waarom gaat haar hele introfilmpje er dan over? gaat ze alles zitten vertellen bij RTL/TALPA en in de bladen?
||
Citaat:
Als je het niet zo bedoelt hebt, sorry ![]() Verder ben ik het met je eens dat er te veel aandacht wordt besteed aan haar zwangerschap. Maar ze is heus niet zwanger geraakt om in de publiciteit te komen. De media vindt dit natuurlijk een enorme sensatie. Juist het meisje dat door veel mensen als grote kanshebber werd aangewezen is zwanger. Wat ik bedoel te zeggen is dat Raffaëla niet de enige 'schuldige' is van al die publiciteit, en dat het ook mogelijk is dat zij benaderd wordt door programma's en dat Idols die bezoekjes stimuleert, omdat zij willen geen plaat maken met een zwangere. Ik denk namelijk niet dat Raffaëla persoonlijk die programma's heeft opgebeld om te vragen of ze mocht vertellen over haar zwangerschap.
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja, ze kan er niks aan doen dat ze zwanger is geworden dusja.. Wel grappig, had idols niet gezien, alleen de uitslag, dus ze zeiden zo 'jaa onverstandige keuze blabla' en ik zo: ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols 3 online idols3online | 7 | 20-12-2005 17:27 | |
Lifestyle |
Idols 3 online idols3online | 2 | 20-12-2005 16:02 | |