Oud 01-02-2006, 12:03
Verwijderd
Uit die voorstukjes die al de hele week op tv komen had ik al gedacht dat Christina en Dr. Burke zouden gaan zoenen. En idd

Was een leuke aflevering
Advertentie
Oud 01-02-2006, 12:22
Verwijderd
Goh eerste keer heb ik gekeken, eigenlijk wilde ik eerste ep ook zien, maar mn moeder leidde me steeds af dus heb niet kunnen volgen en toen heb ik besloten de serie niet te kijken.
Maar het was wel leuk en grappig gister allemaal. Ik ga geen vaste kijker worden, is ook niet nodig, want zo cliffhangerig is het ook weer niet dat je het hele seizoen móet zien. Ik kijk slechts als ik niks te doen heb, net als gister. Bovendien heb ik geen tijd voor een nieuwe serie. Dat kan alleen als ik een andere stop. Lost kijk ik niet meer, omdat ik te veel eps had gemist, maar nu kijk ik wel The 4400
Ja sorry, ik draaf maar door over mezelf
Oud 01-02-2006, 13:14
*Sbien
*Sbien is offline
oeeeeeh <333333333

George: "jullie krijgen hele lange blonde kinderen, net barbies" haha

en daar was 'ie dan, nonchalant tegen een boompje leunend en meredith met dr dronken kopje aaaaahhh liefde!! en nu gaan ze dus niet meer stiekem doen? koel
Oud 01-02-2006, 13:22
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 01-02-2006 @ 14:14 :
en daar was 'ie dan, nonchalant tegen een boompje leunend en meredith met dr dronken kopje aaaaahhh liefde!! en nu gaan ze dus niet meer stiekem doen? koel
Ehh, ze was zat dus dacht niet echt na. Het mag eigenlijk niet en die ene vrouw (hoe heet ze ook al weer? die bijnaam weet ik wel..) weet er nu van, dus ja, die gaat dat vast nog een keer gebruiken tegen Derek of Meredith.
Oud 01-02-2006, 13:28
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 01-02-2006 @ 14:22 :
Ehh, ze was zat dus dacht niet echt na. Het mag eigenlijk niet en die ene vrouw (hoe heet ze ook al weer? die bijnaam weet ik wel..) weet er nu van, dus ja, die gaat dat vast nog een keer gebruiken tegen Derek of Meredith.
Nou, ik dacht juist dat Bailey (zo heet ze toch?) zoiets had van 'het zal me een worst wezen, als ik t maar niet iedere dag hoef te zien/horen'.
Dus ze moeten wel stiekem doen enigszins, omdat de hoge baas het natuurlijk niet mag weten, maar volgens mij zal die Bailey het niet tegen hen gaan gebruiken hoor
Oud 01-02-2006, 14:19
Verwijderd
Nee, ze zei op het laatst toch dat je, als je informatie hebt, moet wachten op het goede moment om die vrij te geven...? Ze wacht gewoon tot ze ooit eens behoefte heeft om Derek of Meredith te chanteren.
Oud 01-02-2006, 14:28
Verwijderd
Wrom mogen ze niks hebben, ze kennen elkaar toch al eerder. En sowieso vind ik zulke regels altijd stom, wrom zou 't überhaupt niet mogen.
Oud 01-02-2006, 14:52
Verwijderd
Omdat hij haar baas is en hij haar dan zou kunnen 'voortrekken' e.d.
Oud 01-02-2006, 15:52
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-02-2006 @ 15:28 :
Wrom mogen ze niks hebben, ze kennen elkaar toch al eerder. En sowieso vind ik zulke regels altijd stom, wrom zou 't überhaupt niet mogen.
Beinvloed je werk prestaties, als je vriendin bij je zou werken, behandel je haar anders dan je collega.
Oud 01-02-2006, 16:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, dit is zo gaaf.
Oud 01-02-2006, 19:29
Barones
Barones is offline
Ik vond dat hij wel een beetje misbruik maakte van meredith. ik bedoel,,, zij wijst hem constant af en als ze dronken is maakt hij daar mooi even gebruik van.

Maar ik vind het wel leuk dat ze eindelijk wat hebben
Oud 02-02-2006, 08:23
Verwijderd
Hij had ook gewoon mee kunnen feesten, dat had ik wel willen zien

En ik snap de link van koffie naar seks niet helemaal?
Oud 02-02-2006, 09:00
Iduna
Iduna is offline
Oh ja, dat stukje waarin Izzy thuis komt en Meredith en George aantreft: neemt ze een slok bier van een of andere fles en zegt ze tegen George 'ik dacht dat het van jou was'. iewl
Oud 02-02-2006, 12:01
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
ik vond het alleen een beetje jammer dat meridith en derek alleen zoenen *ahum* als zij zat is....

verder echt super leuke ep!
Oud 02-02-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 01-02-2006 @ 16:52 :
Beinvloed je werk prestaties, als je vriendin bij je zou werken, behandel je haar anders dan je collega.
Wat een reden, maar niet heus. Wat als ze al getrouwd waren?
Volgens mij heeft het te maken met beschuldigingen van seksuele intimidatie. Wat dan nog nergens op slaat, vind ik.
maar ja, kan mij 't schelen
Oud 02-02-2006, 14:25
Verwijderd
Als ze getrouwd waren zou één van de twee overgeplaatst worden naar een andere afdeling of een ander ziekenhuis.
Oud 02-02-2006, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 02-02-2006 @ 15:25 :
Als ze getrouwd waren zou één van de twee overgeplaatst worden naar een andere afdeling of een ander ziekenhuis.
wordt dat serieus gedaan joh. Dat wist ik niet.
Oud 02-02-2006, 14:36
Verwijderd
Als mensen gewoon collega's zijn niet, maar als de een de baas is van de ander vaak wel
Oud 03-02-2006, 10:44
innogen
innogen is offline
ik heb het voorstukje al gezien helaas
Spoiler

o en het is best irritant dattie smilies niet spoilert, maarja dat kan ook moeilijk eigenlijk :/
Oud 04-02-2006, 14:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-02-2006 @ 09:23 :
Hij had ook gewoon mee kunnen feesten, dat had ik wel willen zien

En ik snap de link van koffie naar seks niet helemaal?
ik wil altijd seks met de mensen die ik koffie aanbied, duh
Oud 06-02-2006, 12:14
Iduna
Iduna is offline
Ok, ik zag de voorstukjes al en ik wist wel dat Bailey er mee ging dreigen. En nou ja, morgen weer kijken.
Oud 07-02-2006, 20:03
Tink*
Tink* is offline
Hehe, Bailey is de nazi, nu vat ik 'm.
Oud 07-02-2006, 21:27
Roos
Roos is offline
Geweldige aflevering...
Oud 07-02-2006, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-02-2006 @ 22:27 :
Geweldige aflevering...
ja! ja! ja!

oh, Meredith en Derek <3
En dr. Burke en Christina.... <3

Heb ik trouwens wat gemist? Hebben zij wat met elkaar? Of is dat in het laatste deel van de vorige aflevering gebeurd? (Heb ik niet gezien)

Ik vind Derek echt leuk

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 21:42.
Oud 07-02-2006, 21:45
Qimm
Qimm is offline
hahaha mijn moeder is verslaafd Ze kwam niets vermoedend op bezoek vanavond, maar hard als ik ben móet ik mijn series kijken. En ze vindt het ook cool

Gave ep vandaag trouwens <3
Oud 07-02-2006, 22:05
Flowtje
Flowtje is offline
Aflevering was weer leuk!
Oud 07-02-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 07-02-2006 @ 23:05 :
Oud 08-02-2006, 09:55
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
idd!

(... komt misschien nog wel meer commentaar maar dat moet nog ff wachten )
Oud 08-02-2006, 10:03
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind deze serie ook helemaal te gek! Wel typische ziekenhuisverhalen maar dan ook nog met een verhaal erom heen van de spelers! Geweldig!
Deze aflevering vond ik spannend door die dikke tumor en die onverwachtse operatie wat izzy alleen moest doen!
Oud 08-02-2006, 10:32
Jolt
Jolt is offline
Ik ging naar de film dus heb het gemist, helaas Kan iemand wat uitleggen
Oud 08-02-2006, 14:52
Verwijderd
In de veronica gids staat een interview met Patrick Dempsey
Oud 08-02-2006, 16:29
Solid
Solid is offline
Nou ik zal es een poging doen voor diegenen die het gemist hebben:

Er was een vrouw met een enorme tumor, omdat die er al 1,5 jaar zat! die gingen ze operen, maar de kans was klein dat ze ´t overleefde en dat deed ze dus ook niet.. die ene jongen (waarvan ik de naam nog steeds niet weet ) deed heel aardig tegen haar maar dat deed hij alleen maar omdat hij bij de operatie wilde zijn. hij zei allemaal nare dingen over dr en die vrouw hoorde dat toen ze een scan kreeg omdat de microfoon per ongeluk aanstond. erg stom
christina en die ene jongen die bij meredith woont mochten bij de operatie zijn maar christina was er niet heel blij mee omdat ze 12 uur lang zoveel kilo (die tumor) moest vasthouden en uiteindelijk ging de patient dus dood..die 1e jongen die probeerde ´t nog goed te maken, hij rende met extra bloed naar de operatiekamer maar hij kwam te laat en hij keek oprecht treurig..

dr. Burke vroeg zich af waar hij en christina mee bezig waren en toen zei ze iets in de trant van omg do you need a definition? waarop hij zei close the door. Dus dat gaat nog even door haha

Meredith vroeg zich ook af waar ze mee bezig was met Derek en ze wilde ermee stoppen. Derek trok haar voor bij een patient en bailey (de nazi) zei daar wat van en vervolgens deed derek heel lullig tegen meredith (ze had een idee voor een andere operatie voor die patient) waar bailey bijstond. Meredith ging praten met bailey maar die was duidelijk not amused.
Uiteindelijk kreeg meredith wel gelijk, de patient wilde die andere operatie en derek en meredith deden dit samen. Hij zei dat ze het goed had gedaan en ze maakten het goed. Meredith zei oa dat het haar probleem was zeg maar deze situatie en dat hij haar niet moest voortrekken maar ook niet zo lullig moest doen. Uiteindelijk wachtte zij hem op na zijn dienst en gingen ze samen wat drinken
ik vond het trouwens een mooi moment toen die man geopereerd werd en opeens weer de controle terug had over zijn bewegingen

pff en izzy had het heel druk omdat derek en dr. burk bezig waren met die vrouw. En die eerste jongen moest haar eigelijk helpen maar omdat zijn batterij leeg was kon zij hem niet oppiepen. Ze was vet gestressd en moest een patient opereren, omdat het een noodgeval was maar ze had het nog nooit gedaan. Het ging gelukkig goed en toen ze later sorry zei tegen dr. burke zei hij: why, you saved him! heel goed dus oh en ze werd heel kwaad op die jongen

nou verder weet ik het niet meer hoor
Oud 08-02-2006, 16:43
Verwijderd
Er was ook nog gedoe met dat die ene jongen, ehm, de lieve, dus verliefd is op Meredith en zich steeds voorneemt om haar mee uit te vragen (hij weet uiteraard niets van Derek) maar dan doet-ie het toch niet. En iedereen heeft 'm door behalve Meredith zelf.

Verder heb je 't goed uitgelegd volgens mij
Oud 08-02-2006, 16:57
Jolt
Jolt is offline
Jammer dat ik hem gemist hebt!
Oud 08-02-2006, 17:48
Tink*
Tink* is offline
Het was een leuke aflevering.

Die huisgenoot van Meredith heet George en die andere jongen, die heet Alex.
Oud 08-02-2006, 19:00
niña
niña is offline
Ja, ik vond 'm leuk. Alex zal denk ik nog wel wat meer verdieping krijgen ofzo, het is gewoon een sociale kluns. George is een beetje sneu, jammer dat ze zo'n standaard factor ('de gewone jongen die op de geweldige hoofdrolspeelster verliefd wordt') er in hebben gedaan. Ik vind Burke en dinges wel leuk, vooral omdat zij ook niet helemaal 100 is op relatie gebied natuurlijk
En ik moest echt bijna huilen bij die parkinsonpatiënt, dat ie ineens weer zijn handen op elkaar kon zetten, geweldig.
Oud 08-02-2006, 19:05
Verwijderd
was een goeie aflevering
Oud 08-02-2006, 20:39
.Pure
.Pure is offline
ze blijven goed
Oud 08-02-2006, 23:15
Solid
Solid is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-02-2006 @ 17:43 :
Er was ook nog gedoe met dat die ene jongen, ehm, de lieve, dus verliefd is op Meredith en zich steeds voorneemt om haar mee uit te vragen (hij weet uiteraard niets van Derek) maar dan doet-ie het toch niet. En iedereen heeft 'm door behalve Meredith zelf.

Verder heb je 't goed uitgelegd volgens mij
Owja idd! heel schattig maar zielig..

@Tink*, thanks voor de namen

Ik vond het ook een leuke en goede afl
Oud 09-02-2006, 13:58
innogen
innogen is offline
Citaat:
Oud 09-02-2006, 15:33
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Meredith moet die dokter dumpen en George mee uit nemen. Hij verdient het.
Oud 09-02-2006, 15:43
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 09-02-2006 @ 16:33 :
Nee, die dokter is veel leuker, George moet maar achter Izzy aangaan
Oud 09-02-2006, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Een Tweeling schreef op 09-02-2006 @ 16:33 :
Ja, dat vind ik ook. Niet dat Derek niet leuk is, maar 't is zo'n geniepig gedoe. Met George is gewoon mogelijk en nog leuk ook, voor ons
Oud 09-02-2006, 16:36
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik hou van de dinsdagavond op tv
Voor de zware verslaafden onder ons:
http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/
Oud 09-02-2006, 16:56
Liieneke
Liieneke is offline
Ik vind deze serie echt helemaal geweldig
Ik vind van die ziekenhuis series altijd zo saai maar dit
vind ik echt heel leukk!!

Owwh en ik kwam er achter dat die derek
3e of 4e was van de knapste mannen (in amerika denk ik )

Ik vind die Meredith trouwens best knap en die Izzie eiglijk ietsje minderr knap mja, dat is mijn mening!

Magoedd, ik kijk dinsdag of course weer
Oud 09-02-2006, 18:21
Verwijderd
Ik neem altijd Gilmore Girls op op dinsdag, en dan komt Grey's Anatomy erachter aan. Leek me altijd een leuk programma, maar had het toch nog nooit gezien. Nu wil ik het eindelijk gaan kijken, kom ik erachter dat er maar 10 minuten opgenomen zijn omdat daarna de band afgelopen was haha
Oud 09-02-2006, 20:56
.Pure
.Pure is offline
Grey is echt wel heel dun zeg

Oud 09-02-2006, 21:25
Verwijderd
Ieh inderdaad
Oud 09-02-2006, 21:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
.Pure schreef op 09-02-2006 @ 20:56 :
Grey is echt wel heel dun zeg

[afbeelding]
OMG Dat is gewoon eng!
Oud 09-02-2006, 23:02
Verwijderd
Dat valt me hoe dan ook steeds op als je haar ziet weglopen in broek, ze heeft meisjes-van-11 benen&billen.

Maar inderdaad, George verdient haar meer en dat geeft óók een hoop plotverwikkelingen omdat ze samen in een huis wonen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten