Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 15:29
Verwijderd
Ook in het najaar op Net5


Meet Meredith Grey. She's a woman trying to lead a real life while doing a job that makes having a real life impossible.

Meredith is a first year surgical intern at Seattle Grace Hospital, the toughest surgical residency program west of Harvard. She and fellow first-year interns Cristina Yang, Izzie Stevens, George O'Malley and Alex Karev were students yesterday. Today they're doctors and, in a world where on the job training can be a matter of life and death, they're all juggling the ups and downs of their own personal lives.

The five interns struggle to form friendships in this most stressful and competitive atmosphere. Meredith's medical ambition is overshadowed by a troubling secret: Her mother, a noted pioneering surgeon, is struggling with a tragic and devastating illness. Cristina is a study in contradiction; highly competitive and driven, she eschews any favors in order to make it on her own. Isobel "Izzie" Stevens is the small-town girl who grew up dirt poor and, in spite of paying for her medical career by modeling, still struggles with her self-esteem. George O'Malley is the warm but insecure boy next door who always manages to do or say the wrong thing at the wrong time. In spite of his attraction to women, he's treated as "just one of the girls." And Alex Karev, the intern the other interns love to have, masks his working class roots with arrogance and ambition.

The interns are guided by an established team of doctors who are determined to shape them into skilled surgeons or break them: Miranda Bailey, a senior resident responsible for training them, is so tough that she's nicknamed "The Nazi." Derek Shepherd is the flirtatious but very capable surgeon who shares a forbidden but undeniable sexual attraction with Meredith. Preston Burke's arrogance is second only to his skill with a scalpel. Overseeing them all is Dr. Richard Webber, Seattle Grace's paternal, but no-nonsense chief of surgery.

Grey's Anatomy focuses on young people struggling to be doctors and doctors struggling to stay human. It's the drama and intensity of medical training mixed with the funny, sexy, painful lives of interns who are about to discover that neither medicine nor relationships can be defined in black and white. Real life only comes in shades of grey.



Ik vind Amerikaanse ziekenhuis series vaak wel leuk, dus ik ben benieuwd
Advertentie
Oud 27-07-2005, 16:14
Nebula
Nebula is offline
Het schijnt nogal soaperig en feministisch te zijn en minder realistisch dan ER. Ik denk niet dat het wat voor mij is.
Oud 27-07-2005, 16:48
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Een van de betere series, die ik de laatste tijd heb gezien.
kan niet wachten op seizoen 2
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 28-07-2005, 06:20
Verwijderd
Als het niet op een tijd is van een van mn vaste series, ga ik zeker (iig) een aflevering kijken.. ik hou wel van ziekenhuisseries dus wat dat betreft zit het vast wle goed .
Oud 06-12-2005, 17:26
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Wanneer komt dit dan op Net 5? Ben er erg benieuwd naar!

Edit: Ik weet het al:

Citaat:
NET 5 zendt vanaf dinsdag 3 januari rond 21:30 de nieuwe serie Grey's Anatomy uit.
Dus 20.30 Gilmore Girls en 21.30 Grey's Anatomy.

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 17:29.
Oud 06-12-2005, 17:29
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Volgens mij komt het al in januari/februari op Net5. In Amerika is het heel populair, ik ken veel mensen die het geweldig vinden. Ik heb het zelf nog nooit gedownload, simpelweg omdat ik niet aan nog meer series verslaafd kan worden
Maar ik ga zeker wel de pilot kijken als het in NL komt.


EDIT: ^Oeps, je was me voor.
Oud 06-12-2005, 17:31
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik wilde het eigenlijk ook downloaden, maar ik wil het ook wel een keer op tv zien, want dat is mijn vaste tv avondje (dinsdag) en anders heb ik niks meer om te kijken
Oud 06-12-2005, 19:58
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 06-12-2005 @ 18:29 :
Volgens mij komt het al in januari/februari op Net5. In Amerika is het heel populair, ik ken veel mensen die het geweldig vinden. Ik heb het zelf nog nooit gedownload, simpelweg omdat ik niet aan nog meer series verslaafd kan worden
Maar ik ga zeker wel de pilot kijken als het in NL komt.


same here
__________________
Steady as the goes.....
Oud 07-12-2005, 14:47
Verwijderd
ja maar ja maar ja maar ja maar.. en desperate housewives dan?
Oud 07-12-2005, 14:48
Verwijderd
Maar als het op die dag komt, ga ik het vast wel kijken, en mezelf kennende zal ik het dan ook wel blijven volgen..
Oud 11-12-2005, 17:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-07-2005 @ 16:29 :
Grey's Anatomy focuses on young people struggling to be doctors and doctors struggling to stay human. It's the drama and intensity of medical training mixed with the funny, sexy, painful lives of interns who are about to discover that neither medicine nor relationships can be defined in black and white. Real life only comes in shades of grey.
Wow dit klinkt wel heel soaperig hoor...

Als het slechter of onrealistischer is dan ER vind ik het vast dom, ik ben verwend Maar ga het zeker kijken, ben toch zeer benieuwd

En idd, als het ipv DH is, tja dan valt er toch een gat in je tv-avond he
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-12-2005, 18:04
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 11-12-2005 @ 18:33 :
Wow dit klinkt wel heel soaperig hoor...

Als het slechter of onrealistischer is dan ER vind ik het vast dom, ik ben verwend Maar ga het zeker kijken, ben toch zeer benieuwd

En idd, als het ipv DH is, tja dan valt er toch een gat in je tv-avond he
Ach joh. DH wordt toch slechter
Oud 11-12-2005, 18:04
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Lijkt me wel leuk aangezien ik zelf ook intern ga worden
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 12-12-2005, 18:45
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Kruising tussen ER en Scrubs? Kan best leuk worden
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 12-12-2005, 21:03
hurricane
hurricane is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-12-2005 @ 15:47 :
ja maar ja maar ja maar ja maar.. en desperate housewives dan?
Desperate Housewives zullen wel even wegblijven. Ik verbaasde me er al over hoe dicht we op Amerika zitten met de afleveringen. Nu loopt Amerika maar een week of 5 voor.
Oud 12-12-2005, 21:40
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Dh loopt nu al zo lang achter elkaar door, dat het tijd wordt voor een break.
Maar lijkt me wel een leuke serie. Zag er van de week een voorstukje van op net5 en dat zag er wel grappig uit. Ik ga t wel ff bekijken, weet alleen nog niet of ik t wil volgen, want dan wordt het eigenlijk echt teveel
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 13-12-2005, 11:38
Verwijderd
DH is toch tegelijk met GG weer begonnen?

Ik zag voorstukjes van dit op tv, lijkt me wel leuk
En zo'n donkerharige man speelt er in mee, waar ken ik die toch van?
Oud 14-12-2005, 12:45
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Hmz ik weet nou eigenlijk niet hoe het zit, want ik zag gister weer zo'n filmpje en daarin zeggen ze:
"Vanaf 3 januari te zien op Net5 direct na Gilmore Girls."

Dat zou betekenen:

- Desperate Housewives om 20.30
- Gilmore Girls om 21.30
- Grey's Anatomy om 22.30

en helemaal niet ipv DH.

Of ben ik nog gek?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Ads door Google
Oud 14-12-2005, 15:37
Verwijderd
Volgens mij komt GG dan om 20.30, en Grey's Anatomy om 21.30. Dat had ik ergens gelezen..
oh, hier in dit topic dus, ergens bovenaan
Oud 14-12-2005, 19:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-12-2005 @ 16:37 :
Volgens mij komt GG dan om 20.30, en Grey's Anatomy om 21.30. Dat had ik ergens gelezen..
oh, hier in dit topic dus, ergens bovenaan
Owja...hm nou dan weet ik t ook niet We'll see...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 15-12-2005, 09:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Op de net5 site staat dat Grey's Anatomy DH gaat vervangen en dat GG om 20.30 komt...

Dus neem maar vast afscheid van DH
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-12-2005, 10:03
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 15-12-2005 @ 10:10 :
Op de net5 site staat dat Grey's Anatomy DH gaat vervangen en dat GG om 20.30 komt...

Dus neem maar vast afscheid van DH
DH komt vast wel terug. Zolang ze in de VS nog kijkcijfers krijgen krijgen ze die hier ook. Ik zou er trouwens niet om rouwen als DH niet terug kwam. Wat is die serie slecht tegenwoordig. Sophmore slump, much?
Oud 15-12-2005, 11:30
.Pure
.Pure is offline
ben benieuwd, ga sowieso de pilot kijken.
Oud 15-12-2005, 12:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 15-12-2005 @ 11:03 :
DH komt vast wel terug. Zolang ze in de VS nog kijkcijfers krijgen krijgen ze die hier ook. Ik zou er trouwens niet om rouwen als DH niet terug kwam. Wat is die serie slecht tegenwoordig. Sophmore slump, much?
Nee! DH is cool
Episode van dinsdag was ook weer zo

Naja ik begrijp niet zo goed waarom ze nu al stoppen met DH en dan wel doorgaan met GG
Mja Net5 heeft wel vaker van die dingen, nu komen bijvoorbeeld ook t/m nieuwjaar dubbele eps van Will&Grace, wat daar dan weer het nut van is....(niet dat je mij hoort klagen, maar begrijp de logica niet)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 15-12-2005, 12:37
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-12-2005 @ 13:15 :
Nee! DH is cool
Episode van dinsdag was ook weer zo

Naja ik begrijp niet zo goed waarom ze nu al stoppen met DH en dan wel doorgaan met GG
Mja Net5 heeft wel vaker van die dingen, nu komen bijvoorbeeld ook t/m nieuwjaar dubbele eps van Will&Grace, wat daar dan weer het nut van is....(niet dat je mij hoort klagen, maar begrijp de logica niet)
Er zijn nu gewoon nog maar weinig aflevering van DH beschikbaar, omdat het nu winterstop is in Amerika. Nederland loopt maar weinig achter met DH, dus is het soms moeilijk met programmeren. Denk dat dat de reden is. GA heeft er al een vol seizoen op zitten, dus daar zijn nog genoeg afleveringen van beschikbaar.
Advertentie
Oud 15-12-2005, 15:28
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 15-12-2005 @ 13:37 :
Er zijn nu gewoon nog maar weinig aflevering van DH beschikbaar, omdat het nu winterstop is in Amerika. Nederland loopt maar weinig achter met DH, dus is het soms moeilijk met programmeren. Denk dat dat de reden is. GA heeft er al een vol seizoen op zitten, dus daar zijn nog genoeg afleveringen van beschikbaar.
Ja, dat is het inderdaad. Ze lopen in Amerika maar 4(!) afleveringen voor en de eerstvolgende komt daar pas weer 8 januari, dus kunnen we in Nederland simpelweg niet doorgaan met uitzenden...
Dat ik daar niet aan gedacht heb
En GG loopt in Amerika nog redelijk wat voor...15 afleveringen zelfs, dus daar kan Net5 dan wel mee doorgaan
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-12-2005, 12:26
Verwijderd
In de VS zijn ze met GG toch ook al in seizoen 6? Lijkt me dat ze seizoen 5 dan zonder problemen kunnen uitzenden
Oud 17-12-2005, 14:31
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-12-2005 @ 13:26 :
In de VS zijn ze met GG toch ook al in seizoen 6? Lijkt me dat ze seizoen 5 dan zonder problemen kunnen uitzenden
Dat zeg ik dus ook
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-12-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 17-12-2005 @ 15:31 :
Dat zeg ik dus ook
uh ja, er moest nog een 'inderdaad' ofzo achter, want het was ook bedoeld als bevestiging van wat jij zei
Oud 18-12-2005, 12:21
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-12-2005 @ 18:02 :
uh ja, er moest nog een 'inderdaad' ofzo achter, want het was ook bedoeld als bevestiging van wat jij zei
ok
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 28-12-2005, 00:34
Replicator
Avatar van Replicator
Replicator is offline
Aan ER kan het in elk geval niet tippen.
Oud 01-01-2006, 21:33
PV
PV is offline
Dat voorstukje wordt wel erg vaak uitgezonden (of ik kijk teveel Net5). Maar ik ga iig dinsdag wel kijken als ik tijd heb, ben wel nieuwsgierig
Oud 03-01-2006, 21:12
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik vind het leuk
Oud 03-01-2006, 21:14
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik vind het wel oké, maar ik denk niet dat ik het ga volgen. Eerder voor als je een keertje wilt blijven hangen na GG.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 03-01-2006, 21:18
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
ik vind het ook leuk
moet het denk ik nog een keer zien om te kijken of ik het echt ga volgen.
Oud 03-01-2006, 21:24
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het ook wel leuk.
Dinsdagavond is toch serie-avond, dus ik blijf sowieso hangen.
Ads door Google
Oud 03-01-2006, 21:25
Verwijderd
Ik vond het leuk

Denk ook wel dat ik verslaafd ga raken na een paar afleveringen. En dat geeft ook niks, want GG kijk ik sowieso, en dan kan dit er makkelijk achteraan
Oud 03-01-2006, 21:27
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik geloof dat dit wel een nieuwe verslaving gaat worden.
__________________
Wark!
Oud 03-01-2006, 21:38
Verwijderd
ik vond 't ook leuk
Oud 03-01-2006, 21:42
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
leuke serie, ik ga dit wel volgen
toffe muziek ook
__________________
hoii
Oud 03-01-2006, 21:42
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Ik vond het wel aardig, ik ben nog niet overtuigd, maar ik kijk volgende week wel weer denk ik
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 03-01-2006, 21:47
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vond het wel wat. Niet om voor thuis te blijven/op te nemen, maar dat doe ik voor geen enkele serie (meer).
Oud 03-01-2006, 21:50
PV
PV is offline
Ook ik ga vaker kijken
Oud 03-01-2006, 22:07
Verwijderd
Mwah, 't was wel erg veel 'persoonlijk drama'.
Oud 03-01-2006, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 03-01-2006 @ 23:07 :
Mwah, 't was wel erg veel 'persoonlijk drama'.
dat is volgens mij het idee van de serie, en ook het verschil met bijv. ER. Daar gaat het meer om de operaties enzo, en hier veel meer om het persoonlijke.
Oud 03-01-2006, 22:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-01-2006 @ 21:47 :
Ik vond het wel wat. Niet om voor thuis te blijven/op te nemen, maar dat doe ik voor geen enkele serie (meer).
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-01-2006, 22:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond het ook wel leuk, hoewel sommige dingen redelijk voorspelbaar waren. Volgende week nog maar eens kijken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-01-2006, 09:59
liefsNynzz
Avatar van liefsNynzz
liefsNynzz is offline
Citaat:
Dinsdagavond is toch serie-avond, dus ik blijf sowieso hangen.
Ik ook Vond het leuk
__________________
...Never Give Up On Things That Make U Smile...
Oud 04-01-2006, 10:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vond het leuk! Ik ga zeker blijven kijken. Ik vond dat stukje op het einde met Alice Grey wel zielig
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-01-2006, 10:44
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-01-2006 @ 22:25 :
Ik vond het leuk

Denk ook wel dat ik verslaafd ga raken na een paar afleveringen. En dat geeft ook niks, want GG kijk ik sowieso, en dan kan dit er makkelijk achteraan
jep me 2!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Grey's Anatomy
__
68 28-09-2010 11:25
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Grey's Anatomy
Hyphen
314 11-10-2008 21:04
Films, TV & Radio America's Next Top Model 7
PV
371 07-01-2008 20:58
Films, TV & Radio Grey's anatomy op computer?
RosaxX
4 24-12-2006 14:43
Films, TV & Radio ER, Grey's Anatomy en Strong Medicine
EXBO
64 20-08-2006 00:51
De Kantine alle leuke programma's stoppen!!!
Ikkuuuuuh
17 31-05-2006 18:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.