Advertentie | |
|
![]() |
|
Een vrouw met veel (bepaalde) mannelijke trekken.
Kan qua uiterlijk zijn: breed, geen vrouwelijk figuur, kort kapsel, geen make-up, geen ontharing Maar ook de manier van lopen (wijdbeens), praten, de stem, de manieren (hoe iemand drinkt of mensen begroet).
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik aan een manwijf denk, dan denk ik aan een meisje dat breed of gespierd is. Meestal komt dat omdat ze een liefhebber is van sport. Voor de rest heeft ze een lage stem, dat hoeft natuurlijk niet perse. Ze heeft meer vrienden dan vriendinnen, omdat ze de meeste meisjes maar stomme huppelkutjes vindt. Een manwijf hoor je nooit giechelen, ze is zelfs erg nors. Ze is nuchter van karakter. Voor de rest loopt ze en beweegt ze heel erg mannelijk. De meeste zijn lesbisch of biseksueel.
|
![]() |
|
Real-life versie van een man-wijf die ik ook daadwerkelijk ken:
- breedgeschouderd - mono-brauw - smalle heupjes - een beetje een Jim Carrey-gezicht - tukkers accent - breed lopen natuurlijk Ze droeg alleen geen tuinbroeken en had een lage paardestaart met een kuifje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou ik weet het niet hoor, maar ik zit er naast een...geloof ik. Ze heeft een ongelooflijk zware stem en kleed en gedraagt zich ook zo. Het is niet erg ofzo...maar ze freaked me af en toe gewoon out...dan zit ze zo heel avaag naar je te kijken. En ze loopt nog achter me aan ook....scary
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
bij een manwijf denk ik aan een heuploze, gezette, dame, die haar borsten probeert te verbergen in grote tiesjurts, een staart heeft of kort haar, geen of heel weinig make-up gebruikt, een beetje lompe gewoontes heeft (boeren, vloeken) en ook rookt en bier drinkt (niet dat vrouwen dat niet mogen enzo, blabla), veel mannelijke vrienden.
alleen zou ze in mijn gedachten niet lesbisch zijn.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik kan meestal niet echte vriendinnen ermee worden, ze zijn te nors voor mij.
|
manwijven zijn:
-vrouwen die je hand fijn knijpen -vrouwen die de combinatie shaq roken + kort kapsel hebben beheersen -vrouwen die houthakkersblouses dragen -vrouwen die in de bouw werken -vrouwen die liever een piemeltje hadden gehad -vrouwen die het nut der schoonheid niet inzien -vrouwen die liever uit een fles bier drinken dan uit een glas -vrouwen die het begrip ontharen hebben overgeslagen -vrouwen die liever een hector als hond hebben dan een fifi -vrouwen die de man zijn in een homofiele relatie -vrouwen die een gilette mach 3 hebben
|
Ik ken er 2
1 -met altijd een houthakkersblouse of FILA-trui aan -met een nors gezicht -met blond haar tot haar kin -die altijd wijdbeens zat -die echt als een kerel liep 1 -met zwart kort haar verschrikkelijk uit model -zat wijdbeens dit meisje valt nog wel mee, met de diplomauitreiking had ze een jurk aan en ze gedraagt zich al een stuk vrouwelijker. Vroeger vond ik haar echt een meisjes-meisje maar ineens leek ze meer op een jongen dan op een meisje
||
Verwijderd
|
Citaat:
Precies... van die vrouwen die totaal niet vrouwelijk/elegant zijn... verzorgen zich totaal niet (behalve af en toe die snor wegscheren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een manwijf is toch voor iedereen persoonlijk.
Je krijgt echt zo'n cliche beeld van een 'pot' voor je. Ik vind Pink ook wel een beetje een manwijf niet als belediging maar als compliment. Niet zo meisjesachtig, op de manier van : als ik grote tieten en lang haar heb ben ik pas vrouwelijk. Nou het is een beetje moeilijk uit te leggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
okay uitleg waarom ik door een vriend een kerel werd genoemd
ik drink bier(en beetje veel), ik zit wijdbeens ![]() maar ik zie er wel uit als een meisje , ben klein en tenger
||
Citaat:
dan ken ik een manwijf!!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |