![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar nee, voorlopig zou ik nog maar niks professioneels verwachten hoor, ik wil eerst een heel andere richting op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe lang ga je dit nog volhouden denk je? Vind het heel kut voor je... * virtuele knuffel * |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en de ander werkt fulltime bij een supermarkt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee dat was niet lief om te zeggen :$ ik werk er zelf ook trouwens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmz dan ging ik voor de tweede en zorgde dat het niet te lang duurde ![]()
||
Citaat:
![]() Hmz dan ging ik voor de tweede en zorgde dat het niet te lang duurde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1 keer is wel genoeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja werd beetje agressief toen het niet opschoot, kon ik alles weer verwijderen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben 't eigenlijk zat. Maar ik hou eigenlijk toch teveel van 'm om er een eind aan te maken. Ik wil 'm iedergeval nog 1 keer zien. Kijken of 'ie terug kan veranderen, want in het begin was 'ie nog wel lief. En ik wil er voor zorgen dat ik hem dump voordat hij dat bij mij kan doen. Dat gun ik 'm gewoon niet. Nu praat 'ie tegen me aan op MSN en ik negeer 'm. Want ik heb helemaal geen zin in 'm nu. En dan gaat 'ie zielig lopen doen... Grrrrr.
Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 21:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest langs want ik moest een cd afgeven bij hem en vond het wel fijn om even te babbelen. Het elkaar niet zien gaat niet lukken. Zo zijn we altijd op donderdag bij een vriendin, op vrijdag op de vereniging en op zaterdag hebben zij (zijn team, waar dus nu ook vrienden in zitten) een wedstrijd en daar blijf ik gewoon heen gaan en ik blijf gewoon met uitwedstrijden ook meegaan. Ik ging niet alleen voor hem, maar ook voor de andere jongens en natuurlijk de meiden (stuk voor stuk vriendinnen geworden) die ook altijd meegaan (aanhang ![]() ![]() Ik heb er wel degelijk over nagedacht ![]() Vandaag zei ik tegen hem ook: Ik weet ook niet zo goed wát ik moet afsluiten. Ja, mijn gevoel voor hem. Dat deel. Maar waar ligt die grens? Ook in de omgang enzo. Hij gaf ook aan dat hij dat ook wel lastig vindt en daar over na had gedacht. Maar beiden weten we het niet zo goed. We bellen en smsen ook niet echt. Ja, vandaag belde hij me omdat hij dat zou doen ivm langsgaan enzo. Op msn spreken we elkaar ook niet echt. Toevallig gisteren even. Dat is ook hetgene wat ik lastig vind. De vorige keer dat mijn relatie verbroken werd woonde die jongen in Amsterdam. Dan is het een stuk makkelijker om elkaar niet te zien etc. Toch heb ik bij die jongen er heel lang over gedaan om hem achter me te laten (een jaar), terwijl ik denk dat het nu heel anders wordt. Gewoon vanwege de verschillende personen die zij zijn. Alles schommelt ook zo binnenin mij. Heel typisch is dat en ik word er gek van. Ik beseft me wel vandaag iets: ik ben al helemaal bezig met hoe ik het wil nu en hoe we dat moeten doen etc etc, terwijl ik eigenlijk nog niet echt heb stil gestaan met hoe ik het eerst zag en dat gevoel dat ik er bij had. Hoe ik onze toekomst een beetje voor ogen had etc etc.. Ik ben alleen maar bezig met de rest. Misschien is het goed om daar ook eens bij stil te staan ![]() ![]() Ik wil zo veel, zo snel en allemaal tegelijk en nu. Ik wil me gewoon goed voelen en blij zijn en heerlijk met hem om kunnen gaan op een manier waar we ons allebei prettig bij voelen. Maar dat komt wel goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Begin maar gewoon met nu je bed in kruipen en wie weet lukt het je om vijf jaar vol te maken ![]() ![]() Ik heb de eerste nacht niet geweldig geslapen, want ik heb de hele nacht gedroomd en gedroomd en gedroomd, om gek van te worden... Maar ik heb tenminste wel aan één stuk door geslapen. En dat helpt wel, om wat slaap te krijgen. Sterkte meis. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |