Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 06-03-2006 @ 17:09 :
wie
Advertentie
Oud 06-03-2006, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 06-03-2006 @ 14:49 :
Daar wil ik nog wel eens fundamenteel over discussieren met je
ja jeminee
Oud 06-03-2006, 17:12
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
minder

Ik: Heb je nog tijd voor me volgende week?

Zij: Naah niet echt nee

Ik:
Oud 06-03-2006, 17:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
groovy schreef op 06-03-2006 @ 14:30 :
Jaaa, met dank aan jouw adviezen natuurlijk! Wel eens gedacht aan een bemiddelings-bureau ? Of om relatie-therapeute te worden? Hihi
Haha, het schoot me van het weekend wel door mijn hoofd Voor 'erbij' lijkt het me misschien best nog wel leuk ook

Maar nee, voorlopig zou ik nog maar niks professioneels verwachten hoor, ik wil eerst een heel andere richting op
Oud 06-03-2006, 17:23
Verwijderd
Ik ben zó verliefd
Oud 06-03-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 06-03-2006 @ 17:23 :
wie
Oud 06-03-2006, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-03-2006 @ 21:22 :
* verhaal *
Hij blijft maar twijfelen, is het niet? Kan me voorstellen dat je hier toch wel flink gefrustreerd van wordt. Gezien al je post zie ik dat jij wel wil vechten ervoor, maar dat hij niet echt meedoet. Heel vervelend, want dan weet je ook niet waar je aan toe bent.
Hoe lang ga je dit nog volhouden denk je?
Vind het heel kut voor je...
* virtuele knuffel *
Oud 06-03-2006, 17:55
zeep007
zeep007 is offline
Die oude vlindertjes zijn nog niet weg! gelukkig niet
Oud 06-03-2006, 18:15
ST*R
ST*R is offline
Op dit moment erg goed.
Ik weet alleen ook dat het anders kan zijn.. de laatste tijd is het zo wisselend wat ik voor hem voel! Gisternacht deed ie erg lief, maar dat vond ik een beetje benauwend ofzo. sOchtends vond ik m opeens super leuk, tijdje later viel dat wel weer mee, en nog een tijdje later (tot nu, maar tot wanneer?) vond ik m weer erg lief en leuk.
Dit hoort niet echt in een relatie he..
Ik wil m zoo graag de hele tijd leuk vinden!
Nouja hopelijk blijf ik voelen wat ik nu voel
Oud 06-03-2006, 18:18
Silvie
Silvie is offline
Vandaag was hij bij mij en het voelt zo goed. Net of ik hem al jaren ken. Ik hoop dat dit nog lang gaat duren
Oud 06-03-2006, 18:32
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
ST*R schreef op 06-03-2006 @ 19:15 :

de laatste tijd is het zo wisselend wat ik voor hem voel! In zijn smsjes doet ie erg lief, maar dat vind ik een beetje benauwend ofzo. soms vind ik m opeens super leuk, tijdje later valt dat wel weer mee, en nog een tijdje later (tot nu, maar tot wanneer?) vind ik m wel aardig
Ik wil m zoo graag de hele tijd leuk vinden!
Oud 06-03-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 06-03-2006 @ 14:24 :
gewoon met allebei afspreken!! En genieten
maar de een woont helemaal in woerden. Wie woont er nu daar
en de ander werkt fulltime bij een supermarkt.
Oud 06-03-2006, 18:43
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-03-2006 @ 19:38 :
maar de een woont helemaal in woerden. Wie woont er nu daar
en de ander werkt fulltime bij een supermarkt.
Ik ging voor die eerste, met die tweede kan je geen fatsoenlijk huis kopen later

Nee dat was niet lief om te zeggen :$ ik werk er zelf ook trouwens
Oud 06-03-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 06-03-2006 @ 19:43 :
Ik ging voor die eerste, met die tweede kan je geen fatsoenlijk huis kopen later

Nee dat was niet lief om te zeggen :$ ik werk er zelf ook trouwens
maar die eerste heeft echt een lage dunk van zich zelf
Oud 06-03-2006, 18:56
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-03-2006 @ 19:48 :
Leuke uitdaging om die op te krikken
Hmz dan ging ik voor de tweede en zorgde dat het niet te lang duurde
Oud 06-03-2006, 18:56
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-03-2006 @ 19:48 :
Oud 06-03-2006, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 06-03-2006 @ 19:56 :
maar ik ga later veel verdienen, dus dat maakt niet uit.

1 keer is wel genoeg
Oud 06-03-2006, 19:00
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-03-2006 @ 19:57 :
maar ik ga later veel verdienen, dus dat maakt niet uit.

1 keer is wel genoeg
Haha potverdikke dan doe je ze beide

ja werd beetje agressief toen het niet opschoot, kon ik alles weer verwijderen
Oud 06-03-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 06-03-2006 @ 20:00 :
Haha potverdikke dan doe je ze beide

ja werd beetje agressief toen het niet opschoot, kon ik alles weer verwijderen
ik vind die uit woerden irritant worden
Oud 06-03-2006, 19:04
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-03-2006 @ 20:01 :
ik vind die uit woerden irritant worden
Haha jaaaa kwerd vervelend van mezelf als ik jou was
Oud 06-03-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 06-03-2006 @ 20:04 :
Haha jaaaa kwerd vervelend van mezelf als ik jou was
waarom denk je dat ik hier post.. met mezelf valt gewoon niet meer te praten.
Oud 06-03-2006, 19:08
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-03-2006 @ 20:05 :
waarom denk je dat ik hier post.. met mezelf valt gewoon niet meer te praten.
Ghehe beetje same here. Sterkte dr mee
Oud 06-03-2006, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 06-03-2006 @ 20:08 :
Ghehe beetje same here. Sterkte dr mee
jij ook
Oud 06-03-2006, 19:32
Gothic
Gothic is offline
Af en toe krijg ik toch zin om te zoenen... maar dat is vast logisch ...

Ik heb m'n ex dus niet gebeld. We/ik zou tegen maart contact zoeken, kijken of we nog zin hadden om wat af te spreken. Eigenlijk wil ik het wel. Maar twijfel of het verstandig is. Vind het jammer om hem nooit meer te spreken, maar als hij een nieuwe vriendin heeft, heb ik geen behoefte eigenijk om nog wat te doen. Dus misschien zegt het genoeg. Niet dat ik hoop heb, maar ik voel vast nog wel wat enz... misschien gewoon bellen en kijken of hij idd een vriendin heeft nu...
Oud 06-03-2006, 19:40
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij is lief. Twintig minuten heen en twintig minuten terug fietsen door deze kutkou om mij eventjes te zien.
LIEF.
Oud 06-03-2006, 19:47
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, de verliefdheid zwakt af en dat is positief, ik kan weer aan andere dingen denken dan alleen hij. Dat is fijn. Verder heb ik hem vandaag niet gezien, jammer, maar geen doodzonde. Ik hoop hem morgen nog eventjes te spreken dan .
Oud 06-03-2006, 19:48
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is lief
Oud 06-03-2006, 19:54
I C U
I C U is offline
Verdomme, ik denk teveel aan hem. Volgens mij zijn het die ogen, ik weet het zeker!

En waarom ligt hij overhoop met mijn beste vriendinnetje? Ik wil er vanaf, lijkt me een strak plan. Therapie? Tja, wie weet.

Damn, wanneer komt er nou eens een jongen voorbij, die meteen voor mij valt, en voor wie ik ook meteen val, en dan leven we nog happily ever after, krijgen drie kinderen, wonen in een groot huis en hebben twee leuke auto's voor de deur staan? Enzo?

Tja, a girl may dream
Oud 06-03-2006, 20:12
WolterB
WolterB is offline
Ze trotseert sneeuwbuien om even bij mij te kunnen zijn
Oud 06-03-2006, 20:44
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Het contact met mijn ex is behoorlijk tof. Dat gesprek van laatst had ik ook even nodig, gewoon om alles definitief af te sluiten. Voor de rest gaat het prima.
Oud 06-03-2006, 20:46
Fides
Fides is offline
Zo iemand is zo speciaal <3.
Oud 06-03-2006, 20:55
Thee Muts
Thee Muts is offline
He bah, zie hem deze week alleen donderdagavond een paar uurtjes (en gelukkig slapen we samen) vanwege allerlei langs elkaar lopende activiteiten, en krijg nu net een berichtje van hem dat hij nu ook voorlopig nog niet thuis is terwijl ik hem een half uur terug al verwacht had

Ik word verwend van dat samenwonen...
Oud 06-03-2006, 20:55
kenni
kenni is offline
Heb hem vanmiddag gelukkig weer gezien en was erg gezellig

Moet nu helaas weer wachten tot zaterdagavond..
Oud 06-03-2006, 21:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 06-03-2006 @ 18:48 :
Hij blijft maar twijfelen, is het niet? Kan me voorstellen dat je hier toch wel flink gefrustreerd van wordt. Gezien al je post zie ik dat jij wel wil vechten ervoor, maar dat hij niet echt meedoet. Heel vervelend, want dan weet je ook niet waar je aan toe bent.
Hoe lang ga je dit nog volhouden denk je?
Vind het heel kut voor je...
* virtuele knuffel *
Ik word er idd helemaal gek van. Zeker na hoe hij zich gedroeg toen hij hier bij me was. Ik had gehoopt dat meneer een beetje enthousiast was geweest dat 'ie me na 3 maanden weer zag, maar dat was niet het geval. De eerste avond dat ik naast 'm lag en hij zich van me wegdraaide dat ik al 'jezus, wat moet ik nou met jou'. Ik moest 'm zowat smeken voor wat aandacht, en nou 'ie weer thuis is zit 'ie weer lieve dingen naar me te sturen.
Ik ben 't eigenlijk zat. Maar ik hou eigenlijk toch teveel van 'm om er een eind aan te maken. Ik wil 'm iedergeval nog 1 keer zien. Kijken of 'ie terug kan veranderen, want in het begin was 'ie nog wel lief. En ik wil er voor zorgen dat ik hem dump voordat hij dat bij mij kan doen. Dat gun ik 'm gewoon niet.
Nu praat 'ie tegen me aan op MSN en ik negeer 'm. Want ik heb helemaal geen zin in 'm nu. En dan gaat 'ie zielig lopen doen...
Grrrrr.

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 21:37.
Oud 06-03-2006, 21:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik voel me nu echt een kutwijf.
Oud 06-03-2006, 21:54
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-03-2006 @ 22:47 :
Ik voel me nu echt een kutwijf.
wattan?
Oud 06-03-2006, 21:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Cookie schreef op 06-03-2006 @ 22:54 :
wattan?
omdat ik 'm negeerde. En daar werd 'ie heel verdrietig van zei 'ie.
Oud 06-03-2006, 22:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Pff, ben beetje in de war. Ik heb zo het gevoel dat mijn vriend nu alles zo vanzelfsprekend vind. En dat hij totaal geen moeite voor me doet. Heb een beetje het gevoel dat ik meer voor hem moet doen dan hij voor mij. Of misschien ben ik ook wel een zeikerd
Oud 06-03-2006, 22:01
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-03-2006 @ 22:58 :
omdat ik 'm negeerde. En daar werd 'ie heel verdrietig van zei 'ie.
Negeren is ook wel hard.
Oud 06-03-2006, 22:18
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 06-03-2006 @ 23:01 :
Negeren is ook wel hard.
je wegdraaien als je elkaar 3 maand niet gezien hebt ook.
Oud 06-03-2006, 22:40
Verwijderd
Ik haat het dat de tranen er niet komen, behalve als ik bij hem ben.
Ik voel me gewoon te goed, te vertrouwd, te veilig bij hem. Natuurlijk is dat goed en dat willen we natuurlijk ook zo houden, maar ik zou aan de andere kant ook wel eens ergens anders willen janken Want zo schiet het niet op. En ook al zegt hij dat ik hem altijd kan bellen als er wat is enzo, toch wil ik hem er ook niet mee belasten. Daarop kreeg ik een strenge blik, een knuffel en weer de zin dat ik écht moest bellen als er wat was, maar toch...
Ik wil ook wel gewoon lekker kunnen huilen als ik in m'n bedje lig. Ik weet dat ik dat niet doe bij anderen. Althans, minimaal. Dat is mijn handicap. Maar als ik bij hem ben...... Blegh!
En mn maag maakt ook nog steeds koprollen
Oud 06-03-2006, 22:50
Sinqi
Sinqi is offline
Ik mis hoe je naar me kijkt als ik op bed zit en naar je staar. Ik mis 't om je ineens zomaar te knuffelen. Ik mis je schouder om mijn hoofd op te leggen. Ik mis hoe je met je hoofd naar de mijne komt als ik "kusje" zeg. Ik mis het horen van je hartslag. Ik mis je...
Oud 06-03-2006, 23:04
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Cookie schreef op 06-03-2006 @ 23:18 :
je wegdraaien als je elkaar 3 maand niet gezien hebt ook.
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Negeren wel (genegeerd worden) en dat doe ik niet graag over.
Oud 06-03-2006, 23:05
Verwijderd
@ loontjuh: ik vind het knap hoe jij je kan uitdrukken in woorden. Ik vraag me af of het niet beter is om hem een tijdje niet te zien en te spreken. Ik bedoel zo blijf je toch iedere keer een beetje aan hem hangen en word je met hem geconfronteerd. Het voelt misschien wel goed, maar ik vraag me af of je hem dan wel echt goed van je af kan zetten.

Hoe ik het nu lees gaan jullie nog zo goed en vertrouwd met elkaar om, hoe kan je dit hoofdstuk op deze manier dan afsluiten (que liefde dan he).

Ontopic: mijn vriend belde net. Ik moet morgen een verslag af hebben wat nog steeds niet helemaal af is, stress. Hij was llief voor me, precies wat ik nodig had!
Oud 06-03-2006, 23:10
Nona
Nona is offline
Loon, *knuf*

OT: Ik hou enorm veel van hem, maar ik mis hem zo gedurende de week. Wat lijkt het me toch makkelijk om dicht bij elkaar te wonen en meer dan alleen de weekenden samen door te brengen, en wanneer je maar wilt bij elkaar in bedje te kunnen kruipen.
Oud 06-03-2006, 23:20
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-03-2006 @ 00:05 :
@ loontjuh: ik vind het knap hoe jij je kan uitdrukken in woorden. Ik vraag me af of het niet beter is om hem een tijdje niet te zien en te spreken. Ik bedoel zo blijf je toch iedere keer een beetje aan hem hangen en word je met hem geconfronteerd. Het voelt misschien wel goed, maar ik vraag me af of je hem dan wel echt goed van je af kan zetten.

Hoe ik het nu lees gaan jullie nog zo goed en vertrouwd met elkaar om, hoe kan je dit hoofdstuk op deze manier dan afsluiten (que liefde dan he).
Daar had ik het toevallig vanavond nog met hem over.
Ik moest langs want ik moest een cd afgeven bij hem en vond het wel fijn om even te babbelen.
Het elkaar niet zien gaat niet lukken. Zo zijn we altijd op donderdag bij een vriendin, op vrijdag op de vereniging en op zaterdag hebben zij (zijn team, waar dus nu ook vrienden in zitten) een wedstrijd en daar blijf ik gewoon heen gaan en ik blijf gewoon met uitwedstrijden ook meegaan. Ik ging niet alleen voor hem, maar ook voor de andere jongens en natuurlijk de meiden (stuk voor stuk vriendinnen geworden) die ook altijd meegaan (aanhang ). En als we een uitwedstrijd hebben gehad gaan we vaak nog uit. Nu zal dat wel iets minder worden, omdat ik niet elke keer anderen wil belasten met het feit dat ik dan ergens moet slapen, maar toch... Elkaar niet zien zit er dus niet in.
Ik heb er wel degelijk over nagedacht

Vandaag zei ik tegen hem ook: Ik weet ook niet zo goed wát ik moet afsluiten. Ja, mijn gevoel voor hem. Dat deel. Maar waar ligt die grens? Ook in de omgang enzo.
Hij gaf ook aan dat hij dat ook wel lastig vindt en daar over na had gedacht. Maar beiden weten we het niet zo goed. We bellen en smsen ook niet echt. Ja, vandaag belde hij me omdat hij dat zou doen ivm langsgaan enzo. Op msn spreken we elkaar ook niet echt. Toevallig gisteren even.

Dat is ook hetgene wat ik lastig vind. De vorige keer dat mijn relatie verbroken werd woonde die jongen in Amsterdam. Dan is het een stuk makkelijker om elkaar niet te zien etc.
Toch heb ik bij die jongen er heel lang over gedaan om hem achter me te laten (een jaar), terwijl ik denk dat het nu heel anders wordt. Gewoon vanwege de verschillende personen die zij zijn.

Alles schommelt ook zo binnenin mij. Heel typisch is dat en ik word er gek van. Ik beseft me wel vandaag iets: ik ben al helemaal bezig met hoe ik het wil nu en hoe we dat moeten doen etc etc, terwijl ik eigenlijk nog niet echt heb stil gestaan met hoe ik het eerst zag en dat gevoel dat ik er bij had. Hoe ik onze toekomst een beetje voor ogen had etc etc.. Ik ben alleen maar bezig met de rest. Misschien is het goed om daar ook eens bij stil te staan
Ik wil zo veel, zo snel en allemaal tegelijk en nu. Ik wil me gewoon goed voelen en blij zijn en heerlijk met hem om kunnen gaan op een manier waar we ons allebei prettig bij voelen.

Maar dat komt wel goed
Oud 06-03-2006, 23:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel lang gepraat...
Hij heeft vanalles uitgelegd...

en nu is het uit.

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 23:24.
Oud 06-03-2006, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-03-2006 @ 00:21 :
Heel lang gepraat...
Hij heeft vanalles uitgelegd...

en nu is het uit.
*knuf*
Oud 06-03-2006, 23:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
thanks.

Meh, Bijna een jaar heb ik geleefd om hem weer te zien, al m'n geld gespaard, maanden lang gesmacht en gehoopt, en nu zegt ie ineens dat het niet meer kan. Als 'ie studeert heeft ie absoluut geen tijd voor me. En hij zou 't oneerlijk vinden om mij aan het lijntje te houden, dus nu houdt het op.
Maar dan wil 'ie me wel voor altijd in z'n leven hebben en ik mag 'm niet haten... Ja wat wil je nou man.

Ik wil nu echt in m'n bed kruipen en de komende 5 jaar niet meer wakker worden.
Oud 06-03-2006, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-03-2006 @ 00:25 :
thanks.

Meh, Bijna een jaar heb ik geleefd om hem weer te zien, al m'n geld gespaard, maanden lang gesmacht en gehoopt, en nu zegt ie ineens dat het niet meer kan. Als 'ie studeert heeft ie absoluut geen tijd voor me. En hij zou 't oneerlijk vinden om mij aan het lijntje te houden, dus nu houdt het op.
Maar dan wil 'ie me wel voor altijd in z'n leven hebben en ik mag 'm niet haten... Ja wat wil je nou man.

Ik wil nu echt in m'n bed kruipen en de komende 5 jaar niet meer wakker worden.

Begin maar gewoon met nu je bed in kruipen en wie weet lukt het je om vijf jaar vol te maken Maar nu ga je alleen nog maar meer malen en malen... Gewoon gaan slapen, naja, een poging doen tot.
Ik heb de eerste nacht niet geweldig geslapen, want ik heb de hele nacht gedroomd en gedroomd en gedroomd, om gek van te worden... Maar ik heb tenminste wel aan één stuk door geslapen. En dat helpt wel, om wat slaap te krijgen.

Sterkte meis.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten