Oud 06-03-2006, 22:48
Jolt
Jolt is offline
TMP vind ik juist fijn, aangezien er nu al 150 kogels in kunnen, die bazen met die parasiet zijn zo kapot, gewoon knallen

Ammo is er wel niet vaak, mes is zeer fijn.

Grenades gebruik ik gewoon weg ook nooit

Owja die blinde met zijn messen is ook kut, die doet vaak veel damage.
Oud 06-03-2006, 23:02
Vice
Vice is offline
Bij Goldeneye voor de N64 moet je zo'n vrouwtje redden en tijdens de ontsnapping loopt zij de hele tijd in de weg met het gevolg dat je haar neerschiet en weer opnieuw moet beginnen.

Nou, dat vrouwtje is dus irritant.
Oud 06-03-2006, 23:40
Jolt
Jolt is offline
Die gannados en de right Hand bij RE4 zijn ook irritant!
Oud 06-03-2006, 23:58
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Bij Goldeneye voor de N64 moet je zo'n vrouwtje redden en tijdens de ontsnapping loopt zij de hele tijd in de weg met het gevolg dat je haar neerschiet en weer opnieuw moet beginnen.
NATALIA!

Die bitch heb ik zo vaak dood geschoten. Op ELK mogelijke plek. Let the good times roll.
Oud 07-03-2006, 09:25
Verwijderd
Natalia is bruut man.. hoewel gewoon een verrot ventje, euh, vrouwtje, maar goldeneye ownt hard.
Multiplayer was altijd vet
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 09:58
Ahrumado
Ahrumado is offline
Sidekicks die domme acties uithalen en die je dood worden zijn echt wel nummer 1
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 10:47
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 07-03-2006 @ 00:58 :
NATALIA!

Die bitch heb ik zo vaak dood geschoten. Op ELK mogelijke plek. Let the good times roll.
Oh ja dat was echt erg.

Archives op hard.
Je was er bijna.
En dan blaas je zo'n gastank ding op, loopt zij ineens naast dat ding. MISSION FAILED.
kutwijf was dat.

Ik ben echt blij dat Ashley bij Resi 4 tenmiste achter je blijft als je schiet. Of tenminste knielt zodat je over haar heen kan schieten.
Oud 07-03-2006, 10:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Jolt schreef op 06-03-2006 @ 23:48 :
TMP vind ik juist fijn, aangezien er nu al 150 kogels in kunnen, die bazen met die parasiet zijn zo kapot, gewoon knallen

Ammo is er wel niet vaak, mes is zeer fijn.

Grenades gebruik ik gewoon weg ook nooit

Owja die blinde met zijn messen is ook kut, die doet vaak veel damage.
Die is ook klote ja. De eerste keer had ik al mijn ammo opgebruikt. Toen pas kwam ik erachter dat je die in zijn rug moet schieten.
Is nog verdomt lastig om achter hem te komen.....
Oud 07-03-2006, 11:14
Young Predator
Young Predator is offline

Ness is overduidelijk de meest irritante personage.

( pk thunder, pk cross, pk fire... Wtf )

En dan natuurlijk als hij zichzelf pk thunderd of sidestept.

Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 11:30.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:15
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 07-03-2006 @ 12:14 :
[afbeelding]

Ness is overduidelijk de meest irritante personage.

( pk thunder, pk cross, pk fire... Wtf )

En dan natuurlijk als hij zichzelf pk thunderd of sidestept.
Dat stemmetje gaat wel snel irriteren ja...
Oud 07-03-2006, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ahrumado schreef op 07-03-2006 @ 10:58 :
Sidekicks die domme acties uithalen en die je dood worden zijn echt wel nummer 1
Of mensen die je moet oppikken met de ziekenwagen in GTA3. Zit je in level 12, kom je aanscheuren, een auto schrikt van je sirene en die overrijdt diegene die je moet oppikken. Of de zieke loopt zelf onder een auto. Idioten.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:40
Verwijderd
Een of andere kut draak die ervoor zorgt dat ik niet verder kom bij Sudeki.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 23:47
Verwijderd
Nog eentje, uit Baldur's Gate 2:

Zeikerd!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 06:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 08-03-2006 @ 00:47 :

[afbeelding]

Zeikerd!
Die nam ik altijd mee om haar samen met Jaheira op te laten vreten door die ene rooie draak
Oud 08-03-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 07-03-2006 @ 16:15 :
Dat stemmetje gaat wel snel irriteren ja...
idd

en die debiele blauwe ventjes bij serious sam 2, dan draai je om en schrik je je kapot omdat er zon debiel beest met een debiele lach voor je staat....

mja je krijgt er dan wel weer een lachkick van :/
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 10:59
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-02-2006 @ 19:55 :
Mwa, dat valt nog wel mee... probeer maar eens een abra te vangen
Too easy koop een great ball en gooien of sleep powder echt niet moeilijk hoor.
Oud 08-03-2006, 11:06
Elite!
Elite! is offline
De meest irri personage vindt ik da varken uit Beyond good and evil. Irritante stem denkt veel te kunnen en loopt in de weg.

Wist je trouwens da als je um wil fotograferen hij gaat zwaaien!!! TE ENG
Oud 08-03-2006, 13:52
Verwijderd
Citaat:
The Dosh schreef op 08-03-2006 @ 12:06 :
De meest irri personage vindt ik da varken uit Beyond good and evil. Irritante stem denkt veel te kunnen en loopt in de weg.

[afbeelding]

Wist je trouwens da als je um wil fotograferen hij gaat zwaaien!!! TE ENG
Nee man verkeerde topic, dat varken is juist leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 15:15
Elite!
Elite! is offline
Leuk maar irritant dr is wel een verschil tussen he
Oud 08-03-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
The Dosh schreef op 08-03-2006 @ 16:15 :
Leuk maar irritant dr is wel een verschil tussen he
Als jij hem het meest irritante game personage vind kan ik me niet voorstellen dat je 'm leuk vind, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 18:13
blupp
blupp is offline
Nog ff over smash. 100% zeker dat in smash de snelste karakters gewoon alles heersen, ik heb heel vaak tegen goeie tegenstanders gespeeld maar als ik een dude nam met middelmatige snelheid zoals marth ofzo werd hij totaal afgemaakt door falco/fox/andere snelle ventjes.
Ik snap trouwens TOTAAL niet wat men in link ziet in smash
Hij is sloom, kan amper springen, hij rent even hard als dat een snel ventje LOOPT en zn smash stinkt ook nog aarsch.... Als ik tegen een link speel weet ik bij voorbaat dat ik heb gewonnen
Verder vind ik die dolls en souls uit dia2 ook het irritantst zover ik weet , als me wat anders te binnen schiet meld ik het. Pokémon ga ik t niet over hebben, ik vind al die beesten irritant
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 18:42
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
blupp schreef op 09-03-2006 @ 19:13 :
Nog ff over smash. 100% zeker dat in smash de snelste karakters gewoon alles heersen, ik heb heel vaak tegen goeie tegenstanders gespeeld maar als ik een dude nam met middelmatige snelheid zoals marth ofzo werd hij totaal afgemaakt door falco/fox/andere snelle ventjes.
Ik snap trouwens TOTAAL niet wat men in link ziet in smash
Hij is sloom, kan amper springen, hij rent even hard als dat een snel ventje LOOPT en zn smash stinkt ook nog aarsch.... Als ik tegen een link speel weet ik bij voorbaat dat ik heb gewonnen
Verder vind ik die dolls en souls uit dia2 ook het irritantst zover ik weet , als me wat anders te binnen schiet meld ik het. Pokémon ga ik t niet over hebben, ik vind al die beesten irritant

Ben ik echt niet met je eens.
Link heeft een driedubbelsprong, in tegenstelling tot veel anderen.
Link heeft een dubbele smash, juist de beste in het spel. Hij is de enige met een dubbele (en young link dan) dus waarom je dat slecht vind weet ik ook niet....
Link heeft veel longrange attacks.
Link is moeilijk van het platform af te gooien, vanwege zijn hoge driedubbele sprong maar vooral zijn hookshot.
Link is sneller dan de meeste personen. Ok, er zijn snellere maar hij is zeker niet de traagste.
Snelle personen hebben vaak weinig kracht, langzame zijn, wel, langzaam.... Link heeft van beide een beetje wat hem een allrounder maakt.

En als laatste argument is hij natuurlijk gewoon de coolste die erin zit......
Oud 10-03-2006, 09:13
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Bossen schreef op 08-03-2006 @ 16:17 :
Als jij hem het meest irritante game personage vind kan ik me niet voorstellen dat je 'm leuk vind, maar goed.
Als iets irritant is wil het niet zeggen dat het niet leuk kan zijn. Hij is enorm grappig maar heb je bge dan snap je me wel.
Oud 11-03-2006, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 09-03-2006 @ 19:42 :
Link heeft een dubbele smash, juist de beste in het spel. Hij is de enige met een dubbele (en young link dan) dus waarom je dat slecht vind weet ik ook niet....
Link is moeilijk van het platform af te gooien, vanwege zijn hoge driedubbele sprong maar vooral zijn hookshot.
Link is sneller dan de meeste personen. Ok, er zijn snellere maar hij is zeker niet de traagste.
Snelle personen hebben vaak weinig kracht, langzame zijn, wel, langzaam.... Link heeft van beide een beetje wat hem een allrounder maakt.

Wat heb je aan een drie dubbele sprong als je geen kans krijgt om terug te komen.
Vaak is het zo dat je niet eens de kans krijgt om terug te komen eenmaal eruit gesmashed.
De dubbele smash van Link wordt juist niet zo vaak gebruikt omdat die makkelijk te dodgen is, en als je hem altijd gebruikt pas je je gewoon aan.
Het probleem is dat als je een smash blokt van Link dat hij dan kansloos is, zijn verdediging is weg en je kan dus alles doen wat je wil.
Verder geldt gewoon dat de snelste characters rulen, op een paar uitzonderingen na zoals Marth (vanwege zijn longrange smash) en Peach (zweef vermogen).
Maar hij is wel cool ja, beter dan Young Link.

Samus owned trouwens ook....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 12:52
Verwijderd
Samus is ook zeker goed, als je weet hoe ermee te spelen(ik dus niet, maar een vriend van me ownt ermee)..

Ik hou het verder toch gewoon op Falco en Link(volwassen)..

Eigenlijk was het in SSB(n64) een stuk makkelijker.. daar waren fox en link gewoon echt goed
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 13:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Geef mij maar Peach en Donkey Kong.

Ik speel trouwens bijna altijd Slow-Mo Melee. Veel leuker
Oud 12-03-2006, 14:02
Verwijderd
Ja of dat euh(ff naam kwijt), dat je allebei al op 300% zit, en dan maar als een gek voor mekaar weg rent, want de eerste klap is meteen je dood zo'n beetje. ook altijd humor
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 14:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ja, ook goeie tijden mee beleefd. Superspannend

Ik vraag me altijd af of tot hoever je door kunt gaan met incasseren zonder van het scherm genokt te worden. Was dat niet iets van 999% damage?
Oud 12-03-2006, 14:47
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Oh dat sudden death gebeuren.
Meestal lig je dan idd na één klap eruit.
Je zou die 999% procent theorie kunnen uitproberen met de blaster van fox.
Die beschadigd je, maar je gaat er nu uit.
Dus één persoon fox en die ander wordt niet bestuurd....
Oud 12-03-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-03-2006 @ 14:52 :
Geef mij maar Peach en Donkey Kong.

Ik speel trouwens bijna altijd Slow-Mo Melee. Veel leuker
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 15:58
Verwijderd
Die blaster valt vies tegen hoor, als je al superveel schade hebt.. hij blaast je dan best een endje weg. MIsschien niet helemaal eruit, maar dan moet je wel de hele tijd net goed gaan staan.

Misschien maar eens proberen, hm, kijk nu al uit naar SSB op de revo.. als die komt dan. vast wel
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 23:27
blupp
blupp is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 09-03-2006 @ 19:42 :

Een driedubbele sprong...? Kan iemand me uitleggen wat hiermee bedoeld wordt? Ik neem aan dat je gewoon 2 sprongen en dan Y+omhoog bedoelt of ik mis wat
Zn dubbele smash is helemaal niet de beste in het spel..want de eerste mep van die smash voel je amper en dan is het nog maar de vraag of die 2e mep je tegenstander uberhaupt nog raakt, volgens mij kon ik er rustig van weg lopen. Zn smash is gewoon veelste sloom en die eerste mep is onzin Dubbel is niet altijd beter
Enige 2 longrange attacks die ik nuttig vond om te gebruiken zijn de boemerang/bommetjes, die pijltjes vond ik maar onzinnig, zn hookshot is soms wel leuk om van afstand iemand vast te pakken..maar als je mist sta je ook een uur totaal open voor de kleinste waaier tegen je kop omdat je je ketting moet binnenhalen
Z'n bommetjes zijn 'wel grappig'...in het eerste spel waren zn bommen zwaar eng, zn smash was beter..zn b+omhoog was beter omdat het een keer hard raakte...link was gewoon een stuk beter in het eerste spel. Wist niet wat ik zag wat ze met mn favoriete(maar niet mn beste) ventje in smash hadden gedaan
Hij is niet DE sloomste in het spel nee, wel een van de sloomsten na de bowser/donkey kong afdeling
Tis ook wel leuk dat je lekker op iemand hoofd kan landen met je zwaard voor flinke damage maar verder is hij gewoon te sloom. Anders nodig ik je een keer uit voor een paar potjes smash, dan zie je wat ik bedoel met dat Link te sloom is en slecht springt
Als ik tegen een goeie/snelle tegenstander zou spelen met link zou ik hem amper kunnen raken omdat ik gewoon te langzaam ben dan en iemand achterna springen gaat ook al moeilijk als je tegen een snellere tegenstander vecht. Ik kan alleen van bowser bijvoorbeeld zeggen dat hij echt heel moeilijk van het veld te halen is soms en dat hij brute kracht heeft. Heb meer dan een jaar met link gespeeld op de N64 versie van smash en een tijdje met die van de cubeversie maar die beviel me echt stukken minder.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 10:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Driedubbele sprong is idd 2 sprongen en dan y omhoog.
Lijkt simpel, maar je weet niet hoe erg je dat mist las je met iemand speelt die maar 2 sprongen heeft (zoals Jigglypuff of ness)
Oud 17-03-2006, 12:26
Menahem
Menahem is offline
Het grote SSB topic?
Oud 17-03-2006, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 17-03-2006 @ 13:26 :
Het grote SSB topic?
Maak jij hem dan.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 17:45
Verwijderd
jiggly kan vliegen, dus da maakt weinig uit..

en ness die kan zichzelf nog een keer in zn rug schieten, dan maakt ie dus ook nog een soort van 3e sprong.. (of was dat nou alleen in de n64 versie)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 18:09
Verwijderd
Als iemand 'm maar maakt, want dit is irritant
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 08-03-2006 @ 00:47 :

[afbeelding]

Zeikerd!
So true!

Stel, je hebt je held Piet genoemd:

Piet, hou je nog van me? Piet, ik ben zwanger! Piet, waarom wil je dit kind niet? Piet? Piet? Pieeet? Piet, slecht nieuws: ons kind is dood! Piet, hoezo doet dat je niets?

En in Baldurs Gate 2 was er ook het irritante wezentje Cespenar dat items kon transmuten in iets nuttigs. Dat hoge stemmetje, argh.

"Cespenar goes back to his duties, yess!"
"Lots of booty to find, lots of goodie goodieeee!"
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 19:09
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-03-2006 @ 19:16 :
So true!

Stel, je hebt je held Piet genoemd:

Piet, hou je nog van me? Piet, ik ben zwanger! Piet, waarom wil je dit kind niet? Piet? Piet? Pieeet? Piet, slecht nieuws: ons kind is dood! Piet, hoezo doet dat je niets?

En in Baldurs Gate 2 was er ook het irritante wezentje Cespenar dat items kon transmuten in iets nuttigs. Dat hoge stemmetje, argh.

"Cespenar goes back to his duties, yess!"
"Lots of booty to find, lots of goodie goodieeee!"
Die eikel cespenar krijg het voor mekaar dat ik toch altijd zodra ik alle upgrades van hem heb die ik wil hebben ik eventjes de cheats activeer om hem snel met ctrl+y af te maken...
Oud 17-03-2006, 23:20
blupp
blupp is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 17-03-2006 @ 11:24 :
Driedubbele sprong is idd 2 sprongen en dan y omhoog.
Lijkt simpel, maar je weet niet hoe erg je dat mist las je met iemand speelt die maar 2 sprongen heeft (zoals Jigglypuff of ness)
Ik bedoelde trouwens B+omhoog maja de boodschap is duidelijk.
Vrijwel elk ventje in smash heeft 3 'sprongen' dus dat is dan wel een heel gaar argument voor Link
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 23:27
Verwijderd
Tsspff, speelt er hier dan niemand met Jigglypuff?
Hét character van het spel, natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 23:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Getsie. Dat kutbeest zingt je constant in slaap als je net op dat moment bij de rand staat

(Om er vervolgens door iemand anders met een loeiharde roundhouse vanaf gekickt te worden)
Oud 18-03-2006, 00:11
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-03-2006 @ 20:09 :
Die eikel cespenar krijg het voor mekaar dat ik toch altijd zodra ik alle upgrades van hem heb die ik wil hebben ik eventjes de cheats activeer om hem snel met ctrl+y af te maken...
Het is dat ik al het spel van mn harde schijf heb gegooid (nee, niet vanwege Cespenar), maar bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 18-03-2006 @ 00:27 :
Tsspff, speelt er hier dan niemand met Jigglypuff?
Hét character van het spel, natuurlijk!
Voor event 51 ja....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 10:33
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 18-03-2006 @ 11:11 :
Voor event 51 ja....
Zo heb ik die ook uitgespeeld! Met die sleep-klap. Bij giga-bowser is dat bijna altijd raak....
Maar giga is niet het vervelenste mannetje dat erop staat: dat is Ganondorf. Eén warlock punch en je ligt eraf....
Oud 18-03-2006, 11:32
Jolt
Jolt is offline
Toch hebben veel mensen pokemon gespeelt , toch wel met een emulator hoop ik?

100% game speed ownage
Oud 18-03-2006, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 18-03-2006 @ 11:33 :
Zo heb ik die ook uitgespeeld! Met die sleep-klap. Bij giga-bowser is dat bijna altijd raak....
Maar giga is niet het vervelenste mannetje dat erop staat: dat is Ganondorf. Eén warlock punch en je ligt eraf....
Jup, ik heb hem ook gehaald met Captain Falcon.
Die knietjes komen hard aan!

En ook met Peach, telkens blijven zweven boven het platform wachtend tot dat er goede items vallen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 18-03-2006 @ 11:11 :
Voor event 51 ja....
Nee, ik bedoel ook in gewone battles Jigglypuff heeft weinig goede aanvallen, maar die slaapaanval maakt dat meer dan goed.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 18-03-2006 @ 12:53 :
Nee, ik bedoel ook in gewone battles Jigglypuff heeft weinig goede aanvallen, maar die slaapaanval maakt dat meer dan goed.
Maak jij het topic ff?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 13:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Volgens mij was er al zo'n topic, maar goed.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten