Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Archives op hard. Je was er bijna. En dan blaas je zo'n gastank ding op, loopt zij ineens naast dat ding. MISSION FAILED. kutwijf was dat. Ik ben echt blij dat Ashley bij Resi 4 tenmiste achter je blijft als je schiet. Of tenminste knielt zodat je over haar heen kan schieten.
||
Citaat:
Is nog verdomt lastig om achter hem te komen.....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die debiele blauwe ventjes bij serious sam 2, dan draai je om en schrik je je kapot omdat er zon debiel beest met een debiele lach voor je staat.... mja je krijgt er dan wel weer een lachkick van :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
De meest irri personage vindt ik da varken uit Beyond good and evil. Irritante stem denkt veel te kunnen en loopt in de weg.
![]() Wist je trouwens da als je um wil fotograferen hij gaat zwaaien!!! TE ENG ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nog ff over smash. 100% zeker dat in smash de snelste karakters gewoon alles heersen, ik heb heel vaak tegen goeie tegenstanders gespeeld maar als ik een dude nam met middelmatige snelheid zoals marth ofzo werd hij totaal afgemaakt door falco/fox/andere snelle ventjes.
Ik snap trouwens TOTAAL niet wat men in link ziet in smash ![]() Hij is sloom, kan amper springen, hij rent even hard als dat een snel ventje LOOPT en zn smash stinkt ook nog aarsch.... ![]() ![]() Verder vind ik die dolls en souls uit dia2 ook het irritantst zover ik weet , als me wat anders te binnen schiet meld ik het. Pokémon ga ik t niet over hebben, ik vind al die beesten irritant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben ik echt niet met je eens. Link heeft een driedubbelsprong, in tegenstelling tot veel anderen. Link heeft een dubbele smash, juist de beste in het spel. Hij is de enige met een dubbele (en young link dan) dus waarom je dat slecht vind weet ik ook niet.... Link heeft veel longrange attacks. Link is moeilijk van het platform af te gooien, vanwege zijn hoge driedubbele sprong maar vooral zijn hookshot. Link is sneller dan de meeste personen. Ok, er zijn snellere maar hij is zeker niet de traagste. Snelle personen hebben vaak weinig kracht, langzame zijn, wel, langzaam.... Link heeft van beide een beetje wat hem een allrounder maakt. En als laatste argument is hij natuurlijk gewoon de coolste die erin zit......
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vaak is het zo dat je niet eens de kans krijgt om terug te komen eenmaal eruit gesmashed. De dubbele smash van Link wordt juist niet zo vaak gebruikt omdat die makkelijk te dodgen is, en als je hem altijd gebruikt pas je je gewoon aan. Het probleem is dat als je een smash blokt van Link dat hij dan kansloos is, zijn verdediging is weg en je kan dus alles doen wat je wil. Verder geldt gewoon dat de snelste characters rulen, op een paar uitzonderingen na zoals Marth (vanwege zijn longrange smash) en Peach (zweef vermogen). Maar hij is wel cool ja, beter dan Young Link. Samus owned trouwens ook.... |
![]() |
|
Ja, ook goeie tijden mee beleefd. Superspannend
![]() Ik vraag me altijd af of tot hoever je door kunt gaan met incasseren zonder van het scherm genokt te worden. Was dat niet iets van 999% damage?
|
Oh dat sudden death gebeuren.
Meestal lig je dan idd na één klap eruit. Je zou die 999% procent theorie kunnen uitproberen met de blaster van fox. Die beschadigd je, maar je gaat er nu uit. Dus één persoon fox en die ander wordt niet bestuurd....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die blaster valt vies tegen hoor, als je al superveel schade hebt.. hij blaast je dan best een endje weg. MIsschien niet helemaal eruit, maar dan moet je wel de hele tijd net goed gaan staan.
Misschien maar eens proberen, hm, kijk nu al uit naar SSB op de revo.. als die komt dan. vast wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Zn dubbele smash is helemaal niet de beste in het spel..want de eerste mep van die smash voel je amper en dan is het nog maar de vraag of die 2e mep je tegenstander uberhaupt nog raakt, volgens mij kon ik er rustig van weg lopen. Zn smash is gewoon veelste sloom en die eerste mep is onzin ![]() ![]() Enige 2 longrange attacks die ik nuttig vond om te gebruiken zijn de boemerang/bommetjes, die pijltjes vond ik maar onzinnig, zn hookshot is soms wel leuk om van afstand iemand vast te pakken..maar als je mist sta je ook een uur totaal open voor de kleinste waaier tegen je kop omdat je je ketting moet binnenhalen ![]() Z'n bommetjes zijn 'wel grappig'...in het eerste spel waren zn bommen zwaar eng, zn smash was beter..zn b+omhoog was beter omdat het een keer hard raakte...link was gewoon een stuk beter in het eerste spel. Wist niet wat ik zag wat ze met mn favoriete(maar niet mn beste) ventje in smash hadden gedaan ![]() Hij is niet DE sloomste in het spel nee, wel een van de sloomsten na de bowser/donkey kong afdeling ![]() Tis ook wel leuk dat je lekker op iemand hoofd kan landen met je zwaard voor flinke damage maar verder is hij gewoon te sloom. Anders nodig ik je een keer uit voor een paar potjes smash, dan zie je wat ik bedoel met dat Link te sloom is en slecht springt ![]() Als ik tegen een goeie/snelle tegenstander zou spelen met link zou ik hem amper kunnen raken omdat ik gewoon te langzaam ben dan en iemand achterna springen gaat ook al moeilijk als je tegen een snellere tegenstander vecht. Ik kan alleen van bowser bijvoorbeeld zeggen dat hij echt heel moeilijk van het veld te halen is soms en dat hij brute kracht heeft. Heb meer dan een jaar met link gespeeld op de N64 versie van smash en een tijdje met die van de cubeversie maar die beviel me echt stukken minder. |
![]() |
|
Driedubbele sprong is idd 2 sprongen en dan y omhoog.
Lijkt simpel, maar je weet niet hoe erg je dat mist las je met iemand speelt die maar 2 sprongen heeft (zoals Jigglypuff of ness)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel, je hebt je held Piet genoemd: Piet, hou je nog van me? Piet, ik ben zwanger! Piet, waarom wil je dit kind niet? Piet? Piet? Pieeet? Piet, slecht nieuws: ons kind is dood! Piet, hoezo doet dat je niets? ![]() En in Baldurs Gate 2 was er ook het irritante wezentje Cespenar dat items kon transmuten in iets nuttigs. Dat hoge stemmetje, argh. "Cespenar goes back to his duties, yess!" "Lots of booty to find, lots of goodie goodieeee!" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Vrijwel elk ventje in smash heeft 3 'sprongen' dus dat is dan wel een heel gaar argument voor Link ![]() |
![]() |
|
Getsie. Dat kutbeest zingt je constant in slaap als je net op dat moment bij de rand staat
![]() ![]() (Om er vervolgens door iemand anders met een loeiharde roundhouse vanaf gekickt te worden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar giga is niet het vervelenste mannetje dat erop staat: dat is Ganondorf. Eén warlock punch en je ligt eraf....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die knietjes komen hard aan! ![]() En ook met Peach, telkens blijven zweven boven het platform wachtend tot dat er goede items vallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |