Oud 10-03-2006, 16:35
Ingetjuh19
Ingetjuh19 is offline
heej
ik werk via een uitzendbureau, maar wil er mee stoppen..
ze zijn nu al dicht en moet maandag werk om 8 uur beginnen op dat werk eigenlijk, maja daar heb ik geen zin in.
kan ik dan om half 9 tempo team bellen om te zeggen dat ik er per direct mee stop?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2006, 17:03
Go
Go is offline
Lijkt me wel een beetje laat. Ik weet niet wat voor werk het is, maar ik kan me best voorstellen dat zij zo een, twee drie geen vervanger hebben geregeld. Dan zou ik je maar ziek melden, bijv. gigantische hoofdpijn. Ik weet best dat het niet helemaal eerlijk is, maar ik denk dat het knulliger overkomt om maandagvroeg te bellen met de mededeling "ik heb geen zin meer". En dan geef je in de loop van de week aan te willen stoppen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 18:03
Ingetjuh19
Ingetjuh19 is offline
nou ik heb me vandaag al ziek gemeld haha, maja ik bel gewoon maandag ochtend dat ik nieuw werk heb..
en ze komen niet mensen tekort daar hoor, er is al een meisje bij gehaald dus met zn 2en kunnen ze het werk ook makkelijk aan..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 18:12
Go
Go is offline
Citaat:
Ingetjuh19 schreef op 10-03-2006 @ 19:03 :
nou ik heb me vandaag al ziek gemeld haha, maja ik bel gewoon maandag ochtend dat ik nieuw werk heb..
en ze komen niet mensen tekort daar hoor, er is al een meisje bij gehaald dus met zn 2en kunnen ze het werk ook makkelijk aan..
Niet meer even ziektegeld opstrijken?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 20:07
Konijn
Konijn is offline
Echt, ik vind het nog altijd te triest voor woorden dat mensen zich zomaar ziek gaan melden.
Ga dan gewoon normaal naar je werk en ga maandag na je werk bij t uitzendbureau langs dat je wil stoppen. Dan heb je kans dat je eventueel dinsdag ook nog moet werken, maar dat moet dan maar.. Echt te zwak en kinderachtig om andere mensen er maar mee te laten zitten dat jij 'geen zin meer hebt'.
Oud 11-03-2006, 07:19
Ingetjuh19
Ingetjuh19 is offline
ik bel gewoon maandag dat ik nog ziek heb maar vrijdag middag gebeld ben voor nieuw werk dus dat ik stop..
zo doe ik het maar
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 10-03-2006 @ 21:07 :
Echt, ik vind het nog altijd te triest voor woorden dat mensen zich zomaar ziek gaan melden.
Ga dan gewoon normaal naar je werk en ga maandag na je werk bij t uitzendbureau langs dat je wil stoppen. Dan heb je kans dat je eventueel dinsdag ook nog moet werken, maar dat moet dan maar.. Echt te zwak en kinderachtig om andere mensen er maar mee te laten zitten dat jij 'geen zin meer hebt'.
Een beetje ruggegraat heeft men soms niet meer tegenwoordig. Was het altijd maar zo gemakkelijk dat wannneer je ergens geen zin in hebt het ook simpelweg niet doet. En ondertussen wel lopen klagen over anderen die "ziek" zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 15:45
Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Ingetjuh19 schreef op 11-03-2006 @ 08:19 :
ik bel gewoon maandag dat ik nog ziek heb maar vrijdag middag gebeld ben voor nieuw werk dus dat ik stop..
zo doe ik het maar
Dat je nog ziek heb? Kan je niet beter terug gaan naar school plaats van werken? Misschien leer je dan ook nog is hoe je fatsoenlijk bent tegenover anderen en dus ook je werk. Je al ziek melden voor niks vind het echt zielig!
Oud 11-03-2006, 19:11
keeszor
keeszor is offline
Citaat:
Konijn schreef op 10-03-2006 @ 21:07 :
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 19:43
Ingetjuh19
Ingetjuh19 is offline
ik ga ook terug naar school in september....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 20:48
TRXD
TRXD is offline
Volgens mij heeft Inge toch de eerste intentie gehad het via het uitzendbureau op te lossen.

Het bedrijf kan ook op maandagmorgen opbellen dat ze je niet meer nodig hebben. Net als dat je dat zelf kunt doen. Het netste is natuurlijk wel om het zelf goed op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 20:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
TRXD schreef op 14-03-2006 @ 21:48 :
Volgens mij heeft Inge toch de eerste intentie gehad het via het uitzendbureau op te lossen.

Het bedrijf kan ook op maandagmorgen opbellen dat ze je niet meer nodig hebben. Net als dat je dat zelf kunt doen. Het netste is natuurlijk wel om het zelf goed op te lossen.
Je kan ook nog gewoon een dag werken en het dan op die dag bij het bedrijf zelf even gaan melden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 21:00
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-03-2006 @ 21:55 :
Je kan ook nog gewoon een dag werken en het dan op die dag bij het bedrijf zelf even gaan melden.
Dat bedoelde ik ook met het proberen goed op te lossen. Uiteraard moet je proberen het goed op te lossen (als je er zelf ook altijd correct behandeld bent). Maar goed de volgende keer moet het goed komen lees ik wel.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 11:53
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Ingetjuh19 schreef op 10-03-2006 @ 19:03 :
nou ik heb me vandaag al ziek gemeld haha
Noem je dit een intentie om iets goed op te lossen?!
Oud 15-03-2006, 22:44
Ingetjuh19
Ingetjuh19 is offline
ik had me ziek gemeld om dat het eerst zittend werk was en toen moesten we opeens de hele dag staan en dat kan mijn rug niet aan helaas..
dus ging die dag daarom niet werken en heb toen besloten om helemaal niet meer te gaan..

maja isniet meer boeiend nu, werk er niet meer dus dit topic is overbodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten