Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als een meisje een f cup heeft, dan is het (meestal) wel logisch dat ze er wat aan laat doen. Of andersom met een hele kleine cup. En hier en daar een paar rimpeltjes weghalen. Echt dat extreme dus, dat bedoelde ik meer...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat je wel een discussie kan voeren over het normale plastisch chirurgie. vroeger was ik er ook enorm tegen. ik heb liever dat mensen blij met zichzelf zijn dan dat mensen denken dat ze het nodig hebben. je moet kijken waar je de grens trekt denk ik. mensen vinden het normaal dat je na een ongeluk jezelf weer reconstrueert naar voor het ongeluk. maar "aangeboren lelijkheid", daar mag eingelijk niets aangedaan worden. je moet maar blij zijn met je kleine borsten, met je dunne lippen, met je stevige bouw of waar je dan ook mee zit. als je er echt blijer van wordt moet je er gewoon wat aan doen. de vraag is dan alleen of je er echt blijer van wordt. maar ja smaken verschillen. velen haten "siliconentieten" anderen zijn er heel erg blij mee.
|
Iedereen moet dat lekker zelf weten vind ik. Wanneer het niet nodig is wegens psychische/lichamelijke moet je het toch zelf betalen, maar vind ik het niet echt nodig. Ik ben blij dat klachten zo opgelost kunnen worden maar het kan ook te ver gaan.....
Zoals deze mevr. Jocelyne Wildenstein: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb helemaal niets tegen gewone plastische chrurgie, maar dit vind ik je reinste verminking. Zou ze die ogen nou zelf zo gewild hebben of was ze al zo toen ze geboren werd? |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou nooit plastische chirurgie ondergaan, terwijl ik het niet echt nodig heb. Kijk, ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer een meisje nauwelijks cup AA heeft, ze haar borsten laat vergroten, of een meisje met cup F die daar veel last van heeft, en haar borsten wil laten verkleinen. Ook wanneer iemand heel erg veel is afgevallen, en allemaal van die losse "flubbers"huid heeft, kan ik het begrijpen als ze haar huid strak laat trekken. Of bijvoorbeeld een liposuctie wanneer dieeten en sporten echt niet helpt.
Maar als iemand al een cup C ofzo hebt, vind ik het belachelijk wanneer die haar borsten laat vergroten. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er zitten zoveel risico's aan verbonden, dat ik dat er nooit voor over zou hebben. Verder heb ik er ook niks op tegen wanneer iemand een paar rimpeltjes weg laat laseren uit zijn/haar gezicht, maar dat extreme vind ik echt super lelijk. In 9 van de 10 gevallen zie je meteen wanneer iemand plastische chirurgie heeft ondergaan (bijvoorbeeld wanneer je je lippen op hebt laten spuiten ![]() |
![]() |
|
Ik vind plastische chirugie vrij onnozel, na een tijdje kan alles weer verzakken, kan je weer opnieuw beginnen..
Ik vind een vrouw van 50 zonder rimpels etc. ook vrij nep, rimpels vind ik wel mooi (met mate dan he) Ook denk ik dat je je eigen lichaam moet leren accepteren, er zal altijd wel iets zijn wat je niet mooi vind, tja, probeer t te accepteren... Als iemand borstverkleining doet om psychische/lichamelijke redenen, snap ik dat wel, het is ook niet fijn als een jongen alleen maar naar je borsten kijkt (hallo, mijn gezicht zit 10cm hoger!!) Als je plastische chirugie uitvoert puur om het mooie gedeelte, vind ik t niet kunnen eigenlijk..
|
als het heel goed te zien is, zoals opgespoten lippen, strakgetrokken gezichten enz. dan vind ik het zeker ook heel lelijk! Overdreven borstvergroting vind ik ook verschrikkelijk. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen hun borsten (beperkt) laten vergroten of verkleinen en lipposuctie vind ik ook niet zo'n gek idee. Daar wil ik niet mee zeggen dat ik het zelf zou doen, maar dat ik het zeker helemaal nooit zal doen kan ik ook niet met zekerheid zeggen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Een beteje plastische chirurgie vind ik ok. Ik kan me heel goed voorstellen dat vrouwen van hun rimpels afwillen of geen a-cup willen hebben. je voelt je erdoor stukken beter en voegt heel wat toe aan je levensgeluk en das onbetaalbaar.
Je hebt alleen mensen die het zwaar overdrijven (pamela met ee-cup ofzo en Micheals neus ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb helemaal niets met plastische chirurgie. Blijf lekker van je lijf af, als je nergens last van hebt. Ik heb niets tegen het herstellen van brandwonden of littekens; of bortsvergrotingen/verkleiningen als je er (lichamelijk of psychisch) last van hebt. Maar ga niet aan jezelf lopen klooien als je er alleen maar beter uit wilt zien.
|
![]() |
|
Aaah dat mens helemaal bovenaan, die Marije nog-wat, vind ik zooo'n vreselijke vrouw
![]() ![]() Ik heb persoonlijk weinig tegen op plastische chirurgie, moet iedereen zelf weten. Je kan het ook heel subtiel doen, zo lang het niet in de richting van mevrouw Marije of Vanessa of dat andere mens hierboven (en zo zijn er nog meer van die vrouwen) gaat moet iedereen dat lekker zelf bepalen... Geldverspilling vind ik een zwak argument want als je je laat opereren sta je daar wel helemaal achter en heb je dat geld er dus graag voor over.
|
Verwijderd
|
ik vind plastische chrirugie wel mogen, in sommige gevallen zelfs goed, ik ken een aan tal mensen met borstverkleining, waaronder mijn buurvrouw en een vriendin van me, die hadden zowel lichamelijke als geestelijke klachten, en die zij door zo'n ingreep ervan af.
Maar wat ik gelezen had dat plastische chirugie en verslaving kan zijn,kan wel kloppen,ben je van de een af wil vind je wel weer een andere... elke keer dingen doen vind ik overdreven, maar bepaalde kleinere operaties vind ik wel kunnen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer het een medische oorzaak heeft vind ik het helemaal moeten kunnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tja ik zie het probleem niet zo, ik krijg later een onderkin en als ik net zon figuur als mijn ma krijg en ik heb geld alaat ik daar dus echt wel wat aan doen he. zolang t geen obsessie wordt en je geen overdreven dingen doet (rimpelloos gezicht op je 65ste) is er toch nix aant handje
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() maar goed.. ik vind het alleen kunnen als iemand echt iets afwijkends heeft, zoals een gigantische neus enzo, of bijna geen borsten, of juist te groot.. dan is het nog nuttig. Maar van die mensen die zich helemaal strak laten trekken, das zo lelijk!
|
Tja waarom niet, dat moet iedereen zelf weten.
Natuurlijk ziet het er in sommige gevallen niet uit, maar goed, het is hun hoofd ![]() Ik zou zelf op het moment absoluut geen plastische chirurgie willen gebruiken, ben tevreden, maar als ik bijvoorbeeld hele erge flaporen had of een kromme neus, zou ik het zeker wel in overweging nemen.
||
Citaat:
(dat is niet mijn argument maar dat zou je kunnen bedenken als argument)
|
![]() |
Overtollig ooglid laten veranderen, dat vin ik ok. De rest vind ik zielig. Je owrd ouwer. Nou en? Dat is mooi. Er is niks zo geil als een ouwe vrouw! Oke, dat lieg ik, een jonge vrouw met superborsten is mooier.. Maar dat boeit nu even niet, Ouwer worden is mooi. Verzet je niet. Ga mee, 't is echt mooi..
Haren verven vind ik trouwens net zo dom en imbicilig als liposuctie.. Maar ik ben dan ook een mafkees. |
![]() |
|
trouwens denk ik dat die mensjes die jullie nu laten zien gewoon te veel geld hebben en uit gekkigheid niet meer weten wat ze daarmee moeten doen. plastische chirurgie is dan een optie, en volgens mij werkt het ook serieus verslavend.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind dat mensen gewoon gemaakt zijn zoals ze zijn en laat je lichaam nou gewoon een beetje met rust ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tsja, dat hele overdreven is natuurlijk verschrikkelijk lelijk. Hier en daar een tiet gelift of rimpeltje weggehaald is wel oke. Het probleem is denk ik dat als je eenmaal daaraan begint, het einde zoek is. Iets teveel silliconen in je lip, kunnen je al belachelijk maken. Maar waar ligt nou de grens ?
|
[QUOTE]martijn1985 schreef:
Ik heb helemaal niets met plastische chirurgie. Blijf lekker van je lijf af, als je nergens last van hebt. Ik heb niets tegen het herstellen van brandwonden of littekens; of bortsvergrotingen/verkleiningen als je er (lichamelijk of psychisch) last van hebt. Maar ga niet aan jezelf lopen klooien als je er alleen maar beter uit wilt zien. [/QUOTE inderdaad ![]()
||
![]() |
Citaat:
Borstvergroting vind ik ook niks trouwens, je ziet het altijd en dat vind ik echt lelijk.
|
mwah ik heb in mijn hoofd gewoon een plaatje van een beetje een gemiddeld mens, als je gaat opereren om naar dat gemiddelde te gaan.. bijvoorbeeld een cup a naar een c ofzow dan vink dat prima of van een dd naar een c
maar als je juist van dat gemiddelde af gaat dan vink het fout, dus van die cup c naar de f toe... dan vink dat gewoon een obsessie...
|
Tis eigelijk nogal opvallen da die mense me miljoene euro's er soms nogal volgespote bijlope... volges mij vervele die mensjes zich en wille ze es iet anders... in feite "kope" ze dan ee ander lichaam... vindik eerlijk gezegd nogal belachelijk... ik eb niets tege kleine ingreepjes zoals borstvergrotinge en van die dinge, maar als ge daar ee mit van in de 50 ziet lope me ee f-cup en met volgespote lippe die er probeert "cool" uit te zien moe ik toch ff gaan kotse int dichtstnabijzijnde vuilbakske
![]() ge begrijpt mij dus wel... maar als ge slim zijt dan kunde tbest wel voor plastische chirurg studere want dan zulde veel geld verdiene denk ik zo... sluuuuuuuuuuuuuuuuu!!! -Stefjuh...- |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken ook mensen die een stuk vel tussen hun ogen en hun wenkbrauwen hebben laten weghalen, is dat ook plastische chirurgie? Dat vind ik eigenlijk ook alleen maar een schoonheidsideaal, want kun je daar echt last van hebben? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |