Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze begrijpt mijn brief gewoon niet. Haar overtroeven... mwah dat doe ik al door de (liefdevolle) manier waarop ik me opstel. Er is nog geen kwaad woord over mijn lippen (en vingers) gekomen. Ik denk dat ik haar idd. ga aangeven hoe ik over deze situatie denk. Daarna laat ik het erbij. Een vriendschap komt van twee kanten. Verder heb ik nog genoeg dingen te doen om mijn energie nuttig over te verdelen.
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat die brief zin heeft (zowel voor jou als voor haar). Het begint dan al gauw een welles/nietes brief wisseling te worden.
Als je iets laat weten, zou ik het heel kort doen. Zoiets van: e-mail gelezen, prettig leven verder Ach ik weet het ook allemaal niet. |
![]() |
|
Zooooo net even lekker alle frustraties eruitgedanst in Zwolle (Joe Champ, woensdag avond salsa avond).
![]() Morgen weer fris en fruitig beginnen met werken. Na het lezen van de reacties ben ik gelukkig wat rustiger geworden. ![]() Ik weet nog niet precies hoe ik het ga aanpakken, maar tips en ervaringen blijven meer dan welkom. Uiteraard laat ik nog even weten hoe het 'verhaal' afloopt of is afgelopen. Voor nu... even lekker de binnenkant van mijn ogen bekijken ![]()
|
Je moet helemaal niets meer aanpakken hier. Wat wil je hier uberhaupt nog uit. De relatie is afgelopen dus het verhaal is afgelopen. Er wordt in het geheel geen spel met je gespeeld en zelfs als dat zo zou zijn zou jij het niet moeten willen spelen omdat je niets te winnen hebt. Je bent veel gevoeliger dan goed voor je is. Als je graag iets wil aanpakken zou ik dat aanpakken.
|
![]() |
||
Citaat:
Mevrouw wil gewoon zo min mogelijk pijn ervaren en meneer op een flinke afstand houden. Wellicht heeft dat idd te maken met haar geloof/haar ouders. Waarschijnlijk hebben ze haar onder druk gezet. Ik heb het wel vaker gezien. Kan dat arme kind niets aan doen.
||
Citaat:
Ga de kier die openstond van de deur sluiten. Binnenkomst enkel nog mogelijk als er geklopt word.
Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 12:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Laat het lekker gaan joh. Je kunt wel een brief gaan schrijven, maar daar gaat ze dan toch tegenin. Dan wordt het zo'n vreselijk kansloze discussie waar ik persoonlijk 0% zin in zou hebben.
Houd de eer aan jezelf en laat haar het lekker uitzoeken. Je weet zelf toch dat je niet gemeen gehandeld hebt?
|
Ik snap toch echt niet waarom je het niet gewoon laat gaan? Dat je contact wilt houden kan ik me goed voorstellen, maar als zij meteen al zo reageert op je pogingen om contact met haar te leggen, is het denk ik wel duidelijk dat die eventuele vriendschap niet van haar kant te verwachten is. Dus ik zou haar gewoon een tijdje laten gaan, als ze je nodig heeft komt ze vanzelf wel naar je toe en dan kun jij beslissen of jij daar nog behoefte aan hebt. Zij heeft haar beslissing in mijn ogen al gemaakt.
|
Ik denk dat je het hierbij moet laten. Gewoon laten gaan. Misschien dat je later nog eens contact met haar kan opnemen, nu gaat dat gewoon niet werken. Ze is er nog niet klaar voor, ofzo. Het spel net zo spelen als zij het speelt verbetert de situatie niet echt. Soort bitchfight-idee krijg je dan, lijkt me niet echt de bedoeling. Mail dat je het jammer vindt dat ze zo gereageerd heeft en laat het daarbij.
Sterkte!
||
Citaat:
2.) Ze was 'opeens' niet meer verliefd op me Ach en zo had ze nog een heleboel redenen maar dit waren voor haar de belangrijkste. Maar okay prima, ik ga lekker verder met het leven. Eerst komende tijd geen dames (nou... geen serieuse relatie in ieder geval ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals het nu is gegaan, is wel het beste. Blijf even een tijdje uit haar buurt om het allebei te verwerken. Misschien dat jullie later beter met elkaar om kunnen gaan en zelfs vrienden kunnen worden, maar nu is het nog te dichtbij en te pijnlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op het moment gewoon geen contact opnemen. Deur is dicht, komt ze voorbij en klopt ze aan dan kan de deur open (als de tijd er rijp voor is). Maar zoals ik me nu voel blijf ik even lekker vrouwloos. Geen 'gezeur' aan je hoofd. Eerst maar studie afmaken jaartje pleitos en dan verder studeren.
|
Ik heb niet alle reacties gelezen.
Ik heb zelf ook een keer een "relatie" afgekapt. Ze was bot, en wil niet fatsoenlijk met je praten, dat deed ik ook. Ze reageert emotioneel en wil niet goed luisteren, reageert verkeerd op je pogingen tot contact en vriendschap. Dat deed ik ook. Mijn gedachte is dat ze zich schaamt voor de pijn die ze jou doet, en blijft doen elke keer als jullie contact hebben. Ze heeft zichzelf met het uitmaken misschien ook pijn gedaan. Er zijn nogal wat psychische processen aan de gang. Ik snap dat je boos en ontzettend gefrustreerd bent, maar als je doel vriendschap is, dan ben ik bang dat je geen goede kans maakt. Als je doel haar terug pakken is, zou ik je aanraden het te laten varen. Zij zit er al ontzettend mee, anders zou ze niet zo raar reageren, en jij bent er eigenlijk al overheen meen ik te lezen. Mijn advies is dus gewoon laten uitwaaien. Als ze weer contact wil neemt ze dat wel op. je zou haar in een kort berichtje kunnen laten weten dat je er dan voor haar bent. Niet te uitgebreid, vanwege kans op verkeerd lezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb alleen nog zoveel te doen. Zoals ik al aangaf, stage, buitenlandse reizen, universiteit. Daar moet ik me gewoon eerst op focussen. 'liefde' vrouwen zijn nu 'bijzaak' (begrijp me goed, ik laat de vrouw van mijn leven echt niet voorbij huppelen!)
||
Citaat:
Generaliseren heeft nou niet bepaald zin. Zou hetzelfde zijn als, alle surinamers zijn traag of wat dan ook. Mocht je nou wel willen generaliseren dan verwacht ik natuurlijk wel een uitgebreid verslag ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het blijft een bizarre actie, though.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Snap er idd. ook geen ene reet van, maar sterker nog ik wil er ook niets van (gaan) snappen. Zuigt alleen maar energie. (bedankt voor de reactie trouwens ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
De Islam als belemmering voor het integratieproces. InHoLLANDprojec | 37 | 14-10-2002 18:42 | |
Moslima met dood bedreigt: kritiek op islam word niet geduld!!!!! Optima | 80 | 27-09-2002 16:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |