Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2006, 21:28
Gent
Gent is offline
Dit zit me nogal diep aangezien het iets is wat right @t this moment gebeurd. Check ook even 'Religie' topic verschil tussen JG's en Christenen.

Zo daar komt het dan:

Zoals misschien al duidelijk is geworden is onlangs mijn relatie uit gegaan. Dit is op een nogal botte manier gedaan door mijn ex vriendin.

Hoe? Ze sprak af met mij in een (volle) kroeg en wilde het daar t.p. uitmaken. (een kroeg waar overigens iedereen mij kent).
Prima, nou heb ik er geen moeite mee als iemand het wil uitmaken, maar op welke manier dat doet er bij mij wel toe.

Komt er dus op neer dat ik het niet zo'n geweldige locatie vind om mij met een slecht nieuws gesprek te confronteren. Na haar naar buiten gedirigeerd te hebben en met haar te hebben gewandeld (overigens ook niet de meest ideale manier), heb ik haar naar de trein gebracht.

Nu komt het leuke, ik heb haar na een week een mail gestuurd aangezien ik het niet geweldig vond hoe die desbetreffende avond verliep. Tijdens een gesprek in een volle kroeg word je afgeleid (en ik voelde me daar gewoon niet lekker en ken daar iedereen), en tijdens het lopen kun je elkaar niet aankijken. (althans zij keek mij gewoon totaal niet aan).

Zelf heb ik enkele relaties gehad en op het moment van het 'uit gaan' van de relatie ging dat goed. Je moet elkaar gewoon in de ogen kunnen kijken en aangeven dat het gewoon niet meer gaat.

(o ja, misschien even ter info: de dame in kwestie haar ouders zijn JG en zijzelf is dankzij mij gaan nadenken over religie)

Okay, de e-mail. Ik gaf daarin aan dat ik graag nog eens met haar wilde praten. Bij haar of mij thuis, gewoon aan een tafel zodat je elkaar kunt aankijken en de communicatie gewoon een stuk beter verloopt. Enkele dagen later spreek ik haar op msn, NEE ze wil wel met me praten maar dan gewoon in een kroeg.
Op de vraag waarom? 'Ik wil niet samen met jou in een huis zijn'.
In het msn gesprek werd er nogal kortaf en bot gereageerd.

Enkele weken later (ik was het nml even zat en wilde alles op een rijtje zetten) heb ik dan ook een brief gestuurd waarin ik uitleg gaf over het een en ander.

* Met deze brief sluit/sloot ik een periode af
* In deze brief gaf ik aan dat ik niet hoop dat we alles zo abrupt afkappen
* Aangegeven dat ik een brief terug zou krijgen en geen (onpersoonlijke) e-mail, sms of telefoontje.
* Aangegeven dat ik haar niet wilde kwetsen (en nee dat heb ik ook niet in de brief)
* Tja iemand wil natuurlijk weten wat je probeert te bereiken middels een brief: Nou heel simpel een vriendschap die van twee kanten komt.
* Aangegeven dat ze niet bang hoeft te zijn dat ik op d'r zal wachten, want mijn leven gaat door (JA ook ZONDER haar!).

Ik zal vast nog wel het een en ander vergeten zijn, maar daar kom ik dan misschien nog wel op.

Nu komt het 'omdraaien' verhaal.

* Mevrouw vind dat ik een verwijtende brief schrijf naar haar.

* Ze geeft aan dat ze boos is dat ik haar schrijf dat zij de relatie zo abrupt beeindigd heeft.

* Ze mailt (dus geen brief), omdat ze niet begrijpt waarom ik haar een brief heb geschreven en omdat we beiden over e-mail en internet beschikken.

* Verwijt dat als ik contact had willen hebben gehad met haar maar eerder had moeten bellen.

* Verwijt: 'als je denkt dat een jongen mij nog nooit pijn heeft gedaan heb je het mis.'

Er word verder niet over vriendschap gesproken, de mail straalt botheid ten top uit. Alles wat in mijn brief stond is:
A.) niet goed gelezen
B.) niet goed begrepen
C.) word omgedraait
D.) zowel optie A, B als C

Ik ben er nog niet uit hoe en wat. Wat ik wel weet is dat er een spelletje met me gespeelt word. Er zijn twee opties:

1.) het spel beter spelen dan zij.
2.) het spel niet spelen.

Ben er nog niet helemaal uit, maar op het moment voel ik meer voor optie 1. En nee ik zie het niet als een spel, maar als bittere ernst.

Mensen graag tips. Hoe ga je om met zo'n iemand?
Iemand zoiets meegemaakt, of maak je het nog mee.
Graag oprechte reacties (dames, heren het mag allemaal).

Ik zit er aardig mee maar kan het gelukkig dankzij muziek en dansen behoorlijk van me afzetten.
Oud 15-03-2006, 21:31
Mindfields
Mindfields is offline
Ik snap niet waar je je druk om maakt, eerlijk waar.
Oud 15-03-2006, 21:47
Gent
Gent is offline
Okay duidelijk, lekker doorgaan met het leven. Geen tijd meer aan gesteden, dat is diegene gewoon niet waard.

Thnx

(maar erover nadenken gebeurt nog effies)
Oud 15-03-2006, 21:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik snap wel dat je pissig bent over hoe zij nu reageerd. Waarschijnlijk voel je je totaal niet serieus genomen en bovendien heeft ze je gekwetst en voor het blok gezet om het op zo'n manier uit te maken.

Het spelletje mee spelen en proberen haar te overtroeven, kan. Maar op die manier gaat het er iig zeker niet gezelliger op worden en krijgt jullie relatie helemaal een bittere nasmaak. Kan me goed voorstellen dat je de neiging hebt om het ook hard tegen haar te spelen, puur omdat je boos bent, maar verstandig is het niet (en ja, ik spreek uit ervaring ).

Persoonlijk zou ik haar vertellen hoe jij nu over de situatie denkt (oke, heb je in die brief al gedaan, maar vertel haar nu dan dat je teleurgesteld bent in de manier waarop ze daar op gereageerd heeft) en laat het dan verder rusten. Wederzijdse vriendschap is voor haar nu nog te moeilijk, anders had ze daar wel wat over gezegd en wat positiever op jouw brief gereageerd. Of ze wil het gewoon helemaal niet, kan ook, maar dan zou het fijn zijn als ze daarin duidelijk naar jou is.

Hoe dan ook, als je besluit het spel niet mee te spelen, sluit het dan voor jezelf af en geef jezelf zekerheid door het allemaal te laten rusten. Wie weet wat voor contact jullie dan over een tijd weer hebben, nu gaat dat blijkbaar niet zoals jij zou willen.
Oud 15-03-2006, 21:56
Gent
Gent is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-03-2006 @ 22:47 :
[B Wederzijdse vriendschap is voor haar nu nog te moeilijk, anders had ze daar wel wat over gezegd en wat positiever op jouw brief gereageerd. Of ze wil het gewoon helemaal niet, kan ook, maar dan zou het fijn zijn als ze daarin duidelijk naar jou is.
Hoe dan ook, als je besluit het spel niet mee te spelen, sluit het dan voor jezelf af en geef jezelf zekerheid door het allemaal te laten rusten. Wie weet wat voor contact jullie dan over een tijd weer hebben, nu gaat dat blijkbaar niet zoals jij zou willen. [/B]

Ze begrijpt mijn brief gewoon niet. Haar overtroeven... mwah dat doe ik al door de (liefdevolle) manier waarop ik me opstel. Er is nog geen kwaad woord over mijn lippen (en vingers) gekomen.

Ik denk dat ik haar idd. ga aangeven hoe ik over deze situatie denk. Daarna laat ik het erbij. Een vriendschap komt van twee kanten.

Verder heb ik nog genoeg dingen te doen om mijn energie nuttig over te verdelen.
Oud 15-03-2006, 21:58
Thee Muts
Thee Muts is offline
Kijk, met die instelling kom je er wel

En misschien heeft ze je brief best wel begrepen, maar werd dat te persoonlijk voor haar en reageerd ze er daarom zo bot op. Als jij gewoon duidelijk bent geweest, begreep ze vast wel wat je te zeggen had, maar wat ze daar vervolgens mee doet is haar keus natuurlijk.
Oud 15-03-2006, 23:02
Smokin'
Smokin' is offline
Ja zowel Christenen als JG's claimen te pas en te onpas volkomen gelijk te hebben. Het maakt niet uit dat ze je brief niet begreep.. Dat is haar probleem. je hebt gedaan wat juist was, namelijk op een redelijke wijze jou problemen en standpunten uit te leggen. Dat was goed, maar meer kan je niet doen. Laat het hierbij.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik haar idd. ga aangeven hoe ik over deze situatie denk. Daarna laat ik het erbij. Een vriendschap komt van twee kanten.

Verder heb ik nog genoeg dingen te doen om mijn energie nuttig over te verdelen.
ff serieus, als iemand zulk soort dingen niet wil begrijpen, waar het hier heel erg op lijkt, is het in mijn ervaring beter om het er meteen maar bij te laten.
Die mensen zijn niet uit op een vriendschap, op fatsoenlijk afsluiten of iets in die richting, écht niet.
Als je ermee door blijft gaan krijg je toch vanzelf wel een 'welles nietes' achtig soort van gezeik, want daar stuurt zij het toch wel heen, zo ff snel lezend hoe zij reageerde.
Gevolg: ruzies, mensen die dingen zeggen die ze niet willen/menen en meer van dat soort fraais.

Ik zou het erbij laten, even een paar weken / maanden er tussen laten, zodat de gevoelens enzo bij beide partijen beter verwerkt zijn en er dan nog eens over beginnen áls je daar dan nog behoefte aan hebt. Niet alles gaat namelijk prettig en ik denk niet dat dit prettig zal kunnen verlopen. Zoals ik het begrepen heb heeft zij geen zin om jouw punten te begrijpen en/of gewoon fatsoenlijk met je te praten op dit moment. Laat het dus maar even rusten zou ik zeggen.
Ja, dat is frustrerend, maar het is wel het verstandigst om te doen als je nog een kans wilt houden op een normale vriendschap met haar.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 23:40
Verwijderd
Ik denk niet dat die brief zin heeft (zowel voor jou als voor haar). Het begint dan al gauw een welles/nietes brief wisseling te worden.

Als je iets laat weten, zou ik het heel kort doen. Zoiets van: e-mail gelezen, prettig leven verder

Ach ik weet het ook allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 02:33
Gent
Gent is offline
Zooooo net even lekker alle frustraties eruitgedanst in Zwolle (Joe Champ, woensdag avond salsa avond).
Morgen weer fris en fruitig beginnen met werken. Na het lezen van de reacties ben ik gelukkig wat rustiger geworden.

Ik weet nog niet precies hoe ik het ga aanpakken, maar tips en ervaringen blijven meer dan welkom. Uiteraard laat ik nog even weten hoe het 'verhaal' afloopt of is afgelopen.

Voor nu... even lekker de binnenkant van mijn ogen bekijken
Oud 16-03-2006, 03:23
Frostbite
Frostbite is offline
Je moet helemaal niets meer aanpakken hier. Wat wil je hier uberhaupt nog uit. De relatie is afgelopen dus het verhaal is afgelopen. Er wordt in het geheel geen spel met je gespeeld en zelfs als dat zo zou zijn zou jij het niet moeten willen spelen omdat je niets te winnen hebt. Je bent veel gevoeliger dan goed voor je is. Als je graag iets wil aanpakken zou ik dat aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 06:49
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 16-03-2006 @ 00:02 :
Ja zowel Christenen als JG's claimen te pas en te onpas volkomen gelijk te hebben.
BS.

Mevrouw wil gewoon zo min mogelijk pijn ervaren en meneer op een flinke afstand houden. Wellicht heeft dat idd te maken met haar geloof/haar ouders. Waarschijnlijk hebben ze haar onder druk gezet.

Ik heb het wel vaker gezien. Kan dat arme kind niets aan doen.
Oud 16-03-2006, 09:24
Verwijderd
maar wat was nou de reden dat ze het uitmaakte?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 12:08
Gent
Gent is offline
Citaat:
sjek schreef op 16-03-2006 @ 10:24 :
Daar zal ik binnenkort even snel op reageren, moet nml met een paar seconden de deur uit. En ga haar NU een mail sturen.
Ga de kier die openstond van de deur sluiten. Binnenkomst enkel nog mogelijk als er geklopt word.

Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 12:17.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 15-03-2006 @ 22:31 :
Ik snap niet waar je je druk om maakt, eerlijk waar.
My thoughts exactly. Pas over een jaar of wat snapt ze die brief pas, denk ik. En iedereen is boos op zijn ex, maakt niet uit wie het uitgemaakt heeft. Laat het lekker.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 13:35
Optima
Optima is offline
rancune is een verspilde emotie

ga door met je leven, zoals je claimt te kunnen
Oud 16-03-2006, 15:53
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik kies B en 2
Oud 16-03-2006, 16:25
Roos
Roos is offline
Laat het lekker gaan joh. Je kunt wel een brief gaan schrijven, maar daar gaat ze dan toch tegenin. Dan wordt het zo'n vreselijk kansloze discussie waar ik persoonlijk 0% zin in zou hebben.
Houd de eer aan jezelf en laat haar het lekker uitzoeken. Je weet zelf toch dat je niet gemeen gehandeld hebt?
Oud 16-03-2006, 19:27
Poeperd
Poeperd is offline
Ik snap toch echt niet waarom je het niet gewoon laat gaan? Dat je contact wilt houden kan ik me goed voorstellen, maar als zij meteen al zo reageert op je pogingen om contact met haar te leggen, is het denk ik wel duidelijk dat die eventuele vriendschap niet van haar kant te verwachten is. Dus ik zou haar gewoon een tijdje laten gaan, als ze je nodig heeft komt ze vanzelf wel naar je toe en dan kun jij beslissen of jij daar nog behoefte aan hebt. Zij heeft haar beslissing in mijn ogen al gemaakt.
Oud 16-03-2006, 20:00
Nienna*
Nienna* is offline
Ze heeft je verschrikkelijk dom behandeld. Het is het gewoon niet waard hier nog achteraan te gaan, denk ik. Schrijf haar honderden brieven, maar stuur ze niet op. Zo heb je toch die frustratie van je afgeschreven.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 20:01
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Ze gebruikt een slechte manier om het met je uit te maken .

Laten gaan: ze is het niet waard.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 20:08
I C U
I C U is offline
Ik denk dat je het hierbij moet laten. Gewoon laten gaan. Misschien dat je later nog eens contact met haar kan opnemen, nu gaat dat gewoon niet werken. Ze is er nog niet klaar voor, ofzo. Het spel net zo spelen als zij het speelt verbetert de situatie niet echt. Soort bitchfight-idee krijg je dan, lijkt me niet echt de bedoeling. Mail dat je het jammer vindt dat ze zo gereageerd heeft en laat het daarbij.

Sterkte!
Oud 17-03-2006, 12:28
Gent
Gent is offline
Citaat:
sjek schreef op 16-03-2006 @ 10:24 :
1.) We zouden teveel verschillen (zij introvert, ik extravert)
2.) Ze was 'opeens' niet meer verliefd op me

Ach en zo had ze nog een heleboel redenen maar dit waren voor haar de belangrijkste. Maar okay prima, ik ga lekker verder met het leven.

Eerst komende tijd geen dames (nou... geen serieuse relatie in ieder geval ). Gewoon lekker sjansen, dansen en hopelijk heeeeeel snel genieten van de lente
Oud 17-03-2006, 12:30
Gent
Gent is offline
Oh mijn reactie op haar mail:

Beste 'X',

bedankt voor je reactie. Ik begrijp je.
Veel succes in de toekomst.

Groet,

...... (a.k.a. Gent)

En daar was dan die olifant met die hééééééééle grote snuit, en die blies zomaar het verhaaltje uit. Tadaaaaa
Oud 17-03-2006, 12:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Zo is het het beste idd En nu dus maar lekker van het voorjaar genieten
Oud 17-03-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Gent schreef op 17-03-2006 @ 13:30 :
Oh mijn reactie op haar mail:

Beste 'X',

bedankt voor je reactie. Ik begrijp je.
Veel succes in de toekomst.

Groet,

...... (a.k.a. Gent)

En daar was dan die olifant met die hééééééééle grote snuit, en die blies zomaar het verhaaltje uit. Tadaaaaa
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 08:44
Pluis
Pluis is offline
goedzo.

maar nu niet reageren op eventuele replies hoor!! Anders blijf je bezig.
Oud 18-03-2006, 10:31
tuttebel
tuttebel is offline
die meid vind het gewoon moeilijk om het uit te maken, en ze wil niet teveel persoonlijk contact omdat het net uit is.
maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen als je gekrenkt bent..
Oud 18-03-2006, 10:33
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 18-03-2006 @ 11:31 :
die meid vind het gewoon moeilijk om het uit te maken, en ze wil niet teveel persoonlijk contact omdat het net uit is.
maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen als je gekrenkt bent..
Nou, ik vind dat ze het behoorlijk respectloos heeft gedaan en hij mag dan best om uitleg vragen. Ook als het net uit is. Natuurlijk heeft zij hem gekwétst en misschien zelfs gekrenkt, maar dat is juist reden om om uitleg te vragen!

Zoals het nu is gegaan, is wel het beste. Blijf even een tijdje uit haar buurt om het allebei te verwerken. Misschien dat jullie later beter met elkaar om kunnen gaan en zelfs vrienden kunnen worden, maar nu is het nog te dichtbij en te pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 04:23
Gent
Gent is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 18-03-2006 @ 11:33 :
Nou, ik vind dat ze het behoorlijk respectloos heeft gedaan en hij mag dan best om uitleg vragen. Ook als het net uit is. Natuurlijk heeft zij hem gekwétst en misschien zelfs gekrenkt, maar dat is juist reden om om uitleg te vragen!

Zoals het nu is gegaan, is wel het beste. Blijf even een tijdje uit haar buurt om het allebei te verwerken. Misschien dat jullie later beter met elkaar om kunnen gaan en zelfs vrienden kunnen worden, maar nu is het nog te dichtbij en te pijnlijk.
Mee eens, had idd. eerst zoiets van eh... uitleg?

Op het moment gewoon geen contact opnemen. Deur is dicht, komt ze voorbij en klopt ze aan dan kan de deur open (als de tijd er rijp voor is).
Maar zoals ik me nu voel blijf ik even lekker vrouwloos. Geen 'gezeur' aan je hoofd. Eerst maar studie afmaken jaartje pleitos en dan verder studeren.
Oud 19-03-2006, 16:29
botervleug
botervleug is offline
Ik heb niet alle reacties gelezen.

Ik heb zelf ook een keer een "relatie" afgekapt. Ze was bot, en wil niet fatsoenlijk met je praten, dat deed ik ook. Ze reageert emotioneel en wil niet goed luisteren, reageert verkeerd op je pogingen tot contact en vriendschap. Dat deed ik ook.

Mijn gedachte is dat ze zich schaamt voor de pijn die ze jou doet, en blijft doen elke keer als jullie contact hebben. Ze heeft zichzelf met het uitmaken misschien ook pijn gedaan.

Er zijn nogal wat psychische processen aan de gang. Ik snap dat je boos en ontzettend gefrustreerd bent, maar als je doel vriendschap is, dan ben ik bang dat je geen goede kans maakt. Als je doel haar terug pakken is, zou ik je aanraden het te laten varen. Zij zit er al ontzettend mee, anders zou ze niet zo raar reageren, en jij bent er eigenlijk al overheen meen ik te lezen.

Mijn advies is dus gewoon laten uitwaaien. Als ze weer contact wil neemt ze dat wel op. je zou haar in een kort berichtje kunnen laten weten dat je er dan voor haar bent. Niet te uitgebreid, vanwege kans op verkeerd lezen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Gent schreef op 19-03-2006 @ 05:23 :
Maar zoals ik me nu voel blijf ik even lekker vrouwloos. Geen 'gezeur' aan je hoofd. Eerst maar studie afmaken jaartje pleitos en dan verder studeren.
Hint: 'wij vrouwen' zijn niet allemaal hetzelfde. En laat de liefde van je leven die eventueel nog langs kan komen niet aan je neus voorbijgaan omdat je zonodig vrouwloos wil blijven. Go with the flow.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 12:06
botervleug
botervleug is offline
Ik heb ook vaak genoeg gedacht van fuck alle mannen, ik wordt ff lekker lesbiënne. Maar goed, het komt altijd wel weer goed.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 12:10
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-03-2006 @ 12:35 :
Hint: 'wij vrouwen' zijn niet allemaal hetzelfde.
HA!! YEAH RIGHT!! ik moet er nog een tegenkomen die niet het zelfde stereotypische gedrag vertoont!!
Oud 20-03-2006, 12:29
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-03-2006 @ 13:10 :
HA!! YEAH RIGHT!! ik moet er nog een tegenkomen die niet het zelfde stereotypische gedrag vertoont!!
Of je moet eens aan je eigen kijk werken, dat wil ook nog wel eens wat schelen.
Oud 20-03-2006, 13:20
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 20-03-2006 @ 13:29 :
Of je moet eens aan je eigen kijk werken, dat wil ook nog wel eens wat schelen.
been there, done that.
Oud 20-03-2006, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, want de helft van de wereldbevolking is hetzelfde. Heb je zelf door hoe belachelijk dat klinkt?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:07
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-03-2006 @ 17:39 :
Oh ja, want de helft van de wereldbevolking is hetzelfde. Heb je zelf door hoe belachelijk dat klinkt?
nee, tuurlijk klopt het. de basis is bij die helft (en de andere ook) altijd hetzelfde: 2 X chromosomen, (of x en y). de basis is hetzelfde, en de bijbehorende karaktertrekken ook.
Oud 20-03-2006, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 20-03-2006 @ 18:07 :
nee, tuurlijk klopt het. de basis is bij die helft (en de andere ook) altijd hetzelfde: 2 X chromosomen, (of x en y). de basis is hetzelfde, en de bijbehorende karaktertrekken ook.
Als je serieus op mijn uiteraard niet geheel letterlijk bedoelde opmerking kunt ingaan dan hoor ik het wel. Als je je muur afbreekt, ook graag.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:32
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-03-2006 @ 18:07 :
OMG. Hé, succes hè.
Oud 20-03-2006, 18:47
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
botervleug schreef op 19-03-2006 @ 17:29 :
Ik heb niet alle reacties gelezen.

Ik heb zelf ook een keer een "relatie" afgekapt. Ze was bot, en wil niet fatsoenlijk met je praten, dat deed ik ook. Ze reageert emotioneel en wil niet goed luisteren, reageert verkeerd op je pogingen tot contact en vriendschap. Dat deed ik ook.

Mijn gedachte is dat ze zich schaamt voor de pijn die ze jou doet, en blijft doen elke keer als jullie contact hebben. Ze heeft zichzelf met het uitmaken misschien ook pijn gedaan.

Er zijn nogal wat psychische processen aan de gang. Ik snap dat je boos en ontzettend gefrustreerd bent, maar als je doel vriendschap is, dan ben ik bang dat je geen goede kans maakt. Als je doel haar terug pakken is, zou ik je aanraden het te laten varen. Zij zit er al ontzettend mee, anders zou ze niet zo raar reageren, en jij bent er eigenlijk al overheen meen ik te lezen.

Mijn advies is dus gewoon laten uitwaaien. Als ze weer contact wil neemt ze dat wel op. je zou haar in een kort berichtje kunnen laten weten dat je er dan voor haar bent. Niet te uitgebreid, vanwege kans op verkeerd lezen.
Dat, óf mevrouw in kwestie is gewoon een smerige, verwaande, psychotische, backstabbing Uber-Beyotch. Die bestaan namelijk ook nog.
Oud 20-03-2006, 19:33
Gent
Gent is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-03-2006 @ 12:35 :
Hint: 'wij vrouwen' zijn niet allemaal hetzelfde. En laat de liefde van je leven die eventueel nog langs kan komen niet aan je neus voorbijgaan omdat je zonodig vrouwloos wil blijven. Go with the flow.
Nee joh, dat weet ik ook (gelukkig) wel. Het is meer zo van... ik laat alles lekker gebeuren. De beste dingen overkomen je als je niet op zoek gaat/bent. I'll just go with the flow. Heb de vrouwen niet afgezworen ofzo...

Heb alleen nog zoveel te doen. Zoals ik al aangaf, stage, buitenlandse reizen, universiteit. Daar moet ik me gewoon eerst op focussen. 'liefde' vrouwen zijn nu 'bijzaak' (begrijp me goed, ik laat de vrouw van mijn leven echt niet voorbij huppelen!)
Oud 20-03-2006, 19:36
Gent
Gent is offline
Citaat:

Generaliseren heeft nou niet bepaald zin. Zou hetzelfde zijn als, alle surinamers zijn traag of wat dan ook.

Mocht je nou wel willen generaliseren dan verwacht ik natuurlijk wel een uitgebreid verslag
Oud 20-03-2006, 19:38
Gent
Gent is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 20-03-2006 @ 19:47 :
Dat, óf mevrouw in kwestie is gewoon een smerige, verwaande, psychotische, backstabbing Uber-Beyotch. Die bestaan namelijk ook nog.
Yup die bestaan ook nog. Dat is deze maal gelukkig niet het geval.
Oud 20-03-2006, 19:45
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Gent schreef op 20-03-2006 @ 20:36 :
Generaliseren heeft nou niet bepaald zin. Zou hetzelfde zijn als, alle surinamers zijn traag of wat dan ook.

Mocht je nou wel willen generaliseren dan verwacht ik natuurlijk wel een uitgebreid verslag
compleet verslag?! moet ik weer een compleet sociologisch psychologisch rapport schrijven waarom vrouwen inferieur zijn....
Oud 20-03-2006, 21:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gent schreef op 20-03-2006 @ 20:38 :
Yup die bestaan ook nog. Dat is deze maal gelukkig niet het geval.
Gelukkig maar, dan.

Het blijft een bizarre actie, though.
Oud 21-03-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Gent schreef op 20-03-2006 @ 20:33 :
Nee joh, dat weet ik ook (gelukkig) wel. Het is meer zo van... ik laat alles lekker gebeuren. De beste dingen overkomen je als je niet op zoek gaat/bent. I'll just go with the flow. Heb de vrouwen niet afgezworen ofzo...

Heb alleen nog zoveel te doen. Zoals ik al aangaf, stage, buitenlandse reizen, universiteit. Daar moet ik me gewoon eerst op focussen. 'liefde' vrouwen zijn nu 'bijzaak' (begrijp me goed, ik laat de vrouw van mijn leven echt niet voorbij huppelen!)
precies
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:12
Gent
Gent is offline
@ all the three of ya: YUP
Oud 23-03-2006, 03:44
Gent
Gent is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-03-2006 @ 20:45 :
compleet verslag?! moet ik weer een compleet sociologisch psychologisch rapport schrijven waarom vrouwen inferieur zijn....
Lijkt me wel wat... Open even een nieuw topic
Oud 23-03-2006, 03:45
Gent
Gent is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 20-03-2006 @ 22:09 :
Gelukkig maar, dan.

Het blijft een bizarre actie, though.

Snap er idd. ook geen ene reet van, maar sterker nog ik wil er ook niets van (gaan) snappen. Zuigt alleen maar energie.
(bedankt voor de reactie trouwens )
Reageren

Regels voor berichten