Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je hebt gelijk, internet, dus post gerust verder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat ik niet precies wist over welke post je het had is niet zozeer 'ontkenning' of 'verdrukking' maar verklaarbaar door de 10.000+ posts die ik heb gepost.
||
Citaat:
Onzin en DK samenvoegen; das pas provocerend. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() daarnaast blijf ik het een prut idee vinden ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Aan de datastroom zal niks veranderen, en de serverruimte die gebruikt wordt zal min of meer gelijk blijven. En wat word een deelforum geacht bij te dragen aan het hele forum? Slaat ook nergens op dus. ![]() En zouden er zo na de samenvoeging meer discussies komen, zoals jullie graag zouden zien? Ook niet. ![]() Kortom: _o- Oja: "wordt niemand mee geholpen ", de grootste giller. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ga er eens inhoudelijk op in. Je bent een FB, je taak is om te luisteren naar de gebruikers en als er gebruikers zijn die het forum als hun leven zien, dan hoor jij daar op in te spelen en ze niet de grond in te stampen door een "internet". Als er iemand naar de politie toegaat in een achterbuurt van Amsterdam met de mededeling "ze slopen m'n huis!!" en de politie zegt dan "haha ja dan moet je maar ergens anders gaan wonen"... ![]() Kortom, een inhoudelijke reactie graag ![]() Mag ook van andere FB's zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een forum. En dat kun je stom vinden en raar en whatever, maar het is blijkbaar wel zo, anders had dit topic nooit zoveel reacties opgeleverd, nog afgezien van de tientallen topics op Onzin hierover. En dáár moeten jullie iets mee doen. Niet met de vraag "of het nou nodig is je er zo druk om te maken." Want dat is blijkbaar nodig. |
![]() |
||
Citaat:
Goed, inhoudelijk. Wat jij wilt. Mensen laten weten dat het sneeuwt en 10 kilometer verderop ook, dat kan ook op een chat. En dat is onzin nu geworden: een slowchat. En wel één die de moeite steeds minder waard is. Hoe vaak lees ik wel niet dat forummers anderen bedreigen, doodsverwensingen toespelen, systematisch bashen? Op Onzin kan nu zo veel zo makkelijk gezegd worden, wat mij soms echt afschrikt. Een gewone chat is IMO de oplossing daarvoor; dan kun je mensen simpelweg kicken (zonder al dat gezeik van "ik ben het met geen enkele ban eens en moet daarom fb's lastigvallen met hatemails"). Weet je, s.com heeft een pracht van een chatbox. En mijn studie, die is helemaal mijn zaak. En niet om het één of ander, maar forumbaasschap brengt bepaalde verantwoordelijkheden met zich mee. Verantwoordelijkheden die ik mensen die in het echte leven niets aankunnen, ook niet zie dragen. Je zult altijd forumbazen hebben met andere bezigheden, maar als ze zich niet zouden interesseren in jouw mening zouden ze je rustig negeren. Dus geen kulargumenten over dat iemand te weinig tijd zou hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het grote verschil tussen DK en Onzin is spam. Spam mag op Onzin, op DK is het verboden. Spam is een zo onzinnige uiting, die je bijna niet aan banden kunt leggen, dat ik denk dat de paar spamtopics binnen [DK+Onzin] niet toereikend genoeg zullen zijn. Er zullen mensen zijn die een heel leuk [onzinnig] gesprek voeren. Een ander wil ook zijn onzin kwijt, maar dat zal in één van die topics moeten. Dan verstoor je het gesprek, zeker als dat al een tijdje stilligt. De mensen raken dan de draad kwijt, wat het contact onderling niet ten goede komt. Chatten lijkt me geen goede vervangende optie. Het is niet zo toegankelijk als het forum, verder weet ik ook niet precies hoe jullie het chatsysteem in dachten te delen. Op één grote hoop werkt niet, want dan krijg je teveel door elkaar, wat helemaal te snel is. In kanalen werkt ook niet, als er geen goede chatlog is, want dan zou je overal tegelijk moeten zijn. Met slowchatten heb je daar geen last van, je duikt het ene topic in, praat daar wat en gaat verder naar andere topics. Op het forum kun je ook nog gewoon teruglezen wat er gebeurd is, wat de laatste roddels zijn en dergelijke. Daarvoor heb je een forum. Dat Onzin om de zoveel tijd gepruned wordt, vind ik niet helemaal legitiem. Ik geloof dat het ongeveer om de twee weken gebeurt, al las ik hier ergens dat de laatste prune op 08-01-06 was. Meestal wil je alleen maar iets teruglezen van <7 dagen geleden, bijvoorbeeld een discussie die je 's avonds met iemand hebt gehad, of dat je wilt teruglezen wat je op het forum hebt gedaan toen je zat was. Als je dan niet verbannen bent om die reden dan, tenminste ![]() Onzin wordt niet iedere avond of iedere week gepruned, dus teruglezen geldt zeker als goed argument versus de chatbox. Tenzij de chats gelogd worden, maar dan krijg je dus ongeveer hetzelfde als Onzin, maar dan verplaatst naar de chatbox. Waar ik weer terugkom op één van mijn eerste argumenten, dat de Chat niet zo toegankelijk is als Onzin. In Onzin kun je sneller hoppen naar bijvoorbeeld DK (slecht voorbeeld ![]() Zoals ik [DK+Onzin] nu zie, is het gewoon DK + een stuk of vijf spamtopics voor de Onzinners. Ik geloof niet dat er een andere, harmonieuzere oplossing is om het mergen van Onzin en DK goed te laten verlopen. Waarom willen we (jullie) het eigenlijk mergen? (Kruimel, ik heb het al een hele tijd niet meer specifiek tegen jou ![]() ![]() Grimm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, ik ga naar huis. Verwacht mij niets tot na het weekend, een andere fb gaat nog wel even in op je argumenten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is overigens geen uit de hand gelopen grap (maar dat geloof jij toch niet als ik het zeg ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, sorry, te makkelijk ![]() Ik denk dat je er gewoon een zero tolerancebeleid neer moet zetten wat betreft doodsverwensingen. Hatemail op een aparte pagina online zetten voor ons vermaak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen? Axel11 | 45 | 28-06-2023 16:14 | |
Onzin |
AMERIKAANSE VERKIEZINGEN III Verwijderd | 175 | 08-11-2018 11:17 | |
Beleidszaken |
Onzin en de kantine eindelijk een samen Verwijderd | 34 | 11-10-2009 23:53 | |
De Kantine |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Q | 2 | 01-04-2006 21:39 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine #2 catootje | 434 | 01-04-2006 21:37 |