Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat het dan al een relatie kan zijn.. Je kan wel al een gevoel hebben dat je die persoon heel aardig vind.. maar voor een echte relatie moet je elkaar toch echt ontmoeten..
Met mijn vriend had ik ook nog niets via het internet.. (heb hem via het internet leren kennen dus ![]() Maar toen ik hem eenmaal IRL zag was het wel meteen goed.. En nu chatten we niet eens zo gek vaak meer.. we zien elkaar liever ![]() Maar ja.. uhm.. je kan iemand dus wel " liever" dan normaal vinden!
|
Ik weet het niet hoor, ik kan zoiets gewoon geen relatie noemen..
Hoe weet je dat de ander oprecht is, hoe weet je dat het wel hij/zij is op de foto's en niet van iemand anders, hoe weet je of die ander je niet gewoon voor de gek houdt....?? Tja en ik zou ook niet verliefd kunnen worden op een "beeld" wat ik in mijn hoofd zou hebben van die ander, Dat blijven gewoon woorden voor mij, ik zou er niet meer voor gaan voelen ofzo.. Ik wil iemand die ik kan vasthouden, die ik kan zoenen, die mij vasthoudt, waar ik leuke dingen mee kan doen.. Niet een beeldschermpje.....
|
Verwijderd
|
ehm ik denk niet dat dat gaat lukken...
je moet elkaar eerst een zien, een dagje bij elkaar zijn... dan kijken of het klikt tussen jullie.. en dan moet je maar verder zien.. als het goed klikt.. als jullie zo verliefd zijn dat je een aantal jaar kunt verlangen en wachten todat jullie samen kunnen wonen, moet je het vooral doen! als je denkt dat je het niet volhoud, doe het dan niet! want dan verpest je je jeugd enorm door constand te verlangen, en daardoor (zonder dat je het doorhebt) je vrienden een beetje op de 2e plek laat komen... en als het dan uit is heb je bijna niemand... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
het lukt wel hoor
![]() ![]() dus alles kan ![]() kussies kimberly |
![]() |
|
Lijkt me moeilijk maar als ik echt van iemand hou, houd niks mij tegen... tenzij hij er niet op zit te wachten natuurlijk
![]() ![]()
|
De ontmoeting kan veel kapot maken, en daarna kan je denk ik pas over een relatie spreken of niet..
Bij een ontmoeting heb je een heel beeld voor je, hoe diegene eruit ziet, hoe diegene praat, en waar julle het over gaan hebben enz enz.. Als dat punt eenmaal zover is kan je wel eens teveel verwachten, of... de ander is zo zenuwachtig dat er geen zinnig woord uit zijn mond komt.. Tja.. ik denk dat er eerst een ontmoeting moet plaats vinden voordat je over een relatie kan spreken.. Ook al voelt het als een relatie.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Msn en sex strigoii | 56 | 25-10-2006 20:53 | |
Liefde & Relatie |
vriend(in) via internet? Zazoo | 42 | 16-03-2004 15:49 | |
Liefde & Relatie |
verliefd....via internet.. AngelInDisguise | 27 | 22-02-2003 23:17 | |
Liefde & Relatie |
Relatie via internet = onder valse pretenties? Verwijderd | 27 | 21-09-2002 00:11 | |
Liefde & Relatie |
liefde via internet dominqe | 58 | 09-07-2002 17:51 | |
Liefde & Relatie |
Reacties op internet-relaties Moii | 25 | 04-03-2002 14:08 |