Oud 05-09-2002, 21:53
Jungle
Jungle is offline
dag mensjes
ik weet dat ik hier nieuw ben maar ik had ff een vraagje: denken jullie dat een relatie hebben via internet waarbij je elkaar nog nooit gezien hebt (wel op foto) en ook erg ver van mekaar woont kans heeft op slagen?
ik had graag geweten wat de meningen hierover zijn.
alvast bedankt om te reageren
dikke kussies
alex
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 21:56
Verwijderd
ik denk dat t alleen maar werkt als jullie elkaar gezien hebben en ervoor wil vechten om elkaar te blijven zien, als je elkaar nooit gezien hebt vind ik t geen relatie
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 22:23
HIBJ
HIBJ is offline
precies, alleen als je het echt wilt, ( allebei ) dan wil het wel eens werken, maar het is nie hetzelfde
Oud 05-09-2002, 22:31
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Je moet gewoon zorgen dat je elkaar meet VOOR je hem/haar leuk vind. Een vriend van mij heeft keer afgesproken met een vrouw, en zijn nu inmiddels getrouwd en gelukkig. Afstand was toch een kleine 100 km dus zagen elkaar alleen in het weekend.

Bij mij werkt het op de een of andere manier niet, heb 2x een meid ontmoet via internet die ik pas heb ontmoet toen ik ze leuk vond.. voor mij dus niet meer via internet, al blijf ik zeggen je weet nooit wat op je afkomt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 06:03
Verwijderd
Onder voorwaarden.

Het is voor iedereen anders. Belangrijk is erbij dat beiden ermee overweg kunnen dat ze de ander niet al te vaak kunnen zien irl. Ook moet het wederzijdse vertrouwen groot genoeg zijn om de afstand te overleven.

Voor mij is het niet echt weggelegd..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 08:21
miekmuis
miekmuis is offline
Ik denk dat als je elkaar nooit ontmoet hebt het niet echt werkt... Je kan diegene nooit aanraken, en zal ook nooit zeker kunnen weten of diegene wel is wie hij zegt.
Als je elkaar ontmoet hebt komt het gewoon een stuk dichterbij allemaal en dan is er best een goede kans dat het echt iets kan worden. Ik heb nu met iamdn van internet. Nou weet ik neit hoelang dat nog gaat duren, maar dat komt zeker niet doordat wel elkaar via internet kennen. Ik ken genoeg mensen die echt al maanden een vriend of vriendin via internet hebben...
Oud 06-09-2002, 08:45
Rioto
tis niks voor mij om met meisjes af te spreken ik heb wel goede vrienden er aan over gehouden .
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 10:18
whizzer
whizzer is offline
sorry hoor, maar als je mekaar nog nooit gezien hebt heb je volgensmij geen relatie. Als het kan, probeer mekaar dan te ontmoeten en dan zie je wel verder........
Oud 06-09-2002, 10:32
Herrie
Herrie is offline
Ik denk niet dat je een relatie met iemand kan hebben die je alleen via Internet kent.

Goede vriendschap zou kunnen, verliefd worden ook (alhoewel je verliefd wordt op een incorrect/incompleet beeld).

Wat houdt je tegen om hem te ontmoeten? De afstand kan toch niet zo groot zijn, dat het niet mogelijk is?

(Sorry ik ben een beetje gek, heb 1350 km gereisd voor een meisje dat ik via Internet ken).
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 13:49
kastdeur
kastdeur is offline
tuurlijk wel.
ik heb mijn vriend leren kennen door dit forum, we hebben een paar maanden vriendschappelijk gedate en toen ineens was die vonk er

naja hij woont in amsterdam, ik in friesland, 2,5 uur reizen

tis prima te doen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:13
girl18
girl18 is offline
sorry maar noem je dat een relatie.?? iemand alleen via internet kennen nooit elkaar zien alleen maar via een miezerige fototje.???

nou wow dat is echt een relatie.. dus nee dat heeft geen kans om te slagen...
Oud 06-09-2002, 14:58
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Als je alleen met die iemand msnt/chat en belt vind ik dat je geen echte relatie hebt...je hebt pas een echte relatie als je diegene ook af en toe ik het echt ziet
Mijn vriendjepersoon heb ik via forum/msn leren kennen en fotos gezien en daarna in het echt ontmoet ...de afstand is wel erg groot...3 uur met de trein maar tot nu toe gaat het heel goed dus het kan zeker wel

*kusje aan daan*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:15
whizzer
whizzer is offline
als jullie mekaar wel echt kennen en het klikt is het zonder meer mogelijk, ik heb relatie van bijna 2maand met meisje in rome, gaat relatief goed en ze komt deze maand hier!!!YOEHOE, zorry......
Oud 08-09-2002, 21:27
Cassidy
Cassidy is offline
Ik zou het niet kunnen! Wel als je diegene ook in het echt ziet maar enkel en alleen via internet niet,... ik moet een stem kunnen horen, zn ogen kunnen zien en m kunnen aanraken!
Oud 08-09-2002, 22:14
highlight
highlight is offline
Nee, want via internet ben je altijd anders als in het echt..Als ik met mijn vriend chat is hij heel anders dan in het echt..en op een gegeven moment zal je elkaar wel een keer móeten zien, want eeuwig via internet is natuurlijk ook niks
Oud 09-09-2002, 08:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Onder voorwaarden.

Het is voor iedereen anders. Belangrijk is erbij dat beiden ermee overweg kunnen dat ze de ander niet al te vaak kunnen zien irl. Ook moet het wederzijdse vertrouwen groot genoeg zijn om de afstand te overleven.
Het vertrouwen, daar dacht ik dat ik het moeilijk zou krijgen, maar ik heb er totaal geen moeite mee op dit moment. Ik ben het verder wel met je eens, je moet elkaar toch wel zien, en als je 'verliefd' bent, wíl je elkaar ook gewoon zien. Voor mij is het dit moment alleen in het weekend, and so far, so good...
Oud 09-09-2002, 10:17
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik denk niet dat het dan al een relatie kan zijn.. Je kan wel al een gevoel hebben dat je die persoon heel aardig vind.. maar voor een echte relatie moet je elkaar toch echt ontmoeten..

Met mijn vriend had ik ook nog niets via het internet.. (heb hem via het internet leren kennen dus )..

Maar toen ik hem eenmaal IRL zag was het wel meteen goed.. En nu chatten we niet eens zo gek vaak meer.. we zien elkaar liever ..

Maar ja.. uhm.. je kan iemand dus wel " liever" dan normaal vinden!
Oud 11-09-2002, 16:44
PardonMe
PardonMe is offline
Ik weet het niet hoor, ik kan zoiets gewoon geen relatie noemen..

Hoe weet je dat de ander oprecht is, hoe weet je dat het wel hij/zij is op de foto's en niet van iemand anders, hoe weet je of die ander je niet gewoon voor de gek houdt....??

Tja en ik zou ook niet verliefd kunnen worden op een "beeld" wat ik in mijn hoofd zou hebben van die ander, Dat blijven gewoon woorden voor mij, ik zou er niet meer voor gaan voelen ofzo..
Ik wil iemand die ik kan vasthouden, die ik kan zoenen, die mij vasthoudt, waar ik leuke dingen mee kan doen..

Niet een beeldschermpje.....
Oud 11-09-2002, 18:57
Verwijderd
ehm ik denk niet dat dat gaat lukken...

je moet elkaar eerst een zien, een dagje bij elkaar zijn... dan kijken of het klikt tussen jullie.. en dan moet je maar verder zien.. als het goed klikt.. als jullie zo verliefd zijn dat je een aantal jaar kunt verlangen en wachten todat jullie samen kunnen wonen, moet je het vooral doen! als je denkt dat je het niet volhoud, doe het dan niet! want dan verpest je je jeugd enorm door constand te verlangen, en daardoor (zonder dat je het doorhebt) je vrienden een beetje op de 2e plek laat komen... en als het dan uit is heb je bijna niemand...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:04
Squall
Squall is offline
i am backkkkkk baby!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 11:29
U-NiQ
U-NiQ is offline
Het is mogelijk ...
Oud 12-09-2002, 15:36
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
*alexsje* schreef:
dag mensjes
ik weet dat ik hier nieuw ben maar ik had ff een vraagje: denken jullie dat een relatie hebben via internet waarbij je elkaar nog nooit gezien hebt (wel op foto) en ook erg ver van mekaar woont kans heeft op slagen?
ik had graag geweten wat de meningen hierover zijn.
alvast bedankt om te reageren
dikke kussies
alex
de kans lijkt me heel erg klein...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 23:22
kimmy
kimmy is offline
het lukt wel hoor ik ken mijn vriend ook via internet.. un jaar lang chatten, foto gekregen en ik vond m helemaal super toen ben ik un x bij hem geweest( woont anderhalf uur rijden van mij) en half jaar ernaar hebben we verkering gekregen.. we hebben nu 4 maanden en we zien elkaar elke week..

dus alles kan maar je moet er natuurlijk wel voor gaan , en je moet t geld natuurlijk hebben om ernaartoe te kunnen..

kussies kimberly
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 01:13
Rrr.
Rrr. is offline
Lijkt me moeilijk maar als ik echt van iemand hou, houd niks mij tegen... tenzij hij er niet op zit te wachten natuurlijk maar ik moet iemand wel in het echt kunnen zien, vasthouden, knuffelen, zoenen, etc... in eerste instantie op internet leren kennen zie ik niet als een probleem, maar de relatie d.m.v. internet in stand houden
Oud 15-09-2002, 01:18
Paulaah
Paulaah is offline
De ontmoeting kan veel kapot maken, en daarna kan je denk ik pas over een relatie spreken of niet..
Bij een ontmoeting heb je een heel beeld voor je, hoe diegene eruit ziet, hoe diegene praat, en waar julle het over gaan hebben enz enz..
Als dat punt eenmaal zover is kan je wel eens teveel verwachten, of... de ander is zo zenuwachtig dat er geen zinnig woord uit zijn mond komt..

Tja.. ik denk dat er eerst een ontmoeting moet plaats vinden voordat je over een relatie kan spreken.. Ook al voelt het als een relatie..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten