![]() |
||
Citaat:
2) nee 3) wat bedoel je nou met etc? relaties via msn vind ik persoonlijk geen echte relatie. Zo kan wel een relatie beginnen en je kunt je relatie via msn onderhouden, maar als je iemand alleen maar van msn kent noem ik dat geen relatie. Webcam seks vind ik prima als je een relatie hebt en elkaar bijv. lang niet kunt zien. Ik vind het persoonlijk een beetje sletterig om onbekenden vanalles te laten zien via de cam. Heb ik zo je vragen een beetje beantwoord?
||
Citaat:
2. Ja, maar heb geen webcam 3. Nou, ik vond het toen wel grappig, maar erg relistisch is het ook niet... En misschien begint een relatie wel via msn (chatten en later ontmoeten), maar een relatie waarin je elkaar dagelijks via msn spreekt? Liever niet!
||
Citaat:
2) Jawel, heb geloof nooit echt naakt gedaan maar wel een keer in bh of zo. 3) Als mensen webcam sex willen hebben moeten ze dat zelf weten. 't Is niet voor mij omdat ik er te preuts voor ben, omdat ik het vervelend vind om op zo'n manier opgewonden te raken en er vervolgens niets mee te kunnen omdat de ander ver weg zit en omdat ik het goedkoop vind. Relaties via msn (of internet in het algemeen) vind ik geen relaties tenzij de mensen elkaar ook werkelijk ontmoet hebben en regelmatig zien.
||
Citaat:
1 Heb je weleens een relatie gehad met iemand via internet. nee 2 Heb je weleens een vraag via msn gehad om iets van jezelf te laten zien op de webcam en wat deed je. jep, maar dat was mijn vriendin, dus uit die hap 3 Wat vind je van relaties via msn en van webcam sex etc. vind het niks
||
Citaat:
1) nee, maar wel (indirect) via internet leren kennen 2) voor partner vind ik dat geen probleem. 3) zie quote en met partner moet dat sowieso wel kunnen, geil toch:+
||
![]() |
Citaat:
2) nee 3) Relaties die alleen op het contact via internet gebaseerd zijn vind ik geen relaties. Zoals veel mensen al zeggen komt er bij een relatie meer kijken dan alleen gezellig kletsen via msn of iets wat daarop lijkt. Webcam sex vind ik al helemaal not done, ik snap niet helemaal wat er nu precies opwindend is aan iemand die met zichzelf bezig is over een webcam? |
![]() |
||
Citaat:
2) Ja, niet gedaan. 3) Enkel via msn vind ik geen relatie en webcam sex moeten mensen zelf weten, ik vind het persoonlijk nogal goedkoop.
||
![]() |
Citaat:
2. Ja. Maar ik heb geen webcam. Ze vroeg me toch wat uit te doen en toen heb ik mijn sokken uitgedaan. 3. Relaties via msn vind ik fout, als die personen elkaar nog nooit in het echt hebben gezien. Je wordt tegenwoordig toch overal belazerd waar je bijstaat. Webcamsex lijkt me helemaal niets, maar wat hierboven besproken is (lange-afstand enzovoorts) kan ik me wel indenken.
||
Citaat:
2. Nee 3. Relatie via msn? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens krijg ik minder vaak PMs en word ik vaker door malloten toegevoegd op msn. Denk je een vriendelijke forummer te treffen, is de eerste vraag die je krijgt of je geil bent. Jaaa joh, je msn-naam maakt me héét. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja dat is echt gebeurd. Al gebruikte hij een andere benaming voor doos natuurlijk.
||
Citaat:
Heb er laatst eentje verteld dat ik het wel heel kansloos was wat ie aan het doen was, dat het zo niet werkt, en toen ging ie helemaal zielig doen dattik hem niet moest blokken en dat ie een 2e kans wilde. Schijnbaar iemand met weinig vrienden. Heb het gesprek leuk afgesloten en hem uit m'n lijst gegooid.
||
Citaat:
![]() Dus ik heb toen gezegd dat ik hem maar irritant vond en dat ik hem ging blokken ![]()
||
Citaat:
![]() en 20x vragen: ben jij geil? Zo is er nu ook een jongen die op een of andere manier op mijn msn space terecht is gekomen. En nu kijkt hij er super vaak op en geeft hij commentaar op mijn foto's en hij heeft me toegevoegd op msn en toen zette hij zijn cam aan en daar zat ie, in zn blootje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet wel zeggen dat het nu wel weer minder is, heb de laatste tijd geen engerds gehad (eigenlijk niet meer sinds t uit is met mijn vriend, net of alleen bezette meisjes interessant zijn?). Nouja, ik mis het iig niet, laat die mensen maar lekker een nuttige hobby zoeken, kantklossen ofzo...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het gaat niet goed.. :( Leon1986-7 | 21 | 21-01-2006 14:01 | |
De Kantine |
Wat ga jij dadelijk doen? TommY_ | 500 | 14-01-2006 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Sex met beste vriendin; slim of niet slim ? koelekikker | 61 | 08-11-2005 18:11 | |
Seksualiteit |
cyber-sex Lolita | 50 | 01-11-2004 13:54 | |
Seksualiteit |
seksdating Verwijderd | 58 | 13-09-2003 12:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |