Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2006, 09:58
strigoii
strigoii is offline
hallo, ik moet voor verzorging met school een opdracht doen over relaties en internet, nu wil ik graag een onderzoekje doen daarnaar, willen jullie deze vragen beandwoorden?

1 Heb je weleens een relatie gehad met iemand via internet.

2 Heb je weleens een vraag via msn gehad om iets van jezelf te laten zien op de webcam en wat deed je.

3 Wat vind je van relaties via msn en van webcam sex etc.
Oud 20-09-2006, 10:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
strigoii schreef op 20-09-2006 @ 10:58 :

2 Heb je weleens een vraag via msn gehad om iets van jezelf te laten zien op de webcam en wat deed je.

1) nee
2) nee
3) wat bedoel je nou met etc?
relaties via msn vind ik persoonlijk geen echte relatie. Zo kan wel een relatie beginnen en je kunt je relatie via msn onderhouden, maar als je iemand alleen maar van msn kent noem ik dat geen relatie.

Webcam seks vind ik prima als je een relatie hebt en elkaar bijv. lang niet kunt zien. Ik vind het persoonlijk een beetje sletterig om onbekenden vanalles te laten zien via de cam.

Heb ik zo je vragen een beetje beantwoord?
Oud 20-09-2006, 10:33
PieceOfMind
PieceOfMind is offline
Citaat:
hallo, ik moet voor verzorging met school een opdracht doen over relaties en internet, nu wil ik graag een onderzoekje doen daarnaar, willen jullie deze vragen beandwoorden?

1. Een verre afstandsrelatie, zonder elkaar te zien? Ja, toen ik veertien was.

2. Ja, maar heb geen webcam

3. Nou, ik vond het toen wel grappig, maar erg relistisch is het ook niet... En misschien begint een relatie wel via msn (chatten en later ontmoeten), maar een relatie waarin je elkaar dagelijks via msn spreekt? Liever niet!
Oud 20-09-2006, 11:04
strigoii
strigoii is offline
@snoopy ja, bedankt=)
@piexeofmind ook bedankt=)
Oud 20-09-2006, 11:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
1) Ja, heb mijn huidige vriend via dit forum leren kennen. Zijn nu bijna 2,5 jaar samen.

2) Nee, heb ook geen webcam.

3) Relaties enkel via msn waarbij je elkaar nooit ziet/nog nooit gezien hebt, geloof ik niet zo in. Tuurlijk, het kan klikken met iemand via msn, maar wil je van een relatie kunnen spreken, komt daar naar mijn mening toch wel heel wat meer bij kijken.

Webcam seks: wat snoopy zegt. Als je een relatie hebt en je kan elkaar maar weinig zien, is het misschien wel eens grappig om te doen. Maar echt serieus zou ik het nooit nemen. In alle andere gevallen vind ik het maar sletterig en goedkoop.
Oud 20-09-2006, 11:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

1) Niet alleen maar via internet. Heb wel exen op internet leren kennen maar het werd pas een relatie nadat ik ze ontmoet had.

2) Jawel, heb geloof nooit echt naakt gedaan maar wel een keer in bh of zo.

3) Als mensen webcam sex willen hebben moeten ze dat zelf weten. 't Is niet voor mij omdat ik er te preuts voor ben, omdat ik het vervelend vind om op zo'n manier opgewonden te raken en er vervolgens niets mee te kunnen omdat de ander ver weg zit en omdat ik het goedkoop vind.
Relaties via msn (of internet in het algemeen) vind ik geen relaties tenzij de mensen elkaar ook werkelijk ontmoet hebben en regelmatig zien.
Oud 20-09-2006, 11:34
remy476
remy476 is offline
1=nee
2=nee
3= als je ervan houd elkaar niet te zien is het ok. Maar ik vind dat je elkaar moet kunnen zien als je een relatie hebt anders heb je geen echte relatie. webcamsex =
Oud 20-09-2006, 11:56
Verwijderd
1 ja
2 nee
3 Msn is alleen een manier om mogelijke partners te leren kennen en ze leuk te gaan vinden, maar voor mij begint het pas echt als je elkaar ziet. Bij mijn huidige vriendin sprong de vonk pas écht over toen ik haar zag.
Webcamseks vind k achterlijk, al is t tussen partners wel ns leuk om te plagen met ontblote lichamsdelen (en daarbij bedoel ik partners die elkaar niet na de relatie ermee belazeren), maar uitgebreid seksen... nee.
Oud 20-09-2006, 13:25
arPos
arPos is offline
Citaat:

wow een onderzoek van 3 vragen

nee

jep, maar dat was mijn vriendin, dus uit die hap

vind het niks
Oud 20-09-2006, 14:04
Faerie
Faerie is offline
1. Nee

2. Ja zo vaak, vooral toen ik als 13/14-jarige vaak op TMF chatte en ze toen op msn had. Niet gedaan, vind het een beetje dom als je dat wel doet

3. Relaties via msn lijkt me wel ok, je leert elkaar natuurlijk vaak wel erg goed kennen via msn. Maar ik geef de voorkeur aan elkaar gewoon ontmoeten, het gaat om de realiteit, hoe iemand dan is, en niet op msn, want dan is het vaak zo dat mensen veel sneller dingen zeggen/liegen en dus gewoon anders zijn.
Oud 20-09-2006, 14:18
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
1. nee
2. Ja, niet gedaan overigens
3. Slecht
Oud 20-09-2006, 16:43
mepsteen
mepsteen is offline
1 nee
2 elke dag wel een paar keer
3 bah
Oud 20-09-2006, 18:46
Al Murphy
Al Murphy is offline
1 neen
2 ja, maar toen zaten we met een paar vrienden via een chatbox een kerel voor de gek te houden. We hadden nog niet eens een webcam, dus dat deed niet mee.
3 msn en relaties past niet bij elkaar. Moet ik niet van weten.
Oud 20-09-2006, 19:42
Zwoek
Zwoek is offline
1 Nee
2 Ja, ik deed niks
3 Triest
Oud 20-09-2006, 20:10
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
snoopy schreef op 20-09-2006 @ 11:32 :
Webcam seks vind ik prima als je een relatie hebt en elkaar bijv. lang niet kunt zien.
beste antwoord in dit topic !

1) nee, maar wel (indirect) via internet leren kennen
2) voor partner vind ik dat geen probleem.
3) zie quote en met partner moet dat sowieso wel kunnen, geil toch:+
Oud 21-09-2006, 21:19
strigoii
strigoii is offline
heel erg bedankt mensen zijn er nog meer die me willen helpen?
Oud 21-09-2006, 21:36
Final Cry
Final Cry is offline
Citaat:

1) ja, naja, het is hoe je het bekijkt, elkaar leren kennen lang geleden op vakantie, opnieuw tegengekomen via internet en inmiddels hebben we iets meer dan 2 jaar een relatie (zien elkaar wel alleen in de weekenden vanwege de afstanden)
2) nee
3) Relaties die alleen op het contact via internet gebaseerd zijn vind ik geen relaties. Zoals veel mensen al zeggen komt er bij een relatie meer kijken dan alleen gezellig kletsen via msn of iets wat daarop lijkt. Webcam sex vind ik al helemaal not done, ik snap niet helemaal wat er nu precies opwindend is aan iemand die met zichzelf bezig is over een webcam?
Oud 22-09-2006, 11:00
MTpower
MTpower is offline
Citaat:

1) Leren kennen via internet.

2) Ja, niet gedaan.

3) Enkel via msn vind ik geen relatie en webcam sex moeten mensen zelf weten, ik vind het persoonlijk nogal goedkoop.
Oud 22-09-2006, 11:33
Pluis
Pluis is offline
Nee, heb wel vriendjes op msn leren kennen, in het echt ontmoet en toen een relatie gekregen

Vaak genoeg verzoeken gehad, antwoord is altijd nee. Ik heb zo mijn principes

Msn-relaties zijn vrij kansloos. Elkaar leren kennen via msn en dan een keer meeten en dan een relatie krijgen is ok, maar ik vind "internetvriendjes/vriendinnetjes" maar niks. Dat is zo nep. Webcamseks vind ik ook niks, wat heb je er nou aan als je elkaar niet aan kunt raken?
Oud 22-09-2006, 11:59
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:

1 Ja. Maar pas nadat we elkaar ook irl gingen zien, is het 'echt' geworden. Daarvoor noemden we het geen relatie.

2. Ja. Maar ik heb geen webcam. Ze vroeg me toch wat uit te doen en toen heb ik mijn sokken uitgedaan.

3. Relaties via msn vind ik fout, als die personen elkaar nog nooit in het echt hebben gezien. Je wordt tegenwoordig toch overal belazerd waar je bijstaat. Webcamsex lijkt me helemaal niets, maar wat hierboven besproken is (lange-afstand enzovoorts) kan ik me wel indenken.
Oud 22-09-2006, 20:13
iceking99
iceking99 is offline
Ja ik heb wel eens een relatie gehad met een meisje uit friesland was even oud als mij.

En ja ik ben wel eens uit de kleren gegaan maar heb niks gedaan.
Maar lijkt me wel eens spannend om wel te doen.

En nee denk dat een relatie via msn niks zal worde.
Oud 23-09-2006, 12:49
Yolcu
Yolcu is offline
Nee.

Ja. Aangezien m'n vriend een paar duizend kilometer verderop woont ga ik er wel eens op in. Maar alleen bij hem, ga niet bij vreemden zitten strippen ofzo. Die vraag is trouwens wel gekomen bij vreemden maar dat weiger ik altijd, vind het inderdaad een beetje goedkoop dan.

Relaties via msn zijn in mijn ogen geen echte relaties.
En webcamsex is best leuk, bij gebrek aan beter en met de eigen partner. Vreemd genoeg moet ik bij de term 'webcamsex' echter denken aan vieze oude mannetjes die jonge meisjes zover krijgen om hun kleren uit te trekken en te masturberen
Oud 23-09-2006, 13:51
MB
MB is offline
1 nee
2 ja, niet gedaan en meteen geblokkeerd toen
3 Ik vind dat je dat geen relatie kan noemen, webcamsex vind ik wel kunnen als je je vriend of vriendin lange tijd niet ziet, maar mij lijkt het allesbehalve geil. Ik chat ook liever gewoon in het geheel niet met mijn vriendin, omdat iedereen op het internet toch anders is als in het echt en dan ga ik toch voor de echte
Oud 23-09-2006, 15:29
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:

1. Nee
2. Nee
3. Relatie via msn?
Oud 24-09-2006, 12:45
Verwijderd
beantwoorden

Ja

Ja, maar ik deed het niet.

Relaties puur en alleen gebaseerd op internet worden nooit meer dan een vage vorm van vriendschap, webcamseks is ontoereikend. Maar je kunt elkaar best leren kennen via internet en dan een lange-afstandsrelatie beginnen, waar je elkaar wél in het echt ziet

Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 12:48.
Oud 24-09-2006, 13:37
Klaasklever
Klaasklever is offline
Citaat:

Nee, in real life ook niet dus
Nee, zal het ook niet gaan doen, tenzij ik een relatie heb met de ander oid.
Relaties via internet kan ik me niet voorstellen. Meestal schrijf je alleen naar elkaar, soms praat je ook (VOIP), maar het lijkt me raar als alleen hierdoor een relatie kan ontstaan. Het kan wel een begin voor een relatie vormen: je ontmoet elkaar online en in het echte leven krijg je daarna iets. Webcamseks (Met KS dus, geen X ), tja, echt seks is het niet hè. Elkaar opgeilen zou wel kunnen, meer niet denk ik.
Oud 24-09-2006, 13:41
Verwijderd
Msn + sex zijn 2 woorden die absoluut niet naar elkaar verwijzen in mijn woordenboek.
Oud 25-09-2006, 07:29
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Pluis schreef op 22-09-2006 @ 12:33 :
Vaak genoeg verzoeken gehad, antwoord is altijd nee. Ik heb zo mijn principes
Ik vraag me echt af met wat voor figuren / op wat voor plaatsen je dan chat
Oud 25-09-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 25-09-2006 @ 08:29 :
Ik heb via dit forum ook al de nodige dubieuze verzoeken in PM-vorm gehad hoor. Onder andere een gast die vroeg of ik weleens laarzen droeg alsook een gast die het heel interessant vond wat voor panty's ik zoal droeg, met name in de zomer, of ik wilde beschrijven welke ik allemaal heb en of hij mocht meebeslissen wat voor panty ik dan aandeed. Gelukkig zei die laatste erbij dat hij geen relatie wilde, anders had ik me zo op hem gestort
Oud 25-09-2006, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 25-09-2006 @ 12:04 :
Ik heb via dit forum ook al de nodige dubieuze verzoeken in PM-vorm gehad hoor. Onder andere een gast die vroeg of ik weleens laarzen droeg alsook een gast die het heel interessant vond wat voor panty's ik zoal droeg, met name in de zomer, of ik wilde beschrijven welke ik allemaal heb en of hij mocht meebeslissen wat voor panty ik dan aandeed. Gelukkig zei die laatste erbij dat hij geen relatie wilde, anders had ik me zo op hem gestort
Hahaha, ja, en ze zijn vooral leuk als je ziet dat alle dames die regelmatig op seks posten, ook gePMd zijn.

Overigens krijg ik minder vaak PMs en word ik vaker door malloten toegevoegd op msn. Denk je een vriendelijke forummer te treffen, is de eerste vraag die je krijgt of je geil bent. Jaaa joh, je msn-naam maakt me héét.
Oud 25-09-2006, 15:03
Escapism
Escapism is offline
watvoor msn naam heb jij dan wel niet
Oud 25-09-2006, 16:11
Nona
Nona is offline
"Hallo. Ik ben je zien posten op het seksualiteit forum en ik vraag me af of je misschien trek hebt in een biseksuele sekstrio."

Ja, ze komen soms binnen.

Ik heb geen cam en geen relaties via internet, een beetje opgeilen via msn is puur voor mijn vriend besteed.
Oud 25-09-2006, 17:44
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik heb geen relaties via internet maar ik heb wel eens camseks gehad maar ik snap er eigenlijk niet zo heel erg de lol van. Zit je lekker ongemakkelijk achter je bureautje een beetje geil te zijn, serieus. Dan heb ik toch liever dat mn vriend gewoon bij me is.
Oud 25-09-2006, 19:57
Sasbeest
Sasbeest is offline
Relatie als in liefdesrelatie niet, vriendschappen wel. Niet zo intens als in het echt natuurlijk, omdat het een aparte wereld blijft.

Nee, nog nooit. En als het zou gebeuren zou ik waarschijnlijk heel hard moeten lachen.

Relaties via msn zijn volgens mij onvolledig (als het enkel via msn is, en elkaar niet in het echt ziet). In de zin dat je toch een deel 'informatie' mist. Uiterlijk van een ander kun je dan wel kennen van een foto, maar als je elkaar niet ziet, weet je niet hoe de ander beweegt, zich gedraagt enz. Geen lichamelijk contact.
Webcam sex vind ik een beetje zielig. Het beeld dat ik daarbij heb is dat van sneue jongetjes en onzekere tienermeisjes. Die vervolgens worden opgenomen en die filmpjes worden dan naar alle vriendjes rondgestuurd.
Oud 25-09-2006, 20:08
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-09-2006 @ 12:04 :
Ik heb via dit forum ook al de nodige dubieuze verzoeken in PM-vorm gehad hoor.
Uhuh.. "Ik zag op het forum dat je je doos zo-en-zo scheert. Wat knap dat je daar zo open over bent. Heb je een webcam?"

En ja dat is echt gebeurd. Al gebruikte hij een andere benaming voor doos natuurlijk.
Oud 25-09-2006, 22:22
SilverBlue
SilverBlue is offline
1 Ja ik heb mijn vriend via het spel counterstrike leren kennen, en wij zijn in de herfstvakantie 2 jaar samen.

2 Nee webcams komen niet in mijn huis

3 alleen via internet en nooit elkaar in het echt zien loopt uit op niks, maar als je de stap toch zet om elkaar te zien kan het inderdaad wat worden als je mijn en sommige andere posts hier leest
Oud 25-09-2006, 22:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb ook een aantal dubieuze pm's gehad dankzij dit forumgedeelte
Oud 04-10-2006, 10:40
autistici
autistici is offline
nee, dat is toch zo ontzettend lame ! (das toch geen relatie?)

ja, maar dan heb je dikke vet pech, liever in het echt dan via MSN

belachelijk, hoe kan je dat nou een relatie noemen?? en webcam sex ... is dat eigenlijk wel sex? een beetje aanjezelf zitten friemelen en kijken naar de ander, is het niet gewoon masturbatie?!
Oud 04-10-2006, 11:37
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Broeder schreef op 25-09-2006 @ 08:29 :
Dat zijn van die kansloze figuren die mijn mail van dit forum af plukken, me op msn toevoegen en dan verwachten dat ik niets heerlijkers kan bedenken dan speciaal voor hen zonder kleren voor de cam gaan zitten.
Heb er laatst eentje verteld dat ik het wel heel kansloos was wat ie aan het doen was, dat het zo niet werkt, en toen ging ie helemaal zielig doen dattik hem niet moest blokken en dat ie een 2e kans wilde. Schijnbaar iemand met weinig vrienden. Heb het gesprek leuk afgesloten en hem uit m'n lijst gegooid.
Oud 04-10-2006, 16:38
Droomz
Droomz is offline
Ja, maar die ken ik wel in het echt.

Ja, maar zei dat ze op konden hoepelen

Relaties waarin je alleen msnt en elkaar nooit ziet? Nee, dank je. Dat noem ik geen relatie. Iemand leren kennen via msn en dan in het echt zien, vind ik wel kunnen.
Aan webcamseks zou ik nooit doen, maar als anderen het willen: van mij mogen ze.
Oud 14-10-2006, 22:54
Waterlily
Waterlily is offline
1) Neee,

2) Ja, ..(Geen aanraden!!)
3) Relaties via msn zijn wel makkelijker want je ziet je ware persoonlijdheid niet.. Maar ik heb liever een vriend die ik regelmatig in t echt zie!!
Oud 15-10-2006, 00:01
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Pluis schreef op 04-10-2006 @ 12:37 :
Dat zijn van die kansloze figuren die mijn mail van dit forum af plukken, me op msn toevoegen en dan verwachten dat ik niets heerlijkers kan bedenken dan speciaal voor hen zonder kleren voor de cam gaan zitten.
Heb er laatst eentje verteld dat ik het wel heel kansloos was wat ie aan het doen was, dat het zo niet werkt, en toen ging ie helemaal zielig doen dattik hem niet moest blokken en dat ie een 2e kans wilde. Schijnbaar iemand met weinig vrienden. Heb het gesprek leuk afgesloten en hem uit m'n lijst gegooid.
Haha jah dat had ik laatst ook, begon allemaal dattie me zo geil vond en dattie van me hield enz
Dus ik heb toen gezegd dat ik hem maar irritant vond en dat ik hem ging blokken
Oud 15-10-2006, 00:10
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Pluis schreef op 04-10-2006 @ 12:37 :
Inderdaad hopeloos!

en 20x vragen: ben jij geil?

Zo is er nu ook een jongen die op een of andere manier op mijn msn space terecht is gekomen. En nu kijkt hij er super vaak op en geeft hij commentaar op mijn foto's en hij heeft me toegevoegd op msn en toen zette hij zijn cam aan en daar zat ie, in zn blootje , z'n cam gericht naar beneden Gelukkig kan je blokken bij msn
Oud 15-10-2006, 17:25
Beouty_princes
Beouty_princes is offline
ik had een vriendje via msn en we deden ook webcamdingetjes.
Oud 15-10-2006, 17:50
Alwaysfun
Alwaysfun is offline
Citaat:
Beouty_princes schreef op 15-10-2006 @ 18:25 :
ik had een vriendje via msn en we deden ook webcamdingetjes.
Maar nu heb je hem niet meer?
Oud 15-10-2006, 18:29
Beouty_princes
Beouty_princes is offline
Citaat:
Alwaysfun schreef op 15-10-2006 @ 18:50 :
Maar nu heb je hem niet meer?
wat is daar grappig aan? had is toch verleden tijd?
Oud 16-10-2006, 14:17
Verwijderd

ja heb ik wel is gehad , geen slechte ervaring geweest
we hebbe elkaar een paar keer int echt gezien enzo maar twas toch anders dan gewoon met iemand die je int echt kent...

ja gehad, natuurlijk gezegt dat ik dat niet wilde en meteen gedeleted.

relaties via msn heb ik niks tegen, maar webcamsex vind ik ranzig maargoed die mense die et doen : zelf weten maar ik hoef et niet te zien

bram(13)
Oud 16-10-2006, 15:22
Waterlily
Waterlily is offline
Oeps heb het verkeerd ingevuld.. verkeerd om..

Ik bedoelde heb nog noooit camsex gehad gelukkig!!,

maar wel een relatie via msn.. das geen aanrader
Oud 16-10-2006, 15:58
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Faerie schreef op 15-10-2006 @ 01:10 :
Inderdaad hopeloos!

en 20x vragen: ben jij geil?

Zo is er nu ook een jongen die op een of andere manier op mijn msn space terecht is gekomen. En nu kijkt hij er super vaak op en geeft hij commentaar op mijn foto's en hij heeft me toegevoegd op msn en toen zette hij zijn cam aan en daar zat ie, in zn blootje , z'n cam gericht naar beneden Gelukkig kan je blokken bij msn
En daarom accepteer ik ook geen camgesprekken met vreemden, zelfs al is het hun eigen cam. Ik wil geen vreemde leuters bekijken .

Ik moet wel zeggen dat het nu wel weer minder is, heb de laatste tijd geen engerds gehad (eigenlijk niet meer sinds t uit is met mijn vriend, net of alleen bezette meisjes interessant zijn?). Nouja, ik mis het iig niet, laat die mensen maar lekker een nuttige hobby zoeken, kantklossen ofzo...
Oud 17-10-2006, 21:00
BleuEyes
BleuEyes is offline
Nee

Nvt.

Tamelijk vreemd. Je kent elkaar niet, weet niets van elkaar maar hebt seks via een webcam.. Vreemd... Is het niet?

Regels voor berichten