Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() donderdag: nofx vrijdag: fijn bij roel logeren en uitslapen ofzo zaterdag: nog steeds bij roel, gaan we ergens een optreden kijken ofzo ![]() zondag: nog bij roel, tegen de middag een keer naar huis (en dan mis ik gelukkig ook die afgrijselijke zuip & kots-kermis in mijn dorp ![]() niet dat het jullie wat boeit verder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga erheen met een behoorlijk grote groep, echt leuk wordt het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb geen id hoe laat ik er ben .. t liefst zo vroeg mogenlijk ![]() maar prob pas half8 ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*Martin Dude
*Birthmark *Harrie84 *Harrie the 5th *System of a Deftone *Roxy *Twizted *Living end *Ufke *raaah *Wim wok *andere wok *miss quasy *mortischa *anal avenger *Ska-nne *Iroquai john [paco de taco] komt niet en punkahontas heet tegenwoordig raaah.. ik noem d'r els... oja, bij wie mag ik tot 4 uur chillen als ik de trein van kwart voor 12 mis? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
woei~ kzit op school en ik ga nie meer naar huis voor morgen ochtend!!
![]() gaan er nog mensen daarna de Korsacov in ofzo? ik prob wel ik ben te herkennen aan de International I'm available Identity card ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik vond het echt heeeeel leuk, heb echt een leuke avond gehad, ik heb alleen niemand gezien van dit forum, maar ik let ook eigenlijk niet op de fotos
![]() misschien dat iemand mij had gezien ofz? Had een stippentruitje aan (zwart met witten stippen ![]() Naja misschien handig voor de volgende keer, dat ik dan misschien WEL mensen tegen kom ![]()
|
Ik vond het echt een stoere avond
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() een vriendin van mij, met wie ik er heen was, had viavia nog een plectrum van de gitarist uit El Salvador, New Mexico ![]() ![]() ![]() ik heb 1 forummer gezien, STP aka thuitsui, wij keken elkaar buiten nog aan, ik stond bij die container te praten met die vriendin van me, en jij ging net naar binnen geloof ik. en jij had trouwes een riant plekje bij Randy ![]() ik denk niet dat iemand mij gezien heeft, maar ik was dan ook gecamoufleerd met een zwarte NOFX trui met zo'n oog en tanden achterop, en een zwarte wijde broek ![]() |
![]() |
|
ahhhh, ik ben nu zo'n 1.5uur uit am'dam en zit nu op school in het open leer centrum~! Ik vond het super vet~! allemaal oude bekenden gezien en ff soms gesproken zelfs
![]() Een paar "nieuwe gezichten" dus dat was ook echt vet ![]() jammer dat t praten zo rottig ging .... het enigste nadeel dat ik heb/had is dat ik toch wel een flinke klap op mn lip heb gehad (aardige dikke lip nu ~ btje wittig ofzo ![]() ![]() ![]() mjah .. zometeen ff kijken wat ik ga doen .. mayb naar huis, mayb maffen .. ik zie wel .. Ik vond de 3 optredens iig wel erg vet~! alleen jammer dat ik het grootste gedeelte van NoFX uitgeschakeld was ![]()
|
Speelden ze CHamps Elysées ook op Pukkelpop want ik heb een vette discussie gehad met mijn exvriendje daarover.. ik was echt overtuigd van niet, maar jah
![]() Oow ik vond het echt superkoel, ze zijn zo supergrappig en ze speelden strak en de goede nummers en weer "their new game" ![]() ![]() Ik heb stevill (jah met die gekke typwijze) gezien en Ska-nne en McMotion, allemaal mensen die ik niet heb aangesproken omdat ik dat altijd nogal raar vind om daar dan op af te stappen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 07:39. |
![]() |
||
Citaat:
Ik was 1 van 5 gasten, 4 daarvan hadden allemaal een wit NoFX shirt aan .. Ik had een 3kwarts zwarte broek aan en een strompel een big ass tas achterop khad steve voor de wc's eerder gesproken, toen hij zijn piercing kwijt was ..
||
Citaat:
![]() en ik steve herkende .. maar op dat moment zijn naam niet wist ![]() hadden even verder wel een dope fotow laten maken voor maar 4 euro ![]()
||
Citaat:
![]() ...jou niet gezien ![]()
||
Citaat:
dus nu hadden 3 vrienden en ik hetzelfde shirt ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|