Oud 06-09-2002, 11:37
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Vorig jaar Oktober heb ik een meisje leren kennen tijdens een busreis van 20 uur. Het was een vriendin van een vriend zijn vriendin. We zijn dus samen met zijn 4en opgetrokken een paar dagen. Ik vond haar toen eigenlijk al leuk, maar heb het tot vandaag aan toe nog nooit tegen haar gezegt. Ook niet tegen vrienden, alleen wat mensjes op msn. Ze is inmiddels een redelijk goede vriendin geworden, niet dat ik dr vaak zie maar toch zo`n paar keer per maand en op msn/sms. Ik voel best wel wat voor haar, en afgelopen week had ik een gesprek op msn gehad. Ze vind iemand leuk waar we samen allebei komen. Ik vroeg toen met een sneaky opmerking of ik het zou kunnen zijn. Ze wilden het niet zeggen wie het was en zei dat ik het kon zijn..... Even daarvoor hadden we het over de liefde. Ik had net een date met een meid gehad die nie echt succesvol was(ook niet totaal mislukt). Ze vroeg toen: maar ik ben toch wel leuk? Ik zei toen je bent een schat, en zei toen: jij ook met een smiley.....

Van de week gesmst hoe het met dr ging, had ze nog nooit zo klote gevoeld wsl iets met school en komt volgende week uitgerekend in de stad studeren waar ik woon! Toeval dat weet ik niet..... maar ik zit dus al een hele tijd met dit probleem en heb een kleine hoop dat zei met hetzelfde probleem zit als mij. Het niet durven vertellen! Ik kan er ook naast zitten, dus daarom durf ik het niet. Bang dat de vriendschap een flinke deuk oploopt...... wat vinden jullie??? Ik zie dr pas volgende week zaterdag weer en waarschijnlijk op msn ook nog wel dit weekend.

Groeten,
Dennisinho
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 12:33
Signy
Signy is offline
Heey,
Als ik dit zo lees heb je misschien wel een kansje. Het is natuurlijk heel eng om zoiets te vertellen, ik zou het ook niet 1-2-3 durven hoor! Misschien kan je dr nog wat subtiele hints geven over MSN, kijken of ze toehapt.
Maar ik denk eigenlijk niet dat je meteen jullie relatie verpest door je gevoelens aan haar te vertellen.
Het spookt de hele tijd door je hoofd en als je geen actie onderneemt kan dit misschien nog wel enekele maanden door gaan of nooit boven water komen. Je weet immers niet of zij de moed heeft om jou met haar gevoelens te confronteren.
Als ik jou was zou ik de stap wagen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Suc6!
Oud 06-09-2002, 14:03
ABrules
ABrules is offline
als het echt een goede vriendin is kan je het gerust zeggen en dan heb je niks te verliezen... dus gewoon er voor gaan zou ik zeggen... ik heb hier al enige ervaringen mee gehad en dit is wel het beste anders blijf je maar met al die twijfels rondlopen enzo en dat is niks...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:54
Ji Sung Dennis
Ja okè weet ik, en ze zal me heus niet gaan negeren verder maar toch. Een blauwtje lopen is klote, maar zeker bij een vriendin. Dat blijft altijd hangen op een bepaalde manier en zeker in het begin raar gaan. Maar ik spreek dr net weer, en ze gaat wsl met me mee naar een buitenlandse voetbalwedstrijd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:58
Verwijderd
Ik zou eigenlijk gewoon es kijken hoe het loopt.. Je gaat haar weer zien enz en wie weet gebeurd er vanzelf wel wat, jullie hebben toch eigenlijk al een beetje lopen flirten maar dan via msn.. Wie weet wanneer jullie elkaar dan weer zien dat dat verder gaat, je kan altijd hints geven en zien hoe ze reageert, en wie weet hoef je het dus helemaal niet te vertellen maar doet zij dat wel of gebeurd het vanzelf..

Ik zou dus eerst ff kijken hoe het gaat de volgende keer dat jullie elkaar zien, je zal dan vast veel aan haar gedrag af kunnen lezen denk ik.. en als er een moment is kun je het altijd dan vertellen natuurlijk, kzou het ff op zn beloop laten eigenlijk.. geniet van het hopen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 23:39
Ji Sung Dennis
Idd, volgende week zaterdag zie ik dr heel ff.... maar kan genoeg zijn. De dinsdag erop zie ik dr hele dag en zijn we samen "alleen" tot de dinsdagmorgen Dan zal ik dus gaan merken....

Vandaag ook nog met dr zus gechat, en die zei dat ze het wel eens over mij had. Niet persoonlijk, maar meer in de trent van dat wij elkaar weleens zien....(ook andere namen worden genoemd). Ze wil nog steeds niet vertellen wie ze op het oog heeft... Moet ik hier verder over doorgaan of dit nog een tijdje laten rusten?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Dennisinho schreef:
Idd, volgende week zaterdag zie ik dr heel ff.... maar kan genoeg zijn. De dinsdag erop zie ik dr hele dag en zijn we samen "alleen" tot de dinsdagmorgen Dan zal ik dus gaan merken....

Vandaag ook nog met dr zus gechat, en die zei dat ze het wel eens over mij had. Niet persoonlijk, maar meer in de trent van dat wij elkaar weleens zien....(ook andere namen worden genoemd). Ze wil nog steeds niet vertellen wie ze op het oog heeft... Moet ik hier verder over doorgaan of dit nog een tijdje laten rusten?
Ligt eraan hoe haar reactie is op die vragen erover enzo. Begint ze lichtelijk geïrriteerd erop te reageren, of zo overkomen, zou ik erover ophouden. Maar reageert ze op een speelse of plagerige, of gewoon normale manier kun je dr nog best over doorgaan als je denkt dat dat nu heeft
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:41
Ji Sung Dennis
Tsja ik krijg steeds wel signaaltjes dat ze me wel leuk vind, maar kan het niet onderscheiden als vriendschap of meer. Daar straks weer ff op msn gesproken, en ze liet weten het leuk te vinden me te zien. Ze had ook zin in volgende week, als we samen alleen met zijn twee`en zijn
Oud 09-09-2002, 22:19
Ji Sung Dennis
Mja dat gaat dus ook niet door. Belde een vriend op die ook mee wilde dus we zijn met zijn 3en... wilde het dan gaan vertellen, maar komt er dus nie van waarschijnlijk. Een vriend van mij zegt gewoon dat ik het moet smsen of ik het wel of nie ben. Vind dat vrij onpersoonlijk maar zit er toch aan te denken. Zie dr dus alleen als we met meer mensen zijn. Wat zal ik nu doen? Smsen of mailen of wachten op de kans dat we samen zijn? Vandaag trouwens weer gevraagt naar die jongen, maar ze zegt dat ze het nog wel een keer verteld.... Ik wordt er gek van
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten