Oud 05-04-2006, 16:53
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 05-04-2006 @ 17:45 :
Bluh ik kan niet eens fatsoenlijk praten met een jongen of ik ga hem al weer vergelijken met mn ex
Nja, ik vergelijk hem op zich nog niet eens met m'n ex, ik bedoel, hij is wel leuk van zichzelf. Maar ik vergelijk hoe ik me vóel tegenover ex met deze, en dat is natuurlijk niet te vergelijken.

Maar jezus, plotseling weet ik weer hoe fijn het was om zo vreselijk vertrouwd en verliefd samen door de stad te lopen en te weten welke winkels de ander in wil, en samen te lachen en stiekem te kussen en...

gatver. *probeert gedachten te negeren* Is er hier nou niemand die enig idee heeft hoe je snel die ideeën uit je kop krijgt? *zucht*
Advertentie
Oud 05-04-2006, 16:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2006 @ 17:53 :
gatver. *probeert gedachten te negeren* Is er hier nou niemand die enig idee heeft hoe je snel die ideeën uit je kop krijgt? *zucht*
Kogel door je kop, maar da's iets te drastisch zeker?
Oud 05-04-2006, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 05-04-2006 @ 17:54 :
Kogel door je kop, maar da's iets te drastisch zeker?
Ik wil niet meteen ál mijn ideeën uit mijn kop, natuurlijk
Oud 05-04-2006, 16:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2006 @ 17:55 :
Ik wil niet meteen ál mijn ideeën uit mijn kop, natuurlijk
Zeg dat dan meteen.
Oud 05-04-2006, 17:30
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Grapjes over mijn lengte zijn tot op zekere hoogte leuk. En já, ik hoor die grapjes al jaren en nog steeds kan ik het opbrengen om er om te lachen.
Maar jezus, kunnen mensen nou nooit een keer respect opbrengen. Zelfs als het om iets fokking serieus gaat weten ze er nog een grap van te maken mbt mijn lengte.
En zo godvergeten klein ben ik nu ook weer niet. hoor.

kk.

Voor de rest:
Hij is wel lief. Hij zegt lieve dingen tegen me, maar waarom lukt het me nou nooit iets liefs terug te zeggen?
Oud 05-04-2006, 17:33
Verwijderd
alle relaties in mijn directe omgeving gaan uit maar de mijne lekker niet
Oud 05-04-2006, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 05-04-2006 @ 18:33 :
alle relaties in mijn directe omgeving gaan uit maar de mijne lekker niet
In iedereens omgeving, geloof ik... d'r zit iets in de lucht?
Oud 05-04-2006, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2006 @ 18:46 :
In iedereens omgeving, geloof ik... d'r zit iets in de lucht?
Dat is elk jaar in februari/maart, lijkt het. Viel me vorig jaar en het jaar daarvoor ook al op. Misschien heeft het langdurig gebrek aan zonlicht invloed op onze hormoonspiegels waardoor mensen moeilijker verliefd te houden zijn, ofzo. In september beginnen er vaak veel nieuwe relaties, is mijn indruk.
Oud 05-04-2006, 18:52
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Klote
mijn beste vriendin moet me al een tijd niet meer ik mis haar nogal..
Oud 05-04-2006, 19:05
Fides
Fides is offline
Ik voel me megagelukkig <3
Oud 05-04-2006, 19:05
stout!
stout! is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-04-2006 @ 18:48 :
Dat is elk jaar in februari/maart, lijkt het. Viel me vorig jaar en het jaar daarvoor ook al op. Misschien heeft het langdurig gebrek aan zonlicht invloed op onze hormoonspiegels waardoor mensen moeilijker verliefd te houden zijn, ofzo. In september beginnen er vaak veel nieuwe relaties, is mijn indruk.
Hier ook al! Ik heb nog nooit zoveel relaties uit zien gaan als in de afgelopen 3 maanden, inclusief de mijne helaas. Nu maar weer wachten op september...
Oud 05-04-2006, 19:34
chocomelsletje
Alleen hij. <3.
Oud 05-04-2006, 19:37
Optima
Optima is offline
zelfs om 6:30 naast hem wakker worden is leuk
Oud 05-04-2006, 19:44
Verwijderd
Ik vind hem lief, en hij mij. Beter kan het niet. Bijna 10 maanden een stel, en het voelt al zó vertrouwd!
Oud 05-04-2006, 20:02
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 05-04-2006 @ 19:52 :
Klote
mijn beste vriendin moet me al een tijd niet meer ik mis haar nogal..
stom is dat

OT: ik wil dat hij weer eens naar hier komt. Dan voel k me misschien weer eens even goed genoeg, ookal meent ie t waarschijnlijk niet.
Ohja, ik was hem aan t vergeten..
Oud 05-04-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 05-04-2006 @ 17:45 :
Bluh ik kan niet eens fatsoenlijk praten met een jongen of ik ga hem al weer vergelijken met mn ex
Oeh, daar ben ik gelukkig nog niet Ik kan ook wel lekker genieten van alles zonder alles met mn ex te vergelijken. Heerlijk

Net besloten: ik ga het lekker alleen doen. Heb hem niet nodig.
Ik weet dat ik op een gegeven moment toch wel weer toegeef aan het vertrouwde en fijne gevoel wat hij kan geven, maar ik dan meer op een afstand. En ik ga het zo lang mogelijk proberen vast te houden. En als hij nou niet meer zo goed weet wat er in me omgaat, hoe beter, denk ik Dus dat ga ik proberen

En misschien is het tijd om me eens op een andere jongen te richten? Kandidaten?
Oud 05-04-2006, 21:54
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-04-2006 @ 21:37 :
Oeh, daar ben ik gelukkig nog niet Ik kan ook wel lekker genieten van alles zonder alles met mn ex te vergelijken. Heerlijk

Net besloten: ik ga het lekker alleen doen. Heb hem niet nodig.
Ik weet dat ik op een gegeven moment toch wel weer toegeef aan het vertrouwde en fijne gevoel wat hij kan geven, maar ik dan meer op een afstand. En ik ga het zo lang mogelijk proberen vast te houden. En als hij nou niet meer zo goed weet wat er in me omgaat, hoe beter, denk ik Dus dat ga ik proberen

En misschien is het tijd om me eens op een andere jongen te richten? Kandidaten?
Opzig ging dat de afgelopen weken ook super goed enzo
vorige week een week niets van hem gehoord ik dacht ach wat maakt mij t uit ik vond t wel grappig allemaal eigenlijk.
En toen smste hij maandag ineens en sindsdien is het weer dat ik dag en nacht met hem in mn kop zit
Oud 05-04-2006, 21:56
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-04-2006 @ 22:48 :
......Single en voorlopig blijf ik dat ook wel.(wat mij betreft)
......vrijgezel, heb je al die trammalant niet aan je kop.
Oud 05-04-2006, 21:58
Verwijderd
soms best leuk om een beetje te flirten enzo
Oud 05-04-2006, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag toch een verjaardagskaart van mijn laatste ex gekregen. Wel aardig dat ze aan me denkt, en het greep mij ook meteen de kans om eindelijk te zeggen waar ik al tijdje mee zat wat betreft haar. Redelijk goed gesprek gehad en daardoor een nieuw beginpunt gevonden om gewoon normaal weer met elkaar te babbelen als vrienden.
Oud 05-04-2006, 22:25
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Ik vind mijn ex vervelend.
Oud 05-04-2006, 22:52
Ymir
Ymir is offline
Kut.
Oud 05-04-2006, 23:49
Verwijderd
Wahaha, ik ben zó'n sloerie hè. En het erge is dat ik dat natuurlijk van tevoren al wist; dat ik juist omdat ik me kut voelde, ik stomme dingen zou gaan doen. Nou ja. Van dit laatste stomme ding heb ik geen spijt, geloof ik.

*probeert leuk smsje terug te verzinnen*

Oud 05-04-2006, 23:51
Verwijderd
Net samen met mijn man, zus en zusje naar Mayumana geweest. Heerlijk om te zien hoe hij van alles geniet op vervolgens op de terugreis bij mij op schoot in slaap te vallen
* verliefd *

En damn, wat had ik hem gemist zeg!
Oud 06-04-2006, 01:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2006 @ 00:49 :
Wahaha, ik ben zó'n sloerie hè. En het erge is dat ik dat natuurlijk van tevoren al wist; dat ik juist omdat ik me kut voelde, ik stomme dingen zou gaan doen. Nou ja. Van dit laatste stomme ding heb ik geen spijt, geloof ik.

*probeert leuk smsje terug te verzinnen*

Slettebak.
Oud 06-04-2006, 06:41
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 06-04-2006 @ 00:51 :
Net samen met mijn man, zus en zusje naar Mayumana geweest. Heerlijk om te zien hoe hij van alles geniet op vervolgens op de terugreis bij mij op schoot in slaap te vallen
* verliefd *

En damn, wat had ik hem gemist zeg!
het was maar twee dagen stel je niet aan

ot:
lekker, wakker worden met kriebels
Oud 06-04-2006, 06:57
farai
farai is offline
@loontjuh: vind jouw ex het niet vervelend als jij zo persoonlijk over jullie relatie en jouw gevoelens post? Ik heb gelezen in het orige topic dat hij uit het opic ging wegblijven onder het mom:"te veel pijnlijke info". Kan me inbeelden dat het hem pijn doet ma is het ook ni deels omdat die het beu is te zien da jij elke x die dingen post?

Totally no offence btw, lees jouw stukjes egk best graag.
Oud 06-04-2006, 07:12
snoopy
snoopy is offline
hij gaat mee uit eten vanavond!
(als t allemaal goed gaat vandaag ben ik heel erg blij vanavond... *duimt*)
Oud 06-04-2006, 07:29
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
En nu zoekt hij volle bak contact met mij onder het mom van 'heb je hulp ergens voor nodig'
Hoor al van zijn vrienden dat het een smoes is, omdat hij het toch wel moeilijk vindt dat het uit is.

En tja, dan is het toch nog best moeilijk (ondanks alles) om met je verstand te blijven handelen en hem te vertellen dat je geen contact wil...

Stiekem wacht ik namelijk al op het volgende smsje/ telefoontje waarin hij mijn hulp vraagt (Heb daarom mijn telefoon ook al uit gezet.)
Oud 06-04-2006, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 06-04-2006 @ 02:26 :
Slettebak.
Juh. Van liefdesverdriet doe je stomme dingen.

Jezus. En de volgende dag mis ik hem weer zo dat het pijn doet in mijn buik. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat dit overgaat. Iemand nog een keertje vertellen dat dat wel zo is?

@Ladi..Inge: Moeilijk, maar sterk zijn hè. Je verdient beter dan hem...
Oud 06-04-2006, 08:53
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2006 @ 09:13 :
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat dit overgaat. Iemand nog een keertje vertellen dat dat wel zo is?
Drank

Zuipen totdat elke mogelijke emotie verzopen is in alcohol.
Oud 06-04-2006, 08:55
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 06-04-2006 @ 07:57 :
@loontjuh: vind jouw ex het niet vervelend als jij zo persoonlijk over jullie relatie en jouw gevoelens post? Ik heb gelezen in het orige topic dat hij uit het opic ging wegblijven onder het mom:"te veel pijnlijke info". Kan me inbeelden dat het hem pijn doet ma is het ook ni deels omdat die het beu is te zien da jij elke x die dingen post?

Totally no offence btw, lees jouw stukjes egk best graag.
In deze heeft mijn ex niet zo heel veel te zeggen eigenlijk. Kijk, als hij bepaalde dingen echt heel erg vervelend vindt dan spreekt hij me vaak genoeg om daar wat over te kunnen zeggen. Maar ik zit hier nu al tig jaar op het forum en hij is door mij op dit forum gekomen. Het enige wat hij eigenlijk hier doet is mijn posts nazoeken/nalezen en soms zelf wat posten. Ik ga niet ineens anders doen omdat hij ze leest... Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid. Wil hij alleen maar zielige dingen over mij lezen (wat hem ook pijn doet, dus eigenlijk maakt het niets uit ) dan moet hij ergens anders wezen, want ik ben niet altijd zielig. Gelukkig maar
Wil hij niet die dingen lezen over die vriend van ons en andere dingen: dan moet ie gewoon niet meer mijn posts nalezen. Hij weet wat hij kan verwachten.

Daarnaast is t wel zo dat hij eigenlijk 90% van wat ik hier post wel weet al. We hebben zelfs een gesprek gehad over die vriend van ons. Ik wil gewoon eerlijk blijven en ga niet liegen tegen hem. Tja, dat kan soms pijn doen en niet leuk zijn voor hem, maarja... Dat is gewoon wie ik ben.

Toen we nog wat hadden heb ik ook wel eens hier onder een undercover gepost. Gewoon omdat ik niet wilde dat hij zich zorgen ging maken, want ik ben soms ook wel een onzekere twijfelkont. Dus dan wilde ik hem niet ongerust maken en gewoon lekker ook dingen kunnen posten die hij niet hoefde te lezen.
Maar nu vind ik dat eigenlijk niet zo nodig. En ach, misschien post ik wel weer een keer onder die undercover als het heel erg is hahaha...

Dus ja. In deze is het totaal zijn eigen verantwoordelijkheid Problemen? Hij weet me te vinden. Hij vindt het moeilijk, danwel pijnlijk? Hij heeft de oplossing zelf al gevonden
Oud 06-04-2006, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 06-04-2006 @ 09:53 :
Drank

Zuipen totdat elke mogelijke emotie verzopen is in alcohol.
Mja, dan voel je je de volgende morgen alleen maar dubbel zo kut. Maar goed, ik houd het wel even op mijn vriendinnen en verder daten voor de lol, dat leidt tenminste af.

Voel me wel meteen bijzonder gewild, zeg Dat zulke mensen mij uberhaupt zien staan; laat staan dat ze ook nog dingen met me áf willen spreken. Zelfs al zeg ik bij voorbaat dat ik niet van plan ben met ze in bed te duiken
Oud 06-04-2006, 10:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

Jezus. En de volgende dag mis ik hem weer zo dat het pijn doet in mijn buik. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat dit overgaat. Iemand nog een keertje vertellen dat dat wel zo is?
Ik nog nooit, eigenlijk... :/ Alleen veel zuipen, maar voor de rest niets...

't Gaat wel over.
Oud 06-04-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 06-04-2006 @ 07:41 :
het was maar twee dagen stel je niet aan
Het was ook wel een beetje vreemd. Ik miste hem ontzettend en zat mijn hart te luchten bij een vriendin die altijd 2 uur moet reizen om haar vriend überhaupt te zien. Maar goed, het ligt er maar net aan wat je gewend bent, en ik ben het gewoon weg niet gewend dat hij ergens anders slaapt

Ontopic: Hij kwam vanochtend nog even terug naar boven om uitgebreid te knuffelen. Hij moest eerder op school zijn dan ik, dus was ik even blijven liggen. Lekker knuffelen, nog even kletsen... Ik hou van die kleine momentjes samen
Oud 06-04-2006, 10:28
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik wil gewoon even een knuffel van 'm.. Zucht.
Oud 06-04-2006, 10:50
Verwijderd
Beetje onzeker
Hij is zoveel met andere dingen bezig... en ik ben altijd veel te bang om mijn mond open te trekken en te zeggen dat ik meer tijd met hem wil doorbrengen. Ik ben in relaties niet zo communicatief... dus doe ik alsof het wel best is zo. Immers, als we wel bij elkaar zijn is hij de liefste <3
Oud 06-04-2006, 12:25
stout!
stout! is offline
Citaat:

Het gaat over, ik weet het weer zeker . Ik had namelijk gisteren de jongen aan de telefoon waar ik echt helemaal kapot van ben geweest toen hij me aan de kant zette. Het is een tijd geleden en ik heb hem inmiddels bijna een jaar niet gezien, maar ik kan wel zeggen dat ik daar niet meer verdrietig over ben . Het was wel goed om hem even te spreken omdat ik bij hem ook écht heb gedacht dat ik nooit over hem heen zou komen en dat het een fout was dat we niet bij elkaar waren. Dat vind ik nu ook het moeilijkste om los te laten; het idee dat we een fout maken door elkaar te laten gaan. Maar dit was een goede reminder dat, of je er nou wel of niet in gelooft, liefdesverdriet slijt en dat (hoe moeilijk het ook is voor te stellen) voor de ene 'ware' liefde na een tijdje een andere in de plaats kan komen. Ik weet dat ik het zonder hem kan, ik moet er alleen nog even in gaan geloven. En wat ik me opeens weer van de vorige keer herinner is dat het gewoon afwachten is, dat je opeens denkt; hee ik voel me weer sterk.
Ik herken trouwens wel het idee dat er iets met een andere jongen gebeurt, dat je denkt dat dat helpt als afleiding (wat ook ergens wel waar is), maar dat het gemis er niet minder om wordt. Ik had tegen beter weten in het gevoel dat ik een grote fout maakte, ook al was het een jongen die ik al langer kende en met wie ik voor mijn ex ook al wel eens a thing heb gehad. Ik heb echt een beetje liggen huilen 's nachts.
Maar ik denk dus dat het volhouden is. T gaat steeds beter en dan als je denkt dat het goed gaat, gaat het weer slechter. Maar uiteindelijk kom je er overheen. Mensen verdwijnen nu eenmaal uit elkaars leven, net zoals er ook weer nieuwe mensen bij zullen komen die je nu misschien nog niet kent.

Eens kijken of ik deze wijsheid vol kan houden als ik hem vanavond weer zie .

@ Morgan; ik ben wel benieuwd naar die date eigenlijk. Wat voor jongen was het? Waarom hadden jullie een date? Wat hebben jullie gedaan en natuurlijk waarom ben je een slettebak?
Oud 06-04-2006, 12:48
JJ13
JJ13 is offline
heel goed volgende week vrijdag hebben we een jaar en die dag laten we beide een tattoo zetten het voelt zo ontzettend goed en ik ben zo verliefd op hem (en hij ook op mij)
Oud 06-04-2006, 13:37
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik ben volgens mij geen type om vrijgezel te zijn..
Maar ja, hoe kan dat ook anders, heb bijna 4,5 jaar een relatie gehad, ben het vast verleerd...
Oud 06-04-2006, 13:40
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 06-04-2006 @ 13:48 :
heel goed volgende week vrijdag hebben we een jaar en die dag laten we beide een tattoo zetten het voelt zo ontzettend goed en ik ben zo verliefd op hem (en hij ook op mij)
Wat voor tattoo?
Oud 06-04-2006, 15:09
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 06-04-2006 @ 13:48 :
heel goed volgende week vrijdag hebben we een jaar en die dag laten we beide een tattoo zetten
toch niet dezelfde he
Oud 06-04-2006, 15:58
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 06-04-2006 @ 14:37 :
Ik ben volgens mij geen type om vrijgezel te zijn..
Maar ja, hoe kan dat ook anders, heb bijna 4,5 jaar een relatie gehad, ben het vast verleerd...
Poeh! Tja, dan moet je idd flink wennen om nu even geen deel van twee te zijn... Sterkte ermee!

Damn, 't was weer grappig vandaag Gisteravond ging ook alles goed, tegen de verwachtingen in. Misschien moet ik wat subtieler gaan zijn en minder vaak dubbelzinnige opmerkingen maken. Maar hé, oefening baart kunst!

Sommige jongens zijn echt sexy
Oud 06-04-2006, 16:02
Nuck
Nuck is offline
Het gaat echt zo goed...

Vriendje-vriendinnetjedag gister was echt top en ik wil m nu al weer zien (L)
Oud 06-04-2006, 16:24
Verwijderd
Stukken beter
Oud 06-04-2006, 16:31
Flip!
Flip! is offline
JEZUS fucking christus waarom zou ik uberhaupt nog afspraken met hem maken als ik van te voren al weet dat zijn moeder hem dan toch weer op laat bellen met ene of ander vuil teringsmoesje dat ie weer niet kan. .

Net zoals vandaag, we zouden vanavond galajurken uit gaan zoeken, en hij een smoking. EN HIJ BELT DAT IE NIET KAN want blablabla en dan vraag ik zijn moeder of ie niet effe 2 uurtjes vrij kan maken voor een pak. Neeeeeeeeeeeeeee dat kan niet want zus en zo en hij moet dit doen en dat doen en hij is al elke avond weggeweest blablaaaaaaa.

En zo is het best vaak dat ie belt om iets af te zeggen waar k zo naar uit gekeken heb
Oud 06-04-2006, 17:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Woei, ik ben naar de kapper geweest en mijn vriend heeft het dus nog niet gezien... Ik ben echt heel benieuwd hoe hij het vindt, maar ik zie hem over een week pas weer

Verder ga ik vanavond naar Rhythm of the Dance (met mijn mams, want vriendlief houdt niet van Ierse dans en muziek ) en ik heb er zin in
Oud 06-04-2006, 17:35
chocomelsletje
Het voelt goed.
Oud 06-04-2006, 17:36
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Flip! schreef op 06-04-2006 @ 17:31 :
Zijn moeder laten bellen????

Met mij gaat het super We hebben a.s. zondag anderhalf jaar, beetje vreemd want ik zit nog steeds in de fase dat ik alles aan hem geweldig vindt, alle negatieve punten voor zijn voordeel kan omwenden en als ik geirriteerd ben, hem maar hoef aan te kijken en als ik dan dat onschuldig lachje zie, meteen weer denk 'aaaah knuffelen'

Nouja alleen maar goed natuurlijk
Oud 06-04-2006, 17:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Experiment schreef op 06-04-2006 @ 18:36 :
Zijn moeder laten bellen????
Nee, zijn moeder laat hém bellen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten