![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jezus, plotseling weet ik weer hoe fijn het was om zo vreselijk vertrouwd en verliefd samen door de stad te lopen en te weten welke winkels de ander in wil, en samen te lachen en stiekem te kussen en... gatver. *probeert gedachten te negeren* Is er hier nou niemand die enig idee heeft hoe je snel die ideeën uit je kop krijgt? *zucht* |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: ik wil dat hij weer eens naar hier komt. Dan voel k me misschien weer eens even goed genoeg, ookal meent ie t waarschijnlijk niet. Ohja, ik was hem aan t vergeten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Net besloten: ik ga het lekker alleen doen. Heb hem niet nodig. Ik weet dat ik op een gegeven moment toch wel weer toegeef aan het vertrouwde en fijne gevoel wat hij kan geven, maar ik dan meer op een afstand. En ik ga het zo lang mogelijk proberen vast te houden. En als hij nou niet meer zo goed weet wat er in me omgaat, hoe beter, denk ik ![]() ![]() ![]() En misschien is het tijd om me eens op een andere jongen te richten? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vorige week een week niets van hem gehoord ik dacht ach wat maakt mij t uit ik vond t wel grappig allemaal eigenlijk. En toen smste hij maandag ineens en sindsdien is het weer dat ik dag en nacht met hem in mn kop zit ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ot: lekker, wakker worden met kriebels ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jezus. En de volgende dag mis ik hem weer zo dat het pijn doet in mijn buik. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat dit overgaat. Iemand nog een keertje vertellen dat dat wel zo is? @Ladi..Inge: Moeilijk, maar sterk zijn hè. Je verdient beter dan hem... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zuipen totdat elke mogelijke emotie verzopen is in alcohol.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wil hij niet die dingen lezen over die vriend van ons en andere dingen: dan moet ie gewoon niet meer mijn posts nalezen. Hij weet wat hij kan verwachten. Daarnaast is t wel zo dat hij eigenlijk 90% van wat ik hier post wel weet al. We hebben zelfs een gesprek gehad over die vriend van ons. Ik wil gewoon eerlijk blijven en ga niet liegen tegen hem. Tja, dat kan soms pijn doen en niet leuk zijn voor hem, maarja... Dat is gewoon wie ik ben. Toen we nog wat hadden heb ik ook wel eens hier onder een undercover gepost. Gewoon omdat ik niet wilde dat hij zich zorgen ging maken, want ik ben soms ook wel een onzekere twijfelkont. Dus dan wilde ik hem niet ongerust maken en gewoon lekker ook dingen kunnen posten die hij niet hoefde te lezen. Maar nu vind ik dat eigenlijk niet zo nodig. En ach, misschien post ik wel weer een keer onder die undercover als het heel erg is ![]() ![]() Dus ja. In deze is het totaal zijn eigen verantwoordelijkheid ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voel me wel meteen bijzonder gewild, zeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 't Gaat wel over. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Hij kwam vanochtend nog even terug naar boven om uitgebreid te knuffelen. Hij moest eerder op school zijn dan ik, dus was ik even blijven liggen. Lekker knuffelen, nog even kletsen... Ik hou van die kleine momentjes samen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik herken trouwens wel het idee dat er iets met een andere jongen gebeurt, dat je denkt dat dat helpt als afleiding (wat ook ergens wel waar is), maar dat het gemis er niet minder om wordt. Ik had tegen beter weten in het gevoel dat ik een grote fout maakte, ook al was het een jongen die ik al langer kende en met wie ik voor mijn ex ook al wel eens a thing heb gehad. Ik heb echt een beetje liggen huilen 's nachts. Maar ik denk dus dat het volhouden is. T gaat steeds beter en dan als je denkt dat het goed gaat, gaat het weer slechter. Maar uiteindelijk kom je er overheen. Mensen verdwijnen nu eenmaal uit elkaars leven, net zoals er ook weer nieuwe mensen bij zullen komen die je nu misschien nog niet kent. Eens kijken of ik deze wijsheid vol kan houden als ik hem vanavond weer zie ![]() @ Morgan; ik ben wel benieuwd naar die date eigenlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Damn, 't was weer grappig vandaag ![]() Sommige jongens zijn echt sexy ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Met mij gaat het super ![]() ![]() Nouja alleen maar goed natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|