![]() |
||
Citaat:
En daarnaast, wat is het punt? Verder zijn er genoeg mensen, waartoe ik af en toe behoor, die de behoefte hebben om over hun al-dan-niet-relatie te praten. Dingen die je gewoon even kwijt wilt. Wel, mooi toch dat dat hier kan?
|
![]() |
||
Citaat:
THIS IS YOUR WAKE-UP CALL
||
![]() |
Citaat:
en weten de personen waarover je schrijft dat je dit allemaal post? en zo ja, wat zeggen zij daar van? en als ze het niet weten ben je niet bang dat ze het te weten komen? want als iemand zoiets over mij allemaal elke dag zou posten dan vind ik dat echt freaky.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik ga niet dood als het forum even plat ligt en degene van wie ik houd is belangrijk voor me, duh. Speelt dus een grote rol in mijn leven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet niet over-dramatiseren...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fijn dan dat hij nu wat meer tijd krijgt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat komt omdat alles zo he...geweldig is ![]() Voel me ook een beetje een sentimentele kwijlbal, maar ik had voorheen altijd moeite om gewoon te kunnen genieten van de dingen, en ik was altijd aan het stressen. En nu ik dat heb weten te veranderen, is alles zo relax en easy-going ![]() Maar ik zal voortaan op mijn woordgebruik letten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarom ben ik ook zo blij ja ![]() Heer..o o..Lekker genieten van de tijd die we samen hebben ![]() Ik gebruik dat woord inderdaad vaak... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmmz.... super tijd! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Skup 'em! |
![]() |
||
Citaat:
maar zo raar is het toch niet om je vriendje te willen zoenen? Om meer te willen dan alleen een knuffel? Blijkbaar durfde hij niet ofzo, en vond hij het vervelend dat ik meer wilde dan alleen hem vasthouden en knuffelen. 'want het is de man die moet presteren' blablabla. Volgens hem had ik het idee dat een relatie gebaseerd is op zoveel mogelijk zoenen. Bullshit. Maar zijn idee van een 'serieuze''relatie is ook verkeerd, want dat is meer dan handje vasthouden en stiekem een zoentje geven. Ik weet gewoon nu niet meer wie er fout zit. Ik wil hem haten, maar dat lukt niet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is volkomen logisch dat je met je vriend wil zoenen en vrijen, zéker als je elkaar zo weinig ziet als dat jullie deden! Dus voel je absoluut niet schuldig of wat dan ook, want echt waar: hij gedroeg zich al een tijdje raar (en ik denk dat je dat zelf ook wel weet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! Aan je posts te zien, ben je een leuke meid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()