Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2006, 18:58
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
I C U schreef op 09-04-2006 @ 19:56 :
Ik zie het als studieontwijkend gedrag. Verder heb ik op het moment weinig beters doen en zie ik dit als een prettige tijdvulling. Wat mijn hoofdrolspelers ervan vinden maakt me geen moer uit, eigenlijk.
*totaal mee eens*

En daarnaast, wat is het punt? Verder zijn er genoeg mensen, waartoe ik af en toe behoor, die de behoefte hebben om over hun al-dan-niet-relatie te praten. Dingen die je gewoon even kwijt wilt. Wel, mooi toch dat dat hier kan?
Oud 09-04-2006, 19:02
Metal
Metal is offline
Citaat:
protput schreef op 09-04-2006 @ 19:52 :
Ik werd aangetrokken tot deze mooie titel en tot mijn verbazing lees ik hier verhalen over het zeer boeiende liefdesleven van sommige mensen.
Ik begrijp niet waarom sommige hier ELKE DAG of soms meerdere keren per dag posten hoe het met zijn/haar geliefde gaat.
Wat is het nut? En wat denkt jullie vriend of vriendin hiervan? Moet je hier echt melden dat je 'oh zo een lief berichtje hebt gehad' of dat je hem/haar mist of wat helemaal de ramp is ruzie hebt gemaakt...?
Soms lijkt het of dit forum jullie leven is en nog erger alles af hangt van je relatie of één persoon die jullie leven beheerst, want als je elke dag post is dit in mijn ogen wel het geval.
Als jullie zinnige antwoorden geven op mijn vragen zal ik hier niet meer over doorgaan, ik ben gewoon benieuwd of jullie dit beseffen en wat jullie hier zelf van vinden.
'wake up'
THIS IS YOUR WAKE-UP CALL
Oud 09-04-2006, 19:07
protput
protput is offline
Citaat:
I C U schreef op 09-04-2006 @ 19:56 :
Ik zie het als studieontwijkend gedrag. Verder heb ik op het moment weinig beters doen en zie ik dit als een prettige tijdvulling. Wat mijn hoofdrolspelers ervan vinden maakt me geen moer uit, eigenlijk.
Weinig beters te doen? Je geeft dus toe dat het niet echt nuttig is wat je doet en dus gewoon 'tijdvulling'. Je post nochthans wel heel veel zo te zien, dat kan toch niet alleen zijn omdat je niks te doen hebt??
en weten de personen waarover je schrijft dat je dit allemaal post? en zo ja, wat zeggen zij daar van? en als ze het niet weten ben je niet bang dat ze het te weten komen? want als iemand zoiets over mij allemaal elke dag zou posten dan vind ik dat echt freaky.
Oud 09-04-2006, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ik werd aangetrokken tot deze mooie titel en tot mijn verbazing lees ik hier verhalen over het zeer boeiende liefdesleven van sommige mensen.
Ik begrijp niet waarom sommige hier ELKE DAG of soms meerdere keren per dag posten hoe het met zijn/haar geliefde gaat.
Wat is het nut? En wat denkt jullie vriend of vriendin hiervan? Moet je hier echt melden dat je 'oh zo een lief berichtje hebt gehad' of dat je hem/haar mist of wat helemaal de ramp is ruzie hebt gemaakt...?
Soms lijkt het of dit forum jullie leven is en nog erger alles af hangt van je relatie of één persoon die jullie leven beheerst, want als je elke dag post is dit in mijn ogen wel het geval.
Als jullie zinnige antwoorden geven op mijn vragen zal ik hier niet meer over doorgaan, ik ben gewoon benieuwd of jullie dit beseffen en wat jullie hier zelf van vinden.
Forum= Leuke bezigheid/ hart luchten.

Nee, ik ga niet dood als het forum even plat ligt en degene van wie ik houd is belangrijk voor me, duh. Speelt dus een grote rol in mijn leven.
Oud 09-04-2006, 19:21
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
matigjes, vooral door m'n gevoelens op dit moment, want voor de rest gaat het opzich wel "goed" tussen ons...
Oud 09-04-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je je daarin misschien niet beseft dat er best wel wat mensen zijn die elkaar daadwerkelijk kennen of regelmatig spreken buiten het forum.. Ik persoonlijk vind het ook alleen van die mensen interessant te lezen wat er gaande is. Dat voelt meer als vriendinnen die elkaar op de hoogte houden van wat er gaande is.
Oud 09-04-2006, 19:28
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-04-2006 @ 19:26 :
Ach ja, maar ik vind dat dat niet hoort, ik moet toch ook even zonder kunnen?
Ja, en dat kan je ook

Je moet niet over-dramatiseren...
Oud 09-04-2006, 19:28
groovy
groovy is offline
En ik ga nu dan ook even lekker mijn hart luchten omdat ik gewoon heel blij ben dat het zo lekker gaat tussen mijn lieve vriendje en mij

Ik heb zoooo'n zin in de komende tijd! Aankomend weekend hebben we echt veel tijd samen, zo heerlijk .
Dan gaan we ons jubileum vieren en lekker uit eten en zwemmen en nog naar een leuke stad en en en naar een hele hippe lounge bar Heb er zo'n zin in!
En daarna nog even naar zijn familie, wat altijd heel gezellig is, en daarna naar mijn familie, wat ook leuk is .

De week daarop komt ie doordeweeks slapen en het weekend daarop gaan we ook heerlijk met elkaar doorbrengen (doen we normaal ook, maar nu gaan we echt van vrijdagavond tot zondagavond tijd met elkaar doorbrengen ) En de week daarop heb ik onbeperkt de auto dus kan ik heerlijk naar hem toe gaan wanneer ik wil

En hij heeft besloten nog een dag vrij te nemen van zijn werk zodat we iets leuks kunnen gaan doen

Oh Joy

Misschien kom ik nu wel erg opschepperig over of een beetje zinloos, maar ik ben gewoon zo blij dat we weer meer tijd samen krijgen, dat ik het kwijt moest

Laatst gewijzigd op 09-04-2006 om 19:31.
Oud 09-04-2006, 19:29
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 09-04-2006 @ 20:28 :
Ja, en dat kan je ook

Je moet niet over-dramatiseren...
Hmmmja, daar zit wat in.
Oud 09-04-2006, 19:29
groovy
groovy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-04-2006 @ 20:25 :
Ik denk dat je je daarin misschien niet beseft dat er best wel wat mensen zijn die elkaar daadwerkelijk kennen of regelmatig spreken buiten het forum.. Ik persoonlijk vind het ook alleen van die mensen interessant te lezen wat er gaande is. Dat voelt meer als vriendinnen die elkaar op de hoogte houden van wat er gaande is.
Ja dat gevoel heb ik ook wel een beetje, ook soms zelfs van mensen die ik niet ken, alleen van naam, maar waarvan ik vind dat ze leuke posts plaatsen
Oud 09-04-2006, 19:31
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-04-2006 @ 20:29 :
Hmmmja, daar zit wat in.
brood
Oud 09-04-2006, 19:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
groovy schreef op 09-04-2006 @ 20:28 :

Misschien kom ik nu wel erg opschepperig over of een beetje zinloos, maar ik ben gewoon zo blij dat we weer meer tijd samen krijgen, dat ik het kwijt moest
ik stoor me voornamelijk aan het feit dat je het woord HEERLIJK zo vaak gebruikt
Oud 09-04-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 09-04-2006 @ 20:28 :
Jij had inderdaad de laatste tijd toch vaak van die berichtjes dat je vond dat je vriendje maar ontslagen moest worden omdat hij zoveel werkt?
Fijn dan dat hij nu wat meer tijd krijgt!
Oud 09-04-2006, 19:52
groovy
groovy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-04-2006 @ 20:37 :
ik stoor me voornamelijk aan het feit dat je het woord HEERLIJK zo vaak gebruikt
Haha ja dat viel me zelf ook al op..
Maar dat komt omdat alles zo he...geweldig is

Voel me ook een beetje een sentimentele kwijlbal, maar ik had voorheen altijd moeite om gewoon te kunnen genieten van de dingen, en ik was altijd aan het stressen.

En nu ik dat heb weten te veranderen, is alles zo relax en easy-going

Maar ik zal voortaan op mijn woordgebruik letten
Oud 09-04-2006, 19:53
groovy
groovy is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-04-2006 @ 20:38 :
Jij had inderdaad de laatste tijd toch vaak van die berichtjes dat je vond dat je vriendje maar ontslagen moest worden omdat hij zoveel werkt?
Fijn dan dat hij nu wat meer tijd krijgt!
Ja precies!

Daarom ben ik ook zo blij ja

Heer..o o..Lekker genieten van de tijd die we samen hebben

Ik gebruik dat woord inderdaad vaak...
Oud 09-04-2006, 19:59
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 09-04-2006 @ 20:53 :
Ja precies!

Daarom ben ik ook zo blij ja

Heer..o o..Lekker genieten van de tijd die we samen hebben

Ik gebruik dat woord inderdaad vaak...
Veel plezier dan, en geniet van die heerlijke tijd
Hmmmz.... super tijd!
Oud 09-04-2006, 20:14
Verwijderd
Geeeweldig.
Oud 09-04-2006, 20:45
cagie
cagie is offline
Hij komt zo langs. Was behoorlijk schrikken toen hij belde of hij zo langs mocht komen. Zat al in mijn pyama voor de tv dus snel maar even omgekleed en mijn kamer een beetje opgeruimd. Had niet verwacht dat hij het echt serieus meenden wat hij smste. Ben erg benieuwd waar het deze keer tot leidt. De vorige keer dat we afspraken belandde we in bed en daarna is het niks geworden tussen ons. Vraag me af waar het dit keer tot leidt en of het nu wel wat zou worden. Maar goed zal het zo wel merken, hihi...
Oud 09-04-2006, 20:49
Verwijderd
Ja. Verliefd he. Gisteravond de hele avond feestje gehad. Was erg gezellig, ondanks het gezeur vooraf. Vandaag was leuk, maar ik wilde zo graag gewoon even alleen met hem zijn. Helaas ging dat niet. Ik heb trouwens besloten dat hij maar ander werk moet gaan zoeken. Ik word echt verliefd geloof ik. Raar....
Oud 09-04-2006, 20:50
Toet0r
Toet0r is offline
Zit met mn beste vriend op msn..

Sanderrr => Strik je veter, breek de tent af !! zegt:
mn ma vanochtend.... je hebt wel flink met anne lopen ''stoeien'' gisteravond heh
Sanderrr => Strik je veter, breek de tent af !! zegt:
ze geloofde nie dat we gwoon aant xboxen waren..

oke, waarom gelooft nu zelfs zn moeder niet meer dat er écht niet meer is dan gewoon vrienden!?
Oud 09-04-2006, 20:53
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Tjaa, en dan gaat het even best goed rondom mijn vrijgezelle leven..

begint een van mijn beste vriendinntjes te zeuren/claimen.. Heb haar al 2 dagen niet gezien. Maar ondertussen wel 2x een ander meisje gezien die zij niet zo mag... dus ja.. dan ben ik een 'matennaaier'
Oud 09-04-2006, 21:25
Nienna*
Nienna* is offline
Pfoe, het gaat weer wat beter, de storm is geluwd. Ik weet nog steeds niet waarom hij soms doet of hij me niet wil, maar op andere momenten is wel heel duidelijk dat hij écht van me houdt.
En een goede vriend is zo erg aan het stoken tussen ons... met mijn telefoon smsjes naar hem aan het versturen en zo. Wat gemeen! En waarom? Wil hij nou echt zo graag dat het uit is? Een wederzijdse vriend nog wel!
Oud 09-04-2006, 21:25
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 09-04-2006 @ 21:53 :
Tjaa, en dan gaat het even best goed rondom mijn vrijgezelle leven..

begint een van mijn beste vriendinntjes te zeuren/claimen.. Heb haar al 2 dagen niet gezien. Maar ondertussen wel 2x een ander meisje gezien die zij niet zo mag... dus ja.. dan ben ik een 'matennaaier'
wat kinderachtig
Oud 09-04-2006, 21:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goh, en er zijn afgelopen week in mijn directe vriendenkring / sociale omgeving weer eens twee lange relaties geknapt. Wat heb je er toch veel aan he! Uiteindelijk alleen maar verdriet en ellende en ook nog in dit geval misschien ook nog breuken in een vriendengroep.
Nee mensen, vrijgezel zijn, dat is genieten! Geen last van al dat gedoe, verdriet en pijn. En momenteel is er niemand, maar dan ook niemand, die mij om kan lullen!
Oud 09-04-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 09-04-2006 @ 21:53 :
Citaat:
Nienna* schreef op 09-04-2006 @ 22:25 :
En een goede vriend is zo erg aan het stoken tussen ons... met mijn telefoon smsjes naar hem aan het versturen en zo. Wat gemeen! En waarom? Wil hij nou echt zo graag dat het uit is? Een wederzijdse vriend nog wel!
Wat een gezellige 'vrienden' hebben jullie zeg
Oud 09-04-2006, 22:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver wat issie toch vervelend...

Ik heb hem uitgelegd wat ik allemaal wat minder vond, bijv dat ik bijna geen aandacht kreeg, en dan draait hij het zo dat het eigenlijk mijn schuld was. Want hij wou alleen maar liggen en knuffelen en dan ging ik hem dwingen om hem te zoenen, maar dat wou hij niet. Want ik wou blijkbaar alleen maar sex en hij wou absoluut geen sex, hij hield zoveel van me dat hij me alleen maar wou vasthouden.
Ja man, waarom zei je dat toen dan niet! Hufter.

Ik weet echt niet meer wat ik met hem aanmoet.
Oud 09-04-2006, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-04-2006 @ 23:00 :
*verhaal*
Het is dat ie zover weg woont, want anders had ik gezegd:
Skup 'em!
Oud 09-04-2006, 22:25
Verwijderd
Ik heb vandaag en gisteren driedubbel uitgelegd dat het me wel wat lijkt om een klein zilveren kettinkje te hebben en over twee weken ben ik jarig. Vraag me af of hij de hint begrijpt

Laatst gewijzigd op 09-04-2006 om 22:32.
Oud 09-04-2006, 22:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-04-2006 @ 23:02 :
Het is dat ie zover weg woont, want anders had ik gezegd:
Skup 'em!
Ja, maar nu ben ik weer in de war en heb ik 't idee dat het mijn fout is. Dat ik hem echt heb proberen te dwingen...
maar zo raar is het toch niet om je vriendje te willen zoenen?
Om meer te willen dan alleen een knuffel?
Blijkbaar durfde hij niet ofzo, en vond hij het vervelend dat ik meer wilde dan alleen hem vasthouden en knuffelen. 'want het is de man die moet presteren' blablabla.
Volgens hem had ik het idee dat een relatie gebaseerd is op zoveel mogelijk zoenen. Bullshit.
Maar zijn idee van een 'serieuze''relatie is ook verkeerd, want dat is meer dan handje vasthouden en stiekem een zoentje geven.

Ik weet gewoon nu niet meer wie er fout zit. Ik wil hem haten, maar dat lukt niet.
Oud 09-04-2006, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-04-2006 @ 23:30 :
* verhaal *
Waarom twijfelen aan jezelf als je weet hoe het zit? Je bent er toch zeker zelf bij geweest? Nou dan!
Het is volkomen logisch dat je met je vriend wil zoenen en vrijen, zéker als je elkaar zo weinig ziet als dat jullie deden! Dus voel je absoluut niet schuldig of wat dan ook, want echt waar: hij gedroeg zich al een tijdje raar (en ik denk dat je dat zelf ook wel weet )
Oud 09-04-2006, 23:24
Verwijderd
@Trimm Trabb: ga niet geloven dat jij schuld hebt of wat dan ook! Ik heb ook een ex die dat alsmaar deed. Alles was uiteindelijk mijn fout en mijn schuld. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. Laat hem maar lekker lullen als brugman. Uiteindelijk is het zijn tekortkoming dat hij zo denkt en hij loopt vanzelf wel tegen de lamp.
Oud 09-04-2006, 23:34
ST*R
ST*R is offline
Ik word een beetje gek van hem.
Was gister op een feest, hij: wat heb je gedaan? met wie heb je gepraat? waarover heb je gepraat? hoe had je je haar?
En nu, ben moe dus wil slapen, hij: wil je niet met mij praten dan? ja had je gister moe moeten zijn want toen was ik er niet en nu wel
Echt
Oud 09-04-2006, 23:41
ST*R
ST*R is offline
Ow god en nu gaat ie zielig doen..
Ik heb t echt gehad met m zeg
Oud 10-04-2006, 06:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-04-2006 @ 23:30 :
Ik weet gewoon nu niet meer wie er fout zit. Ik wil hem haten, maar dat lukt niet.
Tuurlijk is het niet raar om sex te willen! Zeker als je elkaar maar zo weinig ziet. (Dan vind ik het juist logisch.) Dat hij niet wilde is dan zijn gemis
Ik zou niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! Aan je posts te zien, ben je een leuke meid
Oud 10-04-2006, 06:31
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
@ toet0r en Nala: The story continues.. Ze achtervolgt me nu en mijn andere vrienden vinden me niet echt aardig, maar 'faken' dat om mij van haar af te pakken

is het trouwens al wetenschappelijk bewezen dat je verdriet om je ex 's morgens het ergst is?
Oud 10-04-2006, 07:15
Orpheo
Orpheo is offline
t gaat hier top, t gaat hier grandioos!! ik ga binnenkort weer met 'r afspreken na *te lang* niet meer gezien te hebben... en wachten op mn PRS helpt zeker om mn mood zwaar te boosten.
Oud 10-04-2006, 07:48
Verwijderd
Ondanks dat ik zaterdag wilde gaan stappen, en hij al snel moe was, toch een superweekend gehad! Stiekum was het niet eens erg om al lekker vroeg weer op bedje te liggen, lekker knuffelen en in elkaars armen in slaap vallen.
Gisteren naar Vlissingen geweest (trein was gratis ), lekker uitgewaaid. Onderweg terug naar huis nog even in Middelburg eruit geweest, gekeken naar de megaboten die er lagen en de volgende trein alweer terug genomen

Morgen moet ik naar de tandarts voor mn verstandskiezen, en hij gaat mee. Hij is zo lief <3
Oud 10-04-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 10-04-2006 @ 07:31 :

is het trouwens al wetenschappelijk bewezen dat je verdriet om je ex 's morgens het ergst is?
Ik vind van wel Vast omdat je het je dan plotseling weer allemaal realiseert. Of omdat je nog wat moe bent, ofzo. Meh.
Oud 10-04-2006, 08:21
Verwijderd
Dromen is nog erger
Oud 10-04-2006, 10:22
Verwijderd
Ik ben gelukkig, erg erg erg gelukkig
Oud 10-04-2006, 10:40
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Urm schreef op 06-04-2006 @ 16:09 :
toch niet dezelfde he
ongeveer wel. ik 4 sterren, hij 3. ook al hebben veel mensen al sterren, wij vinden het mooi en daar gaat het om we laten geen naam ofzo zetten hoor, het gaat er gewoon om dat we iets laten zetten wat we beide mooi vinden en wat we beide hebben
Oud 10-04-2006, 11:03
Verwijderd
hmmmm
ik heb zin om even helemaal verliefd te worden, dat het wederzijds is en dan gewoon heel veel plezier te maken.
Oud 10-04-2006, 12:00
indigo
indigo is offline
Citaat:
Anneka schreef op 10-04-2006 @ 12:03 :
hmmmm
ik heb zin om even helemaal verliefd te worden, dat het wederzijds is en dan gewoon heel veel plezier te maken.
jup maar op wie dan...
Oud 10-04-2006, 12:06
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nou het gaat goed kut!
Oud 10-04-2006, 12:19
Verwijderd
Ik ben héééél verliefd

(we zijn al wel 13 maanden samen)
Oud 10-04-2006, 12:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Morgen ga ik m zien
En dan ben ik of heel blij (rijbewijs gehaald) of heel verdrietig (gezakt)... laten we hopen op het eerste

En vanaf 24 april gaan we semi-samenwonen Ik heb dan een fulltime baan in de buurt van zijn huis
Oud 10-04-2006, 12:41
Verwijderd
vandaag 4 maand <3 and counting
Oud 10-04-2006, 13:16
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
GooseFeather schreef op 10-04-2006 @ 13:41 :
vandaag 4 maand <3 and counting
&hearts;
Oud 10-04-2006, 13:32
JJ13
JJ13 is offline
komende zaterdag 1 jaar
Oud 10-04-2006, 13:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
wat interesseert het hem nou of ik al dan niet een nieuwe vriend heb gevonden of niet
Achterlijke bosaap
Topic gesloten

Regels voor berichten