Oud 29-03-2006, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 29-03-2006 @ 13:27 :
Caleb heeft Melanie Foster vermoord.
Zal dr vader wel zijn die belde ofzo.
ah okee, dat verklaart een hoop
Advertentie
Oud 29-03-2006, 13:27
*Sbien
*Sbien is offline
ik voel me een beetje stommig dat ik me ook afvroeg of hun auto niet op hun naam staat ofzo

en wanneer is dat geweest dan dat Caleb een Melanie Foster vermoord heeft? t zou goed kunnen dat ik ooit een stukje gemist heb hoor.. ik dut nog wel eens in als het saai is.

Ik vind Caleb zielig, hij zat zo lief en bang zn papje te eten
Oud 29-03-2006, 13:47
Verwijderd
ze lieten er ooit eens wat stukjes van zien, volgens mij op een nieuws uitzending in DH zeg maar.
Maar het is niet zo dat je die moord hebt zien gebeuren
Oud 29-03-2006, 13:51
Verwijderd
Ze hebben die vent toch in zijn eigen auto gelegd?
Oud 29-03-2006, 14:19
noomy
noomy is offline
Ja ze hadden die man in zijn eigen auto gelegd.
Ik vond Lynette zo gaaf met Carlos, had Gaby wel eindelijk door hoe het nou voelde.
En die Carl begin ik steeds leuker te vinden ( ex-man van Susan ).
En zo zie je maar hoe toevallig alles kan gebeuren( Zach's "vader" slaat Mike, ze vechten, Susan rijdt tegen auto op omdat ze schrikt en kofferbak springt op....wel goed bedacht)
En ik had echt niet verwacht dat die man die Caleb wilde ontvoeren zo snel dood zou gaan, en ik vind Caleb zo zielig!
Oud 01-04-2006, 22:09
Hyphen
Hyphen is offline
Hm, die vent die door de trap zakte was vast ingehuurd door de vader van Melanie Foster ofzo..
Lynette was idd koel, maar dat is ze altijd. En dat Carlos dat ook ging vragen.. hehe..
Oud 05-04-2006, 08:48
synclinorium
synclinorium is offline
Was gister echt leuke aflevering. Wel zielig voor Lynette...
Oud 05-04-2006, 09:49
Verwijderd
Op teletekst stond dat susan die dokter een knietje zou geven, maar dat heb ik helemaal niet zien gebeuren
Oud 05-04-2006, 11:26
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-04-2006 @ 10:49 :
Op teletekst stond dat susan die dokter een knietje zou geven, maar dat heb ik helemaal niet zien gebeuren
Maar hoe dan ook......die dokter was wel leukig
Oud 05-04-2006, 14:06
Verwijderd
Die vinger, gadverdamme.
Oud 05-04-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Hey, heb je verjaardag gemist, zie opeens dat je nu 22 bent
Oud 05-04-2006, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 05-04-2006 @ 18:10 :
Hey, heb je verjaardag gemist, zie opeens dat je nu 22 bent
Oud 05-04-2006, 17:49
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Nee dat vroeg ik me ook al af, volgens mij is dat helemaal nie gebeurd, misschien helemaal in t begin want dat heb ik gemist..
Oud 05-04-2006, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 05-04-2006 @ 18:25 :
Alsnog gefeliciteerd
Oud 06-04-2006, 13:38
BCR
BCR is offline
Straks gaan Tom en Lynette scheiden
Oud 08-04-2006, 15:42
Verwijderd
De opname stopte precies na het moment dat Carlos dat exvriendje van Gabrielle door het raam smeet. Wat heb ik gemist?
Oud 08-04-2006, 17:53
Barones
Barones is offline
sorry ik zou je graag helpen maar ik weet het niet meer
in ieder geval vond gabrielle het wel leuk dat carlos dat gedaan had
Oud 08-04-2006, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 08-04-2006 @ 16:42 :
De opname stopte precies na het moment dat Carlos dat exvriendje van Gabrielle door het raam smeet. Wat heb ik gemist?
ik wil je ook wel meer vertellen, maar ik heb geen idee meer wanneer dat nou gebeurde en wat er dan nog na is geweest..
Oud 08-04-2006, 21:53
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
BCR schreef op 06-04-2006 @ 14:38 :
Straks gaan Tom en Lynette scheiden
Hoezo?
Oud 08-04-2006, 22:11
niña
niña is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-04-2006 @ 16:42 :
Erm.. Gaby zei iets in de trant van, zo zie ik je het liefst. En verder... T_T
Oud 09-04-2006, 11:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 08-04-2006 @ 22:53 :
Hoezo?
Omdat Tom zei dat hij niet gelukkig was..
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen (dat hoop ik tenminste!!)

Ik vond het weer koel
Oud 11-04-2006, 18:27
Verwijderd
Hé, het is weer dinsdag.
Oud 11-04-2006, 20:17
Brigitte
Brigitte is offline
Geweldige bitchfight!

Superdroog ook

Gabrielle nadat ze die non in de fik stak, 'gaat het?'
En die non bijt gewoon in d'r arm
Oud 11-04-2006, 21:59
niña
niña is offline
Gooo Gaby! \o/

En Susan begint me steeds te irriteren, zo dom en onhandig steeds. Bree vs Applewhite
Oud 11-04-2006, 22:02
Verwijderd
Hoe Gabrielle die non sloeg <3
Oud 12-04-2006, 08:38
synclinorium
synclinorium is offline
Vechten in de kerk geweldig!! Ben benieuwd wat er gebeurd wanneer die man van Lynette ook daar gaat werken. Denk eigenlijk dat het wel goed zal gaan maar dat het dan weer helemaal mis gaat met die kinderen. Ze wilde nu al bijna niets met lynette te maken hebben en vroegen alles aan die man ( ivm tandenborstel), als hij ook gaat werken....

Voor de rest leuke aflevering en vind het leuk dat Gabby een kind wil
Oud 12-04-2006, 10:11
Verwijderd
Wat deden ze makkelijk over dat verwijderen van de milt die heb je niet voor niets, als je die weghaalt krijg je allemaal problemen met je immuunsysteem. Vóór de operatie moet je tegen zo veel mogelijk dingen gevaccineerd worden, je mag nooit meer naar de tropen vanwege malaria en je moet elke dag voor de rest van je leven antibiotica gebruiken, maar die arts waarschuwde haar niet eens even daarvoor. Daarbij meen ik me te herinneren dat een wandelende milt ook gewoon op z'n plaats vastgemaakt kan worden, maar dat kan ik nu even niet terugvinden.

Verder vond ik het een goede aflevering
Oud 12-04-2006, 10:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 11-04-2006 @ 21:17 :
Geweldige bitchfight!
Idd. <3

En dat met die Caleb gaat escaleren, ik kan niet wachten. Net als Bree en dr kinders die haar willen naaien.
Oud 12-04-2006, 10:35
Verwijderd
We love bitchfights!
Oud 12-04-2006, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 12-04-2006 @ 11:11 :
Wat deden ze makkelijk over dat verwijderen van de milt die heb je niet voor niets, als je die weghaalt krijg je allemaal problemen met je immuunsysteem. Vóór de operatie moet je tegen zo veel mogelijk dingen gevaccineerd worden, je mag nooit meer naar de tropen vanwege malaria en je moet elke dag voor de rest van je leven antibiotica gebruiken, maar die arts waarschuwde haar niet eens even daarvoor. Daarbij meen ik me te herinneren dat een wandelende milt ook gewoon op z'n plaats vastgemaakt kan worden, maar dat kan ik nu even niet terugvinden.

Verder vond ik het een goede aflevering
ja, het ging echt zo 'je hebt een milt en die zit niet meer op zn plek, dus we halen hem maar weg. Punt.'

En nu wist ik niet dat dat wat jij zei er nog allemaal bij komt kijken.. mja, het is ook geen ziekenhuisserie

Zou Gabrielle echt kinderen willen?

Ik vond die actie van edie (met karl op het bed) ook wel gaaf
Oud 12-04-2006, 15:31
Verwijderd
Ik denk het wel, want ze was eerst toch ook blij dat ze zwanger was, uiteindelijk? Nouja, pas toen ze de miskraam kreeg. Maar toch. Ze wou gewoon eerst horen dat Carlos bij haar wilde blijven omdat hij háár wou, en niet alleen omdat hij een kind wilde.
Oud 15-04-2006, 11:41
Verwijderd
ABC gaat wrs van verschillende programma's, waaronder lost en dh, eps die uitgezonden zijn, de volgende dag op internet zetten (gratis). Ik vraag me af, of het dan alleen voor amerika is.
Oud 15-04-2006, 16:00
Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Het zou wel gaaf zijn als ze dat deden Altijd maar opnemen is ook niet echt makkelijk altijd. En thuisblijven voor een serie doe ik eigenlijk niet.

Die brandende non, vet hip.. En Bree vs. Applewhites ben ik wel heel benieuwd naar hoe dat zal gaan, temeer omdat er iets is tussen Danielle en die jongen, die broer van Caleb. En Tom is een eikel.
Oud 17-04-2006, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Monchoutaart schreef op 15-04-2006 @ 17:00 :
En Tom is een eikel.
Nee!! Tom is juist heel lief!
Oud 18-04-2006, 18:58
synclinorium
synclinorium is offline
Vanavond weer!!!
Oud 18-04-2006, 19:24
niña
niña is offline
Ik ga me er zo maar voor installeren ja
Oud 18-04-2006, 19:28
Brigitte
Brigitte is offline
Ik heb het zoooo druk met school dat ik geen tijd heb om het te kijken, lang leve de videorecorder!
Oud 18-04-2006, 20:29
Lente
Lente is offline
ojee, Caleb gaat Danielle iets aandoen
dat trouwgedoe vind ik irritant trouwens
Oud 18-04-2006, 20:37
niña
niña is offline
Betty kan huilen!
En zeker dat Caleb Danielle iets aan gaat doen.
Oud 18-04-2006, 20:38
Verwijderd
ook hallo heeft problemen met de generalisatie van nl
Oud 18-04-2006, 20:46
ook hallo
ook hallo is offline
Oud 18-04-2006, 20:46
Lente
Lente is offline
ja zeg die molens en klompen enzo
Oud 18-04-2006, 20:48
Verwijderd
Spoiler
Oud 18-04-2006, 20:49
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Sylph schreef op 18-04-2006 @ 21:48 :
Spoiler
waarom zet je dat in een spoiler
Oud 18-04-2006, 21:15
Lente
Lente is offline
oh spoilers zijn tegenwoordig voor posts zonder spoiler
Oud 18-04-2006, 21:26
Verwijderd
Hmm nou, ik dacht, met die ruzie enzo, misschien willen mensen dat helemaal niet weten.
Oud 19-04-2006, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verdomme! Mn vader zou het opnemen, maar er staan alleen de laatste 3 minuten op Welke ep was dit? dan kan ik em misschien downloaden..
Oud 19-04-2006, 10:49
Solid
Solid is offline
ik heb het ook gemist de video heeft het niet opgenomen

Ik heb het even opgezocht, het is episode 37, Silly People

Tom tries hard to bond with his new boss, but at the expense of his dignity when playing childish games at the office. Tom tries to get Lynette to help him out. Meanwhile, Susan gets some help from Edie and Karl on her situation of getting health insurance before her upcoming surgery. Edie and Karl coerce Susan to marry a gay man who's hiding the fact that he's gay from his mother. When the plan eventually fails Karl gives Susan an offer she can't refuse.

Also, Gabrielle becomes very attached to a temporary Chinese immigrant housekeeper who is staying with Solis' after being rescued by another slave owner employer. Lastly, Bree tries to uncover more about the Applewhites by sneaking into their house to meet Caleb, which eventually leads to a heart-to-heart conversation between Betty and Bree.

Voor meer, zie http://www.tv.com/desperate-housewiv...937/recap.html
Oud 19-04-2006, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 19-04-2006 @ 11:49 :
ik heb het ook gemist de video heeft het niet opgenomen

Ik heb het even opgezocht, het is episode 37, Silly People
Silly People is epidode 14
Bree suspicions of her neighbor Maxine Water's too-perfect luncheons are confirmed when the FBI raid the house in the middle of dessert -- all Maxine's cooking was done by the Chinese girl she was keeping as a slave!

Carlos offers to let the girl, Xiao Mei, stay with him and Gabrielle. Gabby objects, until she tastes her exquisite cooking and sees how perfectly she can sew. Now she refuses to give her up. Carlos complains that she's just treating her like a maid, but when it comes time to leave, Xiao Mei refuses, saying she now thinks of them as family.

Tom asks Lynette to intervene for him after their boss Ed vetoes all of his ad pitches, but Lynette says he has to find a way to click with Ed on his own. When Ed finds out that Tom was in a fraternity, Tom thinks he has his in. But then Ed starts a series of ever more humiliating dares, like daring Tom to eat a donut out of the toilet. Lynette begs him not to, but he tells her he has no choice if he's going to make it at the company.

He's then stuck with Ed calling him "Toilet Boy." Lynette asks Ed to stop but he tells her it's his company and he's just having fun. So she challenges him: give her a dare and if she pulls it off, then he has to stop all the games. He offers up a plate of their client's raw bacon; she has to eat a pound of it to win the bet. As she gamely eats it, slice by slice, with all of their coworkers looking on, the mood in the office changes and Ed realizes that it's not fun anymore. Lynette has won.

Susan has a wandering spleen and no insurance since her former agent let her policy lapse. So Edie suggests she marry someone for their insurance. She even finds her a fake husband, Gary, a gay man who wants to get married to make his mother happy. When Susan shows up for the wedding, Gary's partner, Steven, isn't at all happy about the arranged marriage and leaves. Gary decides he can't go through with it after all and walks out too. Susan tells Karl what happened and he offers to marry her, again, to make up for walking out on their first marriage. She says, "What the hell?" As long as Edie never knows.

Felicia, who is acting as nurse to the dying Noah Taylor, hands him an anonymous note that reads "You have a grandchild." He summons Mike, who tells him the truth about Zach, but that it won't be easy to bring him over for a visit. Noah gives him two days to make it happen.

Susan and Edie demand to know why Bree has suddenly flip-flopped on Betty Applewhite: is it because Danielle and Matthew are dating? Bree tells them she knows what she's doing and they have to trust her and back off. She just happens to have a key to the Applewhites' house from the previous tenant, so she pays Caleb a little visit, and learns about Melanie Foster. When Betty shows up, furious over her visit, Bree invites her in for a drink. And, oddly enough, the two end up commiserating over their wayward sons.
Oud 19-04-2006, 11:05
Solid
Solid is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 12:00 :
Silly People is epidode 14
oh dat kan wel, ik zag het op een site staan maar die telt vast door na seizoen 1

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten