Oud 17-04-2006, 13:39
I C U
I C U is offline
*zucht*
Oud 17-04-2006, 13:40
Verwijderd
Ik voel me redelijk goed hoor
Het is alleen jammer dat we 'ver' van elkaar vandaan wonen, roterdam-utrecht. Dus ik zie hem maar 1 tot 3 keer per week, wat aan de andere kant ook wel weer betekend dat we elkaar niet op de lip zitten en dat vind ik ook wel fijn..

nja het gaat goed dus
Oud 17-04-2006, 15:30
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-04-2006 @ 14:06 :
Die twijfels zijn heel logisch, je voelt je gekwetst en gaat daardoor veel sneller aan jezelf twijfelen. Maar probeer dat (op den duur) ook weer te relativeren. Iedere relatie is anders en dus zullen de personen in die relatie zich ook anders kunnen gaan gedragen in bepaalde dingen. Gewoon, omdat het anders voelt. Maar dat betekent niet dat het gelijk beter voelt dat wat hij daarvoor had.

Kijk, als je echt zou twijfelen aan wat jij voor hem betekent hebt, dan zou je dat ook al wel tijdens de relatie hebben gevoeld. Je moet jullie relatie nu niet opeens als iets heel negatiefs gaan zien, want dat is gewoon zonde aan de herinnering eraan. En ja, tuurlijk meende hij alle dingen die hij tegen jou zei. En ja, ook nu zal hij weer dat soort gevoelens hebben en die net zo oprecht menen als destijds voor jou. Klote voor jou om te beseffen, maar zo gaat het wel. En ik weet niet of jij al meerder relaties hebt gehad, maar dan zul jij er ook achter komen dat je weer liefde voor iemand anders kunt voelen, en dat dat niks afdoet aan het feit wat je destijds voor hem voelde. Het precieze gevoel wat je voor de een had, zal je niet meer zo exact voelen voor een ander. Om de reden die ik net ook al aanvoerde, namelijk dat iedereen en elke relatie weer anders is. Maar die gevoelens van verliefdheid, houden van, bij iemand willen zijn, die kun je voor meerdere mensen voelen, hoe vreemd dat nu ook lijkt voor jou.

En dus kwets je jezelf alleen maar door te twijfelen aan zijn oprechtheid naar jou toe. Als je daar tijdens jullie relatie geen gegronde twijfels over had, dan moet je die nu ook niet hebben. Dat zou ook niet eerlijk zijn naar hem toe, want op een dag ervaar ook jij dat je gevoelens voor de een af kan sluiten en ze opnieuw kan hebben voor een ander.
Hmm die twijfels hebben niets met z'n nieuwe vriendin te maken maar meer met het feit dat hij zei dat hij al een tijdje met z'n gevoelens in de knoop zat. Hij heeft het daar nooit met mij over gehad maar het gewoon uitgemaakt omdat hij dacht dat dat beter was. Hij liep al een tijdje met het gevoel dat de verliefdheid wegging en er geen houden van voor in de plaats terug kwam. Maar hij zei wel gewoon dat hij van me hield dat is het punt waar ik nu steeds meer over na ga denken.

En ik heb ook wel eens getwijfeld tijdens onze relatie zeker omdat het al de tweede keer was en ik ontzettend bang zou zijn dat het weer van de een op de andere dag ineens uit zou zijn.
En ik zie onze relatie ook echt niet als iets negatiefs. Helemaal niet zelfs we zijn nog steeds gewoon goede vrienden.
Ik vind het alleen moeilijk op t moment en ik weet ook dat ik mezelf er mee kwets maar het punt dat ik er niets aan kan veranderen op het moment vind ik gewoon ontzettend bagger
Oud 17-04-2006, 15:46
Mindfields
Mindfields is offline
ik zit er nu veel minder mee dan verwacht..
Oud 17-04-2006, 17:33
I C U
I C U is offline
Oké, oké, ik moet er gewoon niet teveel over nadenken. Go with the flow. Relax. Chill. Je weet toch...

ARGH!
Oud 17-04-2006, 18:16
Li
Li is offline
Hij is vanochtend weggegaan en ik mis hem nu alweer
Oud 17-04-2006, 18:38
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me erg goed, moet alleen wat afkicken de komende dagen
Oud 17-04-2006, 18:52
Toet0r
Toet0r is offline
ik vraag me af of ik hém nou een beetje leuk vind, of dat het echt gewoon de aandacht is die hij geeft

Ik merk dat ik het exvriendje nu echt aan het laten doen ben (denk véél meer aan beste vriendje dan aan hem) en ik geloof dat ik daar blij mee ben!
Ik geniet nu ook echt van het 'vrijgezel' (dat woord past gewoon niet bij een 17-jarige vind ik) zijn en doe dingen die ik mezelf nooit zag doen, begin eindelijk niet meer zo braaf te zijn en het is nog leuk ook (A)
Oud 17-04-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2006 @ 11:54 :
Hmm waarom is hij toch zo lief, terwijl ik gemeen ben?
Jij gemeen?
Oud 17-04-2006, 19:25
zeep007
zeep007 is offline
wat een fuckin heerlijk weekend, ik wou dat dit weken kon duren. Nu nog maar even relaxed afsluiten
Oud 17-04-2006, 19:31
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Doe geen beloftes die je niet nakomt, maar dat vind ik dan.
Verder is alles wel leuk. Gewoon leuk.
Oud 17-04-2006, 20:11
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik mis em nu wel, maar het gaat heerlijk goed tussen ons.
Oud 17-04-2006, 20:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
oh god, hij is ZO kinderachtig. Hij heeft vannacht weer een feestje gehad en WEER issie in z'n blote kont gaan rondrennen. Schijnt 'ie altijd te doen want iedereen heeft 'm al naakt gezien. En dan gaat 'ie ranzige dingen doen. Allemaal best hoor, maar dan moet 'ie ten eerste niet gaan verkondigen dat 'ie zo volwassen is, en ten tweede moet 'ie niet tegen mij zeggen dat 'ie zich bij mij naakt zo ongemakkelijk voelde. 'omdat 'ie er nog niet klaar voor was'. Wat een gelul.
Oud 17-04-2006, 20:46
Verwijderd
We hebben zojuist 'de telefoontest' gedaan op een flirt van mijn zusje... en hij is gezakt Hij hoorde het verschil niet tussen mij en haar. Arme jongen. En nu maar hopen voor hem dat hij kan huppelen...

Ach ja, de test die je zo als zussen ontwikkeld om nieuw materiaal te testen
Oud 17-04-2006, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 17-04-2006 @ 21:46 :
We hebben zojuist 'de telefoontest' gedaan op een flirt van mijn zusje... en hij is gezakt Hij hoorde het verschil niet tussen mij en haar. Arme jongen. En nu maar hopen voor hem dat hij kan huppelen...

Ach ja, de test die je zo als zussen ontwikkeld om nieuw materiaal te testen
Pf, ik kon na een half jaar verkering aan de telefoon ex-lief niet van zijn broer onderscheiden als ik verwachtte dat ik hem aan de lijn had Sommige stemmen lijken gewoon té veel op elkaar.
Oud 17-04-2006, 21:00
Verwijderd
En oooo wat was mn zusje gisteren trouwens irritant. Zit ik op de bank met mn ex te praten, gaat ze er op een gegeven moment gewoon bij zitten en ze ging maar gewoon niet weg! En ik al naar mn ex kijken en seinen en ik zei ook niets tegen haar etc etc, maar ze ging maar niet weg! Grrrr... Voor eens was ik blij dat ze weer telefoon kreeg. Want wat is dat over het algemeen irritant zeg! Dat kind belt echt 24/7. Je hoeft niet met haar weg te gaan, want ze heeft wel tig keer of haar vriendje of een andere jongen aan de telefoon en zelfs als we aan het koken of wat dan ook zijn. Niet normaal!
Oud 17-04-2006, 21:45
Verwijderd
Leuk weekend gehad .
Oud 17-04-2006, 21:51
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik post normaal eigenlijk zo goed als niets op dit forum, maar ik wil het nu toch eens gaan wagen

Hoe ik me voel.. hmm

Ik heb op het gebied van relatie toch wel genoeg tegenslagen meegemaakt (1 is al teveel natuurlijk) maar de laatste keer had het me zo goed te pakken dat ik er nog gevolgen van heb.
Ik ben snel jaloers, slechte kant van me maar ik ben zelfs vlug jaloers op momenten dat ik zelf weet dat het niet nodig is.. het uiten van mijn jaloezie is danwel miniem, ik uit het niet tenzij ik het echt te ver vind gaan. Ik ben ook een stuk 'banger' geworden dat ik haar kwijt ga raken (wat vaak ook die jaloezie als gevolg heeft) maar ook dat uit ik niet tot ik het echt te ver vind gaan.

Ik had me na mijn relatie met mijn ex gezegd dat ik eventjes niets met relaties te maken wilde hebben, maar ondanks die woorden zit ik nu toch weer zo goed als 5 maandjes in een relatie

In die 5 maanden heb ik me weer beseft hoe goed een relatie kan zijn, en ik geniet er ook volop van. Ik hou ontzettend van mijn vriendin (en had daar ook maar een korte tijd voor nodig om daar achter te komen) en ik zou dan ook niet voor kunnen stellen hoe het zonder haar zou zijn. We zien elkaar alleen in weekenden en vakanties waardoor ik haar toch heel erg mis maar dat maakt de weekenden en vakanties juist weer intenser.
Ik voel me een heel erg gelukkig jongetje omdat ik besef een meisje te hebben gevonden waarvan ik nooit had gedacht dat ik zo'n meisje tegen zou komen, normaal heb ik niet zon pit in een relatie maar voor haar zou ik dag en nacht klaar willen staan om de stomste dingen

Kort samengevat (voor de mensen die niet zo van lezen houden): Ik voel me enorm verliefd
Oud 17-04-2006, 22:12
Verwijderd
Pf, jaloers, hoor. Mag ik vragen hoe lang het duurde voor je weer verliefd werd?
Oud 17-04-2006, 22:14
Obi Wan
Obi Wan is offline
Wie ik?
Ik was op de eerste dag dat ik haar zag al verkocht maar twijfelde, ben toen paar keer bij haar thuis geweest en zij bij mij en zijn naar bios gegaan en eigenlijk wist ik toen wel dat ik verliefd was geworden
Oud 17-04-2006, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-04-2006 @ 23:14 :
Wie ik?
Ik was op de eerste dag dat ik haar zag al verkocht maar twijfelde, ben toen paar keer bij haar thuis geweest en zij bij mij en zijn naar bios gegaan en eigenlijk wist ik toen wel dat ik verliefd was geworden
Mja ik bedoel meer sinds het uit was met de vorige
Oud 17-04-2006, 22:17
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-04-2006 @ 23:15 :
Mja ik bedoel meer sinds het uit was met de vorige
Oooh uhh nou in eind Feb. 2005 ging het uit met mijn ex enin Oktober 2005 leerde ik Leeuwtje dus kennen
Oud 17-04-2006, 22:24
Estar
Estar is offline
Hij is ziek, en ik wil hem zooo graag verzorgen en vertroetelen en dan doet ie niet veel anders dan alleen onrustig zijn

Maar hij is nog steeds super lief, en ik mis hem nu alweer en wil niks anders dan met hem samenwonen (L)
Oud 17-04-2006, 23:37
Toet0r
Toet0r is offline
Ik zie mezelf totaal niet oud worden met hem, maar ik geloof dat ik hem toch wel ergens een heel klein beetje leuk vind. Maar de lol die we nu hebben vind ik iig al goed. Ben wel benieuwd wat er nou eigenlijk allemaal in zijn hoofd omgaat, een deel weet ik wel, maar niet het deel waar ik nu eigenlijk zo benieuwd naar ben
Stom werk ook altijd, hij vroeg of hij morgen ff langs moest komen of dat we naar de boulevard gingen, maarja ik kan dus niet. Nu gaan we waarsch woensdag naar de boulevard!
Oud 18-04-2006, 08:45
farai
farai is offline
Ik heb spijt van mn beslissing gister.
Het spijt me dak hem zoveel pijn doe.
Ik wil 'm helemaal ni kwijt ma kwil 'm ook ni onder druk zetten.

Kmis 'm
Oud 18-04-2006, 10:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-04-2006 @ 19:03 :
Jij gemeen?
Jah
Oud 18-04-2006, 11:22
I C U
I C U is offline
Pfff... Mannen. Hopeloos. Vrouwen trouwens ook.
Oud 18-04-2006, 11:27
farai
farai is offline
YESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!

Ik ben 'm niet kwijt. Damn waarom is hier geen feestsmiley.
Oud 18-04-2006, 11:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 18-04-2006 @ 12:27 :
YESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!

Ik ben 'm niet kwijt. Damn waarom is hier geen feestsmiley.
Ik dacht dat jij het had uitgemaakt?
Ik snap er geen hol meer van

OT: goed. Vanavond
Oud 18-04-2006, 11:37
farai
farai is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-04-2006 @ 12:31 :
Ik dacht dat jij het had uitgemaakt?
Ik snap er geen hol meer van

OT: goed. Vanavond
ik wist niet dat de mensen mijn weinige posts in dit topic ook écht lazen.

euhm ja was ook zo.....

jij hoeft het ook ni te snappen. Ik snap mijn eigen gevoelens soms niet en das nou juist het punt.
Oud 18-04-2006, 12:09
I C U
I C U is offline
Waarom krijgen ze in bouquetreeksboekjes elkaar altijd wél? Inclusief hitsige seks, goede gesprekken EN good looks? Djiezes.
Oud 18-04-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 18-04-2006 @ 11:15 :
Jah
Je mishandelt die arme Lammert toch niet he
Oud 18-04-2006, 12:56
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Gister ging hij weg en nu moet ik hem 2 weken missen. Ik denk dat ik mijn chocoladepaashaas maar bewaar voor als ik het echt nodig ga hebben.
Oud 18-04-2006, 13:07
Verwijderd
Eindelijk de kans gehad om er definitief een punt achter te zetten. Een allerlaatste x samen geweest. Iets waar ik al zó lang op hoopte, het moment met beide handen gegrepen, maar nu blijkt dat zo'n definitief einde toch ook heel moeilijk is. Mijn gevoel en verstand zijn het nog niet helemaal eens.

Maar dat komt wel
Oud 18-04-2006, 13:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 18-04-2006 @ 12:34 :
Je mishandelt die arme Lammert toch niet he
Nee dat niet, maar ik ben helemaal niet leuk de laatste tijd, ben ook zo'n zeikwijf
Oud 18-04-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 18-04-2006 @ 14:41 :
Nee dat niet, maar ik ben helemaal niet leuk de laatste tijd, ben ook zo'n zeikwijf
Aw, echt niet. En anders waait dat wel over. De zomer komt eraan, tijd om weer blij te zijn dan
Oud 18-04-2006, 14:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-04-2006 @ 14:41 :
Oh... dat komt me zo bekend voor!
Ik snap er helemaal niks van. Het gaat supergoed tussen ons, maar toch weet ik altijd wel iets te vinden om me rot over te voelen. Hij snapt t niet, en terecht! Ik snap het zelf niet eens...
Maar ik heb nu dus even zo'n dag waarop ik me echt down voel, maar ik kan niet eens aangeven wat dat dan precies is... geen wonder dat ie daar geen zin in heeft...
(oh ja, ik voel me stiekem ook een beetje afgewezen omdat ie echt nog laaaang niet me me wil samenwonen... )
Oud 18-04-2006, 14:29
__
__ is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-04-2006 @ 19:41 :
Dinsdag as. een halfjaar. And counting.<3
bij deze, gefeliciteerd dan he
Oud 18-04-2006, 14:34
groovy
groovy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-04-2006 @ 15:28 :
Oh... dat komt me zo bekend voor!
Ik snap er helemaal niks van. Het gaat supergoed tussen ons, maar toch weet ik altijd wel iets te vinden om me rot over te voelen. Hij snapt t niet, en terecht! Ik snap het zelf niet eens...
Maar ik heb nu dus even zo'n dag waarop ik me echt down voel, maar ik kan niet eens aangeven wat dat dan precies is... geen wonder dat ie daar geen zin in heeft...
(oh ja, ik voel me stiekem ook een beetje afgewezen omdat ie echt nog laaaang niet me me wil samenwonen... )
Ik heb dat ook wel een beetje, dat ik toch nog even kan twijfelen over dingen ook al gaat het helemaal lekker. En als het niet helemaal lekker gaat, kan ik ook echt over-dramatiseren en de hele wereld zowat op mijn schouders meedragen..irritant!

Wat stom, waarom wilt hij nog lang niet samenwonen? Je hebt toch een leuke leeftijd om samen te gaan wonen vind ik
Oud 18-04-2006, 15:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
groovy schreef op 18-04-2006 @ 15:34 :
Wat stom, waarom wilt hij nog lang niet samenwonen? Je hebt toch een leuke leeftijd om samen te gaan wonen vind ik
Nou, hij is nog geen 22 (tsja.. .jonger vriendje, he? ). En hiervoor heeft hij met z'n beste vriend daar gewoond en dat is gigantisch mis gegaan, waardoor hij nu een beetje huiverig is voor 'samenwonen' in het algemeen. Verder heeft hij een kronkel in z'n hoofd waardoor hij denkt dat ik het uitmaak als hij een keer chagrijnig tegen me is ofzo... Nou ja, ik heb het zelf ook niet helemaal kunnen uitvogelen waarom hij het nou echt niet wil. Ik denk dat hij er gewoon nog niet aan toe is...
Ik heb aan de ene kant zoiets van: hij is nog jong, laat hem lekker 'jong zijn'. En natuurlijk ga ik ook niet zeuren erom, ik bedoel: hij moet dat zelf aangeven!
Aan de andere kant ben ik soms een beetje bang dat het er misschien nooit van komt... Als hij zegt: ja, zolang ik nog studeer ben ik te gestresst om te kunnen samenwonen, heb ik zoiets van: je bent toch ook gestresst als je gaat werken?
Maar goed... ik weet toch wel vrij zeker dat het er bij ons ooit van gaat komen, maar het is gewoon jammer dat hij het nog niet wil
(helemaal als hij zegt dat ie me zo mist als ik er niet ben... dan heb ik echt zoiets van: tis heel makkelijk, hoor schat )
Oud 18-04-2006, 15:41
Verwijderd
@ Loontjuh: Gefeliciteerd

ot: Ja. Weekend was leuk. Zondag bij mij gegeten, naar oma geweest en daarna naar hem toe gegaan. Hij is echt fan van mijn oma. Maar ze is dan ook wel erg stoer Gsiteren was ook leuk, bij hem gezeten, en een nieuw bed gekocht.
Hij moet alleen leren dat hij niet zo op de zaken vooruit moet lopen.... Hij is heel lief en zo, en ik vind hem ook echt wel heel heel erg lief en en en en alles, maar ik ga nu nog niet zeggen dat ik in augustus mee op vakantie ga. Wel lief dat hij er dan zoveel vertrouwen in heeft
Oud 18-04-2006, 16:27
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Nog een felicitatie voor Loontjuh!

Heb echt een geweldig goed weekend gehad. Mijn vrienden slepen me er echt doorheen. (al hoeft dat niet eens, want zodra ik bij hen ben voel ik me toppie )

Wat dan weer wel een klein minpuntje is, is dat één van mijn beste maatjes, zo niet mijn beste, heeft toegegeven dat hij verliefd op me is. Hij wilt wachten tot ik over me verdriet heen ben en dan voor mij gaan.

Helaas is deze liefde niet wederzijds, maar is hij wel degene tegen wie ik (al sinds mijn 12e ofzo) lekker aankruip wanneer ik me rot voel.. Wat nu dus dubbel voelt, want ik wil ook geen verkeerde signalen afsturen...
Oud 18-04-2006, 16:34
YellowLight
YellowLight is offline
ik twijfel, en ik weet niet zo goed wat er mee moet doen. en ik wil het ook niet tegen hem zeggen. hmz.

ik hoop dat het overgaat.
Oud 18-04-2006, 17:17
morango
morango is offline
Het is dus uit sinds zondagavond. Vandaag voel ik me al iets beter dan gister. Toen kon ik écht alleen maar huilen, vandaag ging beter; veel afleiding van vriendinnen op school en als ik aan hem denk barst ik niet meteen in janken uit.
Maar toch... pfff.... ik vind bijvoorbeeld op mijn kamer kleine dingetjes van hem, briefjes, foto's, kadootjes, gewoon dingen die me aan hem herinneren. En dan doet het weer zó'n pijn...
Het is op de avond zelf dat hij het uitmaakte zo snel gegaan, ik heb hem weinig gevraagd en eigenlijk vrij snel hem verzocht weg te gaan. Daardoor bleef ik eigenlijk met heel veel vragen zitten.. Gisteren hebben we wel even gemsnt, maar daar werd ik eigenlijk alleen maar een beetje bozig van. Ik zat jankend achter mijn computer en ik kreeg de indruk dat hij het allemaal wel luchtig nam (wat natuurlijk ook kan komen doordat je iemand zijn intonatie niet hoort via msn).
Vandaag stond ik bijna op z'n stoep. Ik fietste van het station naar huis en kom dan langs zijn huis. Ik kom me echt amper bedwingen, maar bedacht het me dat ik als ik morgen of donderdag ofzo nog heel graag met hem wil praten ik dan maar moet gaan. Nu heb ik nog zoveel verdriet, dat ik denk dat als ik hem zie dat me alleen maar aan hem vast ga klampen, en dat doet alleen maar pijn.
Verder hoop ik dat we over een tijdje weer als vrienden verder kunnen. We hebben heel veel gezamelijke vrienden, die ik niet kwijt wil. Maar ik hoop dat dat gaat lukken.

Jezus, wat is het een verschrikkelijk gevoel om gedumpt te worden! Iedereen kan wel zeggen dat ik me binnenkort echt beter zal voelen enzo, maar dat is voor mij nu nog niet voorstelbaar.
Verder moet ik er écht niet aan denken dat hij binnenkort misschien een ander vriendinnetje zal krijgen. Ik kan dat echt niet aan...
Oud 18-04-2006, 17:23
I C U
I C U is offline
@ Loontjuh: Gefeli!

@ Morango: Sterkte meis...

OT: Dunno. Simply dunno. Maar: papier is geduldig. En dat is fijn.
Oud 18-04-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 16-04-2006 @ 22:11 :

Nou ben ik nieuwsgierig.
het is die kok
ik heb er geslapen.
EN NOU BEN IK VERLIEFD.
maar het is onmogelijk.
want HIJ is onmogelijk.

snapje
Oud 18-04-2006, 17:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 18-04-2006 @ 18:23 :
@ Loontjuh: Gefeli!

@ Morango: Sterkte meis...
Oud 18-04-2006, 18:02
ST*R
ST*R is offline
Ik denk dat ik toch nog ga proberen met hem, hij is zoo belangrijk voor me en ik hou toch nog teveel van hem om te stoppen.
Oud 18-04-2006, 18:04
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
morango,, inderdaad sterkte meiske,, ik weet hoe je je nu voelt en dat is zeker geen pretje!

En ja, met mij gaat het nu inderdaad (wat) beter, maar dat wil je nu helemaal niet horen en dat geloof je ook echt niet enzo... *knuffel*
Oud 18-04-2006, 18:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
__ schreef op 18-04-2006 @ 15:29 :
bij deze, gefeliciteerd dan he
thnx alka!\o/

ik zou haar vandaag eigenlijk gaan verrassen met een bos bloemen, maar omdat ik keelontsteking oid heb, ging dat dus niet door. daardoor kon ze afgelopen vrijdag ook niet naar me toe komen, sux.

ik mis haar.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten