Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bedenk gewoon wat hij allemaal verkeerd heeft gedaan, dat hij jou zoveel pijn heeft gedaan. Je verdient veel beter dan zoiemand. Neem je trouwens wel afstand van hem, of zien/spreken jullie elkaar nog vaak? Naar mijn ervaring helpt het om dat even niet te doen, zodat je het allemaal rustig kan verwerken. Ik dacht ook dat het beter zou zijn om met mijn ex te blijven praten, als beste vrienden, want dat wou hij zo, maar elke keer zei hij weer iets dat mij heel erg pijn deed, waar ik niet van kon slapen. Niet praten was wel even moeilijk, maar op den duur helpt het wel. Gewoon om voor jezelf alles op een rijtje te krijgen. nou ja, veel sterkte ermee meid. *knuf*
||
Citaat:
![]() Ik weet wel dat helemaal geen contact misschien het beste is, maar ik wil het ergens gewoon niet. We hebben 4 jaar alles gedeeld. Om dat nu in één keer helemaal weg te gooien tot het andere uiterste.. Ik heb nu besloten om voorlopig wel even helemaal afstand te nemen. Ik bel/sms hem niet meer. Laat hij iets van zich horen, dan geef ik antwoord als dat nodig is. Misschien dat hij zo wel begrijpt dat hij me heel veel pijn doet en kan ik tegelijkertijd helemaal over hem heen komen. Want nee ik wil hem niet meer terug, maar ik wil hem ook niet kwijt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee dat is gewoon nog een punt waar ik me overheen moet en wil zitten. Ik weet al dat dit beter is, dat is al een begin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet nog niet zo net wat ik nu erger vind - dat vreselijke missen, dat gat in mijn buik, of die andere situatie waarin het missen an sich niet zo'n pijn doet, maar ik mezelf opvreet met beelden waarin hij verliefd is op iemand anders, zoent met iemand anders... ik maak mezelf gek hiermee, maar ik weet ook niet goed hoe ik het van me af moet zetten. Nee, ik kan nog steeds niet accepteren dát hij verliefd mag worden op iemand anders, dat hij wat kan beginnen met iemand anders. Dat slaat toch nergens op - hoe kan hij nu eerst tijden lang denken dat ík degene ben die hij wil, voor altijd, en nu dan op zoek gaan naar iemand anders? Zucht. Zucht. Hoe lang gaat het duren voor me dit gewoon niks meer kan schelen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee, nu niet meer gelukkig ![]() @Secret Agent Gefeliciteerd ![]() Ontopic: mijn vriend zit op de bank Battlestar Galactica te kijken (jeugdsentiment). Daarnet een stuk meegekeken, maar ik snap er toch vrij weinig van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ben ik nieuwsgierig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ohh wat kunnen goede, leuke, lieve, gezellige, sexy vrienden je toch goed doen ![]() ![]() Ik geloof dat dit weer de eerste keer is dat ik weer even hélémaal gelukkig en blij ben ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 21:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms moet je gewoon je verliefdheid dood laten gaan wanneer je gewoon wéét dat het een no-go area is. Sucks, maar wel waar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar heel veel sterkte in ieder geval *knuffel* Ontopic: wel ok. Ik zie genoeg leuke jongens, maar actie ondernemen doe ik niet. Ik vind het wel even prima zo. |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, als je echt zou twijfelen aan wat jij voor hem betekent hebt, dan zou je dat ook al wel tijdens de relatie hebben gevoeld. Je moet jullie relatie nu niet opeens als iets heel negatiefs gaan zien, want dat is gewoon zonde aan de herinnering eraan. En ja, tuurlijk meende hij alle dingen die hij tegen jou zei. En ja, ook nu zal hij weer dat soort gevoelens hebben en die net zo oprecht menen als destijds voor jou. Klote voor jou om te beseffen, maar zo gaat het wel. En ik weet niet of jij al meerder relaties hebt gehad, maar dan zul jij er ook achter komen dat je weer liefde voor iemand anders kunt voelen, en dat dat niks afdoet aan het feit wat je destijds voor hem voelde. Het precieze gevoel wat je voor de een had, zal je niet meer zo exact voelen voor een ander. Om de reden die ik net ook al aanvoerde, namelijk dat iedereen en elke relatie weer anders is. Maar die gevoelens van verliefdheid, houden van, bij iemand willen zijn, die kun je voor meerdere mensen voelen, hoe vreemd dat nu ook lijkt voor jou. En dus kwets je jezelf alleen maar door te twijfelen aan zijn oprechtheid naar jou toe. Als je daar tijdens jullie relatie geen gegronde twijfels over had, dan moet je die nu ook niet hebben. Dat zou ook niet eerlijk zijn naar hem toe, want op een dag ervaar ook jij dat je gevoelens voor de een af kan sluiten en ze opnieuw kan hebben voor een ander.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |