Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2006, 12:06
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Hij snapt maar niet waarom het mij pijn doet dat hij nu al met andere meisjes aanpapt.. Hij doet dit immers toch alleen maar in een poging om mij te vergeten, en onze vriendschap is zo sterk dat daar niemand tussen komt??

Ik zou zo graag willen dat ik nu (terecht) héél kwaad op hem kan zijn, maar ik kan het gewoon niet.. Ik mis hem alleen maar. Helemaal met de *#&% pasen.. (Nee feesten zijn in onze familie nooit zo gezellig en nu heb ik hem nodig damn!)
Advertentie
Oud 16-04-2006, 12:17
Verwijderd
Damn, hij is leuk. Er hing al langer wat spanning in de lucht. Dit weekend was het soms helemaal erg. Maar na genoeg drank hoor je de waarheid wel. En dat gaat snel op zo'n weekendje met voor de helft internationale studenten. Dus toen we gezellig een beetje tegen elkaar aanlagen op de bank, begon ie door m'n haar te strijken en te zeggen dat ik zo'n mooi meisje ben. Om er vervolgens aan toe te voegen dat ie me zeker zou zoenen, als ie niet thuis in Denemarken een vriendinnetje had zitten.

Heb ik weer
Oud 16-04-2006, 12:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 16-04-2006 @ 13:06 :
Hij snapt maar niet waarom het mij pijn doet dat hij nu al met andere meisjes aanpapt.. Hij doet dit immers toch alleen maar in een poging om mij te vergeten, en onze vriendschap is zo sterk dat daar niemand tussen komt??

Ik zou zo graag willen dat ik nu (terecht) héél kwaad op hem kan zijn, maar ik kan het gewoon niet.. Ik mis hem alleen maar. Helemaal met de *#&% pasen.. (Nee feesten zijn in onze familie nooit zo gezellig en nu heb ik hem nodig damn!)
Als hij niet snapt waarom dat jou pijn doet is het gewoon een domme lul met een bord voor z'n kop.
Bedenk gewoon wat hij allemaal verkeerd heeft gedaan, dat hij jou zoveel pijn heeft gedaan. Je verdient veel beter dan zoiemand.
Neem je trouwens wel afstand van hem, of zien/spreken jullie elkaar nog vaak?
Naar mijn ervaring helpt het om dat even niet te doen, zodat je het allemaal rustig kan verwerken. Ik dacht ook dat het beter zou zijn om met mijn ex te blijven praten, als beste vrienden, want dat wou hij zo, maar elke keer zei hij weer iets dat mij heel erg pijn deed, waar ik niet van kon slapen.
Niet praten was wel even moeilijk, maar op den duur helpt het wel. Gewoon om voor jezelf alles op een rijtje te krijgen.
nou ja, veel sterkte ermee meid. *knuf*
Oud 16-04-2006, 14:57
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-04-2006 @ 13:38 :
Als hij niet snapt waarom dat jou pijn doet is het gewoon een domme lul met een bord voor z'n kop.
Bedenk gewoon wat hij allemaal verkeerd heeft gedaan, dat hij jou zoveel pijn heeft gedaan. Je verdient veel beter dan zoiemand.
Neem je trouwens wel afstand van hem, of zien/spreken jullie elkaar nog vaak?
Naar mijn ervaring helpt het om dat even niet te doen, zodat je het allemaal rustig kan verwerken. Ik dacht ook dat het beter zou zijn om met mijn ex te blijven praten, als beste vrienden, want dat wou hij zo, maar elke keer zei hij weer iets dat mij heel erg pijn deed, waar ik niet van kon slapen.
Niet praten was wel even moeilijk, maar op den duur helpt het wel. Gewoon om voor jezelf alles op een rijtje te krijgen.
nou ja, veel sterkte ermee meid. *knuf*
Als ik mijn 'heldere' momenten heb denk ik ook echt zo. En afstand nemen, we smsen heel af en toe. Ik spreek expres niet met hem af, dan kan ik hem helemaal niet los laten.

Ik weet wel dat helemaal geen contact misschien het beste is, maar ik wil het ergens gewoon niet. We hebben 4 jaar alles gedeeld. Om dat nu in één keer helemaal weg te gooien tot het andere uiterste..

Ik heb nu besloten om voorlopig wel even helemaal afstand te nemen. Ik bel/sms hem niet meer. Laat hij iets van zich horen, dan geef ik antwoord als dat nodig is. Misschien dat hij zo wel begrijpt dat hij me heel veel pijn doet en kan ik tegelijkertijd helemaal over hem heen komen. Want nee ik wil hem niet meer terug, maar ik wil hem ook niet kwijt
Oud 16-04-2006, 15:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja 4 jaar is idd wel erg lang, zeker voor iemand van jouw leeftijd.
Maar ik bedoelde ook niet dat je het contact voor altijd moet verbreken. Gewoon tijdelijk, tot je het op een rijtje hebt en je het 'gewoon vrienden zijn' aankan, zonder meer te verwachten. Dat zal hij vast ook wel begrijpen.
Maar als je iedergeval al op het punt bent dat je hem niet meer terug wilt, en niet verwacht dat dat gaat gebeuren, ben je al op de goede weg.
Oud 16-04-2006, 15:31
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-04-2006 @ 16:22 :
Ja 4 jaar is idd wel erg lang, zeker voor iemand van jouw leeftijd.
Maar ik bedoelde ook niet dat je het contact voor altijd moet verbreken. Gewoon tijdelijk, tot je het op een rijtje hebt en je het 'gewoon vrienden zijn' aankan, zonder meer te verwachten. Dat zal hij vast ook wel begrijpen.
Maar als je iedergeval al op het punt bent dat je hem niet meer terug wilt, en niet verwacht dat dat gaat gebeuren, ben je al op de goede weg.
Hah dat is het hem net... ik wil hem niet meer terug.. maar stiekem in mijn dromen...

Nee dat is gewoon nog een punt waar ik me overheen moet en wil zitten. Ik weet al dat dit beter is, dat is al een begin.
Oud 16-04-2006, 15:34
Qimm
Qimm is offline
Ah, het was gisteren echt super (en vandaag ook!) Gezellig met z'n allen uit eten, dan alcohol drinken en American Beauty en Whose Line kijken. Daarna met te veel mensen in een te kleine ruimte op onslaapbare dingen slapen...
Oud 16-04-2006, 18:50
snoopy
snoopy is offline
omg, ik mis m.
Oud 16-04-2006, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 15-04-2006 @ 12:57 :
Heb je al een ongesteldheid gehad sinds t uit was?

Of heb je daar nooit zoveel last van
Viel mee, eerlijk gezegd. Echt moe zijn is erger.

Ik weet nog niet zo net wat ik nu erger vind - dat vreselijke missen, dat gat in mijn buik, of die andere situatie waarin het missen an sich niet zo'n pijn doet, maar ik mezelf opvreet met beelden waarin hij verliefd is op iemand anders, zoent met iemand anders... ik maak mezelf gek hiermee, maar ik weet ook niet goed hoe ik het van me af moet zetten. Nee, ik kan nog steeds niet accepteren dát hij verliefd mag worden op iemand anders, dat hij wat kan beginnen met iemand anders. Dat slaat toch nergens op - hoe kan hij nu eerst tijden lang denken dat ík degene ben die hij wil, voor altijd, en nu dan op zoek gaan naar iemand anders?

Zucht. Zucht. Hoe lang gaat het duren voor me dit gewoon niks meer kan schelen?
Oud 16-04-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 16-04-2006 @ 16:34 :
Ah, het was gisteren echt super (en vandaag ook!) Gezellig met z'n allen uit eten, dan alcohol drinken en American Beauty en Whose Line kijken. Daarna met te veel mensen in een te kleine ruimte op onslaapbare dingen slapen...
"Slapen" bedoel je... Maar ja, dat gedeelte van dit weekend was wel tof
Oud 16-04-2006, 19:11
Verwijderd
hij is een praatjesmaker. Mooie dingen beloven maar hij kan veel er niet van waarmaken. En wanneer je keer op keer zo teleurgesteld wordt ben je het een keer zat..

Oud 16-04-2006, 19:13
Toet0r
Toet0r is offline
Ik hou er niet van om alleen maar goed genoeg te zijn als er niemand anders in de buurt is!

Ik kan er nog steeds niet over gisteravond uit, waar waren mn principes
Oud 16-04-2006, 19:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2006 @ 19:08 :
"Slapen" bedoel je... Maar ja, dat gedeelte van dit weekend was wel tof
mja idd... 'slapen'
Oud 16-04-2006, 19:49
Verwijderd
De hele dag gezellig bij mijn familie geweest, een vriend ook maar meegesleurd, zusje had heerlijk gekookt, top dus.
Even in het nieuwe huis van mijn ouders gekeken en daar toen even lekker staan zoenen op de gang toen iedereen even ergens anders mee bezig was.
Oud 16-04-2006, 20:12
ST*R
ST*R is offline
Tja vaag, zoals altijd
Ben nog wel beetje boos dat hij t uitgaan vrijdag zo voor me heeft verpest door zo te overdrijven, anders had t echt zo leuk kunnen zijn toen.
Ow god en nu vindt ie t ook erg als ik mn beste vriendin een kusje op dr mond geef
Oud 16-04-2006, 20:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 16-04-2006 @ 11:24 :
@ Spekkie: Slaat je motor nu ook niet meer af? Ghehe.

Nee, nu niet meer gelukkig

@Secret Agent
Gefeliciteerd

Ontopic: mijn vriend zit op de bank Battlestar Galactica te kijken (jeugdsentiment). Daarnet een stuk meegekeken, maar ik snap er toch vrij weinig van
Oud 16-04-2006, 21:00
Verwijderd
crrrazy in love.

maar het kan en mag niet enzo.
dus das bout.

ACHJA.
Oud 16-04-2006, 21:11
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 16-04-2006 @ 22:00 :
crrrazy in love.

maar het kan en mag niet enzo.
dus das bout.

ACHJA.

Nou ben ik nieuwsgierig.
Oud 16-04-2006, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 16-04-2006 @ 22:11 :

Nou ben ik nieuwsgierig.
Idd!
Oud 16-04-2006, 21:17
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2006 @ 20:06 :

maar ik mezelf opvreet met beelden waarin hij verliefd is op iemand anders, zoent met iemand anders... ik maak mezelf gek hiermee, maar ik weet ook niet goed hoe ik het van me af moet zetten. Nee, ik kan nog steeds niet accepteren dát hij verliefd mag worden op iemand anders, dat hij wat kan beginnen met iemand anders. Dat slaat toch nergens op - hoe kan hij nu eerst tijden lang denken dat ík degene ben die hij wil, voor altijd, en nu dan op zoek gaan naar iemand anders?

Zucht. Zucht. Hoe lang gaat het duren voor me dit gewoon niks meer kan schelen?
Juistem..

Ohh wat kunnen goede, leuke, lieve, gezellige, sexy vrienden je toch goed doen Heb net zo'n gezellige avond gehad met mijn 'oude' vriendengroepje

Ik geloof dat dit weer de eerste keer is dat ik weer even hélémaal gelukkig en blij ben

Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 21:20.
Oud 16-04-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
NYnke 2 schreef op 16-04-2006 @ 22:26 :
Ik voel me verrot!
Ik ben verliefd op mijn mentor echt zo erg dat ik er misselijk van wordt.
Ik weet dat het mega fout is!
Help jongens wat moet ik doen>?
De vleugels van je vlinders uittrekken, je gaan concentreren op je school en meer letten om jongens van je eigen leeftijd die beschikbaar zijn
Oud 16-04-2006, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 16-04-2006 @ 22:38 :
De vleugels van je vlinders uittrekken, je gaan concentreren op je school en meer letten om jongens van je eigen leeftijd die beschikbaar zijn
Pf, ik zit me eerst echt een halve minuut af te vragen over wat voor vlinders jij het in vrédesnaam hebt, vervolgens daagt het me dat het misschien een vreemd soort metafoor is...

Volgens mij heb ik vannacht niet zo veel slaap gehad.
Oud 16-04-2006, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2006 @ 22:40 :
Volgens mij heb ik vannacht niet zo veel slaap gehad.
Dan ben ik in ieder geval niet de enige

Soms moet je gewoon je verliefdheid dood laten gaan wanneer je gewoon wéét dat het een no-go area is. Sucks, maar wel waar.
Oud 16-04-2006, 22:07
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nala schreef op 16-04-2006 @ 22:42 :
Dan ben ik in ieder geval niet de enige

Soms moet je gewoon je verliefdheid dood laten gaan wanneer je gewoon wéét dat het een no-go area is. Sucks, maar wel waar.
en wat nu als de ratio dat wel wil, maar het gevoel dat niet wil? dan zit je mooi met n probleem.... ik ben al 3 jaar gek van 1 persoon (ja, persoon; niet gitaar...) en ik WEET dat ze me niet leuk vindt, en TOCH blijf ik 'r maar vinden, tot in den treure....
Oud 16-04-2006, 23:49
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik ben hardstikke blij met mijn vriend en ik hou ontzettend veel van hem maar waarom vind ik de aandacht van die andere jongen dan zo leuk.
Oud 16-04-2006, 23:54
Verwijderd
Ik heb wel het gevoel dat het stukje bij beetje duidelijker wordt... Zowel voor mezelf als ook voor hem. (ook wel logisch, want als het voor mezelf nog niet duidelijk is, hoe kan het dan voor een ander wel duidelijk zijn?) Alleen beetje balen dat het zo langzaam gaat en elke keer zoveel tranen en moeite kost. Dat we het er allebei zo moeilijk mee kunnen hebben.
Ik heb wel het gevoel dat hij me op een manier kan sturen daarin. Al kan ik soms ook denken dat ie gewoon even al die voorbeelden en dat er-omheen-gelul maar even moet laten en gewoon moet zeggen hoe of wat. En dat ie soms niet moet weglopen ( ) als t even lastiger wordt...
We kunnen elkaar nog steeds raken. Althans dat gevoel had ik wel op een gegeven moment vanavond. Toen ik zei dat ik mijn maatje miste en zijn reactie daarop zag.

Nu hopen dat mijn gevoel op een gegeven moment ook dooft en me niet meer zo voor de gek houdt elke keer En dan dus naar het eindstation toewerken en van daaruit weer beginnen met bouwen
We hebben vanavond een rare afspraak gemaakt Kan er erg om lachen, maar ergens steekt het stiekem ook wel. Maarja, liever dat hij gaat kijken naar jongens die mij zouden zien zitten (succes gozer Weet waar je aan begint ), dan dat ik naar meiden zou moeten 'zoeken'/kijken die hem wel zien zitten. Gevoelsmatig is t daar nog net even te vroeg voor .

Vandaag hem 'opgebiecht' dat ik weer de naam van die andere jongen wilde zeggen i.p.v. zijn naam. En dat ik dat wel vaker heb . Terwijl het voor de rest helemaal nergens op slaat, want die andere jongen vind ik niets (op potentieel-gebied zeg maar). Daar zou ik best wel eens mee kunnen zoenen (hij is zeker niet lelijk en het is beter dan wat ik tegenkom qua vrijgezellen op een zaterdagavond die zoveel alcohol op hebben dat ze durven te zeggen dat ik niet zo met m'n kont moet wiebelen omdat ze er anders verliefd op worden ( ) ), maar ik zou hem nooit leuk kunnen vinden en dat ook nooit doen. Brrr...
Oud 17-04-2006, 09:24
morango
morango is offline
hij heeft het uitgemaakt. ik moet zo verschrikkelijk hard huilen
Oud 17-04-2006, 09:38
Verwijderd
Ik heb gewoon écht een topvent! Voelt heerlijk om naast hem op de bank te zitten om een beetje tv te kijken, samen te praten, hoe hij me vasthoudt s'nachts... Ik voel me zo trots als ik naar hem kijk.
Oud 17-04-2006, 09:40
roosmar
roosmar is offline
Ik snap niet hoe ik iemand kan missen die ik zo kort geleden nog gezien heb (vrijdagochtend).
Heet dat liefde ofzo?
Oud 17-04-2006, 09:42
woezel
woezel is offline
wow! hij was niet dronken gisteren, leuk gesprek gehad..verder niks met hem
Oud 17-04-2006, 09:58
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Ik voel me kut, zwaar klote, heel leeg en alsof er niks meer van me over is!
Oud 17-04-2006, 10:10
cagie
cagie is offline
Hij belde op eens vannacht. Hij was uit geweest en wilde geloof ik graag vertellen wat hij had meegemaakt. En ondanks dat ik eigenlijk allang lag te slapen vond ik het heel leuk om hem even te spreken. Nadat ik hem vorige week heb gezien, hebben we iedere dag wel even contact. Mijn twijfel wordt minder en ik ben steeds zekerder van wat ik wil. En zo langzaam aan begint het tussen ons een beetje te lijken op een relatie. Maar nog steeds is het me niet echt duidelijk wat hij wil...
Oud 17-04-2006, 10:31
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
tessa(L)sven schreef op 17-04-2006 @ 10:58 :
Ik voel me kut, zwaar klote, heel leeg en alsof er niks meer van me over is!
Oud 17-04-2006, 10:54
Qimm
Qimm is offline
Hmm waarom is hij toch zo lief, terwijl ik gemeen ben?
Oud 17-04-2006, 10:56
farai
farai is offline
mensen ik heb even advies nodig maar weet niet zo goed of het een goed id is om dit in een apart topic te plaatsen.

Ik heb mezelf echt nét weer tot vrijgezel gebombardeerd geloof ik. Het dringt nog niet echt goed door. Maar we hebben afgesproken nu een tijdje g1 contact te hebben en nadien zeg maar (als ik de draad weer op wil nemen) te proberen om dan op dezelfde manier met elkaar om te blijven gaan, zonder de sexueel getinte dingen dan zeg maar.

Goed plan volgens jullie?
Oud 17-04-2006, 11:02
I C U
I C U is offline
Heerlijk, die hormonen. Not. Bah.

Maar heb me wel vermaakt gisteravond. Damn, ik wist wel dat ik geen alcohol nodig had, ik was echt knettermelig en druk. Iemand vroeg zelfs waar ik laast van had Hyperactiviteit, ADHD... Nope! Gewoon melig! Maar vooruit.
Oud 17-04-2006, 11:02
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
morango schreef op 17-04-2006 @ 10:24 :
hij heeft het uitgemaakt. ik moet zo verschrikkelijk hard huilen
Knuffel!
Oud 17-04-2006, 11:03
Toet0r
Toet0r is offline
Ik wil weten in hoeverre het hem om seks gaat
Oud 17-04-2006, 11:06
Pierreke
Pierreke is offline
I feel lonely..
Oud 17-04-2006, 11:54
Silvie
Silvie is offline
Dit hele weekend bij elkaar geweest en het was geweldig. Ik heb ontzettend met hem moeten lachen en het voelt echt gewoon zooooo goed. Ik weet niet, maar ik heb dit serieus nog nooit voor iemand gevoeld. Dus ik hoop echt dat dit nog heel lang mag duren!
Oud 17-04-2006, 11:57
Whisky
Whisky is offline
O ja, nu is het allemaal mijn schuld. Fijn!
Oud 17-04-2006, 12:13
Moustache
Moustache is offline
Klote maar opgelucht.
Oud 17-04-2006, 12:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
We zijn zo gelukkig samen! En het is heel fijn om te merken dat dat nog steeds toe blijft nemen. Zeker nu, het is net alsof we elkaar weer opnieuw gevonden hebben ofzo. Weer helemaal verliefd, de hele tijd toenadering tot elkaar zoeken, heel veel lichamelijk contact, veel leuke dingen doen samen en met anderen. Echt heerlijk, we zitten allebei weer heel goed in ons vel en dat doet onze relatie gewoon heel erg goed
Oud 17-04-2006, 12:20
zoef de haas
zoef de haas is offline
duisent prut met peren
Hij heeft een nieuwe 'vriendin'
En als je ze dan ziet zijn ze zo ontzettend klef en bluh nee zo waren wij nooit. En dan ga ik me afvragen voelt hij nou veel meer voor haar als hij ooit voor mij deed. En ik kan ook niet snappen, wil gewoon niet snappen dat hij nu iemand anders leuk vind. \en beseffen dat hij van haar gaat houden. haar kust, met haar naar bed gaat.
En ik begin me steeds meer af te vragen in hoeverre hij nu alles heeft gemeend wat hij ooit tegen mij zei. Zegt hij dat nou ook allemaal tegen haar, en wat heb ik nou daadwerkelijk ooit voor hem betekend

Overigens lijkt hij zich nogal te schamen voor het feit dat hij n nieuwe scharrel heeft. Toen hij een vriendin tegenkwam kreeg hij een knalrode kop enzo.

Oftewel ik voel me nu gewoon even echt kut
nooit geweten dat een jongen zoveel met me zou kunnen doen
Oud 17-04-2006, 12:23
Mindfields
Mindfields is offline
weer vrijgezel, na anderhalf jaar. moeilijk verhaal allemaal, maar we hebben zoiets van dit is niet de relatie die we willen, maar wel de persoon waar we iets mee willen.. we hebben dan ook zoveel kleine en grote dingen samen..
dus we stoppen even ermee, maar misschien komt het nog goed.
weet nu niet echt hoe ik me moet voelen
Oud 17-04-2006, 12:40
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-04-2006 @ 13:20 :
duisent prut met peren
En als je ze dan ziet zijn ze zo ontzettend klef en bluh nee zo waren wij nooit. En dan ga ik me afvragen voelt hij nou veel meer voor haar als hij ooit voor mij deed. En ik kan ook niet snappen, wil gewoon niet snappen dat hij nu iemand anders leuk vind. \en beseffen dat hij van haar gaat houden. haar kust, met haar naar bed gaat.
En ik begin me steeds meer af te vragen in hoeverre hij nu alles heeft gemeend wat hij ooit tegen mij zei. Zegt hij dat nou ook allemaal tegen haar, en wat heb ik nou daadwerkelijk ooit voor hem betekend

Overigens lijkt hij zich nogal te schamen voor het feit dat hij n nieuwe scharrel heeft. Toen hij een vriendin tegenkwam kreeg hij een knalrode kop enzo.

Oftewel ik voel me nu gewoon even echt kut
nooit geweten dat een jongen zoveel met me zou kunnen doen
Oh dit klinkt verschrikkelijk bekend... Mijn exvriendje had ook heel snel een nieuwe vriendin, en was met haar zo anders dan met mij. Ineens was ie heel klef, ook in het openbaar, terwijl ie daar met mij een hekel aan had. Ik begon me toen hetzelfde als jij af te vragen: betekende ik wel iets voor hem en meende ie wel iets van wat ie ooit met mij gedaan of tegen mij gezegd had? Het besef is er nu wel dat iedere relatie gewoon anders is, en dat het niet vergelijkbaar is wat zij nu hebben. Bij ons zaten een aantal dingen gewoon echt fout, terwijl dat bij hun dus nu blijkbaar allemaal goed zit. Dat doet pijn, maar ik kon weinig dan het accepteren. Al ben ik daar nog steeds mee bezig, want ik heb nog steeds dagen dat ik me kut voel en me afvraag waarom ie dat dan niet allemaal ook met mij kon doen, want dan was het vast nog goed.
Maar heel veel sterkte in ieder geval *knuffel*

Ontopic: wel ok. Ik zie genoeg leuke jongens, maar actie ondernemen doe ik niet. Ik vind het wel even prima zo.
Oud 17-04-2006, 12:46
Nyawa
Ik vreesde begin deze week dat het even wat minder zou gaan, maar dat is nu weer helemaal over. Hij vrolijk, ik vrolijk, leuke dingen doen samen, leuke dingen om naar uit te kijken en alle tijd van de wereld samen. Het is zo mooi om zo intens van iemand te houden en te weten dat hij precies hetzelfde voelt als ik. Wat een beetje lente wel niet kan doen...
Oud 17-04-2006, 12:56
snoopy
snoopy is offline
Héb ik s een lang weekend vrij, moet hij leren en schoonmaken...

Ach, ik zie m morgen, dan gaan we de schade goed inhalen
Oud 17-04-2006, 13:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-04-2006 @ 13:20 :
duisent prut met peren
Die twijfels zijn heel logisch, je voelt je gekwetst en gaat daardoor veel sneller aan jezelf twijfelen. Maar probeer dat (op den duur) ook weer te relativeren. Iedere relatie is anders en dus zullen de personen in die relatie zich ook anders kunnen gaan gedragen in bepaalde dingen. Gewoon, omdat het anders voelt. Maar dat betekent niet dat het gelijk beter voelt dat wat hij daarvoor had.

Kijk, als je echt zou twijfelen aan wat jij voor hem betekent hebt, dan zou je dat ook al wel tijdens de relatie hebben gevoeld. Je moet jullie relatie nu niet opeens als iets heel negatiefs gaan zien, want dat is gewoon zonde aan de herinnering eraan. En ja, tuurlijk meende hij alle dingen die hij tegen jou zei. En ja, ook nu zal hij weer dat soort gevoelens hebben en die net zo oprecht menen als destijds voor jou. Klote voor jou om te beseffen, maar zo gaat het wel. En ik weet niet of jij al meerder relaties hebt gehad, maar dan zul jij er ook achter komen dat je weer liefde voor iemand anders kunt voelen, en dat dat niks afdoet aan het feit wat je destijds voor hem voelde. Het precieze gevoel wat je voor de een had, zal je niet meer zo exact voelen voor een ander. Om de reden die ik net ook al aanvoerde, namelijk dat iedereen en elke relatie weer anders is. Maar die gevoelens van verliefdheid, houden van, bij iemand willen zijn, die kun je voor meerdere mensen voelen, hoe vreemd dat nu ook lijkt voor jou.

En dus kwets je jezelf alleen maar door te twijfelen aan zijn oprechtheid naar jou toe. Als je daar tijdens jullie relatie geen gegronde twijfels over had, dan moet je die nu ook niet hebben. Dat zou ook niet eerlijk zijn naar hem toe, want op een dag ervaar ook jij dat je gevoelens voor de een af kan sluiten en ze opnieuw kan hebben voor een ander.
Oud 17-04-2006, 13:37
__
__ is offline
ik ben zo verliefd dat het gewoon ranzig is. tering.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten