Oud 06-09-2002, 09:14
Stevill
Stevill is offline
zou kunnen idd
Oud 06-09-2002, 09:15
86dagreed
86dagreed is offline
ja, dat is ook zo gebeurd denk ik.

we moeten zo ff ergens pissen
Oud 06-09-2002, 10:10
Verwijderd
het was het vetste concert ooit
Oud 06-09-2002, 10:57
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
System of a Deftone schreef:
ik heb 1 forummer gezien, STP aka thuitsui, wij keken elkaar buiten nog aan, ik stond bij die container te praten met die vriendin van me, en jij ging net naar binnen geloof ik. en jij had trouwes een riant plekje bij Randy
ah dan moet je mij probably ook wel hebbuh gezien, ik zat dr naast int begin daarna moest ik ff dansen en wat te drinken halen... maar wel stom dat martin daar een heel optreden zit en als ik in de pauze ff daar ga zitten komt er zown dude op me af dat ik dr af moet en anders dr uit word gezet tjonge ze moeten ook altijd mij hebbuh ik heb trouwens kei vette fotows, zal ze dr vandaag nog opzetten als het lukt...
Oud 06-09-2002, 11:04
McMotion
McMotion is offline
dat was inderdaad een leuk concert en ze waren nog vroeg klaar ook (niet dat ik de trein heb gehaald ofzo, thnx to meneer de tramchauffeur)... en ik heb een plectrum van fat mike maarjah wie niet
ff kijken welke forummers ik allemaal heb gezien... Martin Dude, Mortischa, 86dagreed, ~(S-|-)2v!lL~, Miss Quasy, Ska-nne, een van die harries.. weet niet wat z'n nickname is (Geert), Wim Wok, Birthmark, Thutshui (wanneer komen de foto's?) en volgens mij Punkahontas maar dat weet ik niet zeker
Oud 06-09-2002, 11:05
vixen
vixen is offline
et was echt kei cool! frenzal rhomb was echt cool, alleen die zanger was echt vervelend..schopte me int begin bijna in mn gezicht . Maar die bassist van frenzal rhomb was echt zo mooi!. Randy vond k wat minder, NOFX was echt goed. 2 plectrums gekregen

Ik heb ook n hele zooi forummers gezien, maar tegen (bijna)niemand wat gezegd.
Oud 06-09-2002, 12:00
Martin Dude
Martin Dude is offline
Ik ga zo maar naar huis toe, kijken of ik daar ga slapen .. of forummen

kijken of ik thuis kom met mn been
Oud 06-09-2002, 12:18
iroQuai
iroQuai is offline
leuke foto's?

Citaat:
Forbidden
You don't have permission to access /VOL55/687197/1139478/13279275.ptp on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.26 Server at pic4.picturetrail.com Port 80
ennieweej, ik heb ska-nne gezien, mortischa en Thuitsui (moeilijke naam ) en misschien nog wel meer forummers maar dat weet ik niet eigenlijk...

/me viel wel een beetje op...

had tijdje met een meisje staan praten op LL, daarna niet meer gezien, stond ze opeens naast me te dansen bij frenzal rhomb, dus ik hoi zeggen, wij ff praten, is opeens alle muziek weg, kijkt iedereen onze kant op en roept de gitarist: "now, come on! kiss!"
Oud 06-09-2002, 12:19
iroQuai
iroQuai is offline
euuhhww als je dr .jpg van maakt doen ze t wel
Oud 06-09-2002, 12:40
fucking hero
fucking hero is offline
"we aint no fucking fotoshoot band"
ofzo
Oud 06-09-2002, 14:07
Verwijderd
frenzal rhomb was weer cool, kheb de cd a man's not a camel van ze gekocht...
randy was ook cool, bassist = kip?
nofx was ook weer supercool... irriteerde jullie je ook aan dat meisje die om de 3 seconde op het podium stond en d'r kont liet zien?
Oud 06-09-2002, 14:20
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Roxy schreef:

ah dan moet je mij probably ook wel hebbuh gezien, ik zat dr naast int begin daarna moest ik ff dansen en wat te drinken halen... maar wel stom dat martin daar een heel optreden zit en als ik in de pauze ff daar ga zitten komt er zown dude op me af dat ik dr af moet en anders dr uit word gezet tjonge ze moeten ook altijd mij hebbuh ik heb trouwens kei vette fotows, zal ze dr vandaag nog opzetten als het lukt...
dan heb ik jou vaag gezien, half verscholen achter STP
Oud 06-09-2002, 15:07
Verwijderd
*is helemaal gelukkig na NoFX*

had ze in 98 ook al op pnkpp gezienmaar dit maakte wel wat meer indruk... alleen ik krijg altid zo'n hekel aan punkers op zo'n concert... no offence.. maar die beuken zo de hele tijd.. en als ze ff een biertje willen halen gaan ze niet rustig naar achteren.. neej ze geven een oerschreeuw en beuken een weg dur zo snel mogelijk doorheen, dat was dus ik op de grond met 4 bier over me heen...

maar NoFX was leuk...

hahaha.. één of andere dufus probeert zn fat mike plectrum te verkopen... is namelijk zeer zeldzaam *ahum*
Oud 06-09-2002, 16:19
STP
STP is offline
Citaat:
birthmark schreef:
hé martin, is die foto van jou en fat mike gelukt???
Oud 06-09-2002, 16:20
STP
STP is offline
Laten we het zo zeggen:

Wow!

*= nog steeds onder de indruk*
Oud 06-09-2002, 16:33
STP
STP is offline
Gespotte forummers:

Roxy, Mortischa, Ufke, Raaah, Twizted, Wim Wok, Queen Klazina Wok, Martin Dude, ~(S-|-)2v!lL~, iroQuai, Harrie The 5th, Birthmark, Operation_Jeffrey en ongetwijfeld wel meer maar maybe vergeten ofzo...

Baal er wel van dak Theodoor niet ben tegengekomen...
Oud 06-09-2002, 16:44
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
birthmark schreef:

hoe zag jij eruit??
onopvallend

ik ben nogal klein dus dat werkt al niet mee om mij te spotten. verder: bruin, redelijk lang haar. ik had een zwarte NOFX trui aan, geel logo op de voorkant, en oog+tanden op de achterkant, en een zwarte wijde broek. verder valt er niet zo bar veel over mij te zeggen
Oud 06-09-2002, 17:33
Verwijderd
Citaat:
iroQuai schreef:
leuke foto's?

ennieweej, ik heb ska-nne gezien, mortischa en Thuitsui (moeilijke naam ) en misschien nog wel meer forummers maar dat weet ik niet eigenlijk...

had tijdje met een meisje staan praten op LL, daarna niet meer gezien, stond ze opeens naast me te dansen bij frenzal rhomb, dus ik hoi zeggen, wij ff praten, is opeens alle muziek weg, kijkt iedereen onze kant op en roept de gitarist: "now, come on! kiss!"
[els/raaah] ah, was jij dat nou, die kus was overtuigend ofzo hoor. jij ziet er wel superanders uit dan op foto's...
Oud 06-09-2002, 17:34
Verwijderd
kheb mcmotion nog gezien, maar dat was bij frenzal rhomb ofzo toen stond ik vooraan en hij ergens bij de bar ( )
Oud 06-09-2002, 19:15
Ska-nne
Ska-nne is offline
Citaat:
iroQuai schreef:
leuke foto's?

Heb je mij gezien? Ik jou niet, jammer..

Echt leuke foto trouwens van thuitshui en fat mike, jamemr dat ie bewogen is maar dat komt door die irritante agentjes, die waren nog best aggresief vond ik tegen iedereen, en echt vrolijk keken ze ook niet

Maargoed, het ging om NOFX en ik vond het echt leuk, jammer dat ze bob niet speelden maargoed.. je kan nie talles hebben
Oud 06-09-2002, 19:20
STP
STP is offline
Ik wil meer fotos!!

Oud 06-09-2002, 19:30
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
hahaha.. één of andere dufus probeert zn fat mike plectrum te verkopen... is namelijk zeer zeldzaam *ahum*
dufus? heheh verklaar u nader
Oud 07-09-2002, 08:06
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
McMotion schreef:

dufus? heheh verklaar u nader
zal wel het tegenovergestelde van infuus zijn

ojah, ik heb m'n naam al een paar keer gezien (h the 5th) MAAR! 'ook harrie' was er ook
Oud 07-09-2002, 08:08
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Speelden ze CHamps Elysées ook op Pukkelpop want ik heb een vette discussie gehad met mijn exvriendje daarover..
jah, heel zeker....
Oud 07-09-2002, 10:08
Verwijderd
Ik, ookal ken ik iedereen hier amper, heb echt veel mensen van hier gezien Echt te vaag.

Martin Dude, volgens mij stond ik naast u bij de garderobe. Verder ben ik volgens mij opzij geduwd door mortischa omdat zij iets liet vallen ofzo
Ufke zag daar ook ergens rechts van het midden staan en natuurlijk mister STP met die camera (ging de flits niet af? )
Oud 07-09-2002, 14:39
STP
STP is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
natuurlijk mister STP met die camera (ging de flits niet af? )
Nee, en ik maar denken dattie et niet deej

Setlist was trouwens:

Intro
Together In The Sand
Green Corn
The Brews
Louise
Fuck The Kids
Six Pack Girls
Murder The Government
Dinosaurs Will Die
A Perfect Government
Radio
I'm Telling Tim
Champs Elysee
Fun Things To Fuck
Hotdog In A Hallway
Bottles To The Ground
Release The Hostages
All His Suits Are Torn
The Idiot Son Of An Asshole
Stickin'In My Eye
Buggley Eyes
The Decline
Pharmacist's Daughter
Kill All The White Men
de intro van Bad Religion - Fuck Armageddon, This Is Hell!
Linoleum
Theme From A Nofx Song

Helaas moest ik bij Kill All The White Men al naar de tram
Oud 07-09-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
STP schreef:
[B]

Nee, en ik maar denken dattie et niet deej
Heb precies hetzelfde probleem, ik vond het wel een gave actie trouwens

Hoezo toen al weg? Trein halen?
Oud 07-09-2002, 14:53
STP
STP is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Heb precies hetzelfde probleem, ik vond het wel een gave actie trouwens

Hoezo toen al weg? Trein halen?
Ja, je moet toch iets om een fijn souvenirtje er aan over te houden

Ja, 23.36 trein
Oud 07-09-2002, 16:19
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
STP schreef:
Setlist was trouwens:
...
The Decline
...
jammer genoeg speelden ze daar maar een klein stukkie van
Oud 07-09-2002, 17:23
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Ufke schreef:

ah, was jij dat
Oud 07-09-2002, 17:25
Queen Klazina Wok
En martin, vette actie, en vette foto geworden ook hehe

vet concert was het wel weer druk, ik haat het als ik de hele tijd heen en weer gegooid word.. en hefe was echt ontzettend vet
Oud 07-09-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:
Ik, ookal ken ik iedereen hier amper, heb echt veel mensen van hier gezien Echt te vaag.

Martin Dude, volgens mij stond ik naast u bij de garderobe. Verder ben ik volgens mij opzij geduwd door mortischa omdat zij iets liet vallen ofzo
Ufke zag daar ook ergens rechts van het midden staan en natuurlijk mister STP met die camera (ging de flits niet af? )

en je zegt nieteens iets?!!?!

ja me horloge is in de "pit" kduuk gegaan GVD net 2 weken oud...
(nogmaals excuses )
Oud 08-09-2002, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:

en je zegt nieteens iets?!!?!

ja me horloge is in de "pit" kduuk gegaan GVD net 2 weken oud...
(nogmaals excuses )
Ik wist het toen toch nog niet zeker

Ja mijn horloge is ook kapot gegaan, gelukkig alleen het bandje, tijdens concerten draag ik m'n horloge altijd met het uurwijzer naar "binnen" toe, daardoor gelukkig het bandje

Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 01:32.
Oud 08-09-2002, 01:19
Verwijderd
Citaat:
STP schreef:

Ja, je moet toch iets om een fijn souvenirtje er aan over te houden

Ja, 23.36 trein
Te goed souvenirtje

Mja treinen gaan helaas niet later
Oud 08-09-2002, 10:23
Yeahroen
Yeahroen is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Speelden ze CHamps Elysées ook op Pukkelpop want ik heb een vette discussie gehad met mijn exvriendje daarover.. ik was echt overtuigd van niet, maar jah
Ja, ze speelden dit nummer ook op Pukkelpop.
Oud 08-09-2002, 13:03
NooWaaG
NooWaaG is offline
ehj die setlist kon je dus vinden op http://noowaag.com daar staan ook paar liedjes online van de show van donderdag, kan je lekker downloaden enzo.
maarja kben weer weg hier want kben geen scholier! dag
Oud 08-09-2002, 14:53
Verwijderd
Citaat:
NooWaaG schreef:
ehj die setlist kon je dus vinden op http://noowaag.com daar staan ook paar liedjes online van de show van donderdag, kan je lekker downloaden enzo.
maarja kben weer weg hier want kben geen scholier! dag
damn radio heb je erop gezet, kewl

Btw misschien ken je me nog ik sta in jouw icq list, toentertijd stond ik naast die ene "marcel" bij het concert van less than jake

[edit]idiot son of an asshole [/edit]

Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 14:57.
Oud 08-09-2002, 16:21
Stevill
Stevill is offline
Wat maakt het nu nog uit ik zit op het internet bij Friso en ik kom maar niet verder het is heel erg moeilijk maargoed over een paar dagen ga ik lekker naar glassgow Korn meeten dus
Oud 08-09-2002, 18:40
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef:
jah, heel zeker....
Jezus waar was ik met mijn hoofd dan
Oud 08-09-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
volgens mij Punkahontas maar dat weet ik niet zeker
Jij hebt mij vast wel gezien, ik stond het grootste deel van de tijd rechts voorin bij Roxy en Thutshui en Mortischa enzo in de buurt Ufke niet gezien? Hij zag jou en toen ging hij wijzen maar ik zag jou weer niet... ofzo
Oud 09-09-2002, 00:16
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
raaah schreef:

Jij hebt mij vast wel gezien, ik stond het grootste deel van de tijd rechts voorin bij Roxy en Thutshui en Mortischa enzo in de buurt Ufke niet gezien? Hij zag jou en toen ging hij wijzen maar ik zag jou weer niet... ofzo
ufke heb ik ook niet gezien, roxy ook niet, mortischa alleen op het begin en op het einde, en thutshui alleen op het podium
Oud 09-09-2002, 22:13
Queen Klazina Wok
Citaat:
halve banaan schreef:

ik heb jou gezien iig maarja ik had je ook al gezien bij het voetballen bij wtc..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten