Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ot: Ik mis 'm, maar ik wil hem helemaal niet missen, want hij is eigenlijk helemaal niet leuk. Ik ben zo gefixeerd op het beeld dat ik heb van hoe hij de eerste keer was, en daarna hoopte ik steeds dat het weer zo zou zijn maar dat is nooit gebeurd. Ik wil gewoon iemand waar ik naar uit kan kijken, met wie ik alles kan delen, met wie ik kan knuffelen, iemand die mij gewoon helemaal begrijpt... maar het zal wel weer jaren duren voordat ik zoiemand gevonden heb.
||
Citaat:
Dus ja waar zij het recht vandaan haalt om te eisen dat ze mee gaat... Ik vind ook dat hij er tegenin moet gaan, maar hey,, je mag je nieuwe meisje toch niet telleurstellen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat van zijn vriendin, daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens ![]() inderdaad naïef om zo te denken maar ach.. haar vriendschap is me niets meer waard... Hehe ik citeer dit trouwens wel ff uit zijn sms: "dus ik moet .... even subtiel afzouten" ![]() Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 13:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Als liefdesstel werkt het gewoon niet tussen ons punt. |
![]() |
|
[QUOTE]Ladii..Inge schreef op 21-04-2006 @ 15:01 :
![]() Als liefdesstel werkt het gewoon niet tussen ons punt. [/QUOTE Dat kan ik ook wel snappen. Ik heb ook al tegen mn vriend gezegd dat as we besluiten een punt achter ons relatie te zetten dat ik dan wel heel graag alles op alles wil zetten om onze band vriendschappelijk gezien te behouden. ![]()
||
Citaat:
Hoe je aan jezelf kunt sleutelen... tsja, dat ligt helemaal aan je situatie. Bijvoorbeeld: als je onzeker bent over jezelf, schrijf je iedere dag iets op dat je als positief hebt ervaren wat betrekking heeft op jezelf. Ben je erg jaloers, dan schrijf je iedere dag op wat voor leuks er is gebeurd met jou en je vriend enzovoorts. Zulke dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, ik snap het, begin er niet aan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
...'t is echt idioot, maar volgens mij heb ik de uit-knop gevonden. Ik kan gewoon ophouden met aan hem te denken en dan is het ook goed. ![]() Fantastisch! ![]() Jezus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder is lachen toch altijd een erg goed medicijn. Je woede vasthouden, altijd maar alsmaar kwaad blijven daar word je niet gelukkiger van hoor. Je bepaalt niet wat anderen je aandoen, je bepaalt wel hoe je er zelf mee omgaat. En ik weet wat dat betreft wel waar ik het over heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |