Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 19:29
Qimm
Qimm is offline
Ja, beter, véél beter
Oud 19-04-2006, 20:07
I C U
I C U is offline
Oud 19-04-2006, 20:20
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 19-04-2006 @ 11:20 :
en hoe lang heeft dat geduurd.. ik zit namelijk ook op de dag te wachten dat ik dit kan roepen
bijna 6,5 mnd maar tot een maand geleden rommelden we nog wel
Oud 19-04-2006, 20:26
Toet0r
Toet0r is offline
Vandaag eerst met vriendinnetje in de stad geweest, was supergezellig!

Beste vriendje smste of ik niet eerder naar Vlissingen kon komen, maar ik was nog in de stad met vriendinnetje. 'oh dan ga ik wel eerst ff naar huis, je smst maar als je tijd voor me hebt'. Aah Nouja, toen ik dus eindelijk tijd voor hem had hebben we een hele tijd door de stad gelopen en t was heel gezellig. En toen moesten we nog op gaan schieten voor de training. En toen was t weer heel gezellig! En nu wil ik dat ie online is en stiekem wil ik em wel snel weer zien ik hoor hem niet leuk te vinden, zelfs niet dat kleine beetje zoals het nu is
Oud 19-04-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 19-04-2006 @ 18:45 :
klopt!

alleen een beetje jammer dat ik nog steeds mijn dipjes heb rondom mijn ex. Kan er geloof ik maar niet aan wennen dat het nu echt voorbij is. Zit nu in een tijd met hele hoge pieken, maar nog dieper dalen..
Nou weet je, ik durf het nog niet echt goed op te schrijven uit angst dat er binnenkort toch weer een dal voorbij komt, maar het wordt écht minder. Of in ieder geval draaglijker, en dat is eigenlijk al minder. Op dit moment heb ik iig goede hoop dat het allemaal goedkomt

Ontopic: Niks wat even flink vozen met je date niet kan fixen
Oud 19-04-2006, 22:50
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-04-2006 @ 21:39 :
Nou weet je, ik durf het nog niet echt goed op te schrijven uit angst dat er binnenkort toch weer een dal voorbij komt, maar het wordt écht minder. Of in ieder geval draaglijker, en dat is eigenlijk al minder. Op dit moment heb ik iig goede hoop dat het allemaal goedkomt

Ontopic: Niks wat even flink vozen met je date niet kan fixen
En hoe lang is het precies al uit met je exlief,, dan weet ik misschien hoe lang ik nog verdrietig ben

nee ik merk echt al wel grote verbetering, maar soms maak ik mezelf gewoon gek. Dan ga ik liggen denken aan hoe hij nu in andermans armen ligt enzo... dat moet ik gewoon niet meer doen.

@ Mr. Oizo,, onbegrijpelijk maar ik begin jou denkwijze ZO te begrijpen.. ben mijn geloof in liefde en geluk ook een beetje kwijt geloof ik. Ben van plan zo sterk te worden dat ik het helemaal in me eentje kan rooien.
Natuurlijk wil ik nog graag in huisje, boompje, beestje blijven geloven. Ik kan het echt niet helpen en weet dat het niet zo is, maar telkens als ik een verliefd stel zie denk ik: "Hou je niet voor de gek, vroeg of laat gaat dit voorbij"

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 22:52.
Oud 19-04-2006, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-04-2006 @ 18:15 :

De laatste tijd wordt er dus ook met mij geflirt, en dat ben ik dus helemaal niet gewend Maar het voelt goed
Met mij word er nou nooit eens leuk geflirt.
Oud 19-04-2006, 23:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-04-2006 @ 00:04 :
Met mij word er nou nooit eens leuk geflirt.
Ik wilde wel met je flirten, maar je was er niet (bij het is brood)
Oud 19-04-2006, 23:29
zoef de haas
zoef de haas is offline
en nu weet ik waarom ik het bij voorbaat geen goed okan vond om met m af te spreken nu weet ik weer waarom ik hem zo mis enzo...
Maarja t is beter zo ena f en toe gewoon gezellig bij ouwehoeren kan ook gezellig zijn
Oud 19-04-2006, 23:31
Mousse
Mousse is offline
flirten is echt leuk<3
Oud 20-04-2006, 05:06
Methuselah
Methuselah is offline
Wijven.
Oud 20-04-2006, 08:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 20-04-2006 @ 05:06 :
Wijven.
Word homo!
Oud 20-04-2006, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 19-04-2006 @ 23:50 :
En hoe lang is het precies al uit met je exlief,, dan weet ik misschien hoe lang ik nog verdrietig ben

nee ik merk echt al wel grote verbetering, maar soms maak ik mezelf gewoon gek. Dan ga ik liggen denken aan hoe hij nu in andermans armen ligt enzo... dat moet ik gewoon niet meer doen.
[/SIZE]
Anderhalve maand, nu. En het is niet bepaald over, nu, maar volgens mij begin ik er wel eindelijk aan te wennen dat het echt uit is... Nja. Ben bang dat het houden van niet of nauwelijks overgaat, ookal zie ik hem niet, maar dat is niet heel erg als hij maar niet in de buurt is. Hoop ik dan.

En ja, ik vind dat ook een kutidee, dat hij nu met iemand loopt te daten, maar goed, dat doe ik zelf ook... en ik geloof dat ik me van tevoren al zó gek heb gemaakt met het idee dat hij met iemand anders wat zou doen, dat het niet zo heel erg is nu hij het ook doet.

Of de klap komt nog, natuurlijk
Oud 20-04-2006, 10:14
groovy
groovy is offline
Vannacht bleef hij slapen en vanochtend moest hij echt te vroeg op voor zijn werk..maar hij is een half uur langer blijven liggen en heeft me echt helemaal doodgeknuffeld en overal kusjes gegeven..en de hele tijd met zijn neus in mijn gezicht zo zachtjes geduwd, zo lief..

Vooral als ik echt net wakker ben en hij pakt me vast en rolt me op hem..hihi..en dan kijkt hij me met zo'n slaperige oogjes aan..zo lief <3..

Ik weet het, ik kwijl...
Oud 20-04-2006, 10:26
Verwijderd
Tuuduu perfect.
Oud 20-04-2006, 10:28
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2006 @ 09:38 :
Word homo!
Liever niet.
Oud 20-04-2006, 13:11
Briseïs
Briseïs is offline
volgens mij heb ik me nog nooit zo kut gevoeld
Oud 20-04-2006, 13:39
I C U
I C U is offline
Echt hé, teringjantje, weer typisch iets voor mij... Gewoon zomaar iets eruit donderen, zonder zelfs maar na te denken over hoe dat bij haar overkomt, dat kutnieuws. Verdomme! Ik baal echt zo van mezelf, en ik vind het ook klote voor haar, en ik zou willen dat ik het anders had gezegd, op een ander moment, andere plaats... Nu heb ik haar waarschijnlijk gekwetst, vind ik mezelf de meest grote randdebiel die op dit moment op deze aardkloot rondhuppelt, en en en... BAH! Nou ja. *zucht* Ik ga haar vanaaf maar even bellen dan.

En ik heb bijna niet aan 'de situatie' gedacht. Of hoe je het ook zou willen noemen. Hm. Wat zou dat betekenen?
Oud 20-04-2006, 13:51
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 20-04-2006 @ 14:39 :
Echt hé, teringjantje, weer typisch iets voor mij... Gewoon zomaar iets eruit donderen, zonder zelfs maar na te denken over hoe dat bij haar overkomt, dat kutnieuws. Verdomme! Ik baal echt zo van mezelf, en ik vind het ook klote voor haar, en ik zou willen dat ik het anders had gezegd, op een ander moment, andere plaats... Nu heb ik haar waarschijnlijk gekwetst, vind ik mezelf de meest grote randdebiel die op dit moment op deze aardkloot rondhuppelt, en en en... BAH! Nou ja. *zucht* Ik ga haar vanaaf maar even bellen dan.

En ik heb bijna niet aan 'de situatie' gedacht. Of hoe je het ook zou willen noemen. Hm. Wat zou dat betekenen?
Je hebt pm
Succes met deze situatie trouwens. *knuff*
Oud 20-04-2006, 14:06
I C U
I C U is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 20-04-2006 @ 14:51 :
Je hebt pm
Succes met deze situatie trouwens. *knuff*
Ik ga zo mn best doen op een pm terug

Ja, ach, weet je... Tis gewoon stom. En ze neemt niet op, dus mb is ze nog bezig met haar tentamen Oops. Anyway, we zien wel. En die andere situatie... Uhu, ik doe aan situaties, die komt van 't weekend wel weer...
Oud 20-04-2006, 15:38
Verwijderd
Eh..ja, goede vraag. Ik weet het niet.
Oud 20-04-2006, 15:52
morango
morango is offline
nou, eigenlijk voel ik me nu best goed.
vanacht kreeg ik een smsje van hem, die dus niet voor mij bedoeld was.. het ging wel over mij, dat hij me nu al mist, en misschien wel spijt heeft van het uitmaken.
vanmiddag ben ik naar hem toegegaan, en hebben we een beetje gepraat. hij vertelde dat hij van tevoren dacht dat hij zich heel anders zou voelen als hij het uit had gemaakt, meer opgelucht. maar hij is verschrikkelijk in de war, mist me, en heeft spijt. maar hij weet ook niet precies wat hij nou voelt en wil.
ik heb hem gezegt dat ik in iedergeval niet meer wil, ik kan dat denk ik niet, hij heeft me zoveel pijn gedaan.
nouja, en eigenlijk hebben we daarna best gezellig zitten babbelen, en hebben we zelfs best wel gelachen.
ik ben blij dat ik langs ben gegaan bij 'm
Oud 20-04-2006, 16:37
I C U
I C U is offline
^ Goed zo, lucht vast wel op.

OT: Ik heb haar gebeld, en dat was goed. Gelukkig is dat nu opgelost. En damn, mijn timing is echt zó slecht!
Oud 20-04-2006, 16:39
cagie
cagie is offline
Ex is weer lekker raar bezig. Misschien is het toch wel waar dat je met je ex geen vrienden kan zijn. Tenminsten op het moment kan ik het niet met hem. Na vanavond hoef ik hem in principe niet meer te zien tenzij we ooit weer wat afspreken. Maar zoals het er nu voorstaat lijkt me dat erg onwaarschijnlijk. Hij is boos op mij om 1 of andere vage reden. Maar eigenlijk komt het er op neer dat hij jaloers is dat ik iemand anders helemaal leuk vind. Pff en hij heeft al zolang een andere vriendin dat ik dan toch inmiddels wel verwacht dat hij niet meer jaloers wordt als ik voorzichtig iets aan het opbouwen ben met iemand anders.
Maar verder gaat het heel goed. Zoals een vriendin laatste al constateerde, ik ben verliefd. En zoals het er nu naar uitziet gaat het deze keer wel helemaal goed komen tussen ons. Kan in ieder geval niet wachten tot ik hem zaterdag zie.
Oud 20-04-2006, 17:51
Verwijderd
Gisteravond een leuk avondje gehad met hem. Lekker bij hem geslapen . Vanmorgen lang in bed gelegen, dat moet gewoon op zijn tijd.
-en we hebben vandaag 43 maanden wat-
Oud 20-04-2006, 17:56
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
* Momenteel in hele diepe dip*
Oud 20-04-2006, 17:58
Verwijderd
toppiejoppie huhhhuh
Oud 20-04-2006, 18:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, komend weekend gaan we weg met mijn ouders en broers omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn Wordt gezellig en mijn ouders betalen alles, dus dat is helemaal lekker Ze hebben een arrangement geregeld in Phantasialand, met overnachting in een hotel en lekker uitgebreid eten enzo. Erg veel zin in! Komt mooi uit dat ik dan net niet meer ongesteld ben
Oud 20-04-2006, 18:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Echt heel goed

Ben met Pasen bij mijn vriend geweest en toen ging het niet zo goed, ook omdat zijn moeder er heel de tijd ook was en heel irritant deed Maandagavond zijn we gevlucht naar zijn kamer en dat was heel gezellig samen. Gisteravond is hij ook hier geweest en ik was zo verliefd, kon niet van hem afblijven, wou alleen maar met hem knuffelen en hij was zo mooi en zo lief, ik heb gewoon weer vlinders

Zo bizar dat dat soms weer ineens kan komen
Oud 20-04-2006, 18:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 19-04-2006 @ 23:50 :
ik begin jou denkwijze ZO te begrijpen.. ben mijn geloof in liefde en geluk ook een beetje kwijt geloof ik. Ben van plan zo sterk te worden dat ik het helemaal in me eentje kan rooien.
Natuurlijk wil ik nog graag in huisje, boompje, beestje blijven geloven. Ik kan het echt niet helpen en weet dat het niet zo is, maar telkens als ik een verliefd stel zie denk ik: "Hou je niet voor de gek, vroeg of laat gaat dit voorbij"
Inderdaad, zo denk ik er ook over op dit moment.
Maja, met de nadruk op "dit moment"! Je weet hoe ik er over een paar maanden over denk. Misschien vind ik het dan weer een hele tijd te stil in de liefde en mis ik het wel weer. Maar de laatste weken/maanden denk ik zo helemaal niet.
Het is een soort vicieuze cirkel waarin we zitten, zo voelt dat tenminste...
Oud 20-04-2006, 19:29
Nuck
Nuck is offline
Ik zou m morgen eigenlijk zien, maar door tijdgebrek gaat dat helaas niet door Nou zie ik m maandag pas weer...

Maarrr nog steeds nogal verliefd
Oud 20-04-2006, 19:39
Li
Li is offline
Citaat:
Nuck schreef op 20-04-2006 @ 20:29 :
Ik zou m morgen eigenlijk zien, maar door tijdgebrek gaat dat helaas niet door Nou zie ik m maandag pas weer...

Maarrr nog steeds nogal verliefd
Haha volgens mij ben je net zo blij verliefd als ik

Gisteren was er een feest in Rotterdam, was echt zooo mooi en we hebben lekker iedereen gek gedanst en verder heel gezellig met vriendinnetjes gedronken en gedanst, was echt een topavondje
Daarna ging hij met zn dronken kop 6 bloemetjes uit een perkje plukken, omdat we een half jaar samen zijn, kwam de politie langs rijden dat ie daar mee moest stoppen, dus ik uitleggen (ook helemaal van de kaart) jaa maar meneeer de agent we zijn 6 maanden samen, na ja heel genant
En vanmiddag kreeg ik ontbijt op bed, ja lekker verliefd..
Oud 20-04-2006, 20:02
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef op 20-04-2006 @ 20:39 :
Haha volgens mij ben je net zo blij verliefd als ik

Gisteren was er een feest in Rotterdam, was echt zooo mooi en we hebben lekker iedereen gek gedanst en verder heel gezellig met vriendinnetjes gedronken en gedanst, was echt een topavondje
Daarna ging hij met zn dronken kop 6 bloemetjes uit een perkje plukken, omdat we een half jaar samen zijn, kwam de politie langs rijden dat ie daar mee moest stoppen, dus ik uitleggen (ook helemaal van de kaart) jaa maar meneeer de agent we zijn 6 maanden samen, na ja heel genant
En vanmiddag kreeg ik ontbijt op bed, ja lekker verliefd..
Haha als ik jouw verhaaltjes zo lees is het wel vergelijkbaar ja

Ben je toevallig naar Walhalla geweest?
Oud 20-04-2006, 20:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had vandaag een soort van 'terugval'. Het was zulk lekker weer en toen moest ik ineens denken aan de eerste keer dat we samen waren. Het was toen ook mooi weer, en alles was gewoon practhig. De stad, het samenzijn, de gesprekken die we hadden... We waren zo ontzettend verliefd, en dat is gewoon allemaal weg. Zo zonde, want het was zo mooi. Ik vind het jammer dat hij ineens zo veranderde, de gesprekken die we ooit hadden bestaan niet meer. Hij kan alleen nog maar over muziek praten, oppervlakkige dingen ook. En hij geeft min of meer mij de schuld van zijn gedrag de laatse keer dat ik 'm zag...
Het is gewoon of de persoon waar ik zo van hield niet meer bestaat.
Oud 20-04-2006, 20:26
Li
Li is offline
Citaat:
Nuck schreef op 20-04-2006 @ 21:02 :
Haha als ik jouw verhaaltjes zo lees is het wel vergelijkbaar ja

Ben je toevallig naar Walhalla geweest?
Ja was echt top
Oud 20-04-2006, 21:51
Verwijderd
Best wel heel erg goed
Oud 20-04-2006, 21:52
Estar
Estar is offline
Goed!

Hij wil ook echt met me samenwonen.
Oud 20-04-2006, 21:54
Verwijderd
Ik ben nu extra blij dat het uit is. Anders had ik me nog lulliger/bezwaarder/ongemakkelijker/etc gevoeld. En dan nog niet eens specifiek naar hem toe
Oud 20-04-2006, 22:17
Verwijderd
Een beetje onzeker eigenlijk. Ik vind hem leuk, ontzettend leuk, maar ik kan hem soms niet peilen. Gisteravond was wel fijn, samen op mijn bed liggen; knuffelen, kussen, strelen.
Oud 20-04-2006, 22:44
Orpheo
Orpheo is offline
ik snap van alles niks meer.... de ene tel vind haar nog super, en de andere tel niet meer.... gerechtigheid. weet ZIJ ook eens hoe dat is.
Oud 20-04-2006, 23:23
Toet0r
Toet0r is offline
Ik was stiekem heel blij dat ie smste dat ie toch wel mee ging trainen met ons.. De training was om half 7 afgelopen en ik was om 11 uur thuis
'We kunnen ook zoenen '
'Maar ik heb een ranzige smaak in mn mond'
'Dat geeft niet, ik ook'
'Oh, nou, t komt nog wel! '

Waarom durf ik hem niet te zoenen
Oud 20-04-2006, 23:34
ZerO
ZerO is offline
Oud 20-04-2006, 23:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-04-2006 @ 00:34 :
I feel loved
Oud 21-04-2006, 03:27
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 20-04-2006 @ 18:56 :
* Momenteel in hele diepe dip*
Niet heel diep, maar doet wel beetje mee. Melancholisch/verdrietig, ofzo. Zucht. Zuuuuucht. Dan flirt gewoon die hele klotebar met me (en ik met hen) en toch is het niet genoeg.
Oud 21-04-2006, 09:10
Verwijderd
En gek genoeg heb ik er geen goed gevoel over en heb ik heel onrustig geslapen.... Typisch
Oud 21-04-2006, 09:29
I C U
I C U is offline
Pfff... Echt hé. Maar goed. Weekend, almost.
Oud 21-04-2006, 10:01
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2006 @ 04:27 :
Niet heel diep, maar doet wel beetje mee. Melancholisch/verdrietig, ofzo. Zucht. Zuuuuucht. Dan flirt gewoon die hele klotebar met me (en ik met hen) en toch is het niet genoeg.
Nou, dat flirten heeft me gister toch wel uit me dipje gehaald Mijn vriendin had me met tegenzin meegesleept om te gaan stappen. En ja, zonder dat ik 'mijn best deed' had ik makkelijk een paar telefoonnummers kunnen scoren. Waarom ik dat dan ook eigenlijk niet doe zaten best mooie mannen tussen
Oud 21-04-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 21-04-2006 @ 11:01 :
Nou, dat flirten heeft me gister toch wel uit me dipje gehaald Mijn vriendin had me met tegenzin meegesleept om te gaan stappen. En ja, zonder dat ik 'mijn best deed' had ik makkelijk een paar telefoonnummers kunnen scoren. Waarom ik dat dan ook eigenlijk niet doe zaten best mooie mannen tussen
Vaak scheelt het wel, ja, hoewel daten-met-leuke-jongen wat mij betreft nog opvrolijkender werkt (gewoon aannemen die nummers, dus, ik bedoel, aan een afspraakje zit verder niets vast ). Het flirten was ook wel leuk, hoor, maar dan kom ik thuis en ben ik heel moe en dan wil ik gewoon dat er iemand is om bij in bed te kruipen en me volkomen veilig bij te voelen, en dat is er dan gewoon niet meer.

Maar weet je, verder gaat het deze week best goed, eigenlijk. Volgens mij heb ik eindelijk de overstap gemaakt van de dit-kan-niet-waar-zijn-fase naar de ach-ja-kutzooi-maar-helaas-fase.... , denk ik zo.
Oud 21-04-2006, 10:23
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2006 @ 11:10 :
Vaak scheelt het wel, ja, hoewel daten-met-leuke-jongen wat mij betreft nog opvrolijkender werkt (gewoon aannemen die nummers, dus, ik bedoel, aan een afspraakje zit verder niets vast ). Het flirten was ook wel leuk, hoor, maar dan kom ik thuis en ben ik heel moe en dan wil ik gewoon dat er iemand is om bij in bed te kruipen en me volkomen veilig bij te voelen, en dat is er dan gewoon niet meer.

Maar weet je, verder gaat het deze week best goed, eigenlijk. Volgens mij heb ik eindelijk de overstap gemaakt van de dit-kan-niet-waar-zijn-fase naar de ach-ja-kutzooi-maar-helaas-fase.... , denk ik zo.
Ik geloof dat ik ook al in die 2e fase zit, of in ieder geval heel bijna

Tja, ik heb me voorgenomen dat ik de mannen een beetje moeite voor mij ga laten doen en die mooie mannen zitten elke week in deze kroeg vertelden ze mij, dus ze doen volgende week nog maar hun best

En ik geloof gerust dat een afspraakje erg leuk kan zijn, maar op het moment dat die mooie jongens te dicht bij komen denk ik toch nog aan me exlief...

Alhoewel ik moet zeggen dat dat nu ook echt goed gaat. We gaan normaal met elkaar om. Zien elkaar nog even niet te vaak. Het werkt gewoon zo, voel me nu soms zelfs beter dan toen we nog wat hadden Opgelucht. Al gaat dat gevoel soms ook weer even héél snel weg..
Oud 21-04-2006, 11:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Kutzooi, waarom reageer ik altijd zo heftig op alles? En vervolgens gaat hij precies het tegenover gestelde doen, wat het niet echt makkelijker maakt voor mij... Bah, ik hoopte dat ik mezelf zo langzamerhand eindelijk eens onder controle kon houden, maar dat lukt toch nog net niet altijd...

Maar ach, zo vaak gebeurd het niet meer en inmiddels is alles ook weer goed, het lucht wel erg op altijd En hij heeft me heel goed getroost gister, terwijl dat wel het laatste was wat ik op dat moment van hem had verwacht. Het blijft een lieverd, zelfs als ik hem even heel gemeen vind

Regels voor berichten