Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Niks wat even flink vozen met je date niet kan fixen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee ik merk echt al wel grote verbetering, maar soms maak ik mezelf gewoon gek. Dan ga ik liggen denken aan hoe hij nu in andermans armen ligt enzo... dat moet ik gewoon niet meer doen. @ Mr. Oizo,, onbegrijpelijk ![]() Natuurlijk wil ik nog graag in huisje, boompje, beestje blijven geloven. Ik kan het echt niet helpen en weet dat het niet zo is, maar telkens als ik een verliefd stel zie denk ik: "Hou je niet voor de gek, vroeg of laat gaat dit voorbij" ![]() Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 22:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ik vind dat ook een kutidee, dat hij nu met iemand loopt te daten, maar goed, dat doe ik zelf ook... en ik geloof dat ik me van tevoren al zó gek heb gemaakt met het idee dat hij met iemand anders wat zou doen, dat het niet zo heel erg is nu hij het ook doet. Of de klap komt nog, natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes met deze situatie trouwens. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ach, weet je... Tis gewoon stom. En ze neemt niet op, dus mb is ze nog bezig met haar tentamen ![]()
||
Citaat:
Maja, met de nadruk op "dit moment"! Je weet hoe ik er over een paar maanden over denk. Misschien vind ik het dan weer een hele tijd te stil in de liefde en mis ik het wel weer. Maar de laatste weken/maanden denk ik zo helemaal niet. Het is een soort vicieuze cirkel waarin we zitten, zo voelt dat tenminste... ![]()
||
Citaat:
![]() Gisteren was er een feest in Rotterdam, was echt zooo mooi en we hebben lekker iedereen gek gedanst en verder heel gezellig met vriendinnetjes gedronken en gedanst, was echt een topavondje ![]() Daarna ging hij met zn dronken kop 6 bloemetjes uit een perkje plukken, omdat we een half jaar samen zijn, kwam de politie langs rijden dat ie daar mee moest stoppen, dus ik uitleggen (ook helemaal van de kaart) jaa maar meneeer de agent we zijn 6 maanden samen, na ja heel genant ![]() En vanmiddag kreeg ik ontbijt op bed, ja lekker verliefd.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben je toevallig naar Walhalla geweest?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar weet je, verder gaat het deze week best goed, eigenlijk. Volgens mij heb ik eindelijk de overstap gemaakt van de dit-kan-niet-waar-zijn-fase naar de ach-ja-kutzooi-maar-helaas-fase.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, ik heb me voorgenomen dat ik de mannen een beetje moeite voor mij ga laten doen en die mooie mannen zitten elke week in deze kroeg vertelden ze mij, dus ze doen volgende week nog maar hun best ![]() ![]() En ik geloof gerust dat een afspraakje erg leuk kan zijn, maar op het moment dat die mooie jongens te dicht bij komen denk ik toch nog aan me exlief... Alhoewel ik moet zeggen dat dat nu ook echt goed gaat. We gaan normaal met elkaar om. Zien elkaar nog even niet te vaak. Het werkt gewoon zo, voel me nu soms zelfs beter dan toen we nog wat hadden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |