Oud 20-04-2006, 21:35
Redhair
Redhair is offline
Was leuk maar kort bij mijn flirt. Hij werd gebeld of hij kon komen werken. Werkt in een concertzaaltje hier. Er kwam wel een leuke band, ik mocht dan gratis naar binnen, maar was te brak.
Zoals ik al had verwacht begon hij me te zoenen. Het boeide me geen ene reet. Ik dacht 'fuck R., met zijn gezeik.'
Toen ik thuis kwam was R. online, ben tegen hem uitgevallen, alles gezegt wat ik kwijt moest. Dank je wel jointjes, voor jullie anti-rem werking.
Niets klopte, helemaal niets, R. en ik bestaan niet. Ben blij dat ik het nou weet. R. wilde het verder persoonlijk uitpraten. Zal wel fijn zijn, maar het hoeft niet zo van mij. Als hij maar weer normaal kan doen, we normaal kunnen praten, lachen, dansen, tegen elkaar kunnnen staan. En nu hoef ik mijn flirt niet meer te ontwijken in de kroeg en niet bang te zijn dat R. van de andere barman te horen krijgt dat ik met hem gezoent heb. Als hij maar weer normaal doet. Hij zei van wel. Ik hoop het.
Oud 20-04-2006, 21:51
rare kwast
rare kwast is offline
I stare at the ceiling and try not to think..

Laatst gewijzigd op 20-04-2006 om 23:38.
Oud 20-04-2006, 21:57
Verwijderd
Vroeg op moeten staan, en ik stond gewoon vrolijk op tijd naast m'n bed. De hele dag kei- en keihard gewerkt, maar aan het eind van de dag was ik nog steeds fris en vrolijk. Vervolgens gelijk in een overvolle trein naar een etentje met vrienden, maar nog steeds vrolijk toen ik uitstapte. En nu nog steeds ZIN om hard te gaan lopen...

Ik ben al die vrolijkheid niet meer gewend van mezelf, volgens mij heb ik te lang in een dip gezeten
Oud 20-04-2006, 22:03
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Weer dat klote ziekenhuis . Nooit kunnen ze wat vinden, maar ik ben wel continu duizelig en vandaag weer een black out gehad, waardoor ik van mijn fiets viel? Nee, laat maar, ik ben helemaal gezond .
Oud 20-04-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 20-04-2006 @ 16:52 :
iofn!!! Was je daarom niet op het feest gisteren? Jammer, want het was nog best gezellig.

En verder: als ik de zondag haal deze week heb ik definitief een feestconditie.
Inderdaad

Toch nog veel plezier van het weekend enzo gewenst ondanks het feit dat het een apart congres wordt

OT: Ik ga nog eens wat mensen van mijn werkgroep vermoorden. En ik wil even wat weten wat ik precies wil wat haar betreft.
Oud 20-04-2006, 23:13
Balance
Balance is offline
niemand snapt me
niemand snapt me

en 't gaat zo mis
Oud 20-04-2006, 23:19
rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel voor balance*
Oud 20-04-2006, 23:39
Verwijderd
Het is gek dat je blij kan worden dat een klein complimentje van iemand die je helemaal niet kent. Ik fietste en ik kwam langs 2 jongens, de ene zei me gedag met 'hai' en de ander met 'dag mooie dame'. Het waren wel echt van die playertypetjes, maar wat kon mij het schelen, dat had ik nou net even nodig.
Voor de rest gaat het namelijk behoorlijk slecht. Ik kan eigenlijk alleen maar slapen en er komt niets uit mijn handen. Ik voel me gewoon heel erg naar en het wil allemaal niet zo lukken... maarja. Ik hoop dat mijn cijfers een beetje goed zijn...
En nu moet ik eignelijk echt gaan slapen, maar nu heb ik doordat ik vanmiddag niet geslapen heb, zo'n hoofdpijn dat ik geloof ik nauwelijks meer in slaap kom... ... maarja
Oud 20-04-2006, 23:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-04-2006 @ 00:19 :
*knuffel voor balance*
onverdiend, maar dankjewel :')
Oud 21-04-2006, 00:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Laat ik hem dat artikel over uitstellers lezen in Psychologie Magazine, maar stiekem kan ik er zelf minstens zo veel van...
Oud 21-04-2006, 07:41
Verwijderd
Oh, ik kan wel janken als ik bedenk dat ik straks twee tentamens moet gaan maken waar ik geen fluit van begrijp, en wat k gewoon moeilijk vind. bah
Oud 21-04-2006, 08:58
George
George is offline
Achterlijk kutwijf.
Oud 21-04-2006, 09:03
Verwijderd
Zucht.
Oud 21-04-2006, 09:25
silenteye
silenteye is offline
Toch grappig, hoe je opeens zomaar vergeten word.
En oeh! Examen ging goed
Oud 21-04-2006, 09:50
coopergirl
coopergirl is offline
godverdomme, in het kwartier dat ik mn auto op vergunninghoudersplek zet om boodschappen uit te laden en op te ruimen krijg ik een boete a 50 euro
Huisbaas heeft net gebeld, hij was helemaal over de zeik. 3 deuren naar de gang waren tyfus lelijk oranje die heb ik donker rood geschilderd 'dat kun je echt niet maken, je gaat veel te ver, ik wil het niet hebben het is openbare ruimte je gaat ze maar overnieuw schilderen. Als het nu grijs was geweest maar nee dit kun je echt niet maken..'

Tyfusteringlui Stik in je eigen speekseloverschot, pleur van een berg af en kom vast te zitten, 30 dagen lang zonder eten en drinken godverdomme ik ben iedereen zat
Oud 21-04-2006, 10:22
rare kwast
rare kwast is offline
bah weer hoofdpijn lang wakker gelegen..
weggekropen onder de dekens, muziek xtra hard en liggen bibberen..
bang voor wat er komen gaat maar er is niemand die me ff vast kon houden

straks weer werken (zucht) en vanavond naar het theater..
Oud 21-04-2006, 10:28
Verwijderd
*hatsjoe*
Pfft, ben gezellig verkouden. Vandaag drukke dag. Ben al naar school geweest om iets in te leveren, straks stage en nog vioolles. En verder voel ik me opzich wel oke geloof ik. Beetje moe alleen...

Big hug voor lieve kwast.
Oud 21-04-2006, 11:01
Zebra
Zebra is offline
Rustig blijven, rustig blijven. HvJ hier...

Mijn broer woont in Thailand , omdat hij studeert aan de internationale universiteit van Bangkok (Bangkok university). Hij heeft een verblijfsvergunning voor een jaar, wat betekend dat je je wel elke 3 maanden moet melden bij de emigratiedienst . Met de jaarwisseling (3 maanden geleden dus) is hij naar Laos geweest, voor de zekerheid heeft hij zich bij terugkomst in Thailand toch maar gemeld bij de emigratiedienst - wat overbodig was volgens de Thaise ambtenaren daar -.

Nu 3 maanden later ging hij zich weer melden bij een klein kantoortje van de emigratiedienst, waar hij werd doorgestuurd naar het hoofdkantoor. 15 loketten gehad, en toen bleek ineens dat hij al 3 maanden illegaal in Thailand verblijft.

Die kut ambtenaren hebben hem er dus gewoon ingenaaid, hij kan nu dus elk moment gearresteerd worden omdat de Thaise autoriteiten nú van het hele verhaal op de hoogte zijn. Geld is overgemaakt en morgenochtend neemt hij een taxi direct naar het vliegveld en boekt de 1e de beste vlucht richting Europa. Áls ze hem niet aanhouden tenminste.... '

Spannend, spannend... Het is altijd een zorgekindje , manisch depressief en bij het minste geringste stort hij compleet in elkaar. Net had ik hem ook huilend en schreeuwend aan de telefoon 'En ik doe altijd alles zo netjes, toch? En dat flikken ze me dit! En straks kom ik er niet meer uit... en... en....' Zelf denk dat het allemaal wel los zal lopen, en ik vertrouw er op dat het gewoon goed gaat komen. Voel me alleen zo machteloos... want ik weet dat hij gewoon verschrikkelijk labiel is, en ook nu vrijwel direct zei 'Kan er net zo goed gelijk een einde aan maken, toch?' . Godverdomme!

Nu is Thailand erg corrupt , maar ik kan me niet voorstellen dat ze je zelfs pakken wanneer je eigenlijk niets misdaan hebt. Nevermind, ik hoop dat hij zichzelf rustig weet te houden... Hier stressen al genoeg mensen zich (m'n moeder, schoonzus, andere broer en enkele tantes) niet erg, valt voor mij momenteel alleen even niet zo mee om ze aan mijn positieve kant te krijgen. - zucht - It sucks, really!

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 11:04.
Oud 21-04-2006, 11:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jeej. Dit weekend wordt tof, dat weet ik nu al . Hij is lief.

Mijn vriendin zit op Corse en ik ben blij voor haar, ik hoop dat ze alles weer wat op een rijtje krijgt en dat ze heel bruin wordt.

8.0 voor tekenen .
Oud 21-04-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 21-04-2006 @ 12:01 :
*knip*
Jezus... Sterkte ermee! Ben benieuwd hoe dit afloopt... In ieder geval heel veel sterkte. Ik hoop met jullie mee dat het goed komt.
Oud 21-04-2006, 13:44
Miracle
Miracle is offline
Bah wat gaat deze dag snel. Ik wil nog zoveel doen, maar dat past niet in zo weinig tijd.
Oud 21-04-2006, 14:02
marrel
marrel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 21-04-2006 @ 14:44 :
Bah wat gaat deze dag snel. Ik wil nog zoveel doen, maar dat past niet in zo weinig tijd.
Dat exact wou ik posten maar zonder de en

Verder zie ik zo op tegen zaterdag, das morgen gewoon al Damn ik wil niet. Hopelijk kan ik optijd naar huis
Oud 21-04-2006, 14:57
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb besloten dat ik voorlopig nog maar even lekker niet ga werken. Ga de tijd nemen voor mn studie en een beetje rust nemen, kan ik mooi leuke dingen doen in het weekend als ik daar zin in heb.

Bekijk het maar Vind het niet eens meer erg dat mn contract niet is verlengd.
Oud 21-04-2006, 15:19
Verwijderd
Het vrijdagmiddag dipje is toegeslagen, geloof ik. Heb een superleuke dag gehad eigenlijk, veel tijd in de zon doorgebracht en dat was gewoon heel gezellig. En ik ben ook nog nuttig bezig geweest, dat mocht ook wel eens. Maar nu zit ik weer zo thuis en ik voel me niet lekker, gewoon, heb een vervelend gevoel in m'n maag..

En ik leefde nog wel zo naar het weekend toe..

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 15:21.
Oud 21-04-2006, 15:53
Verwijderd
Vanmiddag onverwacht vrij, lekker de stad in geweest en éindelijk voor schoenen geslaagd. Oh oh wat is die nieuwe schoenenmode toch lelijk, maar ik heb toch de mijne er tussenuit weten te zoeken

Verder heb ik kleding gekocht, een leuk rokje en drie t-shirtjes. Een hele overwinning, nu nog kijken of ik ze ook aan ga durven trekken.. Ineens had ik vandaag een "ik ga mezelf helemaal accepteren" gevoel. Ben benieuwd, het is niet makkelijk met al die lelijke rode jeukende vlekken die zo ontzettend goed zichtbaar zijn. (Ik typte een smiley, maar eigenlijk is die vandaag niet op zijn plaats. Het is goed zoals het is, en nog beter als het nog gaat veranderen ).

Morgen lekker weer dansen, en ik wil nog een abbonement bij de sportschool gaan afsluiten. Ok, dat is misschien niet helemaal in het "zelf-acceptatie" geheel, maar iig voelt het alsof ik weer een béétje controle terugkrijg. Ik bepaal, en niemand anders.

. Ik heb zin in de lente, de zomer. Voorzichtig, en met héél veel angst.. maar toch. Als ik leer accepteren, is er niets meer om bang voor te zijn. Vandaag hou ik van de wereld. Gaat de wereld ook van mij houden?

En bij deze een *Knuf* voor iedereen die het nodig heeft.
Oud 21-04-2006, 16:32
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 21-04-2006, 16:35
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 21-04-2006 @ 14:36 :
Jezus... Sterkte ermee! Ben benieuwd hoe dit afloopt... In ieder geval heel veel sterkte. Ik hoop met jullie mee dat het goed komt.
Hey, dankjewel! Hij is momenteel zijn spullen aan het pakken en blijft voorlopig binnen omdat het buiten zwart zien van bewaking en politie. Dus om het risico op aanhouding zo klein mogelijk te maken...

Weetje wat het is, hij heeft niets fout gedaan maar kan wel worden gearresteerd puur omdat de wetten in Thailand totaal anders zijn dan hier. Zo maken ambtenaren daar ook nooit geen fouten, dus is er iets niet in orde met je papieren of wat dan ook 'dan had je dat maar moeten weten' en is er no one to blame, except yourself. En op die regel is dan ook alles aangepast, je hebt geen poot om op te staan tenzij je met geld aankomt wapperen. Nevermind, dat is het probleem ook niet, het is gewoon meer het principe. En dat ik me gewoon enorm zorgen maak over hoe zich hierin staande weet te houden.

Niet nu gewoon, niet nu!
Oud 21-04-2006, 16:53
Verwijderd
Die uitbundige vreugde is nu even omgezet in rustige vrede in mezelf.

Het komt goed. Ooit was het goed, en zo zal het weer worden.
Oud 21-04-2006, 17:00
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Weekend! Heb net weer ruzie getrapt met m'n moeder over het uitgaan, maar eindelijk heeft ze nu duidelijke regels gemaakt. Mag vanavond niet weg dus 'k ga zo maar even sigaretten, ijs en een dvdtje halen en dan een chagerijnig-ik-moet-ongesteld-worden-avondje ervan maken.. Vandaag wel goede dag gehad op school, was eerste drie uur vrij maar had de motivatie om nog twee uur aan mijn tekening te werken (dus ik kon 'm vandaag inleveren, op tijd en hij is vet leuk!) en om m'n duits te maken. En wat denk je, zit ik zo te stressen haal ik een 9!!! Ze was trots, zie je wel ik kan het wel. Was verder heel gezellig, heb toen ik uit was nog twee uur op school gezeten met vrienden. Eerst uurtje liggen zonnen, daarna lekker zitten kleien Was heel gezellig, en morgenavond lekker wel uit. Let the weekend begin!
Oud 21-04-2006, 17:45
Verwijderd
@ Zebra: laat je wel even weten hoe het afloopt? Wat een zenuwachtige situatie!

ontopic:
o mijn god, wat ging mn tentamen slecht. Nou ja. op naar de herkansing. Nu heb ik 10 weken geen tentamens meer en kan ik weer heel veel gaan sporten en alle tienduizend extra kilo's die niet meer in mn broeken en rokken passen eraf proberen te trainen.
Oud 21-04-2006, 17:58
Nijn*
Nijn* is offline
OMG, ik ben eigenlijk echt fucking down maar ik probeer dat gevoel te onderdrukken, alleen dat lukt niet. En ik ga me down voelen, en wil eventjes maar met haar praten maar dat kan niet. Het is weekend en ik hoor me goed te voelen, waarom is dat goede gevoel van vanmiddag dan nu alweer weg? Ik wil een sigaret roken maar voel me zo raar als mijn ouders erbij zitten, ik wil janken maar ik ben zo bang dat mijn ouders het merken. En ik ben zo bang dat mijn moeder 'het' drugsgesprek met me wil voeren op vakantie.. Djezus, wat een zooi. Ik wil eigenlijk nu gewoon veel chocolade en vast beginnen met mijn film. Kut-gevoel rot een eind op!
Oud 21-04-2006, 18:04
Verwijderd
"Ja, misschien was ik vorige week een beetje drammerig en onredelijk"

Help, wat een geniale constatering mam

Tentamen ging wel geloof ik. En mijn god, wat is ze toch leuk maar maar maar tja...

En dan in de trein naar huis een van je beste vrienden tegenkomen, yeah
Oud 21-04-2006, 18:24
darkfairy
darkfairy is offline
whoei weekend
Oud 21-04-2006, 19:02
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 21-04-2006 @ 18:45 :
@ Zebra: laat je wel even weten hoe het afloopt? Wat een zenuwachtige situatie!
Zal ik doen, voorlopig niets meer gehoord maar het is daar net ochtend en ik hoop dat hij een beetje heeft kunnen slapen. Vriendinnetje is wel bij hem, dus hij is in iedergeval niet alleen
Oud 21-04-2006, 19:59
darkfairy
darkfairy is offline
whoei *spanning*
Oud 21-04-2006, 20:36
Verwijderd
Soms heb je nu eenmaal iets en dat is je struikelblok......... wat je verder ook doet maakt niet uit........ tis dat waar ze naar kijken
Oud 21-04-2006, 21:01
Verwijderd
Ik voelde al dat deze dag niet fijn kon eindigen, ik zit hier nu weer huilend en ik wil ga slapen.
Oud 21-04-2006, 21:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo laks en zo stom. Waarom mail ik nou niet gewoon? Zucht, geen zin in.
Oud 21-04-2006, 21:17
rare kwast
rare kwast is offline
*knuf aan nijn mala en de andere*

ik ben net terug vanuit theater... we hebben jochem meijer gezien.
wat is die vent druk.. tis wel heel raar.. heb zitten lachen maar omdat iedereen lacht..
waarom kan ik nou niet diep van binnen lachen

heb nog steeds hoofdpijn (niet weggeweest..) en ben moe en down
mijn broer heeft problemen met zn vrouw en heeft mij in vertrouwen genomen, maar ik kan er ook nie zo veel mee..
tis zo verrot hem zo te zien..
Oud 21-04-2006, 22:08
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, net de film thirteen gezien, zoveel herkenning! Zo losgeslagen, zo ik. Jezus, eng om te zien dus probeer ik de herkenning maar weg te stoppen en te doen alsof ik het niet weet.

Heb toch zin in morgen, ouders weg en er komt een vriendin langs met een verassing, heb er zo'n enorme zin in!! Ook wel zenuwachtig maar ook zo opgewonden, ben heel benieuwd! En we gaan gewoon door, we doen alsof er niets aan de hand is en blijven lekker doorfeesten. Kom maar op.
Oud 22-04-2006, 07:38
Verwijderd
The world is out there, waiting for me.

Oud 22-04-2006, 10:04
Dolores
Dolores is offline
Vanavond uitvoering met het koor. Echt zoveel zin in! Daarvoor gaan we wel met z'n allen eten en dat vind ik echt doodeng en totaal niet leuk, maar 't komt wel goed. Ik vind het alleen wel stom dat het met t OV zo lastig te bereiken is en ik ben bang dat we de kerk niet kunnen vinden, maar op zich moet dat wel goedkomen, ik heb de route enzo uitgeprint, dus ja. Ik ben vrolijk!
Oud 22-04-2006, 10:06
marrel
marrel is offline
gezei, tranen en gezeik *circeltje*
Oud 22-04-2006, 10:38
Verwijderd
Kutdag. Heb nergens zin in en ben een uur geleden uit bed gegaan omdat ik anders de hele dag zou blijven liggen, maar ik ben zó moe. Het is nou al de hele week zo dat ik om half acht 's avonds eigenlijk wel wil gaan slapen maar dat niet doe omdat het half acht is en dan wacht ik een uur tot ik naar bed kan. Ik heb dat wel vaker, maar dan ben ik de volgende dag weer fit. Nu blijft het gewoon zo. En ik moet veel te vee ldoen voor school en ik moet vanavond werken.
Oud 22-04-2006, 11:02
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Mijn mentor is een idioot . En dan kunnen mijn ouders nog zo vaak zeggen dat hij 'oprecht betrokken' is bij mij, ze hebben totaal geen idee wat voor vage vent het is. Ik ben school echt helemaal zat .
Oud 22-04-2006, 11:06
moon
moon is offline
Gisteravond een enorme huilbui gehad, alle stress van de afgelopen weken kwam er ineens uit. Ik kreeg faalangst, dacht dat ik het alleemaal nooit zou redden, voelde me niks waard, het kwam er allemaal uit. Ben naar haar toe gegaan om even te praten want ik was echt in paniek. Vandaag gaat het weer helemaal goed en kan ik er gewoon weer tegenaan!

Gistermiddag overigens nog iets stoms mee gemaakt.... Ik zat aan een tafeltje vlak bij een lokaal. In dat lokaal hoorde ik mijn mentor keihard schreeuwen, ik had hem nog nooit zo boos gehoord. Ik dacht dat hij boos was op een leerling dus ik schonk er verder geen aandacht aan. Tot ik op een gegeven moment ook mijn lerares letterkunde vanuit dat lokaal keihard hoorde schreeuwen, zelf toen schonk ik er nog niet echt aandacht aan, ik dacht dat ze samen heel erg boos waren op een leerling. Op een gegeven moment ving ik ineens op: "NOU DAT HEEFT EEN COLLEGA NOG NOOIT OVER MIJ GEZEGD!". Toen wist ik dat er meer aan de hand was. Ik liep stiekem langs het lokaal en zag hoe mijn mentor en letterkunde lerares daar echt knallende ruzie zaten te maken. Op een gegeven moment loopt mijn letterkunde lerares woedend het lokaal uit, smijt de deur dicht en roept keihard: "GODVERDOMME!". Ik wist echt niet wat ik meemaakte. Maar moest er stiekem achteraf toch wel om lachen.
Oud 22-04-2006, 11:23
Verwijderd
Ik stop met denken
Oud 22-04-2006, 11:35
Verwijderd
Yes, het is gelukt met de hardheidsclausule tegen mn vader. Zijn inkomen wordt dus mooi buiten beschouwing gelaten, en zal dus makkelijker geld krijgen. Maar het is vooral een overwinning op mezelf. Ik denk dat ik alles goed heb weten te verwerken door alles op papier te zetten en nog eens te overdenken. Ben er echt blij mee!

Waarom begin ik nu ook weer te twijfelen over mn studiekeuze. Ik heb me in november al ingeschreven voor sociale geografie en planologie, maar begin economie ineens ook super leuk te vinden. Ja ik weet het niet meer hoor. Nja ga wel gewoon sgp doen en zie het vanzelf wel.
Oud 22-04-2006, 11:54
niña
niña is offline
Ik ga een half jaar in Zuid Afrika studeren! Het kwartje begint nu te vallen en het is zo bizar en ik zou wel tegen iedereen willen ranten maar bijna niemand is er en o hell ik ben zo benieuwd en ik heb net al heel de site van de universiteit daar uit zitten pluizen en wow gewoon.

Nu heb ik alleen wel hoofdpijn omdat ik me zo druk maak
Oud 22-04-2006, 11:56
Nijn*
Nijn* is offline
Goeiemorgen, ben net wakker. Mijn avondje gisteren heeft geholpen want ik ben ongesteld. Grmbl. Wel superrelaxt: ik heb gewoon met mijn moeder in de tuin sigaretjes zitten roken, ze vind het ineens prima als ik rook. Hmm, ik bedenk me net dat ik nu dus niet in de vakantie ongesteld ben en dat is heel fijn! Heb zin in vanavond!! Ga zo eerst maar eens opruimen, ontbijten en dan boodschappen doen. Hmm zin in vanavond, zin in vanavond! *bouwt alvast een feestje* Ja, ik ben ineens heel vrolijk, stemmingswisselingen de gekste

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten