Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 20:08
kroot
kroot is offline
pff ik hoorde gisteren dat mijn zusje zaterdag was aangereden en in het ziekenhuis heeft gelegen. Ik schrok me wel rot. Dus vanmorgen gelijk haar gebeld. Maar het ging gelukkig al weer beter.
Dan word ik gek van die teringontsteking in mijn arm en m'n voet doet ook al pijn, ik lijk net een oud wijf! Grom
Advertentie
Oud 19-04-2006, 20:13
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik haat het.
Oud 19-04-2006, 20:38
Verwijderd
Ik dacht dat het goed ging, maar nog één kilo en dan ben ik te zwaar. Net als vroeger.

Bah.
Oud 19-04-2006, 20:49
darkfairy
darkfairy is offline
gaap
Oud 19-04-2006, 20:49
Zwoek
Zwoek is offline
Het gaat niet goed en ik weet niet wat de problemen zijn en soms denk ik het gaat wel goed opzich maar dan ineens gaat het weer helemaal klote. Dan denk ik ik doe goed mijn best voor school, maar dan heb ik ook geen leven. Mijn leven is ook saai, maar soms gaat het wel weer beter. Ik weet het gewoon niet. Ik weet het nu even niet.
Het komt wel goed denk ik. Ooit komt alles goed.
Oud 19-04-2006, 20:58
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijnpapamamaenvriendinnetjeszijnechtlief .
Oud 19-04-2006, 20:59
Nijn*
Nijn* is offline
Nee, het lukt niet meer. Ik krijg het allemaal niet meer in mijn hoofd, het zit te vol. Ik kan me niet meer concentreren. Ik kan mezelf niet meer staande houden. Ik kan dit niet, dit leven, niet op deze manier. Ik draag al die shit helemaal alleen, niemand die het weet, niemand die het ziet. Van binnen ga ik kapot, ben ik bang voor alles maar van buiten ben ik blij. Ik kan mezelf geen pijn doen, ik ga over een week op vakantie. Ik kan niet meer, ik ben op. Ik probeer altijd maar door te gaan en alles weg te stoppen maar nu alles weer bovenkomt, barst ik kapot. Helemaal alleen. Ik wil er niet van leren, ik wil er niet sterker van worden, ik wil gewoon dat het weg is! Ik wil het niet meer, ik wil het nooit meer.

I silently collapse inside..
Oud 19-04-2006, 21:01
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 19-04-2006 @ 21:59 :
Nee, het lukt niet meer. Ik krijg het allemaal niet meer in mijn hoofd, het zit te vol. Ik kan me niet meer concentreren. Ik kan mezelf niet meer staande houden. Ik kan dit niet, dit leven, niet op deze manier. Ik draag al die shit helemaal alleen, niemand die het weet, niemand die het ziet. Van binnen ga ik kapot, ben ik bang voor alles maar van buiten ben ik blij. Ik kan mezelf geen pijn doen, ik ga over een week op vakantie. Ik kan niet meer, ik ben op. Ik probeer altijd maar door te gaan en alles weg te stoppen maar nu alles weer bovenkomt, barst ik kapot. Helemaal alleen. Ik wil er niet van leren, ik wil er niet sterker van worden, ik wil gewoon dat het weg is! Ik wil het niet meer, ik wil het nooit meer.

Wat herken ik dit.
Oud 19-04-2006, 21:02
WolterB
WolterB is offline
Ik heb t even helemaal gehad met mezelf
Oud 19-04-2006, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 19-04-2006 @ 21:59 :

Vertel het dan aan iemand. (Oh, hoe cliché). Voel me zo hulpeloos zo, zou wat voor je willen doen, maar ja

*leeft mee*

Ow, en misschien vind je het wel heel stom, maar misschien dat dit een beetje kan helpen..? http://www.thework.com/index.asp Het komt zweveriger over dan het is. Mijn moeder heeft er iig wel wat aan gehad....
Oud 19-04-2006, 21:09
marrel
marrel is offline
Dit komt zo hard aan
Oud 19-04-2006, 21:37
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
**dikke knuffel voor nijn!!!!!!**

En toen was ie weg. Mijn vaste persoon, mijn veiligheid en mijn vertrouwen.
Hij geloofde in mij, hij wist dat ik t ging redden,en nu is er niks.
Ik voelde me sterk, of goed. En hij reed weg, en weg was t.
Alleen voel ik me. Geen zekerheid meer niks.

Vandaag heb ik ook vrijwilligerswerk gevonden. Mijn doel was aangenomen worden, en dat ben ik ook, maar t gesprek was niet leuk. allemaal moeilijke vragen,ik had echt t idee dat ik bij een sollicitatie gesprek was voor de hbo-v.
Ik werd er zo onzeker van, en dacht gelijk:'zie je, ik kan het dus niet'
Maar dat is t enigste wat ik wil, dus ik ga dr voor, want wat weet zo'n fucking mens dr nou van. Ze vond mij stil, ja duh, t was t eerste gesprek, mag ik dan niet meer verlegen zijn?

ik voel me zwaar mislukt, en alleen. Bang voor alles wat de toekomst brengt.

we gingen met de hele groep eten, en nu vraag ik me af:"waarom eten die kinderen zo verdomd weinig?" ik voelde me echt een vreetzak ofzo. Ze aten bijna niks, en ik moet maar netjes op gewicht en alles blijven.. maar goed... ik weet waar k t voor doe, maar t blijft zo ongelovelijk moeilijk..

*even uit t veld geslagen is*

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 21:45.
Oud 19-04-2006, 21:47
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
De man die altijd even tijd voor me had. Onwijs klungelde met de computer en eigelijk nog meer met namen onthouden. De man met de wijze woorden waardoor we altijd weer moet kregen. De man die mijn ambities waardeerde en stimuleerde. De man die mij zelfvertrouwen gaf. De man die troots op ons was ookal deden we niet zo veel. De man van de grapjes die we eigelijk heel goed konden waarderen. Die man is er niet meer. Zijn bureau zal niet meer de zijne zijn.

Vrijdag de crematie. Nooit gedacht dat het overlijden van een docent zoveel invloed op me zou hebben.
Oud 19-04-2006, 22:12
ilse
ilse is offline
kut. kut. kut.

waarom verneukt hij het nou? en ik net zo goed trouwens, maar ineens is alles anders... gister was echt perfect, waarom veranderd bij mij alles altijd in een keer zo desastreus?? ik kan er neit tegen en ik wil maar een ding doen en dat mag niet, het mag niet..

@lotjesnotje: sterkte meis!!
Oud 19-04-2006, 22:52
rare kwast
rare kwast is offline
in plaats van naar boven ga ik alleen maar verder naar beneden..
ik kan dit echt niet.. niet alleen, maar waarom duw ik dan de mensen weg waar ik het meeste naar verlang?

ik mag me kwetsbaar opstellen, ik hoef t niet alleen te doen..
maar het wil maar niet doordringen..
ze is zo gelukkig.. ze hebben zelf 'fantasieen' over een bruiloft.. ze is zo gelukkig
en ik kan me er niet toe zetten haar te vertellen waar ik aan denk en wat ik wil..

ik moet t alleen doen en kunnen
Oud 20-04-2006, 06:08
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb het haar gemailt gisteravond, ze weet het maar mailt niet terug. Waarom blijf ik zo alleen? Ben doodmoe, slechte nacht. En vandaag weer een hele dag knokken. Nou, stik d'r ook maar in, ik los het zelf wel op.
Oud 20-04-2006, 08:01
rare kwast
rare kwast is offline
*grote knuffel voor nijn* (en de andere)

rot nacht, rot hoofd en rot bouvakkers..
gister met keiharde muziek liggen 'shaken' in bed om de gedachten er maar uit te krijgen.. maar t werkt niet echt..
uiteindelijk wel in slaap gevallen wordt je kwartier voor je wekker gewekt door de bouwvakkers

moest er toch vroeg uit.. nu met mn broer mee naar t ziekenhuis
Oud 20-04-2006, 08:30
Lilium
Lilium is offline
Ik ben onmogelijk.
Ik mis je.
Oud 20-04-2006, 09:20
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik ben niet verliefd!

Althans, NOG niet
Oud 20-04-2006, 09:28
WolterB
WolterB is offline
Zo, t gaat alweer stukken beter, stress is weg, opdrachten zijn klaar en ik heb me gisteravond veel te druk gemaakt, geloof ik.
Oud 20-04-2006, 09:43
Nyawa
Over ruim een week is het voorbij, dan vallen alle zekerheden weg uit mijn leven. Ik zou doodsbang moeten zijn en er iets speciaals van moeten maken omdat ik weet dat het me ongelukkig zal maken, zo zonder invulling, maar ik zweef juist achteloos door de lessen heen alsof ik er nog honderd zou hebben. Wat maakt het ook uit, ik geniet met volle teugen op dit moment van alles wat er nog meer is, en die zomervakantie overleven we ook wel weer.
Oud 20-04-2006, 09:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik weet dat ik niet meer online zou komen, maar toen gebeurden er stomme dingen en moest ik iemand nog een mailtje sturen en nu ik hier toch ben...

Ik heb een 8,5 voor mijn ict, ik ben geniaal

Verder haat ik roosters en verjaardagen inplannen en rijlessen inplannen en al dat soort dingen, tijd

Eerst maar eens naar Londen.
Oud 20-04-2006, 10:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben benieuwd wat we moeten doen als we niet aan genoeg respondenten kunnen komen...
Verder ging het openbaar vervoer gelukkig goed vandaag.
Oud 20-04-2006, 10:04
Meissiej
Meissiej is offline
Dinsdag groep was echt zwaar Dat was niet fijn... Het heeft ook wel opgelucht dat ik heb gepraat maar toch ben ik bang voor wat 'men' erover denkt enzo Ik moet niet zoveel nadenken.

ohja, en ik ben beetje verliefd geloof ik
Oud 20-04-2006, 14:04
Roosje
Roosje is offline
Tweeënhalve week geen school meer. Jeej.

Nu inpakken en zooi kopen en alles en ik ga het nog druk krijgen. Niet dat dat erg is, eerder prettig.
Oud 20-04-2006, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 20-04-2006 @ 15:04 :
Tweeënhalve week geen school meer. Jeej.

Nu inpakken en zooi kopen en alles en ik ga het nog druk krijgen. Niet dat dat erg is, eerder prettig.
*Jaloers*
Oud 20-04-2006, 14:12
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 20-04-2006 @ 15:07 :
*Jaloers*
(a)
Oud 20-04-2006, 15:00
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Rotdag. Eerste uren dood voor me uit zitten staren, m'n kunstgeschiedenistoets ging wisselend, maar heb er niet zo'n goed gevoel over. Ben naar haar toe gegaan in de pauze, om te vragen voor een herkansing als ik een zware onvoldoende had. Dat mocht, ze keek me zo...doordingend aan. Ze had 't vanochtend pas gelezen zei ze, verder niet over gehad. Weet niet of ze nou nog terug zou mailen maar goed. Toen dus Duits gemaakt, had een 5.5. Opzich een voldoende maar als ik Duits voldoende wil staan moet ik nu een 8 of hoger halen. Dus mag 'm morgen het 3e uur herkansen. Moet kei en keihard werken morgen en vandaag. Schilderen en leren leren leren. Maar m'n hoofd is er niet bij, ik heb iemand nodig. Maar niemand begrijpt het.

OMFG, en ik haat de vieze mediatheek hier op school, bah bah bah.

Laatst gewijzigd op 20-04-2006 om 15:27.
Oud 20-04-2006, 15:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Aaargh! Zit je de hele middag te bellen, zodat je oor rood is en je word gek van de stomme situaties en mensen die je aan de lijn krijgt, heb je er nog maar 2 respondenten bij. Dit gaat echt niet opschieten. Ik heb alle scholen in de hele regio al gebeld.
Dadelijk maar een mailtje sturen naar mijn scriptie-maatje, hoe het bij haar gaat. Want dit is niet heel bemoedigend.
Dalijk maar eens aan mijn inleiding verder gaan, want ook dat moet nog gebeuren.
Oud 20-04-2006, 15:12
darkfairy
darkfairy is offline
ga maar weer allemaal lopen pesten
iets anders kenne jullie niet
Oud 20-04-2006, 15:15
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb een voldoende, net evaluatie gehad. Ik heb er alleen wel zitten janken heel stom, ik schaamde me helemaal dood maar ik kon niet stoppen met huilen Nu heb ik hoofdpijn en zere ogen. God wat háát ik het!
Oud 20-04-2006, 15:18
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-04-2006 @ 16:15 :
Ik heb een voldoende, net evaluatie gehad. Ik heb er alleen wel zitten janken heel stom, ik schaamde me helemaal dood maar ik kon niet stoppen met huilen Nu heb ik hoofdpijn en zere ogen. God wat háát ik het!
evaluatie van stage ofzo?

*knuf* ook een voor nijn
Oud 20-04-2006, 15:24
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben helemaal alleen daar gaan vragen hoe het lidmaatschap van de CDuitleen in elkaar zat en nou ben ik heel trots .

Tihi, ik heb zin in zaterdag enzo .
Oud 20-04-2006, 15:34
Verwijderd
Mijn kop doet zo'n zeer. En het ging een tijd zo goed. Met zo weinig koppijn, maar nu denk ik weer teveel. En dan klapt mijn kop vol.
En ik baal van school, maar onderhand ben ik niet meer de enige. Dus. Ik ben zo moe, maar ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden eens christelijk geslapen.

Verder gaat het goed, heb ik weer een beetje moed dat ik mijn examen wel ga redden. Hoewel ik daar niet op durf te hopen eigenlijk. Nog steeds niet, stom he? .

Ik mis iets. En ik weet wat, maar ik wil niet toegeven. En ik weet niet hoe ik het moet oplossen, hoe ik moet regelen dat het er weer komt. Ik ben hier te onzeker voor, hoewel ik er een gigantische grote bek over kan hebben.

Het moet prachtig als in films, of grandioos de fout in gaan.
Maar het wordt hoe dan ook..
De liefde voortaan.
Oud 20-04-2006, 15:44
Verwijderd
Bwuh, geen zin meer op te leren, maar het moet nog even.
Oud 20-04-2006, 15:52
fractuur
fractuur is offline
iofn!!! Was je daarom niet op het feest gisteren? Jammer, want het was nog best gezellig.

En verder: als ik de zondag haal deze week heb ik definitief een feestconditie.
Oud 20-04-2006, 16:00
Verwijderd
Ik heb ineens iets gevonden. Als ik slaag, ga ik dat doen. Als ik niet doorkom naar Leeuwarden, ga ik dat doen. Als ik wel doorkom in Leeuwarden misschien ook wel.
Maar.
Oud 20-04-2006, 16:15
Verwijderd
Wat een heerlijke, héérlijke dag.
Oud 20-04-2006, 17:16
Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me klote Donkerte en zwaarte overheerst. Duisternis overal. Ik ben alleen, helemaal alleen in een wereld vol ellende.
Oud 20-04-2006, 17:28
Verwijderd
Hallo? Doe eens niet! Ik wil geen oogcontact met je: ik wil niet dat je me dát gevoel geeft.
Oud 20-04-2006, 17:44
Verwijderd
stress. stress. stress. stress. stress. stress. stress. stress. stress. stress.

ja. Stress dus.

Ik ga op fucking non-actief volgend jaar.
Oud 20-04-2006, 17:52
darkfairy
darkfairy is offline
gezellig ben je thuis weer allemaal ruzie en geschreeuw
komt me vader thuis word die laaiend omdat ik ff slurpte van me yoghurt
Oud 20-04-2006, 18:30
Redhair
Redhair is offline
Net even snel naar de albert heijn. R. was er niet. Aan de ene kant blij om, een confrontatie minder. Aan de andere kant, misschien zou het wel weer normaal zijn als ik hem tegen kwam.
F. was er wel. Hij vroeg of ik nog uit ging. Toen ik zaterdag zei, vroeg hij direct of ik vrijdag ook kwam, dan staan hij en R. niet achter de bar. Lief.

Zometeen naar mijn flirt. Hoop dat we gewoon gaan blowen en kletsen, mijn hoofd staat niet naar lievigheid nu.
Oud 20-04-2006, 19:04
Chryseïs
Chryseïs is offline
O, ik ben gewoon helemaal en het houd allemaal maar niet op.
Het wordt alleen maar ergers, al mijn plannen worden hierdoor door elkaar gegooit en mensen blijven maar oplossingen bedenken terwijl ik gewoon wil praten! Maar dat kan ik niet!
Ik wil gewoon een knuffel en iemand die me begrijpt.
Oud 20-04-2006, 20:56
Roosje
Roosje is offline
Over twaalf uur zit ik in de trein. Over veertien uur in het vliegtuig. Ik ga hier weg en dat voelt goed. Ik geloof dat ik dat even nodig heb.
Oud 20-04-2006, 20:58
darkfairy
darkfairy is offline
lekker gekneusde enkel die nog kraakt ook was net van me vorige gekneusde enkel af
langleven de zwakke enkels
Oud 20-04-2006, 21:00
niña
niña is offline
Ik zou wel graag aangenomen willen worden, ook al klinkt het wel pittig. Maar dan heb ik tenminste weer een baantje en geld! Verder wil ik dat het meivakantie is en dat ik sneller kan afrijden dan na 1 juni
Oud 20-04-2006, 21:02
Meissiej
Meissiej is offline
WIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHH!!!!!!!!!!

zondag ga ik met HÉM naar de bios!!

(moest er ff uit )
Oud 20-04-2006, 21:13
moon
moon is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik zit zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooo erg in de stress! Ik moet nog zoveel doen er komt geen eind meer aan en de gebeurtenissen die ik op een dag meemaak kan ik niet eens normaal verwerken en er bij stil staan enz. Het is werken, wwerken en nog eens werken. En het is mijn grote nachtmerrie dat ik na al dat werken, werken,werken alsnog niet slaag. Ow, ik heb er nu al slapeloze nachten van en waarschijnlijk komen die nachtmeeries die ik voortdurend heb daar ook vandaan.
Oud 20-04-2006, 21:19
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, de 200 woordjes zitten in mijn hoofd, nu nog hopen dat ze daar blijven. Toen mijn vader me net overhoorde, had ik maar één fout, en dat kwam omdat hij er eentje verzon. Maar hopen dat 't morgen net zo goed gaat. Eerst twee uur schilderen en dan een m'n toets. Ze heeft niet meer gemailt, blijkbaar maakt het al niet meer uit, ik leef immers nog. Ach wat zou het ook, ik heb toch al besloten dat ik het wel in m'n eentje uit ga zoeken. Laat maar zitten allemaal.

Regels voor berichten