Oud 24-04-2006, 14:17
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-04-2006 @ 01:22 :
Ja, hopelijk wel. Want anders word je/blijf je bitter, en daarmee verpest je alleen maar je eigen leven. Het is niet alsof híj gekwetst wordt omdat jíj de rest van je leven je kut gaat voelen om deze ene periode. Mooie wraak heb je dan, zeg. "Haha, sucker, ik ga lekker eens tot in het einde der tijden kwaad op je zijn en wrok koesteren! Mwahaha!"
Dat bedoel ik niet. Ik ga me echt niet de rest van mijn leven kut voelen, daar heb ik het ook niet over. Maar ik zal nooit een mooie herinnering hebben aan mijn eerste relatie en mijn eerste keer seks, en dat is wel kut.
Oud 24-04-2006, 15:12
I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: Dat klinkt allemaal heel vaag en onduidelijk. Voor mij, voor jou hopelijk niet Uitleg volgt? (via pm?)

@ Ladii Inge: AII! Heftig! Helemaal omdat er ook anderen bij betrokken zijn... Ik hoop dat intussen alles naar omstandigheden enigszins goed is?

OT: Hmmm...
Oud 24-04-2006, 15:17
T!ne
T!ne is offline
Dit gaat echt de verkeerde kant op..
Oud 24-04-2006, 15:40
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Beter dan ooit
Oud 24-04-2006, 15:54
Li
Li is offline
Straks lekker voor hem koken, film kijken, douchen, gewoon wat quality time samen
Oud 24-04-2006, 16:46
zeep007
zeep007 is offline
We voelen ons allebei waardeloos en des te meer we elkaar fantastisch vinden, hahaha

Verder; denk ik dat iemand onder hetzelfde dak ook wel lichtelijk geinteresseerd is in mijn vriend...
Oud 24-04-2006, 17:20
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 24-04-2006 @ 14:31 :
Sterkte er mee... Met die vriendinnen is inmiddels wel weer alles (naar omstandigheden) goed?
Dank je,

Ja we hebben vanmiddag met zijn allen lekker filmpje gekeken, over 6 á 7 weken zijn we er allemaal weer helemaal boven op.

Al blijft de schrik wel voor altijd.. pff was vanmiddag al bang toen ik met me gespalkte beentje in de bus zat en hij een noodrem moest maken.. flash back flitsmomenten en alles!

Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 17:24.
Oud 24-04-2006, 17:51
Verwijderd
Ik lag vanmorgen nog op bed (bij hem thuis) toen hij al wegging. Toch vreemd, om al je dingetjes zonder hem te doen.. Ontbijten, naar de bus lopen etc..
Maar hij had een megaaaaalief briefje weggelegd voor mij, en ik eentje voor hem
En de tijd vliegt als je samen bent
Oud 24-04-2006, 19:05
vixen
vixen is offline
Ik denk dat ik nog wel 1 jaar en 1 maand bij em wil blijven. en dan nog een en dan nog een.
Oud 24-04-2006, 19:10
YellowLight
YellowLight is offline
<3.

Hij wordt steeds leuker.
Oud 24-04-2006, 20:32
T!ne
T!ne is offline
Goed gepraat, maar ik weet nog steeds niet wat te doen..
Oud 24-04-2006, 20:46
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef op 24-04-2006 @ 16:54 :
Straks lekker voor hem koken, film kijken, douchen, gewoon wat quality time samen
Dat was ook mijn avondplanning, alleen heeft hij 2 uur vertraging
Oud 24-04-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 24-04-2006 @ 15:17 :
Dat bedoel ik niet. Ik ga me echt niet de rest van mijn leven kut voelen, daar heb ik het ook niet over. Maar ik zal nooit een mooie herinnering hebben aan mijn eerste relatie en mijn eerste keer seks, en dat is wel kut.
Ik denk dat vrij weinig mensen dat hebben als die eerste relatie niet meer in stand is. Ik ook niet in ieder geval (dat van die eerste relatie dan, de eerste keer seks heb ik mezelf gelukkig nog net bespaard) Nou ja, mooie herinneringen komen wel weer boven als het iets zakt, bij mij dan. Maar het kutgevoel overheerst wel ja.

Ontopic: saai en stil. Hm
Oud 24-04-2006, 21:19
Verwijderd
Het ging dit weekend niet zo goed met de moeder van een vriendin. Ze heeft kanker en is uitbehandeld en ze had heel erg veel pijn dit weekend, dus dat zorgt natuurlijk voor veel onzekerheid. Ik had haar een e-cardje gestuurd dat ik hoopte dat ze zich snel weer wat beter ging voelen. Net een mailtje terug gehad. Dat ze er blij mee was en dat de huisarts haar gerust had gesteld. Dat doet me goed om te horen. En dan sluit ze af met 'Ik vind het fijn om af en toe iets van je te horen.'. Dat doet me echt goed. Vandaag ook een berichtje van een vriend van de vereniging gehad en dat tovert dan toch maar weer die glimlach op mijn gezicht.
Ik had ook nog een mailtje van een andere jongen van de vereniging. Hij vroeg wat er met me was etc etc... Lief, zoiets. Het is zo'n klein ding, maar het kan mijn dag echt goed maken.
Verder weer eens teleurgesteld in een vriendin en anderen van de vereniging. Ik weet dat dat bij mij ligt, dat ik dat zo ervaar, maar op dit moment kan ik gewoon even niet doen alsof ik ze allemaal zo lief en aardig vind, als ik dat niet zo ervaar.
Oud 24-04-2006, 21:43
Verwijderd
Oeif, ben blij dat we in de volgende week zitten, want de vorige week was één en al stress met school enzo. Damn, wat irritant Gelukkig niet tussen ons en in merk dat wel heel sterk dat hij er voor me is. Hij blijft lekker rustig en steunt me, echt geweldig!
Lekker bijgekletst met vrienden die me een enorme egoboost hebben gegeven. Ik heb een stel fantastische vrienden!

En vandaag.... Shit zeg, dat een minuut zo lang kan duren. Wat een dag. Maar ik ben zo vreselijk blij dat hij bij me is, van me houdt, dat ik weet dat hij bij me hoort en dat we samen zijn... en uiteraard is het heel fijn dat hij het niet alleen zegt, maar het ook doet

@ Trimm-trapp: wat een zak hooi zeg
@ Ladii Inge: Oeif, heftig hoor! Herken het wel dat het dan héél eng is om weer in de auto te stappen, maar je moet het echt doen hoor! En ik weet dat je je schuldig voelt, maar het had iedereen kunnen overkomen. Fijn dat je zulke lieve vrienden hebt!
Oud 24-04-2006, 22:31
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Bedankt voor de reactie(s) op mijn berichtjes...

Ik voel me nu zo.. leeg, doelloos, alleen.

Sinds het ongeluk mis ik mijn ex weer zo erg. Hij was er binnen 10 minuten voor me stond me bij, trooste me en belde me de volgende ochtend meteen op. Vertelde me dat hij geschrokken was, bang om me kwijt te raken en noemde mij de hele tijd zijn lieve schat...

En ja... dan word ik weer week van binnen...

Houdt nu expres de boot af voor een paar dagen want dit gaat anders echt niet goed...

Hoewel iedereen er voor me is en me er doorheen wil slepen zit ik momenteel in zo'n diep dalletje...

Ik slaap niet meer.. schrik de hele tijd wakker van die kk klap (en ja sorry, het is een kutwoord maar kan het gewoon niet anders uitdrukken...) en dan voel ik me weer ff heel alleen zo zonder me exlief
Oud 25-04-2006, 00:55
Methuselah
Methuselah is offline
Daarnet weer aan't praten geweest met 'n meisje dat ik 'n maand of twee geleden probeerde te versieren, we herinnerden ons allebei niks concreets meer van toen dus... Morgen zie ik haar in de les, blijkbaar hebben we samen 'n vak les (maar daar ben ik nog nooit naartoe geweest...). Nu ja, we'll see.

Én smsje gehad van meisje waar ik ooit voor 't eerst mee gekust heb, en waar ik sinds dik 'n week weer 'n beetje contact mee heb, voelt nog altijd leuk aan... Zeker omdat ze me 'schat' noemt in haar smsjes... Pfrt.
Oud 25-04-2006, 06:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, tijd voor elkaar schiet er bij in met een leven vol werk
We zien elkaar 's ochtends als we weg gaan, en dan 's avonds om half 8 pas weer. En dan ben ik zo moe van een dag werken + boodschappen doen + koken, dat ik na het eten op de bank TV ga kijken en dan gewoon in slaap val.
Lekker samenwoon-leven is dat
Oud 25-04-2006, 08:31
WolterB
WolterB is offline
T valt nog erg mee met t geen bereik hebben van haar op d'r vakantie, ben ik toch wel blij om

Verder is t erg leuk om allemaal vrienden weer te zien in een week waarin ik érg veel tijd overheb door allemaal omstandigheden, voelt goed, heel goed.

En vijdag sta ik op Schiphol, zin in
Oud 25-04-2006, 09:30
Li
Li is offline
Citaat:
Nuck schreef op 24-04-2006 @ 21:46 :
Dat was ook mijn avondplanning, alleen heeft hij 2 uur vertraging
Stomme ns
Was het nog wel leuk?

Mijn avondje was top, hij is net lekker weer weg zodat ik kan leren voor mn tentamen met dit heeerlijke weer
Oud 25-04-2006, 10:29
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 24-04-2006 @ 16:12 :
@ Secret Agent: Dat klinkt allemaal heel vaag en onduidelijk. Voor mij, voor jou hopelijk niet Uitleg volgt? (via pm?)
pm.
Oud 25-04-2006, 12:08
druiveke
druiveke is offline
voel me erg verdrietig
weet niet wat te doen (zie topic vakantie...)
Oud 25-04-2006, 12:31
__
__ is offline
kan niet beterrrrr
Oud 25-04-2006, 12:34
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik krabbel weer helemaal omhoog geloof ik
Oud 25-04-2006, 12:59
farai
farai is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 25-04-2006 @ 13:34 :
Ik krabbel weer helemaal omhoog geloof ik
blij dat te lezen. Pfieuw tis allemaal ni simpel voor je he?
sterkte voor jou en je vriendinnen.

OT: volgens mij is mijn relatie nu echt, als in: definitief, over en uit. Doet ons allebei erg veel pijn ma we gaan ondanks de afstand toch proberen heel close vrienden te blijven. Wie ni waagt, ni wint.

Toch komt ie zaterdag nog langs en ik dénk dat dat ons allebei toch goed gaat doen. Toch nog samen babbelen (en mss zelfs knuffelen) en samen iets heel moois proberen af te sluiten.
Oud 25-04-2006, 13:43
snoopy
snoopy is offline
vanavond weer eens een 'echte' date!
Is lang geleden...
Hij komt me ophalen na m'n training en dan gaan we naar de film of iets drinken. Heb er zin in!
Oud 25-04-2006, 14:59
I C U
I C U is offline
O jee, anders heb ik teveel geld aan een bikini uitgegeven Maar vooruit, het mag. Enne... Tja Goed gesprek gehad met een vriendinnetje, was ook erg prettig. Toch wil je sommige dingen eigenlijk niet weten, maar vooruit. Ik overleef het wel, denk ik
Oud 25-04-2006, 15:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Geen idee, best kut ofzo?

Ik heb zin om heel erg te sletten, maar dat ga ik toch maar niet doen.
Oud 25-04-2006, 15:33
I C U
I C U is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-04-2006 @ 16:14 :
Geen idee, best kut ofzo?

Ik heb zin om heel erg te sletten, maar dat ga ik toch maar niet doen.
Gewoon doen.

Oud 25-04-2006, 15:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Op Koninginnedag maybe?
Oud 25-04-2006, 15:59
Flip!
Flip! is offline
Hij is heel erg lief en morgen zullen we elkaar weer zien en dan knuffel ik hem helemaal plat zodat ie 's avonds nog meer zin in mij heeft
Oud 25-04-2006, 16:04
Verwijderd
Waaaaaaaah
Oud 25-04-2006, 16:05
zoef de haas
zoef de haas is offline
gruwelijk
Oud 25-04-2006, 16:14
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 22-04-2006 @ 19:22 :
Ja, als het gewoon op een normale manier was gegaan. Ik had kunnen leven met het feit dat ie het uitmaakte, al wilde ik dat niet en al was het niet echt op een leuke manier. Maar omdat ik nu op zo'n achterlijke manier behandeld word zal ik nooit meer terug kunnen denken aan mijn eerste relatie en mijn eerste keer seks zonder zonder dat dit erbij komt, en dat is ontzettend kut.
Jaap?
Oud 25-04-2006, 17:03
Myuki
Myuki is offline
Hij is weer in 't land en het voelt goed!
Oud 25-04-2006, 17:15
Qimm
Qimm is offline
Oud 25-04-2006, 17:38
I C U
I C U is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-04-2006 @ 16:56 :
Op Koninginnedag maybe?
Grijp je kans, zou ik zeggen
Oud 25-04-2006, 17:50
Faery
Faery is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-04-2006 @ 15:17 :
Je genoot er anders behoorlijk luidruchtig van. En ik zat twee kamers verderop notabene.
Oud 25-04-2006, 18:03
Verwijderd
wow ik ben echt nog nooit zo verliefd geweest op iemand
Oud 25-04-2006, 18:26
Verwijderd
ik ben nog nooit zo op niemand verliefd geweest geloof ik

Er is zelfs niemand waar ik het ook maar een beetje warm van krijg op dit moment en het is nog wel zulk mooi lenteweer
Oud 25-04-2006, 18:45
luchtballon
luchtballon is offline
ik wil hem wel graag snel weer zien. Ik wil hem zoveel vragen . Over londen, maar ook over zijn leven en verleden en hém, ik wil nog zoveel weten wat ik nog niet weet!
Maar ik heb na donderdag niet zoveel tijd voor hem eigenlijk. nouja, er is vast wel wat te regelen.

En gvd, waarom is een goede vriend van me nou weer zo ontactisch om er zomaar uit te flappen dat ik een bepaald iemand leuk vond. Tegen een vriend van hem. Dat houdt hij vast niet voor zich. Al ben ik ook wel benieuwd ergens of die jongen die ik leuk vond het wist enzo, en wat hij nou van mij vond

En waarom wordt ik nog steeds rood bij weer een andere jongen die niet leuk vind en nooit gevonden heb (alleen een lekker ding ) . En hij moet al rare dingen denken na eenzelfde ontactische opmerking van die goede vriend van mij. We hebben op dezelfde dag een relatie gekregen, alleen niet met elkaar
Oud 25-04-2006, 18:58
Verwijderd
* zweef *

Kortom, het gaat helemaal geweldig!
Oud 25-04-2006, 19:35
Flip!
Flip! is offline
Khad hem gisteravond 3 mails gestuurd in de hoop dat hij er ten minste 1 zou terugsturen, maar heb niets ontvangen wat k wel jammer vind.

Vandaag stuurde hij me een smsje dat ie vanavond eventjes zou bellen, maar heb nog steeds niets gehoord en hij is ook al niet op msn

Ik haat de dagen dat ik hem niet zie/spreek/hoor/voel
Oud 25-04-2006, 20:03
WolterB
WolterB is offline
Hmmm

Kleine leuke dingetjes die geweldig zijn
Oud 25-04-2006, 20:08
Flip!
Flip! is offline
Daar issieee
Oud 25-04-2006, 20:38
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline

Hij is echt lief. Maar volgens mij had ik dat al verteld, toch?
Het gaat in ieder geval duizend keer beter dan eerst, toch fijn dat een tweede kans geven echt nut heeft.

Zie je wel
Oud 25-04-2006, 20:44
I C U
I C U is offline
Lentekriebels! JAHOE! Waar blijft nou die dude op zo'n wit paard enzo? Pfff... Mafkees.
Oud 25-04-2006, 20:47
Toet0r
Toet0r is offline
Morgen lekker naar de boulevard of iets anders leuks doen met beste vriendje, veel zin in, ik ben zo graag bij hem in de buurt!

Een vriendinnetje ging peilen wat hij van mij vindt:

Vriendinnetje: maar volgens mij vind je dr wel een beetje leuk of niet dan? want je kijkt zo op een bepaalde manier naar haar...
Hij: hahaha, soms vind k het gwoon fijn om weer es iemand in mn armen te hebben liggen enzow.... maar k kijk volgens mij niet anders dan naar anderen hoor....
Vriendinnetje: jaa maar toch....je neigt toch altijd naar anne toe te gaan....
Hij: whahah, omdat k me bij haar meer op mn gemak voel enzow... want k heb bij haar wel het gevoel dat k alles kan zeggen...en doen

dat allerlaatste is echt weer typisch hem, maar k vind t wel lief dat ie zich zo op zn gemak voelt bij me. Zoals het nu is, vind ik het super
Oud 25-04-2006, 21:01
Verwijderd
Zooo fijn dat we op deze manier met elkaar omgaan. Ik zeg het op ieder deelforum geloof ik maar het doet me gewoon zoveel goed. Ik heb hem vorige week dinsdag voor het laatst echt gezien, en sindsdien alleen zondag een kus en voor de rest niets. Ik ging ervan uit dat ik hem pas volgende week weer 'echt' zou zien, met dan af en toe een kusje tussen door zeg maar, want hij is superdruk en ik eigenlijk ook. En dan belt hij vandaag dat hij in de stad is, of ik zin heb in een ijsje. En toevallig komt mij dat ook goed uit. En dan hebben we het een uurtje heel leuk samen. Het leuke ervan is dat als ik geen tijd zou hebben of gewoon geen zin dat ik dat dan zou zeggen dan dat hij zou zeggen: 'Oké, prima, veel plezier met wat je wel gaat doen!'
Gewoon lekker zonder gezeur en gedoe, maar je eigen ding doen en toch genieten van elkaar. <3.

Oud 25-04-2006, 21:18
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hmm ja ik mis hem. Donderdag weer naar hem toe en daarna een weekje en een beetje meer niet
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten