![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja we hebben vanmiddag met zijn allen lekker filmpje gekeken, over 6 á 7 weken zijn we er allemaal weer helemaal boven op. ![]() Al blijft de schrik wel voor altijd.. pff was vanmiddag al bang toen ik met me gespalkte beentje ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 17:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: saai en stil. Hm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was het nog wel leuk? Mijn avondje was top, hij is net lekker weer weg zodat ik kan leren voor mn tentamen met dit heeerlijke weer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() sterkte voor jou en je vriendinnen. OT: volgens mij is mijn relatie nu echt, als in: definitief, over en uit. Doet ons allebei erg veel pijn ma we gaan ondanks de afstand toch proberen heel close vrienden te blijven. Wie ni waagt, ni wint. ![]() Toch komt ie zaterdag nog langs en ik dénk dat dat ons allebei toch goed gaat doen. Toch nog samen babbelen (en mss zelfs knuffelen) en samen iets heel moois proberen af te sluiten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |