Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Op welke datum(s) zou jij naar de Sex-meeting willen komen?
25 augustus 11 22.92%
1 september 17 35.42%
8 september 14 29.17%
15 september 18 37.50%
22 september 20 41.67%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 13:35
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Mystique schreef:

Hmm hoe wil je op een zondag winkelen
Tja ik vind alles best als maar in Utrecht is.
Ik begrijp Verbal Violence wel. heb wel beetje hetzelfde. Ben nog nooit op meeting geweest en vind ook wel eng. Ook omdat ik hier eigenlijk niemand persoonlijk ken.
Moet ook even kijken of ik uiteindelijk wel kan, maar das later een zorg. Ik ga acoord met 15/22 september
Ik wil echt heel graag meeten , dit puur alleen omdat ik mijn contactuele vaardigheden te testen. Ik ben altijd bang voor een nervous breakdown. Stel ik kom eraan en iedereen ister , ik zie de hoeveelheid mensen freak uit en loop gewoon weg en zeg later dat ik het niet kon vinden

Ik ben bang dat dit gebeurt , mischien datk met iemand ergens afspreek en dan samen met de desbetreffende persoon naar meeting ga , gewoon paa rmin vantevoren. Lijkt mij eiglijk makkelijker aangezien ik de weg ook niet echt weet in utrecht. Eiglijk moet ik dit wel zelf kunnen , ik bedoel ik ben al 19 zo eng kan het nou ook weer niet zijn
Oud 20-08-2002, 13:43
Koen
Koen is offline
Als we alle verhalen over wel of niet durven meeten nou op Psychologie of een ander Forum houden, en dit topic reserveren voor de meeting zelf en niks anders, dan houden we misschien nog een klein beetje overzicht. Dank u.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:54
verbal-violence
Citaat:
Koen schreef:
Als we alle verhalen over wel of niet durven meeten nou op Psychologie of een ander Forum houden, en dit topic reserveren voor de meeting zelf en niks anders, dan houden we misschien nog een klein beetje overzicht. Dank u.
kan jij ff snel op icq komen ( moet over 10 min werken ) heb ff je hulp nodig

daarna delet eik deze post wel k ?
Oud 20-08-2002, 16:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Is er toevallig geen koopzondag tegen die tijd?
Oud 20-08-2002, 18:18
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
1 en 15 staan gelijk...als dat zo blijft GRAAG de 15e want de 1e kan ik zeker weten niet...
Oud 20-08-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
1 en 15 staan gelijk...als dat zo blijft GRAAG de 15e want de 1e kan ik zeker weten niet...
15e is beter idd.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
15e kan ik ook. Ook wel beste datum. Misschien ben ik dan weg op weekend met de scouting, maar dat zien we wel.
Oud 20-08-2002, 20:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
15e kan ik ook. Ook wel beste datum. Misschien ben ik dan weg op weekend met de scouting, maar dat zien we wel.
2 dingen: Jij en scouting .

2e ding: IK BEN OUDER DAN JIJ!?!?!?!
Oud 20-08-2002, 21:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

2 dingen: Jij en scouting .

2e ding: IK BEN OUDER DAN JIJ!?!?!?!
beiden kloppen. Alleen hebben de meeste mensen een nogal verkapt beeld van de scouting. Wij gaan geen knopen leggen, maar zijn gewoon een stelletje weekendalcoholisten.

Ja je bent ouder, is dat zo vreemd, zo zie je er tenslotte ook uit
Oud 20-08-2002, 21:59
Koen
Koen is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

kan jij ff snel op icq komen ( moet over 10 min werken ) heb ff je hulp nodig

daarna delet eik deze post wel k ?
Als je hulp nodig hebt met iets kan je beter ff mailen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 23:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

beiden kloppen. Alleen hebben de meeste mensen een nogal verkapt beeld van de scouting. Wij gaan geen knopen leggen, maar zijn gewoon een stelletje weekendalcoholisten.

Ja je bent ouder, is dat zo vreemd, zo zie je er tenslotte ook uit
Ik ben zelf ook scout . Naja, ik sta nu een jaar op nonactief, maar t gaat om het idee (zeeverkenner om precies te zijn).

En ik zie er HELEMAAL NIET OUDER UIT FLAPDROL .
Oud 21-08-2002, 17:29
winging
winging is offline
uuhm....wat dachten jullie van Amsterdam?hoofdstad....veel te beleven....en ik woon er, een van de belangrijkste factoren uiteraard
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:41
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
winging schreef:
uuhm....wat dachten jullie van Amsterdam?hoofdstad....veel te beleven....en ik woon er, een van de belangrijkste factoren uiteraard
Amsterdam is mij te ver weg. Ik heb zelf geen auto en ben van het openbaar vervoer afhankelijk en hou er niet van om al te lang te reizen. Wat dat laatste betreft zou ik zelf de voorkeur geven aan Eindhoven, aangezien ik vanuit mijn woonplaats in een half uur met de bus in Eindhoven op het station kan zijn.
Oud 21-08-2002, 20:47
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Amsterdam is mij te ver weg. Ik heb zelf geen auto en ben van het openbaar vervoer afhankelijk en hou er niet van om al te lang te reizen. Wat dat laatste betreft zou ik zelf de voorkeur geven aan Eindhoven, aangezien ik vanuit mijn woonplaats in een half uur met de bus in Eindhoven op het station kan zijn.
Bijna iedereen is van het openbaar afhankelijk toch ....
En niet veel mensen zitten graag lang in de trein, dus ik denk we het gewoon centraal houden

Sorry dat ik het zeg hoor, maar moet het ff kwijt: k vind dat je nogal aan jezelf denkt wat de meeting betreft (dat ene berichtje dan hé) Dit is niet aanvallend bedoeld gewoon ff een mening, je kan niet met iedereen rekening houden toch..

Kuzzzz
Oud 22-08-2002, 01:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
We kunnen er lang over praten....we kunnen er kort over praten....

Ik hak bij deze de knoop door en zeg dat het utrecht wordt, omdat dat het centraalst ligt.
Oud 22-08-2002, 08:00
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik hak bij deze de knoop door en zeg dat het utrecht wordt, omdat dat het centraalst ligt.
Utrecht lijkt me idd het beste.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 10:06
verbal-violence
Ik vind Utrecht best , ik meot toch een pokkeeind reizen maar lig ik nie wakker van. de 14e heb ik ook een afspraak maar dat in zwolle en heb die weekend eiglijk oon een LAN-party maar die heb ik al afgezegd
Oud 22-08-2002, 17:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
dreen schreef:

Bijna iedereen is van het openbaar afhankelijk toch ....
En niet veel mensen zitten graag lang in de trein, dus ik denk we het gewoon centraal houden

Sorry dat ik het zeg hoor, maar moet het ff kwijt: k vind dat je nogal aan jezelf denkt wat de meeting betreft (dat ene berichtje dan hé) Dit is niet aanvallend bedoeld gewoon ff een mening, je kan niet met iedereen rekening houden toch..

Kuzzzz
Even een misverstand ophelderen: het is niet zo dat ik de meeting per se in Eindhoven gehouden wil hebben. Utrecht vind ik ook prima omdat me dat qua afstand het gunstigste uitkomt in vergelijking met het voorstel van Amsterdam. Ik heb wel gezegd dat ik zelf de voorkeur aan Eindhoven zou geven, maar dat betekent niet dat jullie het daar mee eens hoeven te zijn. Het is dus niet zo dat ik nogal aan mezelf denk wat de meeting betreft.
Overigens valt 22 september als mogelijke datum voor mij af, aangezien een nichtje van me dan haar verjaardag viert en ik daar als oom zijnde toch wel bij aanwezig dien te zijn. Wat mij betreft wordt het dus een van de zondagen er voor.

Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
zal ik dan ook maar de knoop doorhakken en zeggen dat het 15 september wordt?

in Utrecht. Bij groen licht maak ik wel effe een topic aan op de meeting manager.
Oud 24-08-2002, 18:48
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
zal ik dan ook maar de knoop doorhakken en zeggen dat het 15 september wordt?

in Utrecht. Bij groen licht maak ik wel effe een topic aan op de meeting manager.
Wat mij betreft is dat prima.
Oud 24-08-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Wat mij betreft is dat prima.
Voor mij ook
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 21:28
Verwijderd
voor mij op dit moment gezien ook.
Ik hoop dat jullie niet al te erg gaan schrikken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 21:37
verbal-violence
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Hoezo schrikken ? wacht maar tot iemand mij ziet :X
Oud 24-08-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Schrok de eerste keer niet, waarom nu wel?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:35
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Mag ik ook?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 22:11
verbal-violence
Komt er nou nog ff duidelijkheid van wie er allemaal komen ? Nog 2 weken ofsow en tis de 15e wie komen er nou allemaal?
Oud 26-08-2002, 23:42
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Zeur nie je bent leuk.
Oud 27-08-2002, 11:35
Koen
Koen is offline
Zie de meeting manager, en meld je daar even af of aan:

http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=44
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:51
Kleine A*
Kleine A* is offline
Oud 31-08-2002, 00:47
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
waarom kan je niet stemmen op andere datum ofzo?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:22
verbal-violence
Citaat:
DJ FLEM schreef:
waarom kan je niet stemmen op andere datum ofzo?
omdat je te laat bent!

Bloempje.... ben jij knuffelbaar ? zoja dan MOET jij komen
Oud 31-08-2002, 19:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Bloempje.... ben jij knuffelbaar ? zoja dan MOET jij komen
Ja ook voor mij (aangezien ik weer vrijgezel ben )
Oud 03-09-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
mobie schreef:

jij woont waar ik woon
zelfde gemeente enzow?

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 09:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik kan nie posten in de meetingmanager, omdat ik van die leuke ' in mn naam heb. Ik kom wel, overdag maakt me nix uit, 's avonds naar de stairway??

*'I'he Prophet, die gaat voor uiterlijk boven functie (van de nickname dan)*
Oud 05-09-2002, 19:45
ufo2230
ufo2230 is offline
Dus het wordt 15 september in Utrecht!
Oke ik en *Blue* zullen er proberen te geraken, het is nogal een eindje, en we weten nog niet precies hoe het zit met de dienstregeling van de trein.

Enfin, we doen ons best! Hopelijk tot dan,

groetjes
xxx jan
Oud 07-09-2002, 14:35
Roos
Roos is offline
Mwaa ik kom toch niet maar veel plezier
Oud 07-09-2002, 20:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Wie blijven er eigenlijk nog over. Ach ja als Roelof maar komt. Verbal violence niet meer??
Oud 07-09-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Wie blijven er eigenlijk nog over. Ach ja als Roelof maar komt. Verbal violence niet meer??
Ja, ben ook wel benieuwd hoe Roelof in het echt is. Ook Koen en Mathfreak komen toch? Daarnaast staan er nog een reeks mensen op 'misschien' in de Meeting Manager.

Alicia S. moet ook komen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:15
Koen
Koen is offline
Citaat:
******** schreef:
Ook Koen en Mathfreak komen toch? .
Ik kom, tenzij zich een natuurramp voordoet, of iets van dien aard.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Koen schreef:

Ik kom, tenzij zich een natuurramp voordoet, of iets van dien aard.
Oh dus ik mag tóch niet komen?

*'I'he Prophet, die menig volksstam doet sidderen en beven van wanhoop*
Oud 08-09-2002, 16:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Oh dus ik mag tóch niet komen?

maar je komt wel verdomme. Is er niet een of ander interessant concert die avond in utrecht?
Oud 08-09-2002, 17:02
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
*maakt attributenlijstje aan:
- Ademluchtfilter
- Handschoenen
- Antibiotica
- Insectenspray
- Enz..*

Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 20:33
Verwijderd
Uhm, ik moet dus komen van Roelof

Dat gaat echt alleen maar door als mijn moeder ons naar Utrecht zou willen brengen (mijn saldo staat op dit moment op 83 eurocent ) (en nee, ik wil niet dat iemand voor mij betaald ).

ALS ik kom gaat *Burning Water* (Maartje ) mee. Dan moeten er wel interessante mensen zijn waar zij mee kan praten, want dat vind ze leuk (ok, interessante mensen die haar uit de boom kunnen kijken ).

Maareh, nog ff duidelijk: Wie komen er allemaal, waar precies, hoe laat precies en hoe lang? Wat gaan we doen?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:02
Koen
Koen is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Maareh, nog ff duidelijk: Wie komen er allemaal,
Zie de meeting manager

Citaat:
waar precies,
Om te beginnen Utrecht CS bij 't meetingpoint, waarheen we dan gaan, zien we vanzelf wel.

Citaat:
hoe laat precies en hoe lang?
We verzamelen om 14:00, hoelang 't duurt is nooit precies te zeggen maar de meeste meetings (let op; meeste), zijn rond een uurtje of 20:00 tot 21:00 wel ten einde

Citaat:
Wat gaan we doen?
Concrete plannen maken van te voren werkt praktisch nooit, dus dat doen we dit keer ook maar niet

En jij komt ook, punt.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:

En jij komt ook, punt.
Ah, jij bent achttien. Heb je je rijbewijs al? Want dan kun je me komen ophalen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 02:37
Verwijderd
Ik kom niet; geen geld. Ik kan me alleen niet afmelden bij die meetingmanager dus zeg ik het hier maar ff.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Concrete plannen maken van te voren werkt praktisch nooit, dus dat doen we dit keer ook maar niet
Meestal lukt het tijdens de meeting niet eens
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Uhm, ik moet dus komen van Roelof
Mjah dus niet alleen van Roelof.

je moet

En ik kom ook, maar alleen als jij komt.
Dus.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Je moet

Er vormt zich hier een hele hiërarchie joh
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:

Mjah dus niet alleen van Roelof.

je moet

Dus.
Grr, das gemeen Ik wil best, maar ik denk niet dat mijn moeder mij (en Maartje) wil brengen... Dan heb ik dus weinig keus. Kijk, jullie hebben allemaal OV's, das allemaal mooi makkelijk, maar die heb ik dus niet. Bovendien ben ik zoals ik al zei blut...

En jij moet sowieso, ook als ik niet kan!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten