Iedereen heeft van die geweldige ouders lijkt het wel
Ik vind mijn mama wel lief, maar als ik haar een knuffel wil geven of bij haar ga zitten zegt ze dat ik op moet houden. Als ik op het punt sta om iets leuks te doen zegt ze altijd moet jij niet aan je huiswerk

Ik bedoel.. zeg dat dan tegen me 4 uur geleden want al die tijd heb ik niks gedaan en dan ga ik wat doen mag het niet.
Ze wil ook liever niet dat ik door de weeks na 6en nog dingen ga doen, ja sporten is dan wel weer oké maar niet te vaak. Als ik bijvoorbeeld in het weekend iets leuks wil gaan doen zoals uit
Dan ben ik zo van jeeeeeeeeeeeeeeee ik ga uittttttt
En dan zegt mn moeder nou ok....... en dan kijkt ze zo van

ik wil liever dat je thuisblijft.
Elke avond als ze gaat slapen (stipt 11 uur) doet ze het licht in de gang uit zodat ik in een half donkere kamer zit en ik zeg elke avond dat ze dat niet moet doen. En dan zeg ik dat het de rest van de avond ook aan was, dus waarom niet nog een half uurtje langer. Deze discussie heb ik trouwens al een tijdje geleden gestaakt.
Ik wil wel graag leuke dingen met m'n ouders doen maar ze hebben nooit echt zin. M'n moeder zegt bijv. als ik zeg zullen we winkelen

? Dan zegt ze nou doe maar in de voorjaarsvakantie / zomervakantie/ herfstvakantie hangt er vanaf welke als eerste komt.
Doordeweeks staat ze rond half 7 op, dan gaat ze douchen en rond 10 voor half 8 zegt ze
HET IS 10 VOOR HALF 8, WAKKER WORDEN
Maar ik ben dan ook al vanaf half 7 wakker dus eigenlijk hoeft ze dat nog geen eens te zeggen. Dan ga ik douchen en dan hoor ik haar zeggen dat ze naar haar werk gaat (Om 10 voor 8) Om kwart over 6 komt ze meestal thuis en dan roept ze hoi ik ben thuis. En dan zit ik boven of ik heb een leven totdat we gaan eten zo rond 7 uur.
En dan zeg ik, wat we gister aten, dat vond ik lekker en dan zegt mn moeder je moet niet zo zeuren. Na een half uurtje of zo zijn we klaar en dan ga ik weer dingen doen en m'n moeder zit dan op de bank tot het ongeveer 11 uur is. Op dinsdag gaat ze wel eens zwemmen.
Ik ging net zo douchen rond 11 uur en toen werd iedereen heel boos want dat mag niet want dan willen ze gaan slapen. Nou ja dat wilden ze nog geen eens want ze lagen nog op de bank maar het idee dat ze het misschien wel zouden willen rond die tijd maakt dat ik eigenlijk 's avonds nooit mag douchen.
Ongeveer 4x per jaar doen we iets leuks, dan gaan we winkelen, dan koop ik heel veel en m'n moeder soms ook iets. Ze vind me ook heel vaak vervelend en irritant en ze zegt ongeveer 6 keer per dag ik wil dat je me nu met rust laat

(In die tijd rond het eten want dat is het enige moment dat ik haar zie)
Soms gaat ze wel eens dingen snoeien in de tuin, ik dacht altijd dat ze het leuk vond maar het is blijkbaar om de tuin netjes te houden. Ze worden soms nog wel eens door vrienden van vroeger uitgenodigd om naar feestjes en zo te komen maar daar heeft m'n moeder nooit echt zin in.
Ook vind ze dat je maar 1 leuk ding op een dag kan doen, je kan bijvoorbeeld niet 's middags naar een verjaardag 's avonds naar een feestje en daarna uit. Nee je moet 1 kiezen
Ik koop soms wel eens een bloemetje voor haar, en met haar verjaardag koop ik altijd heel veel cadeautjes. Alleen wel jammer dat ze mij dit jaar pas aan het einde van de dag gefeliciteerd hebben en het leukste van een verjaardag is altijd ontbijt op bed en de kleine cadeautjes en de frutseltjes. Dus toen ik 's avonds nog geen cadeau of felicitatie had ontvangen heb ik maar een cadeau op internet voor mij besteld op mijn moeders naam. Ik heb rijlessen gekregen en ik zei dat ik ze liever nog niet wou maar ze hadden ze al besteld

En nu ben ik nog steeds met m'n rijbewijs bezig en ik vind het vreselijk
Ok, dat was het, doei