Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2006, 20:33
terror koekjes
terror koekjes is offline
Mijn moeder was de laatste twee jaar ook vegetarier maar volgens mijn broer eet ze stiekem toch vlees
Oud 22-03-2006, 20:36
__
__ is offline
ohja ze is niet hip, qua kleren ofzo. ze kent wel alle shit uit de top 40 en zingt ook die liedjes altijd heel hard door het huis. "wie zingt daar <insert hot act>!?" "oh, m'n m00der."
nouja of dat nou zo positief is weet ik ook niet. alles waar een gitaar in voorkomt vindt ze ROCK of METAL ofzo en dat vindt ze één grote bak herrie. dan vindt ze de "botsautootjesmuziek" van mn broer nog leuker.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 22-03-2006 @ 21:36 :
[...] "botsautootjesmuziek"
OMG
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 22-03-2006 @ 21:36 :
ohja ze is niet hip, qua kleren ofzo. ze kent wel alle shit uit de top 40 en zingt ook die liedjes altijd heel hard door het huis. "wie zingt daar <insert hot act>!?" "oh, m'n m00der."
nouja of dat nou zo positief is weet ik ook niet. alles waar een gitaar in voorkomt vindt ze ROCK of METAL ofzo en dat vindt ze één grote bak herrie. dan vindt ze de "botsautootjesmuziek" van mn broer nog leuker.
En ze doet er altijd zo grappig lang over om terug te smsen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:01
__
__ is offline
en kapt. roodbaards m00der praat meer tegen de papegaai dan tegen d'r kinderen NEE HOOR GEINTJE.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:27
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Mijn mama is 58, ouderwets, dik, gezellig, intelligent, en ontzettend lief. Ze werkt part-time als juf (groep3) en ik hou ontzettend veel van haar (aww) Ze is grappig als ze 2 wijn op heeft want dan wordt ze duizelig, ook als we samen mn vader jennen want daar kan hij niet tegen. Soms gaan we samen de stad in en dan wil ze naar hele suffe winkels, maar dat maakt me niet uit want ze is toch oud, en ik vind dat ze er leuk uit ziet, ik hoef niet zo nodig een hippe moeder. En ze vindt mijn piercings eng.
Ohja en we kijken altijd samen Engelse detectives.
Oud 22-03-2006, 21:39
Verwijderd
mijn moeder heeft net een bestandje wat voor één iemand bedoeld was naar haar hele adresboek gemaild, haha

oja en ze vraagt bij elke rapper of het eminem is :')
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:30
Verwijderd
My mom:
50 jaar alweer hoewel je het haar niet zou geven. Verder is ze klein en lach ik soms stilletjes in mezelf als ze weer eens de n00b uithangt. Soms is het gewoon echt een muts. Verder is ze gezellig huisvrouw en bevalt haar dat goed. Van computers snapt ze echt niets, en ze kan hem uitzetten door de stekker eruit te trekken of zo We hebben haar eens geprobeerd het een en andere uit te leggen en ze heeft wel eens achter de pc gezeten maar echt veel verder dan google en patience komt ze nog niet. Verder is ze veel te bezorgd, aangezien ze altijd moet weten waar ik uithang. Ze maakt me 's ochtens wel altijd netjes wakker als ik weg moet, tof van d'r want om me wakker te krijgen is ene hele klus. Ze weet volgens mij niet zo heel veel van de dingen die ik eigenlijk doe buiten m'n bijbaantje en school om. Ze boeit zich ook niet echt voor de muziek die ik bijvoorbeeld maak want dat vind ze toch maar herrie. Ik weet nog wel dat ze een jaar of 2 terug mn cd's van Sum41 en Linkin Park wel kon waarderen
Ach, al met al toch best een schat
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 00:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
cut_off schreef op 22-03-2006 @ 19:35 :
Ik mijn pa alleen. Hij heeft meestal een brommermerk als nickname, 'zundapp', 'kreidler' en 'mobilette' passeerden reeds de revue.
veel harder kun je het niet krijgen<3
Oud 23-03-2006, 00:23
Verwijderd
ik heb Toos op msn
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 12:20
kruizer
kruizer is offline
Toen mijn moeder in d'r MSN-periode zat ging ze elke twe euur vragen of alles goed was.

Toen heb ik een paar keer niks teruggezegd en nu MSN't ze nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 23-03-2006 @ 13:20 :
Toen mijn moeder in d'r MSN-periode zat ging ze elke twe euur vragen of alles goed was.

Toen heb ik een paar keer niks teruggezegd en nu MSN't ze nooit meer.
hahah ja ik krijg ook elke keer de groeten van mn ma als mn pa op msn zit
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 22-03-2006 @ 21:28 :

edit: is het te merken dat ik dit het leukste topic ooit vind?
neen alka, absoluut niet ^^

anyway. ik houd van jou m00der om het feit dat ze huilde toen dat big brother mensch beviel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:10
__
__ is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 23-03-2006 @ 17:20 :
neen alka, absoluut niet ^^

anyway. ik houd van jou m00der om het feit dat ze huilde toen dat big brother mensch beviel
oh ssht dat was ik al vergeten
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:52
Verwijderd
Mijn moeder is 54 geworden net vorige week .
Ze is netjes , een kakker eigenlijk . Ik probeer haar altijd een beetje smaak bij te brengen (omg ze heeft zelfs een zelfde truitje als dat ik heb en ze heeft het ook een keer geflikt dat de jas die ik wilde hebben en waar ik geld voor vroeg om even te lenen, dat zij die voor zichzelf kocht ) Ze draagt nog wel van die walgelijke broeken die ongeveer tot over haar navel komen

Voor d'r verjaardag hebben mijn zus , broertje en ik haar een nieuwe schooltas gegeven . En ze vond hem erg mooi . Zo'n limited edition eastpak ofzo .

Sindskort studeert ze namelijk weer , en ik vond naar schooltas lelijk , dus ik vond dat ze nodig een nieuwe en leukere nodig had

Soms is ze wel oke . Soms kan ik haar ook niet uitstaan . Uit huis gaan was voor mij de goede keuze . Ik hecht alleen niet echt meer waarde aan haar mening , of wat ze ook zegt , nadat ze mij vertelde dat ze niet meer van me hield .

Ohh ja . Ze msnt ook . (en dan mocht ik mijn tante niet haar msn adres geven , want ze vond haar maar vervelend)
En dan gaat ze tegen me praten . En sluit ze af met zo'n wink dat zo'n zoen naar je toe komt

Haar smsjes eindigt ze met Kuzz
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:09
Verwijderd
Mijn mama is geweldig <33

Ze is 48 en heel lief en wijs, ze heeft msn en is een heuse sms-slet (alleen naar mij en papa dan )
Ik ga altijd met haar winkelen, want we hebben ongeveer dezelfde smaak. We kunnen vaak heel lang opblijven en dan praten we over vanalles en nog wat.
Soms komt ze me halen van school en dan zegt ze: "Jezus, wat zitten er toch stómme mensen bij jou op school, en zo lelijk!"
Ze is best wel ijdel en al haar crèmes en reinigingsspullen zijn van Chanel, maar dan voelt ze zich schuldig dat ze er zoveel geld aan heeft uitgegeven en probeert ze dat voor zichzelf te rechtvaardigen door om de haverklap te zeggen dat haar huid er toch weldegelijk beter uitziet dan eerst.
Ze noemt mij 'sletje' en/of 'kutje', omdat ik vorig jaar een fase had waarin ik iedereen 'sletje' en/of 'kutje' noemde. Als er iets misgaat zegt ze: "Godverdommensekuttenkoppen!" en sporadisch ontglipt er een krachtig "HOEREN!" uit haar mond.

Als ze met mijn papa weer eens mee moet naar een of ander gala, dan ziet er altijd echt super mooi uit, maar omdat ze daar nooit genoeg te eten hebben en je er wel tot minimaal elf uur zit, gaat ze vervolgens naar McDonalds om daar in vol ornaat een Big Mac te gaan zitten eten.

Ze weet ook echt alles van mij en wij kunnen overal met haar over praten. Gesprekken tijdens het eten variëren van het gebruik van vrouwencondooms tot "ik kan zo vijf lichaamssappen noemen die niets met seks te maken hebben!"
Mijn broer had laatst wiet gekregen tijdens het uitgaan en gaf dat aan mijn moeder die eraan rook en zei: "Godsakker, dat ruikt sterk! Zullen we het eens proberen?!" mijn broer(die zelf absoluut niet blowt): "Ja dat is goed!" mijn mama: "Neee nee, want ik ben bang dat ik er in blijf!"
Oh en na één whisky-cola is ze dronken

Mijn moeder is
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:10
Verwijderd
Mijn mama zegt SODEJU als ze kookt en iets omgooit
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:14
Verwijderd
Mijn moeder is 47.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 20:44
kruizer
kruizer is offline
Mijn moeder zegt 'kut' als ze iets laat vallen en begint dan heel zenuwachtig te lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:00
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 23-03-2006 @ 21:44 :
Mijn moeder zegt 'kut' als ze iets laat vallen en begint dan heel zenuwachtig te lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 22:43
ZerO
ZerO is offline
mijn ma doet niet aan msn maar ze is wel een forummer haha op cosmopolitan.nl ofzo
Oud 23-03-2006, 23:12
kruizer
kruizer is offline
Mijn moeder zit op het libelleforum
En ze gaat ook naar meetings enzo

En een keer kwamen al die mutsen bij haar thuis, toen ik er ook was.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:02
biep
biep is offline
Mijn moeder is lief.
We lijken ontzettend op elkaar, we doen veel samen, gaan samen op vakantie, shoppen, ook wel eens samen naar concerten.

Maar af en toe is ze chaggie
Oud 24-03-2006, 12:49
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
mijn moeder is mentaal gezien exact het tegenovergestelde van mij, en opposite attrack gaat hier niet echt op (meestal niet bij je moeder maar, get the point right). ze is rationeel, heeft alleen dr gezin, verder niet echt vrinden ofzo, volgt een raar dieet en vindt dat iedereen dat moet doen omdat het zo gezond zou zijn en verder heeft ze een hekel aan alles dat afwijkt. ze is perfectionistisch, dat is dan het enige dat ik van haar heb, en het liefst heeft ze een plan voor de komende jaren van dr leven waarin alles van dag tot dag is uitgestippeld.
helaas heb ik veel van mijn bouw van haar, niet dat ik op haar lijk maar aan de kleine dingen is het te herkennen. zucht. brede schouders, brede heupen, de vorming van mn lippen, aanleg om vet te zijn en erh dat soort rotzooi.
ik zie mijn moeder dan ook maar 1 keer in de maand ofzo. hmm en ze is 44 of 45 ofzo trouwens.

in tegenstelling hiertoe is mijn vader me heilig. waarom is er geen topic over vaders?
Oud 24-03-2006, 14:17
Missy
Missy is offline
Citaat:
biep schreef op 24-03-2006 @ 13:02 :
Mijn moeder is lief.
We lijken ontzettend op elkaar, we doen veel samen, gaan samen op vakantie, shoppen.

Maar af en toe is ze chaggie
Oud 24-03-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Dark_Princess schreef op 24-03-2006 @ 13:49 :

in tegenstelling hiertoe is mijn vader me heilig. waarom is er geen topic over vaders?
Maak dr 1 zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:17
gasface
gasface is offline
Slechtste topic ooit.
Oud 24-03-2006, 15:26
Verwijderd
mijn mama is vet lief. ze is 49, en zo ziet ze eh. ja, eigenlijk ook uit. ze draagt 'gewone' kleren, en ze is niet zo dun. ik lijk helemaal niet op haar. ze kan LEKKER koken, en ze is heel creatief, en ze houdt een beetje van dezelfde muziek als ik, dus dat is handig.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:27
__
__ is offline
Citaat:
testout.com schreef op 23-03-2006 @ 19:52 :
(...) Haar smsjes eindigt ze met Kuzz
hahaha, nou bedenk ik me nog iets, mijn moeder eindigt d'r smsjes soms met "<3". daar is toch iets fout gegaan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:48
Metal
Metal is offline
Citaat:
gasface schreef op 24-03-2006 @ 16:17 :
Slechtste topic ooit.
Haha, waarschijnlijk wel ja.
Oud 24-03-2006, 16:20
Snuitermans
Snuitermans is offline
Pwnd @ moeders.
Oud 24-03-2006, 17:02
Lugosi
Lugosi is offline
mijn moeder maakte een keer een grapje aan tafel en zei toen vanuit het niets: ''ik zit jullie maar wat te KUTTEN.''

en toen begon ze heel hard ''OOOOO VULGAIR'' te roepen en te lachen.

ik hou van haar. (L)
Oud 24-03-2006, 17:34
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
vergeleken met wat ik hier allemaal lees is mijn(adoptie) moeder echt heel anders..
Ze is 57, ziet er wel jonger uit , werkt keihard, doet het huishouden in haar eentje, en heeft echt alles voor iedereen en alles over..
Ze helpt echt iedereen.
Dat is wel lief.. voorderest is ze vrij kortzichtig, en heel zwart-wit. en dat is wel vrij irritant..
Ze weet gelukkig niet hoe een pc aan of uit moet, dus haar zie je ook niet achter de pc.
Ach ergens is ze wel oke.. ik kon alleen beter met haar over weg toen ik nog op mezelf woonde..
Oud 24-03-2006, 17:36
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
ik bedoelde hier trouwens niet mee, dat de rest niet hard werkt enzo.. maar meer dat mijn moeder beetje moeilijker is enzo dan de rest.. tenminste die indruk krijg ik, zo drinkt mijn moeder geen alcohol, mag er niet gevloekt worden, dat soort dingen
Oud 24-03-2006, 17:57
reno
reno is offline
Mijn moeder houdt heel erg veel van wijn, ziet er nog slank en jeugdig uit en is niet verburgerlijkt.
Oud 24-03-2006, 22:09
grandmommy
grandmommy is offline
mijn vader en moeder drinken voordat ze gaan slapen vaak een paar glazen wijn en dan zeg ik ' niet zo zuipen he, MOEDER' en dan zegt ze ' NEE okee'. ik heb mijn moeder onder de duim
Oud 24-03-2006, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe met mijn moeder graag nep-bekakt. Dan lopen we door de bijenkorf, kijken we naar dingetjes en zeggen 'nee, he gassie, het lijkt wel een cee-en-aatje.' (Dat hebben we iemand daar wel eens horen zeggen namelijk.) en 'oh kijk meid, vind je het geen enige blouuuuse?' 'nee moederrrr, dat is echt ZO orrrdi!'
Je wilt niet weten hoeveel brakenswaardige termen er uit onze mond komt als we aan het winkelen zijn.

Maar mijn moeder is niet echt zo. Mijn moeder is een tuff koekie. Zo hoor ik van mijn nieuwe collega's dat ze wel eens uit haar winkeltje stormde als iemand iets flikte. Ze heeft bijvoorbeeld een junk een emmer met ranzig schoonmaak water in z'n bek gegooid, waarna ze applaus kreeg van de andere junks.
(Perron nul bestond toen nog)

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 23:04.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 02:38
*oma*
*oma* is offline
Mijn moeder heeft een shirt waar gaycop opstaat en ze werkt bij de politie, heeft kort haar, is 4e dan Kyudo en bijna 1e dan Tang Soo Do. Hmmm... maar ze is wel lief
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 10:24
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 24-03-2006 @ 23:09 :
mijn vader en moeder drinken voordat ze gaan slapen vaak een paar glazen wijn
de mijne ook, en dan gaan ze vaak aangeschoten slapen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 11:16
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Mijn mama is 55 ofzo, en best lief. Ze is kleuterjuf en ICT-er en zit thuis altijd achter de computer. We praten eigenlijk alleen maar tegen elkaar op msn, terwijl ik dan 10 meter bij dr vandaan zit, en als ik dan iets grappigs zeg op msn moet ze lachen, en dan hoor ik dat, en dan moet ik ook altijd lachen Ze kookt wel gewoon enzo, maar stofzuigen mag ik doen, want daar is ze meestal te dood voor, want ze werkt full-time. Ze is best hip, en koopt dr kleren vaak bij de H&M en dat is gaaf, soms wilde ik wel dat we dezelfde maat hadden

Oja, en ze heeft ook toffe hippie en andere nerd vrienden, en ze is na 1 glaasje wijn al bezopen

edit: Ze luister soms wel irritante muziek, en dan zetten we allebei onze muziek steeds harder, totdat ik mn deur heel hard dichtsmijt.
Oud 25-03-2006, 13:21
Kryptonite
Kryptonite is offline
Mijn moeder is een hippie en de baas in huis
Ze draagt wel vaak beschamende kleding van Sari of andere ik-loop-erbij-in-Afrikaanse-klederdracht-dingen, dat vind ik weer wat minder. Ook heeft ze last van multizeuren. Maar ze is wel heel humoristisch in haar gekheid, die ze zelf heel serieus neemt. Als ik boodschappen voor haar ga doen, roept iedereen gelijk "ik weet wie je moeder is!" vanwege haar anti-plastic manie
Sinds het begin van de winter heeft ze het internet ontdekt en nu zit ze de hele dag op idealistische sites
Oud 25-03-2006, 13:52
vixen
vixen is offline
Mijn mamma is 54 geloof ik. Ze is best aardig, beetje saai. Ze houdt niet van harde muziek en zegt hebah bij alle scenes in films die zouden kunnen eidingen in sex. Ze kan wel lekker koken als er mensen komen eten, anders kookt ze prut met rijst enzo.
Oud 25-03-2006, 15:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
Mijn moeder 0wnt!
Oud 25-03-2006, 16:09
655321
655321 is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-03-2006 @ 14:52 :
Mijn mamma is 54 geloof ik. Ze is best aardig, beetje saai. Ze houdt niet van harde muziek en zegt hebah bij alle scenes in films die zouden kunnen eidingen in sex. Ze kan wel lekker koken als er mensen komen eten, anders kookt ze prut met rijst enzo.
Ja en verder kan ze niet tegen piercings. Ze grijpt altijd naar dr kruis als je dr verteld over iets dat zij denkt dat zeer gedaan heeft en ze durft niet van roltrappen af.
Maar verder is ze TOF. Ze kent een hele goeie mop, over pudding en gisteren.
Oud 25-03-2006, 16:09
Metal
Metal is offline
kom jij vanavond ook stefanie?
Oud 26-03-2006, 03:19
Verwijderd
mijn m00der blijft heel vaak wakker tot ik thuis ben als ik uit ga

dat vind ik eigenlijk nietzo tof
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 16:28
reno
reno is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-03-2006 @ 23:09 :
mijn vader en moeder drinken voordat ze gaan slapen vaak een paar glazen wijn en dan zeg ik ' niet zo zuipen he, MOEDER' en dan zegt ze ' NEE okee'. ik heb mijn moeder onder de duim
Dat zegt de mijne ook maar dan drinkt ze nog twee glazen .
Oud 26-03-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 26-03-2006 @ 04:19 :
mijn m00der blijft heel vaak wakker tot ik thuis ben als ik uit ga

dat vind ik eigenlijk nietzo tof

je bent nog een 18 he
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 22:26
Suey
Suey is offline
Mijn moeder is een kakker, ze draagt polo's met roze bodywarmers Ze is onlangs bij m'n vader weggegaan en nu woon ik meestal bij haar. Ze heeft nooit echt gewerkt maar dat moest nu dus wel. Ze kan niet koken en ze luistert naar Guus Meeuwis. Maar goed dat ik niet vaak thuis ben.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 03:52
Verwijderd
Goh, veel moeders zien er jonger uit dan ze zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten