Oud 24-04-2006, 06:36
Verwijderd
Allereerst een oudje. Het papier is zo gekreukeld omdat ik toen nog geen map had om mijn tekeningen in te bewaren. Is van een jaar terug ofzo.

Hier heb ik mijn kleine zusje voor als voorbeeld gebruikt. De pose is trouwends wel uit mijn hoofd.

Dat "ding" linksboven is een sticker. Ik had ze nog over en besloot er een aantal te gebruiken om mijn paarden-anatomie te verbeteren.

Uitvoering van een gedachtenspinsel van mij toen ik acht was: wij huilen water, dus zeemeerminnen huilen lucht.

Zo, dit zijn ze voor voorlopig. Misschien post ik later nog wat, ik zie wel.

Commentaar is altijd welkom.
Advertentie
Oud 24-04-2006, 09:59
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Dat paard is erg mooi Ik vind het idee van die meermin dat ze lucht huilt erg origineel Wou dat ik zo mooi kon tekenen Je bovenste tekening heeft btw geen signature
Oud 24-04-2006, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Kingofthemall schreef op 24-04-2006 @ 10:59 :
Dat paard is erg mooi Ik vind het idee van die meermin dat ze lucht huilt erg origineel Wou dat ik zo mooi kon tekenen Je bovenste tekening heeft btw geen signature
Dat heb ik me "pas" een half jaar geleden aangeleerd.
Bovendien was dat een overtreksel van mijn originele potloodtekening.
Oud 24-04-2006, 15:32
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik zou je signature gewoon links of rechts onderin zetten, niet over je tekening
Oud 24-04-2006, 16:35
Rooster
Rooster is offline
leuk en aardig allemaal;
maar niet meer iets voor in simple art?
Oud 24-04-2006, 17:19
BleuEyes
BleuEyes is offline
Die met dat paard is mooi!
Oud 24-04-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 24-04-2006 @ 17:35 :
leuk en aardig allemaal;
Ik was van plan er later nog meer bij te zetten en dit zijn voor mij uitgewerkte werjes.

Moet ik ze nu daar zetten ofzo?
Oud 24-04-2006, 21:43
botulismf
botulismf is offline
Jij komt er wel.
Oud 24-04-2006, 21:52
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mirre schreef op 24-04-2006 @ 21:13 :
Ik was van plan er later nog meer bij te zetten en dit zijn voor mij uitgewerkte werjes.

Moet ik ze nu daar zetten ofzo?
Nee, je kunt ze prima hier laten staan.
Oud 25-04-2006, 00:41
andersom
andersom is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 24-04-2006 @ 16:32 :
ik zou je signature gewoon links of rechts onderin zetten, niet over je tekening
Helemaal niets geen signature (handtekening)

maar dat heb ik al zo vaak gezegt hier.

leuke krabbels verder, niets bijzonders of eigenzinnigs.
erg gewoontjes.

haal meer uit de kast zou ik zeggen.
Oud 25-04-2006, 05:35
Verwijderd
Citaat:
andersom schreef op 25-04-2006 @ 01:41 :
leuke krabbels verder, niets bijzonders of eigenzinnigs.
erg gewoontjes.

haal meer uit de kast zou ik zeggen.
Wat versta je dan onder 'eigenzinnig'?
Oud 25-04-2006, 07:26
andersom
andersom is offline
Citaat:
Mirre schreef op 25-04-2006 @ 06:35 :
Wat versta je dan onder 'eigenzinnig'?
eigenzinnig,

Dat het zich onderscheid van de rest. eigenwijs.
Oud 25-04-2006, 08:47
Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Rooster schreef op 24-04-2006 @ 17:35 :
leuk en aardig allemaal;
Waarom wordt hier altijd zoveel doorverwezen naar verzameltopics als simple art of het fototopic? Zij wil hier toch kritiek en reactie op? Het zijn voor haar zoals ze zegt uitgewerkte tekeningen en in het simple art topic zouden ze verdrinken tussen de rest. Ik vind dat heel zonde, zo kun je op artistiek alleen nog een topic openen als je iets heel goed kunt, het is toch ook de bedoeling dat mensen zich hier kunnen ontwikkelen? Bovendien blijft artistiek maar leeg als alles steeds in verzameltopics wordt gestopt.

Ontopic: Ik kan me je vorige dingen meteen herinneren, ik vind je inderdaad origineel (je stijl en de zeemeermin die lucht huilt). Je hebt wel een leuke prentenboekstijl (hm, kijk eens bij het contactadvertentietopic). Je doet niet zoveel met de achtergrond, heh? Zou je aan kunnen werken.
Oud 25-04-2006, 08:58
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
andersom schreef op 25-04-2006 @ 01:41 :
Helemaal niets geen signature (handtekening)

maar dat heb ik al zo vaak gezegt hier.
Waarom niet?
Oud 25-04-2006, 11:20
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 25-04-2006 @ 09:47 :
Waarom wordt hier altijd zoveel doorverwezen naar verzameltopics als simple art of het fototopic? Zij wil hier toch kritiek en reactie op? Het zijn voor haar zoals ze zegt uitgewerkte tekeningen en in het simple art topic zouden ze verdrinken tussen de rest. Ik vind dat heel zonde, zo kun je op artistiek alleen nog een topic openen als je iets heel goed kunt, het is toch ook de bedoeling dat mensen zich hier kunnen ontwikkelen? Bovendien blijft artistiek maar leeg als alles steeds in verzameltopics wordt gestopt.
In simple art krijg je toch ook kritiek?
Simple art en de nieuwe regels zijn er toch om het aantal topics af te laten nemen en Art overzichtelijk te houden.
Art zal nooit leeg blijven, dat is gewoon nonsens.

en qua die handtekeningen sluit ik me aan bij Captain N
Citaat:
Captain N schreef op 25-04-2006 @ 09:58 :
Waarom niet?
Oud 25-04-2006, 11:47
Captain N
Captain N is offline
Zoveel wordt er nou ook niet gepost in Art, ik ben iig het overzicht echt niet kwijt ofzo.
Daarnaast is simple art niet echt bedoeld voor kritiek, een eigen topic vol kritiek heb je meer aan dan een paar lullige zinnen en opmerkingen in het simple art hok.
Oud 25-04-2006, 17:22
Porcelain
Porcelain is offline
Ja, Captain N zegt het al: in Simple art krijg je vaak niet meer dan wat zinnetjes als 'mooi' of 'je hebt talent'. Ik vind dat artistiek vrij weinig topics heeft waarin mensen gewoon hun werk laten zien en vrij veel verzameltopics waarin heel veel wordt gepost. Ik vind dat saai, dus als het aan mij ligt is het Simple Art topic voor snelle schetsjes of paint-poppetjes, maar mogen echte afgemaakte tekeningen gewoon in een eigen topic. Voor het overzicht is het niet echt nodig: terwijl ik best weinig op Art kom mis ik bijna nooit topics.
Oud 25-04-2006, 20:11
Verwijderd
Nog een paar uit mijn sticker-paarden collectie:

Oud 25-04-2006, 20:19
Verwijderd
die laatste is gaaf
Oud 25-04-2006, 20:58
Captain N
Captain N is offline
Tof dat je er zelf dingen bij bedenkt, leren en er plezier in hebben
Oud 26-04-2006, 09:47
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Misschien zijn het voor jullie simpele tekeningen of niet realistisch maar waarom zou ze daarvoor naar het Simple Art topic meoten verhuizen, zo druk is het hier nou ook weer niet.

Edit: Ik vind je tekeningen erg tof. Vooral je robotpaard. zulke dingen zijn juist eigenzinnig, vind ik.
Oud 27-04-2006, 19:45
Cathinca
Cathinca is offline
Je kan echt ontzettend goed tekenen, vooral voor je leeftijd. Als ik denk aan hoe ik toen en nu teken.... Ik kom er niet in de buurt, vooral het feit dat je al hele originele dingen bedenkt en die ook nog mooi op papier kunt krijgen vind ik al ontzettend knap. Ook die schaduwwerking met dat blauw bij je allereerste tekening vind ik ontzettend knap. Ga lekker door met tekenen en veel succes, want talent dat heb je.
Groet,

Cathinca
Oud 28-04-2006, 01:32
andersom
andersom is offline
Citaat:
Captain N schreef op 25-04-2006 @ 09:58 :
Waarom niet?
Heb wel vaker gezegt (en dat is echt puur mijn mening) dat handtekeningen gewoon afbreuk doen aan het beeld, t trekt onnodig aandacht, en als t goed is zou je aan het beeld al moeten kunen zien wie het gemaakt heeft.

En zeker bij schetjes zoals hier t zien zijn, is het gewoon overbodig naar mijn idee. maarja dat zijn echt kleine dingetjes. t maakt ook verder niets uit ofzo, t is gewoon dat t me een beetje stoort.
Oud 28-04-2006, 19:35
Verwijderd
Ik heb hier nog twee nieuwe tekeningen. (Ik had ze ook al in het contact-topic in letteren gepost, maar ik vond ze wel mooi, dus.)

Ik had eerst die eerste gemaakt, beginnend met een pose uit een boek, maar steeds bijgewerkt.
Na wat verbeterpunten van klasgenootjes heb ik de tweede gemaakt.
Oud 28-04-2006, 21:10
Verwijderd
Ik vind het erg leuk wat je maakt, tof dat je je fantasie zo goed gebruikt! Bij je laatse posts vind ik de eerste beter, omdat de houding van het tweede meisje meer het idee geeft alsof ze een beetje krom staat ofzo. ook lijken haar benen niet helemaal te kloppen. Verder leuk idee. Vind het leuk om je werk te zien.
Advertentie
Oud 29-04-2006, 10:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind je stijl erg leuk, en je hebt ook een leuke fantasie. Ik vind je paarden erg leuk, en ze zijn inderdaad een beetje prentenboek-achtig. Erg leuk! Vooral doorgaan!
Oud 29-04-2006, 10:55
niña
niña is offline
De oren van je eerste vind ik echt geniaal (heel de plaat hoor ;-)), en de laatste twee vrouwtjes van achteren maakt me nieuwsgierig naar de voorkant, ik had bijna de neiging om mijn laptop om te draaien. Wel vind ik die met de schaal beter dan met de twee 'vlammetjes'
Oud 11-09-2006, 23:16
xDisciplex A.D.
xDisciplex A.D. is offline
@ Mirre:
Ik vind je kleurgebruik erg mooi vooral bij de dames die je vanachter getekend hebt.

wat de paarden betreft, tof dat je je fantasie gebruikt om ze toch niet precies hetzelfde te tekenen (die laatste is echt mooi trouwens)
Oud 12-09-2006, 17:34
Anoniem
hoezo up?
Oud 12-09-2006, 18:41
Annieballie
Annieballie is offline
Ik vind die paarden echt super !! vooral die ene met die 'vuur' staart !
en die twee achteraanzichten van die vrouwen .. die tweede is echt mooi, die kleding en kleurgebruik.. je kan echt goed met kleurtjes werken !!

~XxxxX~
Oud 12-09-2006, 22:29
maxwell
maxwell is offline
wat een up zeg
Oud 13-09-2006, 08:13
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 12-09-2006 @ 23:29 :
wat een up zeg
Oud 13-09-2006, 09:06
Ieke