nouja, bij de meesten gaat het toch wel redelijk vanzelf ofzo. sowieso zijn er toch wel een aantal 'vaste avonden' ofzo, dat ik iets met een aantal vrienden doe, film kijken oid. 'indrinken' + daarna uitgaan is ook altijd op dezelfde dag, altijd bij iemand anders thuis, maar toch wel met redelijk hetzelfde groepje ofzo, dus dat ligt toch ook wel redelijk vast. de meeste van m'n vrienden zie ik toch sowieso wel elke week ofzo, dus om die spontaan een keertje op te bellen, ja da's ook niet echt nodig ofzo. behalve één vriendin, die zie ik eigenlijk nooit. daar moet ik altijd moeite voor doen en dat wordt toch nooit beloond, want ze kan nooit, heeft altijd al met d'r vriendje afgesproken. en het is ook niet alsof ze mij een keertje opbelt, als d'r vriendje toevallig een keertje iets anders te doen heeft ofzo. best jammer, maarja, het zegt ook wel iets over de vriendschap dan. dat 'ie dus alleen van mijn kant komt en dus op zich niet echt iets waard is. ten minste, zo zie ik dat. jammer, maar waar.