Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 22:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doe ook maar gymnasium ![]()
|
owkee nog 1 keer ik ben licht dislecties ik word hier dus gek van
![]() ![]() offe wat snap je niet ![]() me hoop dat het zo iets beter is : dit komt me bekent voor in de ooren vooral dat initiatief nemen echt iedere keer als ik een vriendin heb zeggen ze dat meer initiatief moet nemen ik probeer het ook vaak maar ik krijg zelfs dan ook vaak dat ze het zelf ook niet doen en ja daar durf ik dan niks van te zeggen omdat je denkt dat ikdan de volle lading krijcht
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 22:08. |
![]() |
||
Komt ie:
Citaat:
|
![]() |
Ik neem niet zo graag het initiatief omdat ik vaak merk dat de jongen dat zélf wil doen. De jongen wil meer een soort van gevoel hebben 'het is me gelukt haar te krijgen'. Plus het feit dat ik me wil gevleid voelen door de andere en ook, als ik het zelf doe, lukt het niet. (als meisje moet je maar eens proberen een jongen te tracteren en je krijgt direct blikken op je gericht alsof je 'makkelijk' te krijgen bent, daarom wacht het meisje liever af tot de jongen op haar af komt)
Ik wil dat de jongen er de moeite voor doet en ik wil ook zien hoe ver hij erin gaat, hoe graag hij me ziet. Maar ik geef je wel gelijk, het moet niet van de ene kant komen maar van beide! Meisjes kunnen er gemakkelijker gebruik van maken bijvoorbeeld als ze getracteerd worden en dat kan je als jongen van tevoren niet echt weten. Ik vind het wel belangrijk bijvoorbeeld dat de jongen de eerste stap zet, dat zou bij mij het best werken. En na die stap moet het van beide kanten komen. Wees gewoon niet te verlegen, dan kom je automatisch wel los. Ik moet er wel bij zeggen; ik ken genoeg jongens die verlegen zijn en die dan een meisje vinden die wat losser is en op die manier vul je elkaar aan. Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 11:23. |
![]() |
|
die vraga stel ik me ook weleens, maar an vuinuit vrouwelijk perspectief.
maarja, als zowel vrouwen als mannen uit protest geen stap ondernemen kom je in een soort stand-off waar er dus helemaal niets gebeurd
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Uit een zeer betrouwbare bron (lees "Discovery Channel"):
"Het idee dat mannen altijd het initiatief nemen is volkomen verkeerd. In 90% van de gevallen initieert de vrouw door zeer subtiele signalen te geven, bijvoorbeeld: korte blik, overdreven handgebaren, hand door het haar halen wanneer het haar goed zit, etc. Hierna is het aan de man om naar de vrouw toe te stappen en verdere stappen te ondernemen" Dit was een stukje uit het programma "Sex Sense". Vrouwen nemen dus toch meestal (bewust of onbewust) initiatief, hoewel de man altijd de moeilijkste stap dient te ondernemen. En dat laatste krijg je er waarschijnlijk toch niet uit. Da's altijd moeilijk met dingen die instinctief zijn.
|
Hmm
![]() Bij mij ligt het eraan.. Bij mijn huidige vriend heb ik het initiatief ( slecht geschreven volgens mij) genomen maare hiervoor deed ik dat nooit.. En zelf vind ik het wel leuk als de jongen ook wat initiatief neemt .. maar das mijn mening..
|
1) omdat IK meestal het lef niet heb
![]() 2) Omdat, die ene keer toen ik wel het lef had, iedereen me bekeek alsof ik het meest wanhopige kind ter wereld was! ![]()
|
Ik heb mijn vriendje versierd... naja t lukte niet
![]() Maar met zijn beste vriend had ik wel een goed contact en daardoor zijn we later toch weer bij elkaar terecht gekomen, op zijn initiatief. Hij heeft me daarna meegevraagd naar de bios en zo ist balletje gaan rollen. Hij heeft mij ook wel versierd dus eigenlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Als ik met iemand afspreek, ben ik meestal wel de eerst initiatief neemt met zoenen enzo. Dan draaien we er zolang omheen dat ik er gek van wordt.
![]() Maar zomaar op iemand afstappen doe ik niet zo snel. Nouja, niet als ik diegene niet ken. Maar bij gewoon vrienden/kennissen schuw ik niet om met ze te gaan praten of iets aftespreken. ![]()
|
Verwijderd
|
Omdat het nog veel enger is als ik het zelf moet doen
![]() En ik bovendien vaak niet doorheb dat een jongen mij leuk vindt, tot hij initiatief toont. En ik, als ik verliefd ben, veel te schijterig ben om zelfs maar opvallend vaak naar hem te kijken, laat staan dat ik op hem af durf te stappen. En - goed excuus - ik doe nooit dingen waar initiatief voor nodig zijn. Ik kom op de een of andere manier altijd in kietel-situaties terecht, half stoeien en dan sta je opeens te zoenen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Emancipatie die zij allen zo hoog in 't vaandel dragen! Ofwel op alle vlakken, ofwel niet! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |