Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb er 3 ofzo, 1 gekocht een keer bij een skatezaak, andere 2 gekregen ergens bij festivals enzo
die ene vna skatezaak heb ik aan de binnenknat van mn tas vastgemaakt en doe er mn sleutels aan, zo kan ik ze makkelijker vinden dan hoef ik niet altijd een uur te wroeten in mn overvolle tas.. verder vind ik ze om je nek niet zo leuk, en het is irritant heel de tijd die sleutels zo bewegen enzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben ik nu hip, ben ik nu hip? |
![]() |
|
bij ons zijn die dingen allang weer uit?! dat is iets van een vorig schooljaar, toen liep iedereen met die dingen, nu niet meer...
maar goed ze zijn opzich best handig, kvind ze alleen nie mooj, en tja om je nek das ook nix, bungelt de hele tijd en t maakt onwijs veel herrie...
|
![]() |
toen nog niet iedereen ze droeg had ik een mooie van aem'kei gekregen, maar kvind het gewoon niet praktisch.
nu is het out wat mij betreft. al die mainstreammeelopers dragen ze, en dan vind ik het echt niet cool meer. net als wenkbrauwpiercings, echt zonde dat sjonnies en anitaas ze nu ook hebben. |
![]() |
||
Citaat:
ten eerste ik ga niet naar school en ten tweede ik zeg het zo omdat zij iets weggooit omdat het in is....ik bedoel dan wijger je iets gewoon omdat anderen het ook leuk vinden je hebt toch iets omdat je het zelf leuk vindt en dan kijk je er toch niet naar of het in of uit is Rat
|
Ik vind het niet bepaald mooi, maar ook weer niet uitzonderlijk lelijk. Het is gewoon dat je WEET dat iedereen ermee loopt omdat anderen het ook hebben, dat maakt het in mijn ogen een stuk minder. En het zal wel in zijn ja. Ik vind het niet de moeite waard om me er druk over te maken.
|
![]() |
|
tis nog altijd beter dan je buskaart om je nek dragen
![]() maarjah, die dingen met die reclamezooi vind ik lelijk. ik draag mijn sleurels altijd aan mijn broekriem
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en nee, niet met het sleutel-uiteinde ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hehe ik vind ze wel cool eignelijk
![]() Ik heb em alleen niej zo vaak om omdat jongetjes uit mijn klas hebben bedacht dat je me er aan kan mee trekken ('HIER ANNET! deze kant op!!') ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *grom* geef m aan mij ![]() ![]() ![]() naja kging er dus vanuit dat t een of ander belachelijk duur merchandise ding zou zijn ![]() |
![]() |
|
ik vin die dingen vaaag, ik ken mensen die er gewoon al heel lang 1 hebben voor de handigheid maar ook mensen die het kopen omdat het in is, en er dan nog wel 8 euro voor willen betalen
![]() ![]() ![]() ik heb er zelf ook een ( gekregen bij een broek) maar die draag ik niet, ik weet niet wat voor nut het heeft, een sleutelbos met al je sleutels is toch veel handiger dan een sleutel om je nek ![]()
|
![]() |
Had het eerst niet door wat kercords waren,ik noem het altijd dat-ding -om-je-nek-waar-je-je-sleutels-aan-kunt-hangen maar dat terzijde *doet eventjes haar leraar wiskunde na
Eumz,ik vind ze eigenlijk wel leuk,'k let er niet zo heel erg op,behalve als het zo van die hele dikke zijn vin 'k het lelijk(bv. van die eastpak dingen)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|