Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 23:25
Mephisto
Mephisto is offline
Ik zie in mijn omgeving steeds meer mensen rondlopen met van die (mijns insziens) belachelijke dingen om hun nek. Keycords, is dat nou dé trend van het moment of heb ik gelijk in mijn opvatting dat de dragers net zo blöd zijn als die achterlijke gevallen?
Oud 09-09-2002, 23:59
DutchGirl
DutchGirl is offline
ik heb zo'n ding al jaren aan me tas hangen toen laatst een klasgenootje ermee kwam: hey da's een keykoord.

- een WA?!

een keykoord, moet je om je nek doen en dan sleutels eraan hangen.

- OMG.. *rukt van tas* JIJ HEBT EEN FUNCTIE!! *in de bak la prul gooj *
Oud 10-09-2002, 00:08
GRRR
GRRR is offline
over 3 jaar is mijn cockpiercing mainstream, dan trek ik em ook af!!!
Oud 10-09-2002, 00:29
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
ik heb zo'n ding al jaren aan me tas hangen toen laatst een klasgenootje ermee kwam: hey da's een keykoord.

- een WA?!

dus omdat het populairder wordt gooi je het weg?

dat vind ik pas onzin maar ja ik wil ook niet perse anders zijn

Rat
Oud 10-09-2002, 07:14
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
niet in ook niet uit het is boven zwaar boven
Oud 10-09-2002, 07:20
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:

- een WA?!

lol , als die dingen al populair kunnen worden.........
Oud 10-09-2002, 07:22
Günther
Günther is offline
tjo he, ik gebruik m omdat ik anders vergeet waar ik mn sleutels laat
Oud 10-09-2002, 08:00
a new noise
a new noise is offline
wat maakt het nou in godsnaam uit of het in of uit is?
Oud 10-09-2002, 08:44
Mephisto
Mephisto is offline
Ik vind die dingen belachelijk uitzien en ik ben benieuwd wanneer ik geen spontane lachstuipen meer krijg als ik sukkeltjes met die dingen rond zie sjouwen...
Oud 10-09-2002, 09:08
Verwijderd
ik heb er 3 ofzo, 1 gekocht een keer bij een skatezaak, andere 2 gekregen ergens bij festivals enzo
die ene vna skatezaak heb ik aan de binnenknat van mn tas vastgemaakt en doe er mn sleutels aan, zo kan ik ze makkelijker vinden dan hoef ik niet altijd een uur te wroeten in mn overvolle tas..
verder vind ik ze om je nek niet zo leuk, en het is irritant heel de tijd die sleutels zo bewegen enzo
Oud 10-09-2002, 09:24
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind het er echt heel stom uitzien, vooral als er een hele dikke bos sleutels aanhangt. Het lijtk me ook niet echt erg confortabel. Wel praktisch want ik moet altijd een uur zoeken naar mijn sleutels als ik ergens wegga maar ik vind ze echt niet charmant.
Oud 10-09-2002, 10:16
Verwijderd
Ik vond het leuk, droeg ze altijd...
alleen nu dragen kakkers die dingen allemaal nou heb ik dus echt zoiets van..fijn..
Oud 10-09-2002, 10:17
Verwijderd
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

dus omdat het populairder wordt gooi je het weg?

dat vind ik pas onzin maar ja ik wil ook niet perse anders zijn

Rat
ah, jiji draagt dus graag dezelfde kleding als ene klasgenoot??
Oud 10-09-2002, 10:33
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
a new noise schreef:
wat maakt het nou in godsnaam uit of het in of uit is?
hmm je begint steeds beter antwoorden te leveren weer ben ik het met u eens.

(zou't je emo kapsel zijn?)
Oud 10-09-2002, 10:53
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
ik heb er 3 ofzo, 1 gekocht een keer bij een skatezaak, andere 2 gekregen ergens bij festivals enzo
die ene vna skatezaak heb ik aan de binnenknat van mn tas vastgemaakt en doe er mn sleutels aan, zo kan ik ze makkelijker vinden dan hoef ik niet altijd een uur te wroeten in mn overvolle tas..
Oww, dat vind ik best wel een heel goed idee! ik ben ook altijd mijn sleutels kwijt, heb al heel vaak m'n bus naar school gemist omdat ik voor de voordeur uren naar m'n sleutels op zoek was.. Ik ga ook een keycord aan de binnenkant van mijn tas doen bedankt joh.

Ben ik nu hip, ben ik nu hip?
Oud 10-09-2002, 10:56
ieyor
ieyor is offline
kheb er 2, beide gratis gekregen (een knalblauwe van yorin en n zwart-rode van stuka) ze zijn op zich wel handig, maar kvin t zonde om ervoor te betalen
Oud 10-09-2002, 11:01
Roos
Roos is offline
Ik draag er soms één op school, een sleutelbos met sleutels van een paar kasten, kluizen, de pooltafel etc op school. Anders raak je ze geheid kwijt.

Verder nooit.
Oud 10-09-2002, 12:37
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Best wel handig opzich, maar ik vind ze zoooo lelijk.
Als je ze in je tas doet oke, maar om je nek is geen gezicht, vind ik...
Oud 10-09-2002, 12:40
Verwijderd
Ik vind het lelijk om je nek. Heb dr zelf wel een paar maar die hang ik gewoon aan m'n broek.. ook lekker afgezaagd maar daar kan ik me niet echt druk om maken zegmaar...
Oud 10-09-2002, 12:42
Blubje
Blubje is offline
bij ons zijn die dingen allang weer uit?! dat is iets van een vorig schooljaar, toen liep iedereen met die dingen, nu niet meer...
maar goed ze zijn opzich best handig, kvind ze alleen nie mooj, en tja om je nek das ook nix, bungelt de hele tijd en t maakt onwijs veel herrie...
Oud 10-09-2002, 12:42
Vice
Vice is offline
Ik heb er wel eens eentje aan m'n broek gedaan.
Oud 10-09-2002, 12:45
haas17
haas17 is offline
toen nog niet iedereen ze droeg had ik een mooie van aem'kei gekregen, maar kvind het gewoon niet praktisch.
nu is het out wat mij betreft.
al die mainstreammeelopers dragen ze, en dan vind ik het echt niet cool meer. net als wenkbrauwpiercings, echt zonde dat sjonnies en anitaas ze nu ook hebben.
Oud 10-09-2002, 12:48
Verwijderd
omg, je bent opeens niet origineel meer... *zuchtje*
Oud 10-09-2002, 12:56
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
McLaren schreef:

ah, jiji draagt dus graag dezelfde kleding als ene klasgenoot??

ten eerste ik ga niet naar school

en ten tweede ik zeg het zo omdat zij iets weggooit omdat het in is....ik bedoel dan wijger je iets gewoon omdat anderen het ook leuk vinden

je hebt toch iets omdat je het zelf leuk vindt en dan kijk je er toch niet naar of het in of uit is

Rat
Oud 10-09-2002, 13:06
Hukkie
Hukkie is offline
Ik vind het niet bepaald mooi, maar ook weer niet uitzonderlijk lelijk. Het is gewoon dat je WEET dat iedereen ermee loopt omdat anderen het ook hebben, dat maakt het in mijn ogen een stuk minder. En het zal wel in zijn ja. Ik vind het niet de moeite waard om me er druk over te maken.
Oud 10-09-2002, 13:11
the exploding boy
the exploding boy is offline
kweet niet, je kan toch net zo goed je sleutels aan een sleutelbos doen? geeft hetzelfde effect volgens mij. Verder heb ik nog nooit leuke keycords gezien, dus ik mis ze niet.
Oud 10-09-2002, 14:16
heldin
heldin is offline
ik vind het lelijk, zo'n sleutelbos om je nek. ik had vroeger trouwens een veter-met-sleutel om mn nek, oehlala, nooit gedacht dat ik ooit nog es trendsetter zou zijn
Oud 10-09-2002, 14:34
freakinaround
freakinaround is offline
ik vind ze stom, zei me ma laatst trouwes oowk al, en vooral oowk dat ouders enssow die dragen....kinderen ja ok, maar volwassenen?
Oud 10-09-2002, 14:41
Mysterons
Mysterons is offline
het kan me niet schelen

er zit altijd zon stom merk op of zon pats-iets, of een bandnaam *blagh*
Oud 10-09-2002, 14:46
DarkRaven
DarkRaven is offline
draag hem om me nek af/toe

mijn sleutels willen nog weleens uit me broekzak vallen
Oud 10-09-2002, 15:08
Masked Mage
Masked Mage is offline
tis nog altijd beter dan je buskaart om je nek dragen
maarjah, die dingen met die reclamezooi vind ik lelijk.

ik draag mijn sleurels altijd aan mijn broekriem
Oud 10-09-2002, 15:18
ieyor
ieyor is offline
ik had trouwens iemand gezien met n LotR-keychain... die vonk wel heel mooj zwart met goudkleurig die kruldingies van de ring erop... zal ook vast wel duur zijn
Oud 10-09-2002, 15:23
Verwijderd
Ik heb 6 keycors, en heb ze gekregen..
die dingen kost 15,- om te kopen, vind ik teveel..
je krigjt ze nl ook vaak gratis...
Oud 10-09-2002, 15:29
S
S is offline
Ik heb er ook een, van Status. Gratis (althans, toen ik zei dat ik nu reclame voor hun maak en dat ik betaald moet krijgen zeiden ze dat ik die 5 euro op de volgende aankoop terug krijg ).

Toffe mensen daar.
Oud 10-09-2002, 16:00
Boogie
Boogie is offline
Volgens mij zijn ze net niet helemaal 'doorgebroken'. Van't zomer zag je nog wel redelijk veel, maar het wordt weer wat inder lijkt mij.
Oud 10-09-2002, 16:20
Chelsea
Chelsea is offline
't is iig niet handig voor mensen die hun sleutels vaak kwijtraken want dan raak je je sleutels compleet met de keykord kwijt (zoals ik)

vind ze wel leuk en heb er een paar
Oud 10-09-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef:
ik vind ze stom, zei me ma laatst trouwes oowk al, en vooral oowk dat ouders enssow die dragen....kinderen ja ok, maar volwassenen?
Hehe, mijn wiskundeleraar heeft er een, zo'n fel-oranje, en als je tijdens de les aan het praten bent dan gaat ie je er mee slaan

(en nee, niet met het sleutel-uiteinde )
Oud 10-09-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
IEYOr schreef:
ik had trouwens iemand gezien met n LotR-keychain... die vonk wel heel mooj zwart met goudkleurig die kruldingies van de ring erop... zal ook vast wel duur zijn
Die kreeg je gratis bij de DVD. Ik hem 'em ook (aan m'n broertje gegeven) volgens mij kon je 'em ook kopen voor 5 euro ofzo
Oud 10-09-2002, 16:39
Roger
Roger is offline
Het gaat er niet om of het in of uit is het is gewoon handig..

Ik heb er 1 van bavaria....
Oud 10-09-2002, 16:45
never mind
never mind is offline
hehe ik vind ze wel cool eignelijk (ik ben een van de weinige hier) ze zijn ook erg handig wand ik raak mijn sleutels niej meer kwijt. Mamma en broertje hebben er ook een, allemaal natuurlijk erg reclameachtig maar boeie.
Ik heb em alleen niej zo vaak om omdat jongetjes uit mijn klas hebben bedacht dat je me er aan kan mee trekken ('HIER ANNET! deze kant op!!')
Oud 10-09-2002, 16:46
Li
Li is offline
Ik heb geen keycord nodig om m'n sleutels bij elkaar te houden
Oud 10-09-2002, 16:51
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
lareno schreef:

Die kreeg je gratis bij de DVD. Ik hem 'em ook (aan m'n broertje gegeven) volgens mij kon je 'em ook kopen voor 5 euro ofzo
maar DVD's zijn wel duur en wat moek met n DVD?
*grom* geef m aan mij en kopen gaat zow moeilijk as je m nie ziet (en t zonde vindt van t geld )

naja kging er dus vanuit dat t een of ander belachelijk duur merchandise ding zou zijn
Oud 10-09-2002, 17:15
duifeltje
duifeltje is offline
ik vin die dingen vaaag, ik ken mensen die er gewoon al heel lang 1 hebben voor de handigheid maar ook mensen die het kopen omdat het in is, en er dan nog wel 8 euro voor willen betalen
ik heb er zelf ook een ( gekregen bij een broek) maar die draag ik niet, ik weet niet wat voor nut het heeft, een sleutelbos met al je sleutels is toch veel handiger dan een sleutel om je nek
Oud 10-09-2002, 17:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik heb er 1 met rastakleurtjes zit gewoon in mn tas,steekt overal wel een stukje koord uit kan ik mn sleutels vinden in de chaos
Oud 10-09-2002, 17:29
Verwijderd
ik vin ze maar dom okej tis maybe handug voor als je je sleutels altijd kwijt ben maar ze hangen zo dom om je nek...
Oud 10-09-2002, 17:36
shanli
shanli is offline
Had het eerst niet door wat kercords waren,ik noem het altijd dat-ding -om-je-nek-waar-je-je-sleutels-aan-kunt-hangen maar dat terzijde *doet eventjes haar leraar wiskunde na

Eumz,ik vind ze eigenlijk wel leuk,'k let er niet zo heel erg op,behalve als het zo van die hele dikke zijn vin 'k het lelijk(bv. van die eastpak dingen)
Oud 10-09-2002, 17:51
ruby soho
ruby soho is offline
k heb dr een van felroze plastic (...en spank ) boeiend of t wel of niet in is, zit meestal in mn broekzak, trek k er zo uit en hoef dus niet halve broek na te zoeken in welke zak ie nu weer zit

boeiend of t wel of niet in is, als k me daar al druk om moet maken
Oud 10-09-2002, 18:00
Verwijderd
Keycords, mwah, ik vind ze niet echt geweldig. Oké, ze kunnen handig zijn om je sleutels er aan te hangen. Maar ik heb ook keycords met een fluitje eraan gezien, dat vind ik behoorlijk fout.
Oud 10-09-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
k heb dr een van felroze plastic (...en spank ) boeiend of t wel of niet in is, zit meestal in mn broekzak, trek k er zo uit en hoef dus niet halve broek na te zoeken in welke zak ie nu weer zit

Lol, meestal voel je dat lijkt me maar goed
Oud 10-09-2002, 18:25
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Lol, meestal voel je dat lijkt me maar goed
ik niet

stiekem is dat gewoon een smoesje zodat k mensen ongestoord kan spanken en tegelijkertijd uber-hip kan zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten