Oud 18-05-2006, 08:56
farai
farai is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-05-2006 @ 09:50 :
Rustig maar meis. Dom ben je niet, en misschien wel een zwakkeling en een aanstelster. Onderneem nu dan iets, misschien raak je dat gevoel dan kwijt.
mag ik jou pm sturen?
Oud 18-05-2006, 09:05
marrel
marrel is offline
Het voelt zo terug bij af, stress paniek en angst ofzo. Vanalles behalve controle iig... En foute manieren om controle te krijgen
Oud 18-05-2006, 09:24
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 18-05-2006 @ 09:56 :
mag ik jou pm sturen?
Altijd!
Oud 18-05-2006, 09:25
fractuur
fractuur is offline
Ik moet de jongen bellen die me gisteren mee uit heeft gevraagd om mee te delen dat ik een vriend heb, maar ik wil niet bellen.
Oud 18-05-2006, 09:43
fractuur
fractuur is offline
[fractuurspam] Nou, ik heb hem gebeld hoor. Wat was hij aangeslagen zeg.. Van supervrolijk naar heel stil. Voel me dr echt lullig over, maar ik kan er ook niets aan doen! [/fractuurspam]
Oud 18-05-2006, 10:11
Eend
Eend is offline
Stomme teen

O, ja, zitten die verpleegkundigen hier nog grapjes te maken of ik boven of onder de knie geamputeerd moet worden Nou, eigenlijk is t ook wel weer grappig
Maar geef mij liever iets tegen de pijn
Oud 18-05-2006, 10:32
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Straks twee weken alleen thuis, overal voor zorgen en dan ook nog eens naar school en huiswerk.. Damn, ik zie er nu al tegenop
Oud 18-05-2006, 10:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-05-2006 @ 10:43 :
[fractuurspam] Nou, ik heb hem gebeld hoor. Wat was hij aangeslagen zeg.. Van supervrolijk naar heel stil. Voel me dr echt lullig over, maar ik kan er ook niets aan doen! [/fractuurspam]
Vervelend dat het niet aan de buitenkant te zien is dat je al bezet bent hè. Ik ken het en ik voelde me er ook absoluut niet fijn bij. Gelukkig zag ik die jongen daarna nooit meer.

OT: Ik heb vannacht gewoon tot 3uur zitten typen en toen de boel opgestuurd naar mijn docent. Vandaag zou ik het er met hem over gaan hebben, maar ik heb net een mail dat hij de afspraak wil verzetten omdat hij een soort van 'ziek' is. Lekker is dat... En begin juni moet het toch echt af zijn en ik heb nog niks concreets. Nouja, het komt vast wel goed.
Oud 18-05-2006, 11:26
fractuur
fractuur is offline
@Thoughtful en Missy: Thnx. Ik voel me er ook wel beter bij, want op zich is het wel netjes afgehandeld.. Maar toch. En hij wordt een van mn coaches. Tot zover het vermijden. Ik heb ook direct gezegd dat ik het zal begrijpen als hij even niet meer wil coachen, maar ik hoop natuurlijk dat ie gewoon doorgaat.
Oud 18-05-2006, 12:16
darkfairy
darkfairy is offline
niet meer ziek
Oud 18-05-2006, 13:34
Redhair
Redhair is offline
Vreselijke nacht. Vreselijke droom. Waarom droomde ik in godsnaam over mijn verleden? Omdat hij nu met zijn verleden zit? Ik moet hem van me af zetten. Heb er niets aan als ik steeds aan hem denk. Dan maak ik mezelf alleen maar gek, blijf ik me afvragen of hij het wel redt. Nee, ik moet mijn examens leren, gewoon doorgaan. Hij belt mij als hij me wilt zien, dat was de afspraak.
Doorgaan, leren, doorgaan.
Oud 18-05-2006, 13:41
Eend
Eend is offline
Al één dag separeerloos
Oud 18-05-2006, 14:06
Verwijderd
Omg ik ging serieus naar www.luchtjehart.nl met het doel hier terecht te komen

Het gaat wel prima allemaal, moet alleen leren en dat doe ik natuurlijk weer niet. Maar nu moet mijn broer op de pc voor school (althans, zegt hij) dus moet ik hier wel weg. Nog eventjes lezen in m'n nieuwe boek en dan écht leren.
Oud 18-05-2006, 14:19
ilse
ilse is offline
hehe, eindelijk eens een keer een lekkere dag soms zie ik de dingen dus toch even wel weer zitten
Oud 18-05-2006, 14:27
Xonzo
Xonzo is offline
neeeeeeeeeeeeee, waarom nu??

ja, het is mijn eigen schuld, ik liet hem vallen, als een baksteen. Vorige week ook al, maar dan in een glas bier.

Nu moet ik een nieuwe gsm zoeken, ik kan niet anders. Het komt me niet goed uit vandaag, en morgen ook niet, want ik heb geen geld voor een nieuwe. En ik moet nog zoveel telefoontjes doen, ohnee ohnee owee.
Oud 18-05-2006, 14:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben veel te moe. Moet ik vanavond ook nog sporten... Jezus .
Oud 18-05-2006, 14:48
Nyawa
*vrolijk* Zeker weten geslaagd voor Grieks, niet zenuwachtig meer voor welk examen dan ook én mijn sollicitatiegesprek ging goed. Aardige bedrijfsleider ook, gezellig gebabbeld, mooi aantal uren, dus ik hoop echt dat ik morgen gebeld word dat ik aangenomen ben.
Oud 18-05-2006, 15:08
kroot
kroot is offline
jaja ik heb stinkende gordijnen gewassen in huis die al 4 jaar niet gewassen waren!
Oud 18-05-2006, 15:41
Mara
Mara is offline
Ik heb me nog nooit zo klote gevoeld als nu.
Voor het eerst in m'n leven lijkt de dood een aantrekkelijke optie.
Oud 18-05-2006, 15:48
Verwijderd
pffffff
Oud 18-05-2006, 16:20
Verwijderd
ik kreeg een sms waarin iemand aan zelfmoord dacht.

toen kwam ik thuis
ik heb de hond uitgelaten, er was altijd een bijzondere plek lang die route,(grasvelde met 3 bomen in een kring) maar ik was daar nog nooit echt heen gelopen. ik liep er deze keer wel heen, want het voelde op een of andere manier goed. en er lag een steen, en daar stond op 'ziehier' .. (waar dat voor of van is weet ik niet, alleen het was wel ontzettend toevallig dat er juist daar een steen lag.
toen was ik thuis. naar de tuin gegaan, toch maar weer naar binnen omdat het zo waaide, en ik bang was dat het glas in de deur eruit zou beuken.
ik zag een schaduw achter het glas, het léék mijn schaduw, toen ik naar binnen ging.
de deur naar de gang begon toen te piepen, ik liep erheen, en hij zwiepte open zover 'ie maar kon. ik dacht dat het de hond was, maar die was het niet. het was niks, alleen een vaag teken. toen kraakte de deur naar boven, die stond op een kier, ik ben daar naar boven gegaan, toen rammelde daar mijn kamerdeur,ik was niet bang,het was gewoon toeval. en toen was ik op mijn kamer en ben ik op mn bed gaan zitten, benieuwd of er iets zou komen. mijn blik werd naar de muur getrokken waar een fel zonlicht op scheen, en na 5 seconden schoof er heeeel langzaam een wolk voor de zon, precies zodat de vlek licht van mijn muur verdween.
en nu zette ik onbewust een liedje over zelfmoord op.

het zal wel toeval zijn. ofzo.
wierd..
Oud 18-05-2006, 16:33
Verwijderd
Vandaag nep-practicum en nep-excursie gedaan. Het was leuk. Ik ben blij met mijn opleiding, en blij met de mensen in mijn jaar, en blij met de docenten. Ben nog steeds moe en lusteloos, en dat is minder leuk, maar het zal vanzelf wel beter worden. Het is gewoon de stress van alles, en het telkens vroeg wakker worden. Ik moet gewoon wat meer gaan sporten, wat meer dingen doen. Net doen alsof ik me goed voel, niet zo rondhangen. Dan komt het allemaal wel goed. Duurt misschien een tijdje, maar het is nog lang niet zo erg als toen in de vierde, dus dat kan wel. Dat mag wel.
Oud 18-05-2006, 18:12
darkfairy
darkfairy is offline
rot op
Oud 18-05-2006, 18:14
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Mushu schreef op 17-05-2006 @ 22:01 :
Oh joy. Uit mijn beroepskeuzetest kwam dat ik leraar moest worden.
Ja, en ik fruitteler.

OT: [scheld/woedemodus] Wat ik vandaag allemaal weer mee heb gemaakt op die klote school, word er spontaan weer pissed van Eerste uur Engels kreeg ik een leestoets op mijn bord geflikkerd, 'ja die leestoets samenvatting van vorig week, moest toch in het engels, dus ehm...doe het maar over nieuw' Alsof ik leestoetsen zo makkelijk vind?! Vervolgens verteld hij me doodleuk dat ik mijn poetry opnieuw kan gaan maken, ik had namelijk twee lyrics in plaats van twee poems en dat mocht uiteindelijk toch niet, daar kwam hij achter toen ik alles al had ingelevert. OMDAT IK HET GODVERDOMME NOG NIET DRUK GENOEG HEB, kan ik dit ook nog eens overnieuw gaan doen? Ik dacht het niet, ga wel naar m'n coördinator toe, zak in de stront. Het uur daarna kreeg ik te horen dat ik gescheiden werd van mijn PO-partner, daarna van mijn mentrix dat mijn cijfers 'aan de betere hand' zijn, maar nog steeds niet goed. IK HAD GODVERDOMME EEN 10 VOOR MAATSCHAPPIJLEER EN EEN VOLDOENDE VOOR WISKUNDE TRUT! Moet ik morgen scheidsrechten de hele dag lang, alsof ik daar op zat te wachten?! Tering, die docenten zeuren wel dat wij niet kunnen plannen, maar ze kunnen er zelf ook geen ene hol van! En als druppel kwam er nog eens bij dat ik mijn I-Pod voor minstens twee weken kwijt ben, en waarschijnlijk word er geen fuck vergoed en dan kan ik dus het hele bedrag opnieuw betalen. Oh en mijn computer is weer een overleden, en godverdomme ik ben weer alles kwijt. Teringteringtering [/scheld/woedemodus]

Het enige leuke was dat mijn illustratie bij de gedichten is uitgekozen, dus die gaan we bewerken en die komt op de site van mijn school te staan, en dat mijn duitse literatuur toets wel redelijk ging. Oké, en dat ik een superleuk gesprek met M. had, dat was echt tof! Eindelijk iemand die achter me staat wat school betreft en die me steunt, godzijdank is zij mijn hulp-mentor.
Oud 18-05-2006, 18:24
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik ben zo blij dat ik Michiel altijd nog heb Hij is zo lief en eerlijk tegen me <33
Doet me zoooooooooooo goed dat hij zoveel vertrouwen in me heeft en me alsnog wil troosten als het misgaat.

Dat kan ik van mijn andere beste vriend de laatste tijd niet zeggen
Oud 18-05-2006, 19:00
Redhair
Redhair is offline
Pep is op. Op. Ik had zoveel gehaald. In 16 dagen, 16 dagen maar, is alles opgegaan. Geld ook op. Examens zonder pep. Examens zonder pep godverdomme. Dat kan ik niet. De examens in de ochtend zonder pep. Jezus, hoe kom ik aan geld?
Waarom belt hij niet? Ik weet best dat ik vandaag geen telefoontje hoef te verwachten. Maar ik wil weten hoe hij er aan toe is. Hoe het vannacht met hem is gegaan.

Now and again it seems worse than it is, but mostly the view is accurate. You see your breath in the air as you climb up the stairs to that coffin you call your apartment. And you sink in your chair, brush the snow from your hair and drink the cold away. and You are not really sure what you're doing this for but you need something to fill up the days. A few more hours.
Oud 18-05-2006, 19:09
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Typisch zo'n bleemoment. Laat het regenen.
Oud 18-05-2006, 19:14
niña
niña is offline
Als ik de schoolzooi vergeet is het nu best fijn. En school gaat ook wel lukken maar ik kan me erzelf niet toe zetten, zelfs geen mailtjes
Oud 18-05-2006, 19:27
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
aaargh wat een stomme griet is het ook. Laat haar doodvallen ofzo.
Oud 18-05-2006, 19:40
Fantôme
Fantôme is offline
ik voel me eigenlijk ineens sinds lange tijd vrij waardeloos...
Oud 18-05-2006, 19:43
Verwijderd
Nou dan maar mijn leven met niemand meer delen
En wie me ook lief heeft, het kan me niet schelen
Ik heb eten en drinken en verder geen wensen
Ik heb niets meer nodig en zeker geen mensen

O, ik ben in mijn leven te dikwijls bedrogen
Ik ben door mijn vrienden te vaak voorgelogen
Dus hoef je van mij ook echt niets te verwachten
Mijn diepste gedachten die deel ik met niemand
Oud 18-05-2006, 19:44
moon
moon is offline
ik heb echt een fobie voor ballonnen. Daarnet in zembla lieten ze een ballon onploffen, ik schrok zo erg dat ik zowat tegen het plafond zat (terwijl de knal niet eens hard was). Daarna zag ik aankomen dat er nog een keer een ballon tot ontploffen zou worden gebracht, toch schrok ik weer heel erg. Ik heb nu nog steeds helemaal hartkloppingen, ben bij de tv weggelopen. Van jongs af aan ga ik al op de vlucht voor ballonnen en andere harde geluiden die ik aan zie komen. Ik vraag me af of het mogelijk is om oit van deze angst af te komen, gezien het feit dat het ook gewoon iets te maken heeft dat ik een heel goed gehoor heb en zo'n knal dan ook zo hard binnenkomt. Eigenlijk is het daarom ook geen onriële(? even kwijt hoe je dat schrijft) angst. Toch zou het fijn zijn als ik er iets minder heftig op zou reageren.

Op dit moment is het ook helemaal niet fijn om die hartkloppingen te hebben want ik had al stress vanwege examens. pffffffff........*zucht diep*
Oud 18-05-2006, 19:49
moon
moon is offline
@~~fantome~~: Heb je al een tijd niet op het forum gezien! Leuk weer eens wat van je te lezen op het forum! Jammer dat je je zo waardeloos voelt. Heb je een idee hoe dat kan? is er een aanleiding voor?
Oud 18-05-2006, 19:50
Verwijderd
Aaargh. Morgen al.
En ik ben het kwijt. Dat was mijn examenstress.
Oud 18-05-2006, 20:19
Verwijderd
Pff, ik heb genoeg geleerd
Oud 18-05-2006, 20:25
Verwijderd
Vermoeidheid de gekste!
Ben morgen twee maanden en een week eetbui- en braakvrij. Nooit gedacht dat mij dat zou lukken. Ben wel erg trots. Wil wel heel graag afvallen, maar ja, pfft, zucht, steun, laat ook maar. Ik ben moe.
Oud 18-05-2006, 20:42
rare kwast
rare kwast is offline
net terug van de efteling..
was wel heel gezellig, lekker rustig dus konden bijna meteen overal doorlopen en mochten soms 2 keer blijven zitten

eindelijk een knuffel gehad maar voel me nu wel heel leeg..
waarom

nothing can make me forget that even brighter days
Oud 18-05-2006, 20:42
darkfairy
darkfairy is offline
aangekomen verdomme 2 kilo
Oud 18-05-2006, 21:30
rare kwast
rare kwast is offline
kut tranen
Oud 18-05-2006, 21:45
Verwijderd
...
Oud 18-05-2006, 21:50
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Gatverdamme, op dit moment probeer ik huiswerk te maken, maar een of andere droog*...* dronken of niet...loopt een beetje aanwezig te zijn. Echt vervelend...ben ik is braaf bezig met huiswerk...
Oud 18-05-2006, 22:01
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 18-05-2006, 22:18
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Die hond dacht dat ie uitgelaten werd. Stond bij de schuur met z`n staart naar beneden. Het was hem beloofd, maar hij werd gebruikt als smoes om naar de schuur te kunnen. Ik laat hem wel uit. Mij wordt gevraagd waarom... Ik zeg: "die hond komt niet verder dan de schuur"
Heb voor de rest 10 minuten geen woord gezegd. Stond op het plein met de hond in het donker. Komt ie aan en schreeuwd over het hele plein van alles. "Sorry buren, hij is een beetje lam"
Thuis ging het verder. Wil verder aan mijn huiswerk. Ik wil echt OVER! Dan hij gaat verder en stopt niet. Hij wil in discussie ( in hoeverre je met iemand die dronken is een discussie kunt voeren). Dan loop ik naar boven en hij gaat verder. Vraag hulp aan mam. Eerst een felle rel, maar nu weer wat rustiger....pfff
Oud 18-05-2006, 22:50
Verwijderd
blagh.
mja, nieuwe stage enz. komtgoed.
mocht meteen bij mn 1e bestelling ooit daar, al afrekenen. ze vertrouwen me das echt stoer..
Oud 18-05-2006, 23:42
Verwijderd
Iedereen veel succes met de examens

Ik ga morgen misschien wel de belangrijkste beslissing nemen die ik ooit genomen heb. Kriebels in m'n buik
Oud 19-05-2006, 05:09
willypirate
willypirate is offline
Ga vandaag scheiden van mijn vrouw , is best wel een vervelende handeling om te doen.
Oud 19-05-2006, 06:05
ecrivaine
ecrivaine is offline
I fell again, like a baby unable to stand on my own

Damn damn damn. En toch heeft het gisteravond misschien nog iets opgeleverd. Hij heeft me weer teruggebracht naar waar ik ooit was, maar tegelijkertijd heeft hij een walging voor hem bij me gecreëerd.
Oud 19-05-2006, 06:14
mandi
mandi is offline
Omdat ik er mee zit en het nergens anders kwijt kan, sorry

Kort geleden heb ik gedroomd, heel anders van mijn 'normale' droompatroon. Een andere samenstelling, je herkent die manier van dromen niet zeg maar. (sorry voor die moeilijke uitleg )
Daarin zat ik in een auto met 3 vreemde jongens. We reden over een weg met veel bomen en een vrij donkere berm rechts, toen we ineens moesten stoppen voor een fietser die op de weg lag. Vrouwelijk, donkerbruin haar, dood. Fiets lag er nog bij. Ik keek naar rechts in de berm, waar nog een fietser lag. Ook vrouwelijk, haar fiets lag ook bij dr. Zij zag er alleen iets minder vrolijk uit, haar lichaam was in zo'n staat dat ik er in m'n droom helemaal hyper en bang van werd, zelfs inclusief van die hoge panische geluiden, je kent het vast. Einde droom.
Het heeft me sinds toen verschrikkelijk bezig gehouden. Zo erg dat ik het die avond aan m'n beste vriend verteld heb, alle details die ik me kon herinneren. Hij werd vervolgens helemaal stil, en kon alleen antwoorden met 'zo zijn gisteren twee vriendinnen van m'n moeder overleden, precies zoals jij het beschrijft'. daar wist ik totaal niets van af, vage shit dus.

dat zit me vrij hoog, die vaagheid. nu vroeg ik me af of dit verschijnsel psychologisch te verklaren is?

om er maar even bij te vermelden dat ik niet per sé op zoek ben naar het antwoord 'je bent paranormaal' blabla weet ik veel. Dit is vrij serieus, en vraag me ECHT af of het een geestelijk proces oid is.
Oud 19-05-2006, 07:12
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
mandi schreef op 19-05-2006 @ 07:14 :
*knip
Het kan zijn dat jij een heel gevoellig persoon bent en soms dingen aan voelt komen. Het kan ook toeval geweest zijn, maar daar is die droom nét iets te overeenkomstig voor.
Oud 19-05-2006, 07:54
Miracle
Miracle is offline
Dat was niet zo'n geslaagde avond gister.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten