![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
OT: Ik heb vannacht gewoon tot 3uur zitten typen en toen de boel opgestuurd naar mijn docent. Vandaag zou ik het er met hem over gaan hebben, maar ik heb net een mail dat hij de afspraak wil verzetten omdat hij een soort van 'ziek' is. Lekker is dat... En begin juni moet het toch echt af zijn en ik heb nog niks concreets. Nouja, het komt vast wel goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg ik ging serieus naar www.luchtjehart.nl met het doel hier terecht te komen
![]() Het gaat wel prima allemaal, moet alleen leren en dat doe ik natuurlijk weer niet. Maar nu moet mijn broer op de pc voor school (althans, zegt hij) dus moet ik hier wel weg. Nog eventjes lezen in m'n nieuwe boek en dan écht leren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: [scheld/woedemodus] Wat ik vandaag allemaal weer mee heb gemaakt op die klote school, word er spontaan weer pissed van ![]() ![]() ![]() ![]() Het enige leuke was dat mijn illustratie bij de gedichten is uitgekozen, dus die gaan we bewerken en die komt op de site van mijn school te staan, en dat mijn duitse literatuur toets wel redelijk ging. Oké, en dat ik een superleuk gesprek met M. had, dat was echt tof! Eindelijk iemand die achter me staat wat school betreft en die me steunt, godzijdank is zij mijn hulp-mentor. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |