TS begint (als tweede

): Ik zit graag in de V&D, bij de La Place afdeling. Ik rook graag een shagje en ik drink graag een kopje koffie/thee bij het studeren. In de La Place is ook een rustig, vrij monotoon achtergrondrumoer, waarbij ik mij beter kan concentreren dan bij de doodstilte met de plotselinge geluiden in de bibliotheek.
Ook mag ik graag in mijn schuurtje zitten, tussen de plantjes en met uitzicht op mijn vijvertje. Ik studeer er niet bijzonder goed, maar ik zit er toch wel vaak omdat ik er nou eenmaal graag zit.
Ik spreek ook graag met mensen af om samen te studeren, omdat het mij stimuleerd om ook daadwerkelijk te studeren in plaats van een beetje rond te soggen. Bovendien blijf ik, wanneer ik met iemand samen zit, langer zitten en laat ik mij niet door ieder ongemakje wegjagen. Nadeel is wel dat ik dan sneller afgeleid word, doordat ik even wil praten ofzo.
Ik studeer het liefst 's middags of 's nachts, omdat ik 's ochtends niet wakker ben en omdat ik de avond graag vrij houd voor sociale contacten.
Ik studeer door te lezen en datgene wat ik nog niet wist, of waarvan ik verwacht dat ik het niet gemakkelijk ga onthouden, op te schrijven.
[edit] Shit! Je was me voor!