Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals je zelf al zegt, er zal niet echt iets zijn wat je echt altijd leuk vindt.
![]() Wat vind je niet leuk aan de manier van lesgeven dan? Te schools, of iets anders? En als je de stof van de studie op zich nog erg leuk vindt, dan zie ik niet zo veel problemen. Je studie is zo leuk als je hem zelf maakt. Maar, als je problemen hebt met het HBO, is het dan misschien een idee om met je propedeuse naar de universiteit te gaan? In Leiden kun je Japanologie en Koreanistiek studeren: http://studiesiteletteren.leidenuniv....php3?m=3&c=39 http://www.japans.leidenuniv.nl/ Japanologie http://www.koreaans.leidenuniv.nl/ Koreanistiek http://www.tanuki.nl/modules/newbb/v..._id=41&forum=4 De website van de studievereniging |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, mij beviel de hele opleiding niet (te makkelijk en te economisch) en ik vond de manier van lesgeven niet fijn (lees: irriterend en slecht) dus toen ben ik gestopt ![]() En ik ben nog steeds blij dat ik gestopt ben en wat anders ben gaan studeren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (met misschien binnenkort nog een minor/2e opleiding in Leiden, maar da's nog niet zeker) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik weet niet of je per se wilt blijven samenwonen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het blijft kut ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mja, flinke basis, dat valt echt tegen eigenlijk... Vloeiend Japans zal ik nooit leren. Het werk wát ik zou kunnen vinden, is gewoon mijn soort werk absoluut niet. Dat is mijn wereldje niet... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb weinig tot geen verstand van Japans dus weet ook niet hoe 'makkelijk' het te leren is en of je het vloeiend kunt leren spreken. Maar wat denk je met taalwetenschap te gaan doen? Ik zelf ga eerst een PD proberen te halen en dan proberen Arabisch en Farsi samen te leren met het liefst Hebreeuws erbij... dat wordt niet op HBO niveau gegeven (behalve waar jij zit en dat is alleen arabisch). Dat zit in maastricht en ik zie dat niet zo zitten (ook niet zo veel positiefs over gehoord), ik hou niet zo van het HBO systeem dus ik ga als gd het wil naar de uni.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, of je met taalwetenschap zo snel een baan vindt weet ik eigenlijk niet zeker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ervaring is dat veel dingen eigenlijk pas leuk blijken te zijn als je je er een beetje in verdiept. Ik ben ook maar op goed geluk met mijn opleiding begonnen (alles was beter dan culturele antropologie ![]() Succes in elk geval. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ('t Is dus inmiddels erger geworden dan alleen 'geen zin', het is nutteloos. Iedereen beaamt dat ook. En het feit dat bijna de helft van de klas serieus van plan is na dit jaar te stoppen versterkt dat nog een beetje. Ik stop omdat het me meer kost dan dat het op (zal) brengt(/brengen), zowel financieel gezien als, mja, persoonlijk gezien. Ik vind het leuk, maar niet leuk genoeg om er mijn leven om heen te draaien.) Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 19:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goh, als je hier 4 dagen niet geweest bent, mis je toch veel. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage] colors | 11 | 30-01-2005 09:26 | |
Psychologie |
Opleiding... Juliah | 15 | 30-08-2003 14:21 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
Psychologie |
Geen zin in de 'standaard levensloop' joopie | 47 | 24-02-2003 10:31 |