Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik ga niet eens vragen wie de neuk nou weer spike is)... |
![]() |
|
Buffy is vooral egocentrisch in de afleveringen dat ze te maken heeft met Faith (ik denk aan de crossovers met Angel). Ze heeft inderdaad haarzelf opgeofferd aan het einde, maar door de series heen heeft haar karakter toch behoorlijk wat "alles draait om mij, mij, mij, mij, mij, mij, MIJ!!" trekjes.
(ja ik weet dat ze de hoofdpersoon is. Kijk 'Sanctuary' (Angel episode) nog maar eens goed.)
|
Ik vond eigenlijk iedereen die een keertje in Buffy, the vampire slayer heeft gespeeld wel leuk/goed...
altijd uitzonderingen... die ******* Riley bijvoorbeeld... ![]() ![]() Spike is grappig, Buffy is leuk, Willow is liev, Angel is ook humoristisch... zit wel goed... ![]()
|
Angel (de serie) was in het begin echt veeeeel; beter dan Buffy, Angel was mysterieus, duister etc. etc.
Maar sinds het vorige seizoen is 'ie ineens een of andere grapjas geworden ![]() Man, dat past dus echt niet bij Angel, hij wordt net als Spike, een softie. Spike was echt helemaal de man, totdat ie "gedwongen"ging samenwerken met de scooby-gang. Look at the poor bastard nowadays, such a shame. Maar nu weer on-topic: Spike kicks buffy's ass everyday!
Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 10:45. |
![]() |
||
Citaat:
zo ja: vin um zo ook wel leuk ![]()
|
Spike is echt zo lief nu ie verliefd is op buffy, vond het ook zo zielig dat ie gisteren stond te hulen en xander helemaal kwaadop hem werd
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *zucht* ![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
wat een stel fanatieke fans zitten hier zeg...
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (En ja, ik masturbeer wel eens, zoals iedereen (maar niet op een zielige manier zoals naar posters kijken en dan je bevredigen).... maar we zitten hier niet op Sexualiteit...) Ripper
|
euh... in ut kader van geen TC's over topics op dit forum gaan gooien... zullen we het geruzie maar gewoon plaats laten vinden via de zalige chatschermen van MSN, waarmee je mensen gewoon kan blokkeren, en ut forum heel laten?
![]()
|
Dat Spike de Ramones kent is meteen al in z'n voordeel. Hij Roelt.
Verder: Buffy - Mwoa, niet de leukste. ![]() Xander - Chouette! ![]() Willow - Lief heksje. ![]() Tara - Saai heksje. ![]() Giles - Most Datable Librarian. ![]() Angel - Boring... ![]() Riley - Sucked. ![]() Oz - Droge humor. Leuk wel. ![]() Gunn - Leuk. ![]() Wesley - Zo saai dat ie leuk is. ![]() Cordelia - Ja, die is gaaf. ![]() Drusilla - Eng mens. ![]() Ben ik nog iemand vergeten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind m erg grappig trouwens: "If I had killed Merl, would I have brought doughnuts?" *gniffel* Maar Spike is liefff ![]() Tara vink trouwens maar een stome mensje.
||
![]() |
Citaat:
Daar heb je internet en MPEGbestanden voor ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 13:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ....We leven in Nederland. Een democratisch land met vrijheid van meningsuiting. Als ik dus wil zeggen dat Spike sucks, zeg ik dat gewoon. ![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic x-spekkie-x | 500 | 10-04-2003 16:48 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 | |
Films, TV & Radio |
James Marsters(Spike) garland | 13 | 10-11-2002 18:11 | |
Films, TV & Radio |
Buffy, Seizoen6 einde, GRMBL [[spoilers duh]] ShadowLady | 69 | 24-06-2002 13:35 | |
Films, TV & Radio |
buffy!!! Prince_AT | 94 | 08-01-2002 15:28 |